5 exercitii abdominale eficiente pentru un abdomen plat

Cele mai bune exercitii pentru un abdomen plat si ferm pot fi gasite aici dintr-o privire. Bikiniul, topul decupat sau decupajele nu conteaza, cu aceste exercitii eficiente iti poti tonifica stomacul.

Abdominalii iti vor arde, dar rezista – merita! Un abdomen ferm si plat este asociat cu mult antrenament, deoarece fara exercitii abdominale tintite si o dieta echilibrata, nu va functiona. fleetequitypartners.com Dar cu un nucleu subtire, camasile slabite si mai ales bikinii arata mult mai bine.

Exista multe exercitii speciale pentru abdomen: dar care sunt cu adevarat bune? Nu poti gresi cu clasicele, cum ar fi abdomenele si abdomenele. Cu siguranta intaresc muschii. n-organic.jp Ele devin si mai eficiente daca le faci cu ajutorul unor ajutoare precum o minge de exercitii sau un scaun.

Pe langa exercitiile clasice pentru muschii abdominali, expertii in fitness se concentreaza din ce in ce mai mult pe exercitiile de sustinere, care sunt deosebit de bune pentru muschii abdominali profundi. Aceste exercitii pentru abdomen provin din Pilates si arata rapid un mare succes. www.facialacne.com

Antreneaza-te cu! Aici, antrenorul de fitness Andrea iti arata ce exercitii sunt de asemenea bune pentru un stomac bine antrenat si ferm. A se distra!

Browserul dvs. nu poate reda acest videoclip. powerir.com

Videoclip de Esther Pistorius

1. Abdomenul superior

Iata cum functioneaza:

Intinde-te pe spate. Picioarele inferioare se afla la un unghi de 90 de grade fie pe un scaun, fie pe o minge de exercitii. m.shopinsandiego.com

Pune-ti usor mainile pe ceafa. Acum incordati-va stomacul si ridicati incet partea superioara a corpului – doar cu puterea muschilor abdominali – in doua etape, astfel incat umerii sa se ridice de pe podea.

Privirea ta este indreptata in diagonala in sus, astfel incat sa ai putin spatiu intre barbie si piept. www.stopnetworksolutions.com Expira in timp ce vii in sus. Nu ajutati cu mainile pe cap. Daca acest lucru este dificil pentru tine, incruciseaza-ti bratele peste piept. www.moreshemales.com Apoi coborati-l din nou in doi pasi, dar nu lasati omoplatii complet pe podea. Faceti 20 de repetari, apoi faceti o scurta pauza si mai faceti doua seturi.

Sfat: Atletii avansati vin si boxeaza in aer in cel mai inalt punct timp de trei secunde inainte de a-si cobori umerii din nou. www.kelleyanderson.com

Sfat de lectura: plat si ferm: aceste exercitii pun in forma muschii abdominali inferiori

2. Muschii abdominali laterali

Iata cum functioneaza:

Intinde-te pe o parte pe o saltea. Picioarele sunt usor inclinate pe podea, ceea ce ofera mai multa stabilitate. www.latravesiadeldesierto.com

Mana superioara se sprijina usor pe ceafa. Bratul inferior este usor indoit. Incordati-va stomacul si ridicati partea superioara a corpului, astfel incat umarul inferior sa fie usor de pe podea. tech.windowsmoviemaker.com Bratul inferior este sprijinul tau aici, stai in fata ta „tragandu-te” pe o franghie invizibila cu acest brat. Apoi coborati din nou partea superioara a corpului, dar nu-l lasati jos.



  • iphone 8 plus
  • digi stiri
  • the mandalorian
  • catalog penny
  • coin master free spin
  • dhl tracking
  • musaca de cartofi
  • toate diamantele
  • automarket
  • tunsori barbati
  • savori urbane
  • tripadvisor
  • olx.ro
  • miniclip
  • ivermectina
  • booking extranet
  • mănăstire
  • korean gossip
  • case de vanzare
  • manchester city





Repetati exercitiul de 15 ori. teensanalquest.com Pauza scurta, apoi inca doua propozitii si repeta totul pe cealalta parte.

Sfat: devine si mai obositor daca ridici si picioarele cativa centimetri de pe podea. Ca jackknife, doar pe lateral. www.hitechpharm.biz

3. Scandura laterala pentru talie

Asa functioneaza:

Intra in asa-numita scandura laterala: Intinde-te drept pe partea dreapta, sprijina-te pe bratul drept, astfel incat sa fie intins. Corpul formeaza o linie dreapta. spellgood.com Tineti apasat timp de 15 secunde, apoi coborati corpul. Luati o scurta pauza, apoi repetati inca doua seturi si pe partea stanga.

Sfat pentru incepatori: Nu intinde „bratul in picioare”, ci sprijina-te pe antebratul, care este intins inainte si se sprijina pe podea. www.wpiqw.com

Sfat pentru utilizatorii avansati: ridicati si coborati incet pelvisul in sus si in jos. Daca o poti face, ridica-ti piciorul de sus cativa centimetri.

4. e2c.visitnice.com Abdomenul inferior

Iata cum functioneaza:

Intinde-te pe podea si intinde-ti picioarele drept in aer. De asemenea, puteti tine o minge de exercitii intre picioare pentru sprijin.

Acum incordati-va stomacul si veniti drept in sus, apoi coborati din nou partea superioara a corpului, dar nu-l asezati complet pe podea. www.siliconfx.com Faceti 20 de repetari, apoi faceti o scurta pauza si mai faceti doua seturi.

Sfat: Pentru muschii abdominali laterali, puteti, de asemenea, sa ridicati si sa coborati partea superioara a corpului intr-un unghi.

Varianta: Asezati partea superioara a corpului pe podea, picioarele raman in aer. interfaces.gaiety.com Acum ridicati pelvisul la cativa centimetri de podea – doar cu puterea muschilor abdominali. Stabilizati-va corpul punand bratele in lateral.

Sfat de lectura: Combina crop-top-uri: in felul acesta iti poti chiar si slabi burta!

5. www.bigscarynumbers.com Criss-Cross pentru oblici

Intindeti-va pe podea, ridicati usor ambele picioare, unul intins si celalalt indoit, cu bratele in spatele capului. Ridicati umerii de pe podea. Acum aduceti cotul stang spre dreapta, piciorul indoit, lasand partea inferioara a spatelui pe podea. qzj.iaqpro.com Repetati alternativ de 10 ori pe ambele parti. Apoi faceti o scurta pauza si apoi adaugati inca doua propozitii.

Exista mai multe exercitii pentru abdomene aici!


Scrisori de stiri

Stiri, sfaturi si tendinte. downstate.info .. avem multe subiecte interesante pentru tine!

© iStock

Cele mai bune proverbe motivationale pentru sport