Vrei sa fii mai fericit? Atunci fii goala mai des! Asta a constatat un studiu al Journal of Happiness. Cei care petrec mai mult timp goi sunt mai multumiti si au o senzatie corporala mai buna. bigclerk.com Mai multe argumente pentru a petrece mai mult timp goala si a-ti lasa din cand in cand pijamalele in dulap gasiti aici

Foto: istockphoto

Motive bune sa dormi gol de acum inainte

Aproximativ 8% din populatie doarme goala. Daca apartineti grupului de oameni care sunt sceptici in privinta somnului gol , ar trebui sa retineti ca dormitul fara pijamale poate avea efecte pozitive: va ridica starea de spirit, va face sa dormiti mai bine si poate fi bun pentru relatia voastra. telesites.com

Dupa ce ai citit aceste 6 motive, nu vei mai dori sa dormi niciodata in pijamale :

Asa-numitul „ritm circadian” al unei persoane face ca temperatura corpului nostru sa scada imediat ce dormim. Pijamalele pot preveni acest lucru tinandu-ne de cald. dualvoltdist.com De indata ce temperatura corpului nostru este mentinuta constant ridicata, ritmul nostru natural de somn este perturbat , ceea ce in cel mai rau caz duce la insomnie.

2. traffz.com Te simti mai atractiv

3. Iti pastrezi silueta

Cand dormim, temperatura corpului nostru scade imens. iyfpgf.com Hormonii de crestere sunt eliberati in timp ce hormonii de stres fac o pauza. Toate acestea duc la un somn profund si bun. romstogo.com Daca somnul este perturbat de pijamale (vezi punctul 1), totusi, nivelul de cortizol (un hormon de stres) creste foarte brusc. Acest lucru este adesea responsabil pentru cresterea apetitului. lawton.org Astfel, dormitul gol va ajuta sa va mentineti greutatea corporala .

4. robbyshare.com Lasa-ti cele mai intime parti ale corpului sa iasa la aer curat

Daca te descurci fara pijamale, poate fi foarte bun pentru partile tale intime ale corpului . Organul sexual feminin are propria temperatura si umiditate naturala. gyaanbox.com Daca aceasta este deosebit de calda, ofera mediul perfect pentru inmultirea bacteriilor si ciupercilor. Nu purtati pijamalele, astfel incat sa ajunga mai mult aer in aceste zone si bacteriile sa nu se inmulteasca la fel de repede. qvp.in

5. Iti imbunatateste viata sexuala

Dormitul gol incurajeaza sexul, iar sexul aproximativ o data pe saptamana face cuplurile fericite, arata studiile. smartwap.com Daca tu si partenerul tau stai intinsi goi in pat unul langa celalalt, cu atat este mai probabil sa dormiti impreuna decat daca purtati pijamale. Acest lucru aduce cu siguranta mai multa intimitate in relatia voastra pe masura ce se elibereaza mai mult din hormonul iubirii oxitocina . carazmoon.ir Oxitocina reduce nivelul de stres, riscul de depresie si are alte efecte benefice asupra sanatatii, atat fizic, cat si mental.



  • daily mail
  • yutube
  • flight radar
  • ddapt
  • f1
  • librarie net
  • vremea herculane
  • suma lui gauss
  • urban dictionary
  • dedeman bacau
  • moto gp
  • program dedeman
  • golf 5
  • cel
  • cofetaria alice
  • cv online
  • interpretare vise
  • rtv
  • sanador
  • oferte lidl




6. omanairways.com Nu ai nevoie de un dus de dimineata

Dusul dimineata nu este pentru toata lumea, deoarece inseamna ca trebuie sa te trezesti cu aproximativ 20 pana la 30 de minute mai devreme. Cand dormi gol, transpiri mai putin noaptea. iyfrmlem.com Drept urmare, nu trebuie neaparat sa faci un dus, iar parul tau va deveni gras mai incet. Puteti testa aici daca ar trebui sa faceti dus dimineata sau seara. academyfacultysux.biz

Cum poti dormi mai bine pe termen lung? 5 trucuri care sunt garantate sa functioneze!

1/5

Fotografie: iStockphoto

Banish Sleep Robbers Sunteti

inconjurat de mult mai multi „talhari de somn” decat credeti! Scapa de tableta, radioul cu ceas si televizorul din dormitor si fii foarte atent la ceea ce mananci sau bei inainte de a merge la culcare.

Noapte buna!

Fotografie: iStockphoto

Du-te la

culcare la 22:37 Crezi ca nu poti gresi cu o ora medie de culcare de opt ore? Aproape! Psihologii au descoperit ca momentul perfect pentru a merge la culcare este exact 22:37. abadipl.com Apropo, ar trebui sa te trezesti la 7:19 a.m. banktejarat.com

Fotografie: iStockphoto

Dormi gol

„Ritmul circadian” face ca temperatura corpului nostru sa scada imediat ce dormim.

Pijamalele sau camasile de noapte pot interfera cu acest proces. mishcollection.com Pentru ca de indata ce temperatura corpului nostru este mentinuta constant ridicata, ritmul nostru natural de somn este perturbat, ceea ce in cel mai rau caz duce la insomnie. Da-ti hainele jos!

Fotografie: iStockphoto

Nu te lasa deranjat. jimcorbetttour.in Ce

este de fapt mai sanatos: in general un somn mai scurt si fara intreruperi? Sau dormi mai mult, dar te trezesti in continuare? Fostul! Persoanele care sunt deranjate in timpul somnului au un somn mai putin cu unde lente sau un somn profund, ceea ce este responsabil pentru ca ne simtim odihniti si odihniti. Asadar: dormi putin mai scurt, dar incearca sa nu te trezesti!

Fotografie: iStockphoto

Banish Sleep Robbers Sunteti

inconjurat de mult mai multi „talhari de somn” decat credeti! Scapa de tableta, radioul cu ceas si televizorul din dormitor si fii foarte atent la ceea ce mananci sau bei inainte de a merge la culcare. houstoncougars.com

Noapte buna!

Fotografie: iStockphoto

Du-te la

culcare la 22:37 Crezi ca nu poti gresi cu o ora medie de culcare de opt ore? Aproape! Psihologii au descoperit ca momentul perfect pentru a merge la culcare este exact 22:37. Apropo, ar trebui sa te trezesti la 7:19 a. m.

Fotografie: iStockphoto

Dormi gol

„Ritmul circadian” face ca temperatura corpului nostru sa scada imediat ce dormim.

Pijamalele sau camasile de noapte pot interfera cu acest proces. Pentru ca de indata ce temperatura corpului nostru este mentinuta constant ridicata, ritmul nostru natural de somn este perturbat, ceea ce in cel mai rau caz duce la insomnie. Da-ti hainele jos!

Fotografie: iStockphoto

Nu te lasa deranjat.Ce

este de fapt mai sanatos: in general un somn mai scurt si fara intreruperi? Sau dormi mai mult, dar te trezesti in continuare? Fostul! Persoanele care sunt deranjate in timpul somnului au un somn mai putin cu unde lente sau un somn profund, ceea ce este responsabil pentru ca ne simtim odihniti si odihniti. Asadar: dormi putin mai scurt, dar incearca sa nu te trezesti!

Fotografie: iStockphoto

Banish Sleep Robbers Sunteti

inconjurat de mult mai multi „talhari de somn” decat credeti! Scapa de tableta, radioul cu ceas si televizorul din dormitor si fii foarte atent la ceea ce mananci sau bei inainte de a merge la culcare.

Noapte buna!

Urmariti Urmatorul

Cele mai recente videoclipuri

Activati 3Q nexx GmbH sub „Furnizor” pentru a vedea continutul