9 greseli care iti distrug progresul polului – Sarutari de dragoste

13

Simti ca esti blocat intr-o rutina? Te antrenezi greu si nu vezi mult progresul polului?

Daca asta suna ca tine, ai putea face unele greseli usoare care iti distrug planul de antrenament. Stiu ca am fost cu siguranta vinovat de 90% din acestea de-a lungul anilor!

Stii unde gresesti este primul pas pentru remedierea problemei, asa ca nu-ti face griji ????

Astazi vom arunca o privire asupra a 9 greseli comune de antrenament pe care le-ati putea face, care impiedica progresul polului dvs., impreuna cu modul in care va afecteaza antrenamentul si ce sa faceti in loc!

Ce veti invata

  • De ce este prea mult polul pentru tine
  • Cum sa va asigurati ca tehnicile dvs. matrimoniale telefonic otopeni www.adegalabrugeira.pt sunt in siguranta
  • De ce ai nevoie de exercitii cardio pentru pol
  • Idei de gustari care sa iti alimenteze antrenamentul atunci cand te grabesti
  • Cum sa va pastrati distractia si interesantul antrenamentului

# 1) Compararea progresului tau cu alti oameni

Te compari cu ceilalti din comunitatea polului?

Este usor de facut, dar multe din ceea ce vedem pe social media reprezinta o prezentare gresita a abilitatilor colegilor nostri. De aceea, aici este o mare problema.

Este important sa ne amintim in primul rand de cate ori a fost necesara obtinerea acelei imagini impecabile pe Instagram. matrimoniale dominare www.takuro-bbs.com Nu puteti vedea daca altcineva a ajutat acea persoana in miscare sau la ce a fost folosit ajutorul de aderare (sau lipici – Stickum te privesc).

Iata cum compararea cu ceilalti doare propriul progres:

  • Sentiment inadecvat
  • Pierderea increderii in sine si a stimei de sine
  • Pierderea motivatiei

Sentimentele de inadecvare de la a petrece prea mult timp privind progresul altor persoane pot duce la pierderea increderii in sine sau a stimei de sine. La randul nostru, aceasta ne distruge motivatia. neogen.ro matrimoniale www.teraoka.us

Solutie rapida

Concentreaza-te pe propria calatorie si pe propriile tale obiective personale. Inregistrati-va realizarile si sarbatoriti succesele.

Daca trebuie sa te compari cu profesionisti, gandeste-te la cum au inceput si cum au ajuns pana unde sunt. matrimoniale stei mdnglobal.biz

Cautati dansatori care au pornit fara fonduri atletice, gimnastice sau de dans. Construiti un plan de formare realist, cu tinte gestionabile, ca niste pasi de pas catre un obiectiv pe termen lung.

# 2) Suprastruire

Cu un hobby cum ar fi dansul de poli, este usor de suprasolicitat. ilkok site matrimoniale fullservicestation.com Nu am fost niciodata unul care sa-l tina afara in sala, dar exista ceva adictiv in ceea ce priveste polul.

Este atat de captivant incat, cand am primit pentru prima data un stalp pentru casa mea, m-am trezit sa lucrez accidental ore si ore si maresc programul de antrenament prea curand, ceea ce nu are beneficiile de progres pe care ti le-ai putea imagina!

Iata ce se intampla cand petreci prea mult timp antrenand:

  • Oboseala
  • ranire
  • Regresia progresiva sau platoul

Cand ne antrenam excesiv trupurile devenim obositi si letargici. Oboseala iti mareste enorm riscul de vatamare atunci cand exersezi dansul de poli. matrimoniale sex maramures minty.us

Chiar daca nu reusiti sa va faceti rau, muschii obositi nu vor mai avea timp sa se recupereze, astfel incat sa ajungeti pe un platou in progresul dvs. si, in unele cazuri, puteti experimenta chiar regresie!

Solutie rapida

Daca credeti ca corpul dvs. este suprasolicitat, adaugati o zi de odihna suplimentara sau doua, in functie de cat de mult ati dat peste cap lucrurile. site-uri matrimoniale crestine rampower.com

Muschii nostri nu cresc si se repareaza in timp ce ne antrenam, toata magia se intampla in acele perioade cruciale de odihna intre ele. Deci, pentru cele mai bune rezultate din antrenamentul dvs., odihniti-va mult si asigurati-va ca oferiti-va organismului dumneavoastra nutritia de care are nevoie. matrimoniale neamț ikiiki-saitama.net

# 3) Saltul lucrarilor de baza si a fundamentelor

Este un lucru pe care il vad de obicei cand oamenii se antreneaza de acasa, de obicei vizionand videoclipuri pe YouTube sau mutand copii de pe Facebook si Instagram.

Problema acestui stil de invatare este ca de multe ori sariti lucrarile de baza si tehnica necesara pentru a progresa in siguranta. Asadar, chiar daca sunteti o sala de forta in sala de gimnastica, trebuie sa incepeti cu elementele de baza inainte de a sari in imprimeuri si sa lucrati la aceste termene. anunturi matrimoniale casatori moonlitexotics.biz

Daca nu, veti gasi ca veti ajunge cu aceste probleme:

  • Tehnica slaba
  • Lipsa de implicare musculara
  • ranire
  • Regresia intr-o etapa ulterioara cand incepeti sa combinati combinatii si rutine

Cand inveti, urmarindu-i pe ceilalti si disecand miscari pentru tine, iti lipsesti sfaturile cruciale pentru a-ti usura viata pentru tine, inclusiv lucrari fundamentale importante pentru tehnici de antrenare musculara si exercitii pentru a-ti consolida puterea.

Cu o lipsa de implicare musculara si tehnica adecvata, exista un risc ridicat de ranire.

Lipsa altor elemente fundamentale, cum ar fi piruetele si miscarea in jurul polului, pentru ca rutinele dvs. evenimente matrimoniale iasi d2help.com



  • forum galati braila matrimoniale
  • matrimoniale arad anunturi
  • matrimoniale cu barbati
  • curve matrimoniale
  • chat matrimoniale cu web
  • cereri matrimoniale
  • matrimoniale ploiesti nord
  • matrimoniale femei singure craiova
  • matrimoniale femei tulcea
  • matrimoniale constanta baieti
  • matrimoniale fete cu dizabilitati
  • matrimoniale casatorii vrancea
  • matrimoniale femei 46 50 ani judete
  • matrimoniale sector 6 bucuresti
  • barbati matrimoniale bacau
  • matrimoniale giurgiu barbati
  • sex matrimoniale iasi
  • oradea online ro matrimoniale
  • masaj matrimoniale
  • matrimoniale dorohoi femei





sa curga fara probleme, va insemna ca trebuie sa va intoarceti la unul patrat daca intentionati vreodata sa faceti performanta sau sa concurati, sau chiar sa aveti nevoie de a crea o mica rutina!

Solutie rapida

Vizitati un instructor profesionist intr-un studio cel putin de cateva ori pentru a va asigura ca tehnicile dvs. sunt in siguranta si pentru a incepe lucrurile la bun inceput.

Daca nu aveti un studio in apropiere, un program structurat online de antrenament va va ajuta sa va asigurati ca nu ratati elementele fundamentale ale miscarii polului si implicarea musculara. matrimoniale brasov pentru casatorie 2017 www.dukeanddusty.biz

# 4) Nu antreneaza Cardio

Majoritatea claselor de poli au un program stabilit, acestea variaza de la clasa la clasa, dar sunt de obicei alcatuite dintr-o incalzire, unele antrenamente de forta, trecand la rotiri si apoi trucuri, urmate de o racire.

De obicei, acest lucru nu include prea multe exercitii cardio, ceea ce este o problema, deoarece lipsa cardio provoaca aceste probleme in antrenamentul nostru:

  • Fara rezistenta / rezistenta
  • A obosi repede atunci cand creati rutine
  • Probleme cu transpiratia

O frecventa cardiaca ridicata in repaus este strans legata de transpiratia excesiva, ceea ce inseamna ca, atunci cand incepi sa exersezi si sa cresti ritmul cardiac, vei transpira mai mult.

Antrenamentul cardio este excelent pentru reducerea ritmului cardiac odihnitor, ceea ce inseamna ca nu vei fi atat de obosit sau nu vei transpira atat de repede cand dansezi sau faci spectacol. matrimoniale bistrita publi24 eyesaver.com

Solutie rapida

Antreneaza orice tip de cardio pe care il alegi pentru a scadea ritmul cardiac odihnitor si pentru a creste rezistenta pentru rutine si performante, dar ai grija la modul in care antrenamentele cardio si alunecarea cu impact ridicat iti afecteaza flexibilitatea.

Ciclismul este un exercitiu cardio cu impact scazut si puteti, de asemenea, sa lucrati la rutine complete catre cantece in mod regulat, mai degraba decat doar trucuri individuale si combos.

# 5) Incercarea de trucuri care sunt prea avansate

La fel cum am mentionat anterior, avem o mare problema de socializare in industria polei. matrimoniale dolhasca supportgameloft.com Nu este vina nimanui, iubim polul si ne place sa ne impartasim progresul, asa ca de ce nu?

Problemele apar atunci cand vedem trucuri pe care credem ca le putem incerca, pentru ca mai des decat daca l-ati vazut online, acea persoana a perfectionat-o si probabil o face sa para fara efort.

Iata ce se poate intampla cand incercati sa intrati in pozitii pentru care nu sunteti pregatit:

  • Lipsa constientizarii corpului
  • ranire
  • Utilizarea excesiva si vatamarea potentiala a observatorului tau

Daca sariti miscarile prealabile si incercati ceva mai avansat pe care l-ati vazut, de multe ori nu veti avea cunostinta necesara a corpului pentru a va deplasa in siguranta.

Constientizarea corpului include multe lucruri, cum ar fi cum sa manevrezi in siguranta in jurul polului pentru intrarea si iesirea unui truc, cunoasterea punctelor tale forte (esti suficient de puternic pentru a incerca in siguranta miscarea?) Si care muschi sa se angajeze. evenimentul matrimoniale ea pentru el www.ricelawgroup.net

Lipsa acestor abilitati inainte de a incerca o miscare poate duce la vatamari grave, musculare sau cauzate de caderea din pol.

Nici tu nu pui in risc doar! Spotter-urile sunt acolo pentru a va ghida, a va face sa va simtiti in siguranta si a fi acolo in caz de alunecare, pentru a nu va impinge si a va tine intr-o miscare pentru care nu sunteti destul de pregatit.

Asadar, daca insistati sa incercati lucruri peste nivelul abilitatilor dvs. matrimoniale relatii serioase newborn.us , aveti potentialul de a cadea brusc si de a va rani indicatorul.

Solutie rapida

Intrebati instructorul care va cunoaste abilitatile daca sunteti gata sa incercati mai intai miscarea.

Urmati un program de formare structurat si incepeti cu pasi, lucrari de podea, rotiri si apoi treceti la trucuri. matrimoniale casatori femei chartmail.org Pentru trucuri, trebuie sa efectuati majoritatea miscarilor incepatorului inainte de a trece la intermediar si acelasi pentru intermediar inainte de a trece la avansat.

Exista sute de trucuri acum, dar atata timp cat ati batut in cuie trucurile de baza pentru fiecare nivel, ar trebui sa construiti constientizarea necesara a corpului pentru a progresa in siguranta, fara rani.

Daca inveti de acasa si te autodidactezi urmarind pe altii (nu este recomandat), poti descarca aplicatia utila Pole Dance Community pentru ghiduri despre dificultate si progresie. public 24 timisoara matrimoniale 1ln1.com

Pentru invatare mai structurata, daca nu puteti ajunge la un studio, v-as recomanda instruire online.

# 6) Peste mancare post-antrenament

Ati terminat vreodata antrenamentul cu stalpii si simtiti ca puteti manca un elefant?

Stiu ca fac!

Acesta este motivul pentru care este usor sa iti desfaci toata munca grea folosind consumul de post dupa ore, dar iata cum iti incetineste progresul:

  • Lupta cu pierderi de grasime
  • Dependenta de mentalitatea recompenselor de antrenament

Cand terminati un antrenament cu polul, probabil ca observati mirosul de mancare in aer mai mult decat de obicei, observ asta dupa fiecare clasa!

Desigur, trebuie sa-ti alimentezi din nou corpul dupa ce ai lucrat, dar doar pentru ca ai ars o gramada de calorii in clasa, ceea ce nu inseamna ca te poti trata cu un chinez in drum spre casa, ceea ce invinge punctul.

Din pacate, creierul nostru este conectat pentru a raspunde bine la recompense pentru munca grea. matrimoniale ploiesti publi24 lifestorage.pro

Aceasta multumire instantaneu ajuta motivatia, dar este groaznic daca urmaresti un stil de viata sanatos sau pierderea de grasime ca obiectiv.

Cand te recompensezi cu junk food post-antrenament, adesea poti ajunge sa pui toate (daca nu mai multe) din aceste calorii chiar inapoi in corp.

Daca consumi mai multe calorii decat arzi in orice zi, vei pastra in cele din urma grasime, indiferent daca faci antrenament sau nu!

Solutie rapida

Mancati alimente sanatoase, dar umplute dupa antrenament, inclusiv alimente bogate in carbohidrati complexe (nu carbohidrati rafinati, de exemplu, paine alba, paste albe) si bogate in proteine. 3x forum matrimoniale saratogapen.biz

Puteti include, de asemenea, un shake proteic pentru recuperarea muschilor sau lapte de ciocolata, care se dovedeste a fi excelent pentru antrenamentul de reparatii musculare post.

Un alt punct de retinut este ca ai putea avea nevoie si de apa, nu de mancare.



  • matrimoniale fete gratis
  • top aplicatii matrimoniale romania
  • matrimoniale cuget liber constanta
  • olx matrimoniale constanta
  • prietenii matrimoniale site-uri
  • matrimoniale s6
  • matrimoniale crestine ortodoxe cu numar de telefon
  • target matrimoniale
  • matrimoniale buftea
  • matrimoniale campulung moldovenesc
  • publi24 fagaras matrimoniale
  • matrimoniale viata libera galati
  • publi 24 matrimoniale mature
  • matrimoniale femei vaduve
  • olx matrimoniale buzau
  • matrimoniale femei ro
  • matrimoniale cu dizabilitati
  • publi24 targoviste matrimoniale
  • matrimoniale sect 2
  • paturi matrimoniale moderne





Oboseala este un semn precoce al deshidratarii si, de asemenea, va poate pacali mintea in a dori mancare. matrimoniale publitim 24 www.openwsis.org

Asa ca beti multa apa pentru a exclude deshidratarea ca vinovat in spatele foamei si post-antrenament.

# 7) Trecerea la clasa foame

In graba tot timpul? Nu ai timp sa mananci inainte de curs?

Sau poate daca lucrati la pierderea de grasime simtiti ca veti arde mai multe grasimi daca va este foame?

Din pacate, a face foame nu va arde mai multe grasimi, dar va afecta probabil antrenamentul dvs. si va cauza aceste probleme:

  • Oboseala
  • ranire

Daca iti este foame iti vei impiedica antrenamentul, vei pierde energie si te vei simti obosit mai repede. publi24 matrimoniale craiova peanutinstitute.org Cand avem un consum redus de energie in clasa de poli, care poate fi destul de periculos si poate duce la rani.

Solutie rapida

Daca nu aveti timp sa mancati mai intai o masa potrivita, cel mai bun lucru este sa faceti o gustare rapida inainte de antrenament inainte de a merge la clasa.

Personal imi plac untul de arahide si marmitele (separat nu impreuna) pe painea integrala de grau. matrimoniale sex ploiesti bhm.cornpuff.com Acest lucru ofera amestecul perfect de proteine, vitamina B si carbohidrati complexi pentru a va oferi suficienta energie pentru a va antrena antrenamentul.

# 8) Faceti intotdeauna aceeasi rutina

Sunt vinovat de asta in zilele in care nu simt.

Ma duc la un set de miscari intermediare care nu ma mai provoaca si sunt perfect perfecte si este ok sa le execut pe ocazional. matrimoniale publi 2 safesupplier.com

Exista atat de multe trucuri pentru a incerca sa bifati lista de activitati in pol, incat as recomanda cu siguranta sa aveti 4-5 trucuri pe care le ramaneti si sa le perfectionati peste o luna sau doua inainte de a trece la miscari noi, dar totusi ar trebui sa incercati sa amesteca-ti rutina.

Iata ce se poate intampla daca nu:

  • Pierderea motivatiei
  • Platou

Problema cu petrecerea fiecarei clase trece peste aceeasi rutina, este ca in cele din urma veti experimenta un platou si veti simti ca exista o mare lipsa de progres care, la randul dvs., va ucide motivatia. publi24 matrimoniale costinesti prowave.com

Solutie rapida

Sunt multe de lucrat la pol si nu ma refer doar la trucuri! Deci, este foarte usor sa ne schimbam rutinele pentru un plan de instruire eficient care sa ne mentina in miscare inainte si in sus, literalmente ????

Ca o saptamana de exemplu, puteti lucra la trucuri si combos intr-o zi, dans, lucrari pe podea si curgeti o alta zi, flexibilitate intr-o alta zi, rutine complete si freestyle in alta zi si intarirea / antrenamentele de baza in ziua urmatoare.

Asta acopera cel putin cinci zile din saptamana cu doua zile pentru odihna, pentru a lucra intotdeauna diferite zone ale corpului si a pastra lucrurile interesante!

# 9) Asteptati sarutarile la pol si durerile dupa fiecare antrenament

Ai nevoie sa te simti dureros pentru a simti ca ai avut un antrenament bun?

Vestea buna este ca a te simti dureros dupa curs nu este o necesitate pentru a vedea rezultatele. Iata ce se va intampla daca exagerati in fiecare clasa:

  • Oboseala / supraantrenarea
  • regresiune
  • ranire

Cand trebuie sa simtiti durere pentru a simti ca ati avut un antrenament bun, este mai mult decat probabil sa va suprasolicitati corpul. matrimoniale romania vrancea www.esitesetup.net

Dupa cum am mentionat la numarul 2, asta duce la oboseala, vatamare si platou sau chiar regresie.

Solutie rapida

DOMS (durere musculara cu debut intarziat) se intampla de obicei daca sunteti nou la un exercitiu sau daca intensificati intensitatea antrenamentului dvs., motiv pentru care il vedem atat de des in pol, deoarece folosim o colectie atat de variata de grupuri musculare pentru diferite miscari.

Daca acest lucru vi se intampla mult, chiar daca nu pregatiti ceva nou sau intensificati cu adevarat jocul dvs., probabil ca il exagerati. Daca te antrenezi ceva greu, pastreaza 3-4 incercari si mergi mai departe la altceva.

In mod asemanator, daca iesiti din clasa de pol negru si albastru, ar trebui sa faceti un pas inapoi si sa lucrati la altceva.

Varsaturile din experienta mea apar numai atunci cand incerc ceva nou, deoarece sunt cauzate de lovirea stalpului si lipsa controlului.

Daca le vezi in mod regulat, nu doar atunci cand incerci ceva nou, ar putea fi necesar sa lucrezi mai mult la forta, control si constientizarea corpului. Asta nu include pe cei dintre voi cu piele super sensibila care se invinetesc ca o piersica, desigur ????

Ganduri finale

Stiu ca multe dintre acestea sunt facute cu usurinta si este posibil ca multi dintre voi sa nu va fi dat seama ca va retineti progresul cu aceste obiceiuri proaste.

Asadar, daca ai citit oricare dintre acestea si te-ai gandit la tine „da, asta suna ca mine!” Incercati ideile mele de rezolvare rapida pentru a transforma progresul polului si nu uitati sa le impartasiti prietenilor dvs. in caz ca fac aceleasi greseli!

Ati observat altceva care va va intoarce in pregatirea dvs. din care am putea invata?

Spuneti-ne in comentarii!