B2B (Batam la Bintan, Indonezia) Plimbare Ziua 2 – Tg Uban pana la plaja Trikora, 80 km.

Fara afaceri umbroase aici!

Ziua noastra a inceput devreme. La 6 dimineata am plecat in cautarea laptelui de fasole de soia de casa la Pasar Baru. Noaptea trecuta indicatiile de la barbatul nostru Terang Bulan Murtabak erau destul de clare.

Nu este nevoie de GPS sau harti. Doar o amintire buna si un instinct bun! …. Ei bine, de fapt, urmarea motocicletelor cu cosuri uriase din ratan a fost mai usor!

Micul dejun a fost o inecare buna de lapte de fasole de soia, pulut hitam sau congee de fasole verde, dantelate cu santan gros, murtabak (de data asta, ban chan kueh), bahulu, gado-gado si lami Nasi colorate cu kunyit!

Am observat ca cativa localnici de aici au putut sa vorbeasca engleza buna!

Plimbarea spre Trikora a fost in jur de 80 km. Am cerut indicatii si am fost indicati invers. Presupunem ca trebuie sa specificam „jalan baru”, deoarece exista 2 modalitati de a ajunge acolo.

Dealurile au inceput imediat ce am parasit Pasar Baru.

Am trecut pe langa o biserica catolica mega mare, frumoasa, deasupra unui deal.

Si totusi am continuat sa urcam si am urcat si am urcat !!!!

Pana am lovit primul pod. Si inca o data, am continuat sa urcam pe podul abrupt. Fiind primul pod, am facut o pauza lunga. Fotografii si mai multe fotografii.

Claudine facu cu ochii spre pescarul local in barca sa. Uluit, in cele din urma se drese inapoi.

Alvin a promis o gaura de baut dupa pod. Dar, nu a fost nimic! Doar o scoala si nu mai multe magazine!

Copiii de la scoala isi faceau exercitii de dimineata la ceva muzica. Bratele intinse, ajunge pana la cer!

Putini dintre ei s-au intors sa ne vada.

Claudine flutura.

Un baiat a intors gestul prietenos.

VT a remarcat: „Il faci pe baiatul acesta sa aiba probleme pentru ca nu respecta ordinele!”

Dupa ceva timp, am vazut un magazin. Fericit sa-ti fie rece Pocari, o bautura izotonica locala, similara celor 100 de plus. Am impartit, de asemenea, pisang monyet.

Alimentat cu banane si Pocari, ne-am continuat drumul. Alvin a continuat sa o egaleze pe Berenda sa plece la 25 km / h. Ea a intrat in miscare ceea ce i-a facut pe Claudine si Judith sa se planga! Asezand parcul cu mingea, toata lumea a muncit din greu pentru a tine pasul.

Array

Dupa cum ne-a promis pastratorul magazinului Pisang Monyet, la 3 km distanta se afla un restaurant langa rau. Dar ea nu a mentionat ca era inca in constructie! Nu alimentati de data asta!

Acest al doilea pod nu a fost la fel de abrupt si spectaculos ca si primul. Si totusi, telefoanele au fost declansate si instantanee.

In timp ce traversam podul 3 si apoi 4, era evident ca toate podurile din Bintan sunt proiectate de acelasi arhitect. Acelasi design, aceleasi materiale, frumusete imprumutate din mediul natural.

La un moment dat, Alvin a vorbit un pic prea repede. „Ma bucur ca am lasat dealurile in urma” Cuvinte celebre!

Da, am mers pe drumuri nivelate pentru o perioada scurta de timp. Chiar a aparut o statiune Bintan Villa, cu cabane cu varf de deal. Ne-am oprit acolo pentru un pranz simplu de Nasi Goreng si prajit de albine prajite. Fumigarea in proces, s-au oprit politicos cand eram pe punctul de a incepe pranzul.

Acum, inapoi la cuvinte celebre …

Dupa pranz, am parcurs inca 10 km inainte de despartirea drumurilor cu YC. Se indrepta spre casa prin Tanjung Pinang. Un fost ofiter anual NS se intalneste! Saluta pentru pastrarea pactului lor anual!

Parasirea YC a fost cand a inceput adevarata tortura!

Abrupt, mai abrupt, mai abrupt! (Adjectivul comparativ si adjectivul superlativ incep sa aiba sens vizual aici!)

Vant din fata!

Izolare!

Caldura!

Lipsa de apa!

Ruta 66???

Am trecut pe langa cateva birouri administrative guvernamentale, dar au fost inchise pentru weekend. Am trecut pe langa o scoala si am fugit acasa la 10 minute dupa iesirea din YC. Dar asta a fost la fel de bun ca inainte ca Judith sa sufere crampe.

Noi, trupele nu am avut de ales decat sa vrem. La un moment dat, cand VT si Judith, din nou, s-au prins de echipa, avem doar o jumatate de sticla de apa printre cei 5 dintre noi!

Claudine a glumit ca vede marea.

Alvin facu semn: „Este un miraj”

Berenda a numit-o „Tour de Bintan!”

Din fericire, usurarea nu a fost departe. O statie foarte confortabila si umbra langa marginea drumului. Unele lemn si scanduri pareau pripite in graba pentru a face scaune si mese. Aici, au vandut pisang goreng delicios si tauhu sumbat gatite la foc de lemn. Apa provine dintr-o tava si o scobitoare!

Taxa a fost ocupata pentru un sat mic si oamenii au conversatii prietenoase cu noi. Ne-au spus ca mai avem doar 3 km mai departe. Yippee!

Peste drum este o piata minunata. O doamna grasa sta in spatele ghiseului care ne uita tot timpul cu un copil heruvim foarte linistit. Suntem liberi sa-i deschidem frigiderul care se blocheaza, dar ramane la bauturi la rece. Cand eram gata sa platim, ea a continuat sa stea unde era!

Dupa o odihna buna, ne luam la revedere de satenii nostri prietenosi. Adevarat, de curand vom vedea oceanul. Albastru si senin.

La T Junction, Berenda solicita o oprire foto. Intre timp, Alvin a fost convins, dar a trebuit sa verifice daca virajul corect este corect. A parasit grupul pentru a confirma intuitia sa.

In asteptarea lui Alvin, VT a observat 2 tineri care incercau sa-si scoata masina din nisip. El a dezaprobat metodele lor, si-a parcat bicicleta si a mers in ajutor.

Putine instructiuni de la VT, dar totusi a fost depus in nisip! Deranja!

Apoi, Alvin s-a intors, si-a parcat bicicleta si s-a incumetat sa ajute. Putine instructiuni mai tarziu … Nu reusesc !!

Discutii mai profunde intre barbatii mai in varsta.

De data aceasta, au facut-o curioasa si pe Claudine! Si apoi Judith si Berenda!

Alvin avea un bec aprins pe cap. Eliberati presiunea in pneuri! O lectie invatata investind 250 USD pe un know how!

Barbatii au intrat in actiune. Alvin in partea dreapta, VT in stanga, eliberand presiunea in pneuri. Claudine a sapat adanc in spatele rotilor de partea lui Alvin. Tinerii ajutau de partea VT.

Apoi, a venit timpul sa asezam scandurile sub roti, sa punem angrenajul in sens invers, sa-l punem pe podea si sa urmeze marea impingere! A iesit masina!

In tot acest timp, Berenda si Judith ne tineau bicicletele in siguranta, faceau fotografii cu marea salvare si se asigurau ca soferul tanar moronic nu se va intoarce in noi!

„Lima ribu rupiah!” A declarat Alvin!

Tinerii au fost clar recunoscatori ca le-am salvat fundele!

Nu! Nu ne-au platit 5.000 de rupii. In schimb, obtinem zambete zgomotoase, strangeri de mana ferme si probabil vom ajunge sa ramanem in memoria lor pentru totdeauna!

Grupul nostru de Cinci Fantastici s-a aventurat. Totusi, supereroii, a trebuit sa ne oprim de cateva ori pentru a cere indicatii.

In cele din urma, am ajuns la Shady Shack! Prima impresie a locului este buna. Plaje albe curat, apa limpede.

Cabana care serveste ca restaurant are o vedere rustica. Din nou, lemnul si scandurile sunt batute in graba pentru a face scaune si mese. Nu se slefuieste, nu se foloseste sau se foloseste planurile de mana, cu atat mai putin lacerea sau vopsirea. Lemnul este lasat deschis elementelor!

Pentru urmatoarele 24 de ore, am petrece multe ore aici, intrucat nu exista magazine la distanta de mers, nici TV sau wifi, ci doar noi insine ca divertisment.

Pic Judith

Un pachet de carti au fost lasate in urma de calatorii precedenti, dar au fost doar 47 de piese care faceau un joc corect imposibil! O multime de carti, in mare parte in limbi straine, sunt disponibile pentru killjoy …. nu veti intelege niciodata !!!

Dupa multa odihna si rehidratare, o lectie despre foldie pentru Pak Lobo, am amanat camerele noastre. Aici, incepe asteptarea pentru ce este mai rau si sunt agregate!

Cele 3 barci pentru echipa erau alaturate de un balcon lung. VT si Claudine nu au putut accesa salele prin scarile lor rupte. In schimb, au folosit scarile lui Alvin.

Profesorul de engleza al lui Pak Lobo l-ar fi complimentat pe adjectivul potrivit pentru Shady Shack!

O folie din polietilena a fost utilizata pentru acoperirea podelei barbiei.

Salteaua moale cu arcuri de pat rupte este acoperita cu cearceafuri cu fir pentru pat. Motivele de pe paturile erau decolorate si dateaza de la inceputul anilor 80. Chiar si VT a avut un soc cand a intrat in pat. In camera slab luminata, el a crezut ca motivele estompate sunt palcuri de sange ale multor domnisoare inflorate!

A fost o plasa de tantari gaurita cu 2 excremente de gecko. Aici plasele de tantari erau tinute de siruri de rafie pe care ulterior le-am dublat ca un cuier de prosop!

Peretii saibei aveau multe gauri peep, ceea ce face imposibila o escapada romantica! Nici o afacere umbroasa aici!

Nu la mult timp dupa ce au intrat in baraca, Claudine a avut o agitatie in stomac. Micul dejun de congee de fasole verde trasa de sambalul chili de la Nasi Lemak crea o bomba atomica senzationala in ea.

In josul scarii se ducea. Era alcatuit din mangrove debarcate. Pasii erau larg despartiti. Fara balustrade, a fost dificil sa ajungem la toaleta cu toaleta.

Capacul de toaleta era jos si nu exista niciun suport pentru toaleta, cu atat mai putin hartia igienica. Indraznindu-se, a aratat cu usurinta capacul deschis.

„Oh Doamne!” A exclamat!

La miezul noptii in gaura !!!!

Fara rusine, a incercat sa trimita galeti de apa pe toaleta, dar in niciun caz. Era inca miezul noptii!

Neavand de ales, spala capacul scaunului, spuse o rugaciune tacuta si se aseza.

Pic Claudine

In timp ce scutea concoactia letala, observa baia incapatoare si plina de viata. Un rezervor de apa cimentat, fara lavoar, podele cimentate cu unele alge in crestere, fara carlige si cuie pentru a va atarna hainele sau prosopul …

A inceput sa fumeze. Ea voia afara! La o cota de SGD35, cu o taxa de serviciu de 20%, ceea ce am platit la Hotel Pesona in prima noapte ar fi fost mai ieftin si mai luxos in comparatie. Aceasta a fost si perioada in care Judith a cerut sa foloseasca camera VT si Claudine pentru un masaj si a primit un raspuns „preferat sa nu”. (Imi pare rau, Judith)

Dupa un dus, ne-am intalnit din nou la sopron pentru pranz. Meniul a fost o piesa laminata cu o pagina, oferind orez prajit, taitei prajiti si nimic spectaculos. Cu toate acestea, acest loc face cel mai bun sambal belacan din Bintan.

Alvin, Berenda si Judith au continuat apoi pentru masajele programate. Judith i-a dat un morman gras si respectat un 10/10. Makcik localizase locul inghesuit pe piciorul ei. Makcik a reusit chiar sa-si lucreze magia pe bratul lui Judith, permitandu-i acum sa ajunga spre cer!

Intre timp, VT si Claudine au petrecut o dupa-amiaza lenesa dormind pe plaja. Pe plaja erau o multime de muste. Cu vantul atat de puternic, nu zburau, ci sari in nisip si atarnau pentru viata draga!

Dupa siesta, VT a decis sa sape o gaura la nivelul marii. In timp ce sapa, Claudine a observat o creatura cu aspect de crustacee de 3 mm in nisip. Crevetii? VT a pretins paduchi de mare!

In curand, VT a atins nivelul marii. Apa incepe sa se scurga in gaura. Misiune indeplinita!

Dupa ce au facut asta, au decis sa inoate in mare. Exista o multime de alge plutitoare, dar lucrul care i-a determinat sa iasa repede a fost fundul maritim.

Cand ne-am regrupat din nou pentru cina, ne-am dat seama rapid ca cina are nevoie de un pic de mana. Ne-am preluat bicicletele si am iesit. O alta pana de curent in zona. Fara faruri.

In curand am gasit un restaurant cu fructe de mare langa kelong. Pui prajit de belacan, sambal sotong, omleta de oua cu ridiche murata tocata si amestecati legumele.

O alta runda de intalnire la sopron pentru camera noastra de noapte. Apoi, la doar ora 21.30, Alvin a sunat-o noaptea. Ziua de la Shady Shack devenea prea draga!

Ne-am oferit reciproc noaptea buna si am intrat in baraje. In timp ce Claudine se urca in pat, facu o rugaciune tacuta ca nu are nevoie sa foloseasca toaleta in miez de noapte.

Surprinzator, somnul a venit destul de repede.

Zzzzzzz ………….

Zzzzzzz …………

…………..

BAMMMM !!!!!!!!!!!!

Usa catusului se deschise. Vant puternic a intrat.

Claudine urla si incepu sa loveasca si sa prinda VT.

Din fericire, orice ar fi fost care s-a fortat sa se afle in baraca lor … daca ar fi fost un banshee sau un pontianak …. arunca o privire spre cuplul fierbinte, transpirat si uleios, cu ragaz si a plecat !!!