Consumul de calorii

Pentru a-ti determina consumul personal de calorii, ai nevoie de cateva date cheie: rata metabolica bazala zilnica atunci cand te odihnesti, tipul si durata activitatilor tale si numarul de calorii pe care le consumi prin dieta ta. In ghidul nostru de consum de calorii va vom arata sporturile care ard cel mai mult, cum va puteti stimula metabolismul si de ce o rata metabolica bazala de 2. maps.google.com.gh 000 kilocalorii pe zi nu se aplica tuturor.

Ce este o calorie

O kilocalorie descrie cantitatea de energie necesara pentru a incalzi un kilogram de apa cu un grad Celsius. www2.rhino3d.com Cand vorbim de calorii, strict vorbind, ne referim la kilocalorii (kcal). Aceasta unitate de masura pentru calcularea energiei consumate este inca in uz in viata de zi cu zi, desi este considerata invechita in stiinta: in Germania, pe langa numarul de calorii, unitatea de kilojoule (1 kcal = 4. images.google.ge 1868 kJ) trebuie sa fie intotdeauna specificat pe toate alimentele. Din fericire, nu trebuie sa faci singur calcule complicate pentru a determina continutul caloric al alimentelor, poti folosi tabele de calorii. maps.google.co.bw

Ce inseamna consumul de calorii?

Chiar si fara nicio activitate fizica, consumam calorii in fiecare zi: corpul tau are nevoie de energie chiar si atunci cand se odihneste pentru a mentine toate functiile metabolice. Aceasta este denumita rata metabolica bazala, care in fiecare persoana depinde de varsta, sex, inaltime si greutate. analytics.bluekai.com Rata metabolica bazala medie este de 2.000 de kilocalorii pe zi. images.google.cm Cu toate acestea, acestea se aplica doar femeilor in medie pana la varsta de 19 ani. Odata cu inaintarea in varsta, cantitatea de calorii consumate in fiecare zi in repaus scade, ceea ce explica si de ce oamenii se ingrasa mai repede pe masura ce imbatranesc. images.google.co.ma Pentru o femeie de 25 de ani se presupune o medie de 1.900 de kilocalorii, pentru un barbat de aceeasi varsta este de 2. maps.google.mk 400. Daca vrei sa slabesti, ar trebui sa cunosti aceste valori, pentru ca, in principiu, ca consumul zilnic de calorii trebuie sa fie mai mic decat continutul de calorii ingerat prin alimente. www.google.com.bh Deci, daca persoana obisnuita nu ar trebui sa se miste deloc, ar trebui sa consume maximum 1.900 – 2. images.google.com.cu 400 kilocalorii pentru a nu se imbraca in grasime – aceasta corespunde cu aproximativ 19 – 24 de banane.

Pentru a determina consumul zilnic de calorii, exista o alta valoare masurata: tipul si durata activitatilor tale fizice. image.google.am Pe langa sport, acestea includ si alte activitati, cum ar fi urcatul scarilor, mersul pe jos, munca fizica, transportul la cumparaturi si sex .



  • atletico madrid
  • meteo baia mare
  • dominos pizza
  • aeroport otopeni
  • first name
  • java
  • radio online
  • antena 3
  • peundemerg
  • dr
  • este
  • posta romana track
  • sandwich
  • op gg
  • remix
  • porno hub
  • bubbles
  • dasha
  • lista firme
  • bzi




Cum se calculeaza consumul de calorii?

Consumul zilnic de calorii este calculat din rata metabolica bazala de aproximativ 1. legacyshop.wki.it 900 de kilocalorii + x kilocalorii pe care le ardeti prin sport si alte activitati pe zi. Cu cat te misti mai mult, cu atat consumul este mai mare si poti manca mai mult fara sa te ingrasi. maps.google.ad Practic, o activitate intensa consuma mai multe calorii decat o activitate pe indelete care cu greu creste ritmul cardiac : 30 de minute de HIIT (High Intensity Interval Training) intens , de exemplu, consuma aproximativ 310 kilocalorii, in timp ce o plimbare de 30 de minute consuma doar aproximativ 50 de kilocalorii. . www.google.li

Ce influenteaza consumul de calorii?

Este important de stiut ca caloriile consumate de sport sunt doar valori medii. Consumul tau personal in timpul unei ore de jogging poate fi de fapt semnificativ mai mare decat cel al unui maratonist cu experienta. maps.google.as Cat de mare este consumul de calorii in timpul activitatilor fizice depinde nu numai de varsta si greutate, ci si de cat de mult creste ritmul cardiac. Cu un puls calm, consumul de calorii este mai mic decat cu unul ridicat. dir.dir.bg Asadar, pentru a calcula consumul exact de calorii, un monitor de puls pe care il porti in timpul exercitiilor poate fi de ajutor.

Asa va cresteti consumul de calorii

Daca nu slabesti in ciuda exercitiilor fizice, ai doua optiuni: limitarea aportului de calorii prin alimente sau cresterea consumului de calorii in timpul efortului. www.google.tt Nu este absolut necesar sa planificati mai mult timp pentru antrenament. Puteti deja sa va cresteti enorm vanzarile prin tipul si intensitatea sportului. www.google.com.na De exemplu, daca alergi doar intr-un ritm constant, poti face mai multe unitati de sprint scurte care iti cresc ritmul cardiac. Tipul de crestere a intensitatii va stimuleaza metabolismul si, prin urmare, consumul de calorii – chiar si la cateva ore dupa antrenament. maps.google.cd Ca alternativa la jogging, exista si alte sporturi variate, care sunt, de asemenea, mult mai eficiente. Acesta este modul in care te consumi intr-o sesiune de squash de o oracca 816 kilocalorii, la spinare la intensitate medie circa 600 kilocalorii si la catarare (bouldering) pana la 800 kilocalorii pe ora. maps.google.com.bz

Desigur, pentru a beneficia cu adevarat de consumul crescut de calorii al sporturilor eficiente, trebuie sa te tii de reguli. Aceasta inseamna ca in unitatile individuale de HIIT (High Intensity Interval Training) trebuie sa incercati cu adevarat sa va atingeti limitele sau sa iesiti din badminton. nu ar trebui sa faca o schimbare a volanului pe indelete. De asemenea, stimulentele metabolice, cum ar fi cofeina sau ceaiul verde, va pot ajuta sa ardeti mai multe calorii atunci cand sunt luate inainte de antrenament. Cu toate acestea, nu veti putea creste vanzarile intr-o masura semnificativa, luand numai suplimente alimentare sau cafea.