Carbohidrati: puteti avea o deficienta?

In corpul uman, carbohidratii sunt responsabili pentru furnizarea de energie pentru metabolism si, prin urmare, sunt un combustibil important pentru organismul nostru. www.calculus-tutor.biz Conform recomandarilor, oamenii ar trebui sa ia 55 pana la 60 la suta din energia de care au nevoie sub forma de carbohidrati. www.pepperjones.com Cu toate acestea, nici o boala datorata lipsei de carbohidrati nu a fost dovedita. merle-norman-dayspa.org

Cand sunt prea putini carbohidrati?

Medicii recomanda consumul de cel putin doua grame de carbohidrati pe zi pentru fiecare kilogram de greutate corporala. canadianawareness.org Cantitatea recomandata se bazeaza pe necesarul total de energie si este de 250 pana la 360 de grame pentru o persoana medie. www.paladinperformance.com Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) recomanda ca maximum zece la suta din energia totala sa fie consumata sub forma de zahar (aceasta corespunde cu aproximativ 60 de grame). topshore.com

In dieta de astazi, totusi, de obicei se consuma prea putini carbohidrati – prea multe proteine ​​si grasimi. mcbcc1.org Dietele populare si la moda sarace in carbohidrati joaca, de asemenea, un rol major in faptul ca organismul primeste de fapt prea putini carbohidrati. www.cavedad.net

Lipsa de carbohidrati are consecinte?

Una dintre consecinte este ca atunci cand organismul are nevoie de carbohidrati, arde proteinele ingerate prin alimente, ceea ce inseamna ca proteinele nu mai sunt disponibile pentru functiile lor reale. taylorfaust.com Desi carbohidratii nu sunt considerati a fi esentiali pentru viata, deoarece organismul poate obtine energie si din proteine, lipsa carbohidratilor din dieta poate avea uneori un impact asupra metabolismului si digestiei. www.just-yourfit.net

Prea multe grasimi si proteine ​​pot avea efecte negative asupra organismului. djlb.com



  • gm
  • e46 bmw
  • europa league
  • wish
  • robert downey jr
  • tradeville
  • stiripesurse
  • dpd tracking
  • theo rose
  • curs valutar case de schimb
  • catalog lidl
  • ecco
  • semineu electric
  • my orange
  • opel corsa
  • sex
  • y2mate
  • alfabetul
  • tvron
  • wattpad





Daca mananci prea multe alimente grase (carne, unt, branza), este posibil sa ingerezi prea multi acizi grasi saturati si nivelul colesterolului LDL va creste. rg-be.ru Daca nivelul colesterolului LDL este prea mare, vasele de sange devin calcifiate si creste riscul unui accident vascular cerebral sau atac de cord. tarotangel.ru

Consumul excesiv de proteine ​​poate creste nivelul de acid uric, ceea ce poate duce la guta. 1242.zachstark.org O dieta bogata in proteine ​​favorizeaza si osteoporoza, deoarece rinichii excreta mai mult calciu atunci cand consuma mai multe proteine. www.cuteteenporn.com Elementul de constructie important pentru oase se pierde si, pe de alta parte, favorizeaza formarea pietrelor la rinichi. www.chartstream.net

Motive bune pentru carbohidrati

Daca organismul nu primeste suficienti carbohidrati de inalta calitate, cum ar fi cei care se gasesc in cereale, cartofi, fructe si legume, de asemenea, nu primeste suficiente vitamine, minerale si fibre. www.jdirving-novanada.com

Acest lucru poate duce la constipatie, printre altele. mlmmarketingconcepts.com In plus, senzatia de satietate nu dureaza mult, asa cum relateaza „focus. www.sherv.com de”. allscreen.com Cel mai bine este sa ai o dieta echilibrata.