Carne de porc si colesterol: Care este relatia?

Prezentare generala

Carnea de porc este o carne populara. Vine sub mai multe forme si poate fi gasit la orice masa. escorte mature alba Poate fi consumat chiar si pentru desert in alimente precum slanina acoperita cu ciocolata si cupcakes cu slanina. Dar porcul este sanatos?

Continuati sa cititi pentru a afla mai multe despre efectele pe care le poate avea porcul asupra nivelului de colesterol. blackberry curve 3g 9300

Un raport din 2015 a constatat ca consumul a 50 de grame sau aproximativ 2 uncii de carne procesata zilnic va va creste riscul de cancer colorectal cu 18%. Carnea procesata este orice carne care a fost modificata pentru a-si prelungi durata de valabilitate, care include carnea sarata, vindecata sau afumata. matrimoniale valenii de munte Sunca feliata de la blat, mezeluri sau slanina sunt trei exemple de carne de porc procesata.

Un alt studiu publicat de American Heart Association a constatat ca barbatii care mananca cantitati moderate de carne rosie procesata, cum ar fi slanina si sunca, isi pot creste riscul de insuficienta cardiaca si de moarte din cauza insuficientei cardiace. dame de companie elvetia Cercetatorii recomanda evitarea carnii procesate si consumarea a una sau doua portii sau mai putin de carne rosie neprelucrata pe saptamana.

Un studiu din 2013 publicat in BMC Medicine a analizat datele de la jumatate de milion de barbati si femei si a gasit o legatura intre carnea procesata, care include sunca, slanina si carnati, bolile cardiovasculare si cancerul. matrimoniale gay braila In plus, cercetatorii au descoperit ca, cu cat consumati mai multa carne procesata, cu atat aveti mai multe sanse sa muriti tineri.

Dar ce zici de carnea de porc care nu este procesata?

Incercati sa treceti de la slanina, sunca si carnati la carne de porc alba pentru o alternativa mai sanatoasa. curve 2015 online subtitrat Ar trebui sa cautati bucati slabe de porc. Intrebati macelarul dvs. curve numere sau cautati pe eticheta urmatoarele:

  • muschi
  • friptura coapsei dezosate
  • cotlete de lomb fara os

Iata cateva sfaturi pentru modalitati mai sanatoase de a va bucura de carne de porc:

  • Taiati toate excesul de grasime inainte de gatit. Puteti face acest lucru singur prin glisarea unui cutit ascutit intre carne de porc si grasime sau rugati macelarul sa o faca. matrimoniale transexuale
  • Carnea de porc alba se poate usca. Pentru a-l mentine umed, marineaza-l nu dupa mult timp dupa cumparare. matrimoniale suedia Pentru o alternativa mai sanatoasa, faceti-va propriile marinate. Majoritatea celor cumparate din magazin contin zahar si sodiu. curve campia turzii Puteti continua sa marinati carnea de porc in frigider pana la cinci zile. Il poti ingheta si tu. curve resita Asigurati-va ca mancati carne de porc congelata in termen de patru luni.
  • Sari peste tigaie. dame de companie dubai In schimb, incercati sa grabiti, sa coaceti sau sa fierbeti carnea.



    • matrimoniale sua barbati
    • matrimoniale mioveni
    • publi24 arad matrimoniale
    • anunturi matrimoniale oradea
    • escorte cluj nimfomane
    • curve de vanzare
    • filme cu curve
    • curve romance gratis
    • escorte mature deva
    • matrimoniale dj
    • free curve to the point
    • escorte gratis
    • escorte baia
    • numar de curve
    • publi24 escorte iasi
    • curve celebre
    • curve din bihor
    • curve imdb
    • anuntul telefonic matrimoniale casatorii
    • escorte sector 5





    Gatitul lent, aburirea si fierberea sunt, de asemenea, metode de gatit mai sanatoase. escorte oltenita

Cunoscuta sub numele de „bomboane de carne”, slanina ramane o baza a micului dejun din intreaga lume si un ingredient in diverse sandvisuri, cum ar fi un club sau BLT. Ca si in cazul oricarei carne, ar trebui sa va urmariti aportul. escorte militari rezidence

O felie de slanina gatita este de 8 pana la 16 grame de carne. Deoarece consumul a 50 de grame de carne procesata pe zi va poate creste riscul de cancer, veti dori sa limitati baconul pe care il consumati, mai ales daca mancati carne procesata in alte momente ale zilei. satu mare curve

In plus, aproximativ 40% din slanina contine grasimi saturate. Grasimile saturate pot contribui la cresterea nivelului de colesterol, desi cercetarile recente pun sub semnul intrebarii asocierea dintre riscul crescut de boli de inima si aportul de grasimi saturate. matrimoniale bacau desteptarea

Aflati mai multe: colesterolul ridicat provoaca boli de inima? »

Daca va place slanina, va recomandam sa o rezervati pentru un tratament special si urmariti consumul de carne procesata pentru restul zilei. Sau cauta lucruri alternative pe care sa le poti manca. curve mari De exemplu, o parte a fructelor de padure la micul dejun este plina si sanatoasa. Pentru sandvisul de pranz, incercati sa gatiti carne de porc in seara precedenta si apoi taiati-l pentru a va pune sandvisul. matrimoniale germania Alternativ, daca va bucurati de crocanta de slanina, adaugati salata proaspata la sandwich sau incercati sa prajiti painea inainte de a va construi sandwich-ul.

Toata lumea are nevoie de niste grasimi. curve sexy Ceea ce este important este sa stiti care sunt grasimile sanatoase si care pot avea un impact negativ asupra sanatatii dumneavoastra. Unii experti recomanda limitarea cantitatii de grasimi saturate pe care le consumati la mai putin de 7% din totalul caloriilor, sau aproximativ 15 grame pe zi. curve pe tocuri Inlocuiti grasimile extra saturate cu grasimi nesaturate pe baza de plante, nu glucide sau zahar, pentru a reduce riscul bolilor de inima. De exemplu, daca urmati o dieta de 2. anunturi matrimoniale maramures 000 de calorii pe zi, ramaneti la aproximativ 3 uncii de carne de porc alba pentru a atinge diurna maxima zilnica.

Este posibil sa includeti carnea de porc ca parte a unei diete sanatoase. carcasa blackberry curve 8520 Amintiti-va doar zicala „totul cu masura”. Carnea de porc ofera proteine ​​si, mai presus de toate, aroma. Puteti continua sa va bucurati de aceasta carne, pur si simplu sa urmariti cat de mult mancati si ce alte alimente pe care le consumati care contin grasimi saturate. Incercati sa schimbati multe dintre grasimile saturate pe baza de animale cu grasimi nesaturate pe baza de plante pentru a va bucura de o inima mai sanatoasa. De asemenea, este important sa includeti cantitati ample de legume la toate mesele pentru a va imbunatati starea generala de sanatate si a reduce riscul de boala.