Cat de curand devenim improprii cand ne oprim din exercitii?

Poate dura luni de munca grea pentru a-ti construi fitnessul, dar, desi puterea ta se poate estompa rapid daca incetezi sa faci miscare, este posibil sa nu fie nevoie sa incepi din nou de la zero. yahoo mail simli.ru

Desigur, majoritatea dintre noi nu suntem alergatori de maraton – dar nici nu suntem imuni la aceste efecte. michael jackson www.bookmarking-maze.win De indata ce ne oprim din exercitii, corpul va incepe sa piarda aceste adaptari cardiovasculare cheie intr-un ritm foarte asemanator cu sportivii foarte pregatiti. aradon ajor110.ir

Antrenament de forta

Cand vine vorba de forta, dovezile arata ca la o persoana medie, 12 saptamani fara antrenament determina o scadere semnificativa a cantitatii de greutate pe care o putem ridica. antena 1 100kursov.com Din fericire, cercetarile arata ca va mentineti o parte din forta pe care ati castigat-o inainte de a inceta sa va antrenati. jysk biz09tei.bget.ru Ceea ce este interesant este ca, in ciuda scaderii semnificative a fortei, exista doar o scadere minima a dimensiunii fibrelor musculare. reverso sco.lt

Motivul pentru care pierdem forta musculara are in mare parte legatura cu faptul ca nu ne mai punem muschii sub stres. pornohub writeablog.net Deci, atunci cand nu ne mai lucram muschii din greu, muschii devin „lenesi”, ducand la scaderea numarului de fibre musculare si recrutarea unui numar mai mic de muschi in timpul unei activitati – facandu-ne mai putin capabili sa ridicam sarcinile grele pe care le obisnuiam. goo uznt42.ru . meteo iasi forums.ppsspp.org

Numarul de fibre musculare utilizate in timpul exercitiilor fizice scade cu aproximativ 13% dupa doar doua saptamani fara antrenament – desi acest lucru pare sa nu fie insotit de o scadere a fortei musculare. unibet medvacancy.ru Aceasta implica faptul ca pierderile observate in perioadele mai lungi de detrenare sunt o combinatie atat a acestei scaderi initiale a numarului de fibre musculare pe care le folosim, cat si a scaderii mai lente a masei musculare. la liga snt-orion.ru

Oamenii obisnuiti care ridica greutati ar experimenta o scadere a dimensiunii muschilor lor si, in timp, ar fi mai greu sa ridice sarcini grele, deoarece au recrutate mai putine fibre musculare. digi 24 live www.folkd.com



  • hentai
  • glovo
  • digi online
  • revisal
  • youtube muzica
  • drive
  • facebook login
  • libris
  • emoji
  • roxana nemes
  • roblox
  • yahoo mail login
  • traducere franceza romana
  • cargus
  • loto 6/49
  • yahoo.com
  • flashscore
  • kahoot
  • donald trump
  • loteria romana




Deci, chiar si dupa tot efortul de a ne forma, incepem sa pierdem capacitatea si puterea cardiovasculara in 48 de ore de la oprire. vremea bacau getlifebox6.iamarrows.com Dar nu incepem sa simtim aceste efecte timp de cel putin doua pana la trei saptamani pentru fitness cardiovascular si in jur de sase pana la 10 saptamani pentru forta. tiktok victor-wiki.win Ratele de „de-antrenament” sunt similare pentru barbati si femei si chiar pentru sportivi mai in varsta. whatsapp godfilm.ru Dar cu cat esti mai potrivit, cu atat iti vei pierde incet castigurile. academia de politie milkyway.cs.rpi.edu

Acest articol  a aparut initial  pe The Conversation si este republicat sub o licenta Creative Commons. mae www.debate.org  

* Dan Gordon este profesor asociat de fiziologie a exercitiilor cardiorespiratorii la Universitatea Anglia Ruskin. sărbătorile de iarnă torgi.gov.ru Justin Roberts este profesor asociat de sanatate si nutritie fizica la Universitatea Anglia Ruskin. www.facebook.com forums.visualtext.org

Alaturati-va unui milion de fani Viitor placandu-ne pe  Facebook sau urmati-ne pe  Twitter  sau  Instagram . adma molchanovonews.ru

Daca ti-a placut aceasta poveste,  inscrie-te la buletinul informativ saptamanal bbc. com , numit „Lista esentiala”. O selectie selectata de povesti de la  BBC Future Culture Worklife si  Travel , livrate in casuta de e-mail in fiecare vineri.