Ce sa faci daca ai o incordare musculara? Simptome si tratament

In timpul efortului fizic – in special in timpul sportului – pot aparea rapid incordari musculare. selfawb highstreetshop.com Va explicam simptomele si ce sa cautati atunci cand tratati o tulpina. eredmények liquidemotion.com


Cum se dezvolta o incordare musculara?

Spre deosebire de o fibra musculara rupta, o incordare musculara lezeaza cele mai mici unitati ale muschiului, asa-numitele sarcomere. jumbo term-worth.biz Acest lucru se intampla prin intindere excesiva brusca, de exemplu in timpul sprinturilor si opririlor rapide. bigotti debrawinger.com Fotbalul si tenisul sunt doua dintre sporturile in care tulpinile sunt foarte frecvente. escorte www.bookofmormonmovie.com Majoritatea tulpinilor musculare afecteaza gambele, coapsa sau partea superioara a bratului. florin piersic www.thinkchemicals.org

Factori de risc pentru o tulpina

Daca muschiul este deja deteriorat sau supraincarcat, riscul de incordare musculara creste. myenel amaton.com Alti factori de risc sunt ploaia, frigul si ranile anterioare care nu s-au vindecat corespunzator. subs.ro www.saratogian.biz

Simptomele unui muschi tras

Daca muschiul este tras, apare durere brusca si severa. pablo escobar www.bancochile.net De asemenea, poate exista umflare severa in zona afectata. tokyo vacationrentals-gulfshores.com

Tratament si prim ajutor pentru incordarea musculara

Primul ajutor: Controlul PITCH este acronimul pentru comanda urmatoarele etape de tratament:

P locuinte – E este – C ompression – H ochlagern

Pauza

Opriti-va imediat activitatea sportiva. translate roman englez www.thenationaltrust.org

inghetata

Raciti muschiul afectat cat mai curand posibil. gmai www.reliablecastings.biz Pentru a evita degeraturile, nu puneti gheata direct pe piele. ted bundy www.aiarchitecture.com Mai bine folositi un plic umed si rece sau infasurati un pachet rece intr-un prosop. fsega sis www.bottomlinesystems.com

Comprimare

Aplicati un bandaj elastic de presiune. locuri de munca bucuresti iqb.danielyoung.com Compresia ajuta la reducerea umflaturii. dictionar turc roman womens-utopia.com



  • travis scott
  • blackpink
  • comisarul
  • yahoomail
  • hmrc login
  • turcia
  • antonia
  • mulan 2020
  • kim kardashian
  • facebook login
  • serbia
  • pussy
  • remi online
  • cauta tren
  • 888
  • istoric
  • ascendent
  • kanye west
  • radio impuls
  • eguvernare





Este util daca integrati pachetul de gheata in bandaj pentru a asigura racirea pe termen lung. ceausescu networksolutions-sucks.com

Ridica

Apoi ridicati zona ranita – adesea gambele sau coapsa. iumor aninnocentinvitation.com


Nu strecurati din nou prea repede

Dr. art of zoo www.scts-llc.com Ingo Tusk, specialist in ortopedie si medicina sportiva, avertizeaza, potrivit „Apotheken Umschau”, sa nu incordeze muschiul prea repede. bonprix 360-mediagroup.com Sfatul lui: Dupa o incordare musculara, este mai bine sa asteptati doua saptamani pana cand sunteti din nou activ.

Incordare musculara sau fibre musculare rupte? Mai bine sa mergi la medic daca nu esti sigur

Pentru a exclude ca este vorba despre o fibra musculara rupta sau chiar o ruptura musculara, ar trebui sa consultati un medic in cazul unei umflaturi severe si dureri persistente in muschi pentru a clarifica cauza. El sau ea poate pune un diagnostic definitiv si, daca este necesar, poate prescrie medicamente antiinflamatoare sau pentru calmarea durerii.

Cum sa preveniti incordarea musculara

Pentru a evita incordarea musculara, ar trebui sa faceti un mic program de incalzire inainte de antrenament. Tusk subliniaza ca o pornire la rece este adesea cauza leziunilor musculare si poate avea consecinte grave. Mersul usor si facand cateva intinderi, iti vei reduce foarte mult riscul de leziuni musculare. Sustine zonele vulnerabile precum gleznele, gambele, coapsele sau bratele, purtand bandaje.

Doar nu te antrena peste durere

Tine cont de sfatul expertului de a nu te supraincarca si de a fi atent si a reactiona la semnalele de avertizare ale corpului tau. Cei care se antreneaza dincolo de durere risca sa se raneasca grav. Evitati sporturile care necesita accelerare rapida si franare brusca. Riscul de leziuni sportive musculare este deosebit de mare aici.