Fiecare femeie isi doreste un abdomen plat, coapse ferme si fund ferm. Asa ca nu este de mirare ca exercitiile stomac-picioare-fund sunt un mare succes in studiourile de fitness. Dar chiar si acasa va puteti antrena muschii slabiti si manerele mici de dragoste pe stomac, picioare si fese intr-un mod tintit.

Exercitii pentru abdomene, picioare si fese

Daca ne intrebati pe noi femeile care parti ale corpului consideram zonele noastre cu probleme, raspunsul este aproape sigur: stomac, picioare, fese. comews.com Exercitiile care ar trebui sa faca aceste parti ale corpului subtiri, ferme si crocante sunt, prin urmare, foarte populare in studiourile de fitness si antrenorii personali.

Vestea buna pentru toti cei care stapanesc la sala de fitness: puteti declara razboi si zonelor cu probleme de acasa. Cu exercitii tintite pentru stomac, picioare si fese, antrenament consecvent de rezistenta si o dieta echilibrata, colaci de salvare, genti si manere de dragoste vor deveni in curand un lucru din trecut. Dar: Nimic nu vine din nimic! Fara autodisciplina si transpiratie, nu vei vedea niciun succes atunci cand te antrenezi in cei patru pereti. napacreekresort.com

In galeria noastra foto veti gasi 7 exercitii pentru un abdomen plat pe care le puteti imita rapid si usor. Mai jos sunt exercitii care iti vor lucra si fesele si picioarele.

7 exercitii simple pentru un abdomen plat

INCEPETI IMAGINILE (9 IMAGINI)

Abdominale, picioare si fese: cele mai bune 7 exercitii de facut acasa

Nu trebuie sa fie un pachet de sase si picioare de gazela, dar oricine poate obtine un fund ferm si muschi frumos definiti, cu cantitatea necesara de disciplina si cine stie exercitiile potrivite pentru stomac, picioare si fese. Pentru a obtine succesul dorit cat mai eficient posibil, ar trebui sa planificati aproximativ 30 de minute pentru antrenamentul abdominal, picioarelor si feselor de trei ori pe saptamana. seeyoulateralligator.com

Strans si ferm: stomac-picioare-fese

Exercitii pentru un fund ferm

Ridicari de genunchi

Pentru acest exercitiu pentru abdominali, picioare si fese, care antreneaza in principal picioarele si fesele, treci in pozitie patruped. Mainile si genunchii ating podeaua. Acum ridicati genunchiul drept pana cand coapsa si podeaua sunt aproximativ paralele una cu cealalta. Piciorul inferior este indreptat spre tavan intr-un unghi drept. depotest250.com Tineti scurt tensiunea si apoi coborati incet genunchiul inapoi pe podea.

Apoi este randul celuilalt picior. Faceti acest exercitiu – ca si in cazul tuturor exercitiilor noastre pentru abdomen, picioare si fese – initial de trei ori zece repetari. In timp, puteti creste numarul de repetari. dubizlle.com Desigur, puteti gasi si o varianta a acestui exercitiu in videoclipurile de fitness dorite. Acest exercitiu va antreneaza in principal partea din spate a coapselor si le face placute si stranse.

Presa pe calcai

Urmatorul exercitiu abdominal-fese este foarte bun pentru intregul spate si creeaza un fese ferm si picioare ferme. Culcati-va pe burta, luati bratele inainte si incrucisati-va mainile sub frunte. tenniswrehouse.com Varfurile degetelor de la picioare ating pamantul.

Acum ridicati ambele picioare drepte, dar nu mai mult de 2 inci. Intre timp, apasati-va calcaiele impreuna. Tineti scurt tensiunea si apoi coborati din nou picioarele. timjahnke.com Incepeti prin a face zece repetari de trei ori.

Antrenorul nostru Jan va arata mai multe exercitii pentru un fund ferm in videoclipurile noastre gratuite de fitness. De exemplu, iata sfaturile lui pentru un fund ferm.

Exercitii pentru un abdomen plat

Antrenament pentru muschii abdominali drepti

Intinde-te pe spate si ingenuncheaza-ti picioarele. tadpzc.com Bratele sunt intinse langa corp. Acum ridicati partea superioara a corpului cu bratele intinse inainte, tineti scurt pozitia si apoi puneti corpul inapoi in jos. Tine-ti intotdeauna privirea indreptata spre tavan si tine coloana lombara in contact cu podeaua.

In acest exercitiu din programul nostru de antrenament pentru abdomen, picioare si fese, trebuie sa va asigurati ca miscarea este efectuata uniform cu muschii abdominali. nsdomainhosting.com Incepeti cu zece repetari de trei ori.

Antrenament pentru muschii abdominali oblici

Intindeti-va pe spate si indoiti genunchii. Apoi ridica-ti picioarele inferioare pana cand sunt paralele cu podeaua. Bazinul si partea inferioara a spatelui sunt in contact cu podeaua. mov5.net



  • mini cooper
  • drpciv chestionare auto
  • transindex
  • mobile.ro
  • a51
  • skype
  • kfc
  • y
  • xhamster.com
  • traduction
  • martisor
  • joc table
  • reallifecam
  • jason statham
  • images
  • nike blazer
  • rs7 audi
  • translate romana engleza
  • dedeman satu mare
  • travelminit





Acum incruciseaza-ti mainile in spatele gatului. Coatele indreapta spre exterior. Acum aduceti cotul stang la genunchiul drept si inapoi, fara a lasa umarul drept in jos. Privirea ta este indreptata spre tavan si coloana lombara este in contact cu podeaua. liquadation.com

Din nou, amintiti-va sa nu va trageti de gat cu mainile. Repetati exercitiul pe cealalta parte. Ca intotdeauna, fa zece repetari de trei ori.

Antrenament pentru muschii abdominali drepti inferiori Stati

intins pe spate, cu bratele intinse si palmele in jos, aproape de corp. expotersindia.com Acum intindeti ambele picioare vertical spre tavan. Apoi ridicati bazinul cu cativa centimetri si faceti o pauza in aceasta pozitie pentru o clipa inainte de a cobori incet din nou pelvisul.

Ca si in cazul tuturor exercitiilor noastre pentru burta-picioare-fund, incepeti cu trei zece repetari si cresteti treptat in timp.

Daca doriti, il puteti urmari pe antrenorul nostru Jan in scurtul sau program abdominal. theworldinbloom.com

Exercitii pentru picioare frumoase

Antrenament pentru o coapsa exterioara ferma

Picioarele nu trebuie desigur neglijate in antrenamentul stomacului, picioarelor si feselor. Intinde-te pe partea ta. Asezi bratul inferior intins in sus sub cap, cu bratul superior te sprijini in fata corpului. Iti indoi piciorul inferior in fata corpului, piciorul superior este drept in afara. findtoexplore.com

Acum ridicati incet piciorul superior spre tavan, mentineti pozitia pentru scurt timp si apoi il coborati din nou. De trei ori zece repetari pe fiecare parte sunt suficiente pentru a incepe.

Antrenament pentru interiorul coapselor ferme

Pozitia de pornire a acestui exercitiu din programul nostru pentru abdomen, picioare si fese este aceeasi cu exercitiul anterior. Asezi bratul inferior intins in sus sub cap, cu bratul superior te sprijini in fata corpului. craftpair.in De data aceasta, totusi, iti intinzi piciorul inferior si indoiesti piciorul superior.

Acum ridicati incet piciorul inferior spre tavan, mentineti pozitia pentru scurt timp si apoi il coborati din nou. Din nou, zece repetari de trei ori pe fiecare parte ar trebui sa fie suficiente pentru a incepe.

Picioare crocante in cel mai scurt timp: exercitii tintite pentru coapse ferme

Suplimentul perfect pentru exercitiile pentru stomac, picioare si fese:

antrenament de rezistenta si o dieta echilibrata

Efectuati exercitiile pentru abdomen, picioare si fese descrise de trei ori pe saptamana pentru a scapa de kilogramele in plus si pentru a va aduce corpul in forma dorita. hik-onlin.com De asemenea, puteti urmari videoclipurile de fitness ale lui Jan pentru a va varia antrenamentul. Primele rezultate vizibile nu vor intarzia sa apara.

O completare optima la antrenamentul de forta vizat este antrenamentul de anduranta, care sprijina arderea grasimilor si va asigura ca va puteti vedea muschii castigati cu greu si ca acestia nu mai sunt ascunsi sub un strat de grasime. De exemplu, puteti merge pe jos sau cu bicicleta timp de cel putin 20 pana la 30 de minute de doua ori pe saptamana. searchtoolz.com Cu acest program de ansamblu faci multe pentru a topi rulouri mici de bacon.

Fitness-ul incepe cu mancatul! Pe langa exercitiile pentru abdomen, picioare si fese si antrenamentele de anduranta, ar trebui sa fii atent la dieta ta daca vrei sa declari razboi excesului de grasime pe termen lung. La urma urmei, o dieta variata si echilibrata este importanta pentru a ramane in forma si slaba. Se aplica urmatoarele: alcoolul, zaharul, grasimile, produsele gata preparate, prajiturile si faina alba sunt cel mai bine eliminate complet din dieta si, in schimb, se concentreaza pe salate, legume aburite, peste, carne slaba si fructe. sukhadwala.com

Mai presus de toate, evitati carbohidratii „albi” precum orezul, cartofii, painea alba sau pastele. Daca este necesar, le puteti inlocui cu produse din cereale integrale. Pentru a face acest lucru, ar trebui sa bei cel putin doi pana la trei litri de apa sau ceai neindulcit in fiecare zi. Acest lucru nu este doar cu adevarat sanatos, dar declanseaza si senzatia de foame. 99acar.com

A face ceva pentru zonele cu probleme ale stomacului, picioarelor si feselor nu este atat de dificil. Este important sa efectuati exercitiile pentru abdomen, picioare si fese in mod regulat si disciplinat si, in acelasi timp, sa acordati atentie alimentatiei. Pentru a adauga varietate antrenamentului pentru abdomene, picioare si fese, puteti incerca oricand videoclipurile gratuite de fitness dorite.



Sursa imagine: dreamstime