Cele mai bune exercitii pentru o talie ingusta

Esti enervat de rulourile de slanina peste talie? Atunci acesta este un caz clar pentru mai mult sport! Reveniti in forma cu exercitii pentru o talie subtire.

La revedere modele si modele de talie! Le poti lasa in dulap de acum inainte. Cu exercitiile noastre speciale de fitness, veti obtine o talie subtire in cel mai scurt timp si nu mai trebuie sa va strangeti in lenjerie de corp cu restrictie de aer. maps.google.ht

Desigur, trebuie sa faci putin pentru talia subtire. Lucrul bun: Exercitiile noastre de fitness nu sunt ideale doar pentru o talie stransa, ci antreneaza si stomacul in acelasi timp. Omorati doua pasari dintr-o singura piatra, ca sa spunem asa. images.google.rw

Deci, sa trecem la slanina: Iata sase exercitii pentru o talie subtire!

In avans, in videoclip: Prevenirea durerilor musculare: este chiar posibil?

prof. dr. Ingo Frobose de la Universitatea Sport din Koln explica ce este important pentru a evita durerile musculare. www.google.ps

Browserul dvs. nu poate reda acest videoclip.

Videoclip de Aischa Butt

Cat de des ar trebui sa te antrenezi?

Faceti exercitiile trei zile pe saptamana, de preferinta cu o zi de pauza intre ele. images.google.tm De asemenea, incercati sa va puneti intregul corp in miscare cu antrenamente de anduranta, cum ar fi alergarea, dansul sau inotul. Acest lucru va va ajuta sa ardeti grasimea, ceea ce va afecta grasimea de peste talia ingusta.

In acelasi timp, acordati atentie dietei si reduceti dulciurile, fast-food-urile si gustarile grase in favoarea legumelor si fructelor. www.google.co.uz Un echilibru intre acesti factori si sa te simti bine in ceea ce faci pentru corpul tau te poate conduce la rezultatele pe care le doresti.

Fie pentru pierderea in greutate, construirea masei musculare sau pentru o alimentatie sanatoasa: La Gymondo iti poti crea planul de antrenament pentru fiecare obiectiv si acolo vei gasi multe sfaturi despre alimentatie.*

Primul exercitiu pentru talie ingusta: flexori laterali

Aruncam o privire la exercitiul clasic de introducere pentru o talie stransa de la yoga: Cu acest exercitiu, intindeti talia, dar si formati cativa muschi si ii intariti. images.google.co.vi

Acesta este modul in care functioneaza:

stati in picioare. Picioarele stau putin mai mult decat latimea umerilor, picioarele indreptate spre exterior. Incordati muschii abdominali si indoiti partea superioara a corpului drept spre stanga. www.google.sm Bratul stang se deplaseaza spre piciorul stang, bratul drept indreptat in sus. Repetati de 15 ori, apoi faceti exercitiul pe partea dreapta.

Trei seturi a cate 15 repetari pe parte

Bine de stiut: Reduceti grasimea de pe burta: Aceste 8 lucruri promoveaza o burta mare

2. bukkit.org Exercitiu pentru o talie ingusta: crunch lateral

Abdominarile si abdomenele sunt, de asemenea, disponibile special pentru talie. Avantajul: intariti muschii abdominali in acelasi timp.

Asa functioneaza: Intinde-te

pe spate, indoaie picioarele si aseaza-le pe partea dreapta. www.google.mv Incordati muschii abdominali, puneti mainile pe ceafa si urcati in diagonala spre dreapta. Intoarceti-va din nou, dar nu lasati capul in jos complet. 15 repetari, apoi pune-ti picioarele pe partea stanga si fa si 15 repetari. www.google.im

Un total de trei seturi a cate 15 repetari fiecare

Varianta pentru utilizatorii avansati: nu va puneti picioarele pe podea, ci ridicati-le in aer, astfel incat sa pluteasca la cativa centimetri deasupra podelei.

In videoclip: O talie subtire cu crunchiuri incrucisate

Browserul dvs. nu poate reda acest videoclip. www.google.bt

Videoclip de Diane Buckstegge

Citeste si: 6 exercitii pentru fese pentru un fund ferm

3. Exercitiu pentru o talie ingusta: echilibru crunch

Crunch-urile si ridicarile in picioare sunt intotdeauna o modalitate excelenta de a va antrena muschii abdominali drepti si oblici. Aceasta criza se face in timp ce stai. images.google.cg



  • ceas dama
  • meteo baia mare
  • n
  • formula 1
  • stiri digi
  • forum softpedia
  • bcr george
  • lefkada
  • friv
  • bookster
  • ia bilet
  • subito
  • italia kino
  • legalporno
  • internet banking bt24
  • portugalia
  • vremea tg mures
  • bdsm
  • the 100
  • weather timisoara





In acest fel, promovezi echilibrul si antrenezi in acelasi timp muschii adanci.

Iata cum functioneaza:

stai drept, stomacul tau este incordat. Ridicati picioarele drept in sus si intoarceti-va putin inapoi cu spatele drept. www.google.sc Pieptul este intins. Acum aduceti-va bratele si picioarele impreuna si despartiti din nou intr-o miscare de cutit. Apoi aduceti-va bratele la dreapta pe langa picioare, reveniti la mijloc si treceti-le pe stanga. maps.google.gg

Trei seturi a cate 15 repetari fiecare

Varianta pentru incepatori: Exercitiul devine mai usor cand picioarele sunt indoite la un unghi de 90 de grade.

Citeste si: Cele mai bune exercitii pentru un abdomen plat – fara abdomene!

4. Exercitiu pentru talie ingusta: scandura laterala

Suportul lateral este un exercitiu grozav pentru intregul corp, deoarece pe langa talie sunt antrenate si bratele, picioarele si fesele. images.google.gm

Iata cum functioneaza:

Intinde-te pe o parte, cu picioarele drepte. Acum vino si sprijina-te pe bratul si picioarele intinse. Bratul este chiar sub umar. www.google.com.fj Tineti aceasta pozitie timp de 10 secunde. Apoi schimbati partile.

Trei seturi a cate 10 secunde pe parte

Varianta pentru incepatori: sustine-te pe antebrat si tine exercitiul timp de 10 secunde. maps.google.co.ck

Varianta pentru utilizatorii avansati: Ridica si coboara piciorul de sus de 10 ori.

Te-ar putea interesa si: 6 trucuri profesionale pentru o figura wow: talia ta pare mai ingusta in aceste haine

5. Exercitiu pentru talie ingusta: strangerea spatelui

Acest exercitiu este greu, chiar daca pare inofensiv la prima vedere. www.google.la Pe langa talie, faci ceva pentru spate.

Iata cum functioneaza:

Ingenuncheati pe un covoras cu picioarele departate la latimea umerilor. Incordati-va stomacul strans, lasati-va pe spate si prindeti-va gleznele cu mainile. www.google.com.ai Asa va intindeti spatele. Urca din nou, incordeaza muschii abdominali si apuca alternativ glezna dreapta cu mana stanga si invers.

15 repetari pe parte pentru un total de trei seturi

6. www.google.com.mm Exercitiu pentru talie mica: gandaci

Gandacul este un exercitiu grozav pentru exersarea muschilor taliei, precum si a muschilor abdominali drepti.

Iata cum functioneaza:

Intinde-te pe spate, incordeaza-ti stomacul strans. Ridicati picioarele la 90 de grade, astfel incat gambele sa fie paralele cu podeaua. Puneti varfurile degetelor pe ceafa si apoi aduceti alternativ cotul drept si genunchiul stang si cotul stang si genunchiul drept impreuna.

15 repetari pe fiecare parte

Varianta pentru incepatori: Pune-ti picioarele pe pamant.

Varianta pentru utilizatorii avansati: indreptati-va picioarele si incercati sa le mentineti cat mai drepte posibil in timpul exercitiului.

© iStock

Cele mai bune proverbe motivationale pentru sport


Scrisori de stiri

Stiri, sfaturi si tendinte… avem multe subiecte interesante pentru tine!

Nota importanta la sfarsit: Un stil de viata activ, cu o dieta echilibrata si multa miscare este inca cel mai bun mod de a te mentine in forma si de a obtine sau mentine o greutate sanatoasa.