Cele mai bune sfaturi despre cum sa faci cu usurinta 10.000 de pasi pe zi

10.000 de pasi pe zi sunt aproape imposibili? Ei nu sunt! Cu aceste sfaturi, si tu poti sa alergi 10.000 de pasi pe zi si sa arzi pana la 500 de calorii in acest proces – in ciuda lipsei de timp!

Iesiti pe usa din fata, in masina si ajungeti la birou – de ce sa mergeti cand puteti merge cu usurinta oriunde cu masina? Din pacate, tocmai aceasta atitudine duce la faptul ca in zilele noastre facem mult prea putin exercitiu (ca sa nu mai vorbim de mediu, pentru care nu facem nimic bun!). iatlas.com

Daca stramosii nostri s-au miscat mult mai mult, totusi, devenim din ce in ce mai comozi si mai confortabili. „Oamenii sunt de fapt facuti sa parcurga distante foarte mari. Cu toate acestea, din cauza modului modern de viata, miscarea nu apare cu greu in viata de zi cu zi” , spune prof. networksolutionsguarantee.com Perikles Simon, seful de medicina sportiva la Universitatea din Mainz.

Initial, cei 10.000 de pasi pe zi erau doar o cascadorie publicitara pentru a promova un pedometru. www.howtotrainyourdragon.co.nz Dar acum acest numar magic, usor de retinut, este recomandat si de institutii cunoscute. Organizatia Mondiala a Sanatatii si multi profesionisti din domeniul medical, cum ar fi Asociatia Medicala a Rinului de Nord, va recomanda sa faceti in medie 10.000 de pasi pe zi. cribbit.com Dar germanii parcurg in medie mai putin de 5.000 de pasi pe zi, iar un angajat mediu de birou face doar aproximativ 1.500 de pasi. toddpitman.com Nu este atat de greu sa faci 10.000 de pasi pe zi. (>> Exista un contor de pasi practic, de exemplu, aici pe Amazon. fingrid.net *)

In avans in videoclip: Mai multa miscare impotriva stationarii pe cantar

Browserul dvs. nu poate reda acest videoclip.

Video de la echipa editoriala

Sa folosim acest timp pentru a ne regandi si a pune intrebari

Desigur, momentan in izolare si in vremuri de Corona nu ne este cu adevarat posibil sa ne miscam liber si asa mult, dar ramane de sperat ca aceste vremuri vor lasa din nou loc normalitatii la un moment dat. inspectorthompson.com Si pana atunci poti exersa regandirea.

Pentru ca mai ales de aceasta data acum si faptul ca suntem fortati constant sa ne regandim si sa ne reorganizam, ar trebui sa o folosim si pentru a pune la indoiala comportamentele si obiceiurile de zi cu zi care de multe ori nu sunt bune pentru noi si sanatatea noastra. Prin urmare, avem cateva lucruri de gandit aici pe care toata lumea le poate implementa cu usurinta in viata de zi cu zi – cateva acum, unele in vremuri mai bune dupa Corona. noirekat.com

Cu cat sunt mai multi pasi, cu atat mai bine pentru sanatatea ta

Cei care fac mai des exercitii fizice nu numai ca se mentin in forma, ci fac si ceva pentru sanatatea lor. Pentru ca mersul pe jos ne protejeaza de boli precum diabetul, hipertensiunea arteriala, depresia si chiar dementa. In plus, articulatiile si muschii sunt intariti eficient, rezistenta imbunatatita si sistemul cardiovascular stimulat. borlamufflers.us Stiati, de exemplu, ca doar 15 minute de miscare pe zi prelungesc viata cu trei ani buni?

Si apropo, arzi si multe calorii. 10.000 de pasi aduc aproximativ 500 de calorii pe care organismul nostru le-ar stoca in mod inutil. www.earnedvalue.com

Asa-numitele contoare de pasi te ajuta la sfarsitul zilei sa stii cu adevarat cati pasi ai facut pe zi. Daca te astepti la ceva mai mult de la pedometrul tau, atunci un Smatwatches este potrivit pentru tine, modele sic care pot face multe sunt disponibile, de exemplu, de la Fossil sau Fitbit (cumpara aici pe Amazon *).

Citeste si: Sportul este sanatos: 10 motive bune sa faci mai mult exercitiu

Cele mai bune sfaturi pentru a face mai multi pasi in viata de zi cu zi

# 1: Lasa masina

Cand se termina zilele de izolare si biroul de acasa, ar trebui sa luam masuri si sa luam niste rezolutii bune. www.hannahlent.com De exemplu, hotararea de a face ceva pentru tine SI pentru mediu lasand masina in urma. Fie pentru munca, in oras sau pentru intalnirea cu cel mai bun prieten: Urca-te pe bicicleta. 30 de minute de mers cu bicicleta sunt echivalentul a aproximativ 3. www.plank.cc



  • wapp web
  • puzzle
  • magyar roman szotar
  • jason statham
  • tom holland
  • jeff bezos
  • bt online
  • gymbeam
  • europass
  • program axn
  • hindilover
  • doizece
  • volkswagen passat
  • g suite
  • huawei p40
  • titan gel
  • digisign
  • gina pistol
  • btc to usd
  • bitcoin price usd





000 de pasi si scapi de problema enervanta a parcarii.

De asemenea, puteti merge la cumparaturi in supermarket foarte usor cu bicicleta sau pe jos. Sfat: Cel mai bine este sa iei un rucsac cu tine sau sa-ti depozitezi cumparaturile in cosul pentru biciclete. www.etuber.com

# 2: Mai multi kilometri = mai multi pasi

Supermarketul este chiar dupa colt? Tot la fel! Fugi la un supermarket mai departe, chiar daca trebuie doar sa iei ceva repede. (Desigur, acesta este doar un sfat pentru perioada de dupa izolare). Cu cat parcurgeti mai multi metri, cu atat faceti mai multi pasi in timpul zilei. 492ban.net Pentru cumparaturi mari de weekend: mergeti de doua ori. Atunci nu trebuie sa trageti totul deodata, este usor pe spate si puteti ajunge la 10.000 de pasi in cel mai scurt timp. johnnie-walker.net

# 3: Urcati scarile in loc sa luati liftul

Poate fi atat de usor sa integrezi o portiune de exercitiu suplimentar in viata de zi cu zi – cu urcatul scarilor! In loc sa stam pe scara rulanta sau sa luam liftul, ar trebui sa mergem doar cativa pasi. Alergarea la etaj nu numai ca stimuleaza circulatia si circulatia sangelui, dar asigura si gambele si coapsele ferme, precum si un fund ferm. Deci un motiv suficient pentru a alege nivelurile in viitor. webeing.com

Oricine sufera de probleme la genunchi nu trebuie sa exagereze, insa, pentru ca atunci cand urca scarile, intreaga greutate a corpului se sprijina pe rotula. Prin urmare, nu ar trebui sa urcati mai mult de trei etaje.

# 4: Iesi primul

Sa fim optimisti: la un moment dat se va termina si timpul cu biroul de acasa si atunci ar trebui sa folosim „inceperea noului birou” pentru a dobandi noi obiceiuri. netherwestcote.info Drumul pana la serviciu este prea lung pentru a fi fara autobuz, tren sau masina? Nici o problema. Doar coborati cu cateva opriri inainte si parcurgeti restul drumului sau parcati masina la cateva sute de metri distanta. Astfel, puteti gestiona 10. www.cnainterpreta.it 000 de pasi pe zi, in ciuda unei calatorii confortabile cu masina sau trenul si, de asemenea, puteti beneficia de mult aer proaspat. Grozav sa pornesti cu adevarat dimineata.

#5: mergeti la o plimbare

Folositi pauza de pranz pentru a face o plimbare in aer curat. www.thesavedplanet.com.au Asa ca nu numai ca iti umpli contul de step, ci faci si ceva bun pentru ochi si spate, care este destul de stresat daca stai mult.

Si chiar si dupa munca, nu ar trebui sa va intindeti intotdeauna direct pe canapea – o scurta plimbare de seara dupa cina este foarte buna. Si plimbarea este de doua ori mai distractiva decat un cuplu. randomactsofromance.net

# 6: Treburile casnice in timpul mersului

Din cauza tuturor treburilor casnice, nici nu stii cum sa obtii 10.000 de pasi? Este simplu: doar construieste miscarea in gospodaria ta. De exemplu, folositi timpul de calcat si mergeti pe loc sau pur si simplu scoateti gunoiul mai des decat asteptati ca acesta sa se reverse.

Ti se pare atat de plictisitor sa te speli pe dinti? Sfatul nostru: in loc sa stai acolo, ar trebui sa te plimbi prin apartament cateva minute. Asa ca faci cativa pasi chiar inainte de a merge la culcare.

© iStock

Acestea sunt cele mai sanatoase 50 de alimente

Infografica: 10. 000 de pasi zilnic: 33 de obiceiuri sanatoase de exercitii fizice


Scrisori de stiri

Stiri, sfaturi si tendinte… avem multe subiecte interesante pentru tine!

Nota importanta la sfarsit: Un stil de viata activ, cu o dieta echilibrata si multa miscare este inca cel mai bun mod de a te mentine in forma si de a obtine sau mentine o greutate sanatoasa.

* Link afiliat