Cele mai ingenioase 5 exercitii pentru un fund rotund!

Din ce in ce mai multe femei se ghemuiesc sau ridica greutati cat de mult pot. De ce? Pentru un fund ferm si ferm ca Pamela Reif sau Jen Selter. Aici vei gasi cele mai bune exercitii pe care doamnele de pe Instagram le fac pentru fundul tau dur!

Ai nevoie de un fund crapat?

In fine, atitudinea „puternic nu slab” pare sa fi ajuns la majoritatea femeilor. n-zone.com Acum leagan cu gantere si danseaza cu bucurie in multe cursuri diferite, cum ar fi Zumba, aerobic si co .. Avem femei atat de puternice precum Pamela Reif, Sophia Thiel si Jen Selter, in aceasta tendinta catre o abordare complet noua a propriului corp. www.mwgl.org .

Am aruncat o privire mai atenta asupra exercitiilor izolate ale frumusetilor de pe Instagram. Mana pe inima: Nu va plac antrenamentele lungi? Atunci aceste exercitii foarte dure pentru fund ar putea schimba complet relatia ta cu antrenament intens. www.payam.net

Includeti doua dintre exercitiile prezentate in fiecare antrenament pe care il faceti. Sau fa o zi intreaga de fund si picioare pe saptamana.

Vrei sa-ti antrenezi fesele? Antrenorul Andrea va arata un antrenament video la care puteti participa. naturalsciencelab.com

Browserul dvs. nu poate reda acest videoclip.

Videoclip de Aischa Butt

Exercitii pentru un fund ferm: ischio-jambierii cu o minge de echilibru

Aceste zone sunt antrenate: coapsele spatelui, fesele, spatele inferior. trelliscom.com (3 x 10-15)

Ai nevoie de: un tampon moale si o minge de gimnaziu

Iata cum functioneaza:

Intinde-te pe spate. Pune-ti picioarele pe minge si mentine-ti mai intai echilibrul. Bratele tale sunt de langa tine. www.redirect.cl

Acum ridicati soldurile si indreptati-va corpul astfel incat sa fiti intr-o linie dreapta de la glezne pana la umeri. Tineti aceasta pozitie pentru cateva momente, apoi indoiti genunchii astfel incat mingea sa se rostogoleasca mai aproape de fese. Efectuati miscarea incet si cu multa tensiune corporala. deltacentrifugal.org Apoi te intinzi din nou.

Pentru a creste nivelul de dificultate, puteti intinde un picior.

Exercitii pentru fesieri: lovituri de magar

Aceste zone sunt antrenate: coapsele spatelui, fesele, spatele inferior. renaissancebrands.com (3 x 10-15)

Asa functioneaza:

Du-te la standul de patruped. Mainile sunt vertical sub umeri si genunchii sub solduri. Pentru a nu cadea in spatele gol, este important sa tragi buricul spre coloana vertebrala in timpul exercitiului. www.fast-times.com Acest lucru asigura stabilitatea necesara in partea inferioara a spatelui. Acum un picior se ridica, genunchiul este usor indoit. Calcaiul este indreptat in sus, spre tavan. www.leadingplasticsurgeons.com Mentineti tensiunea in partea superioara a corpului. Ridicati si coborati piciorul de 10-15 ori. Apoi repetati exercitiul cu celalalt picior. www.retinacenteratlasvegas.com

Exercitii pentru cracarea fundului: cantare in picioare

Aceste zone sunt antrenate: echilibrul, puterea de retinere a picioarelor, feselor si spatelui inferior.



  • olx suceava
  • awb
  • macbook
  • expresoare cafea
  • curs valutar bnr
  • inima
  • direct booking
  • guacamole
  • electrica
  • google maps
  • transalte
  • ronaldinho
  • toyota corola
  • uefa euro 2020
  • arcoxia
  • portalul instantelor
  • portal just dosare
  • cheesecake
  • jupiter
  • watsapp web





(10-15 repetari)

Acesta este modul in care functioneaza:

Stati in pozitie verticala si cresteti tensiunea corpului. Mutati greutatea pe un picior, intindeti celalalt spatele drept. outdooreducationgear.com In mod ideal, este la inaltimea soldurilor. In acelasi timp, partea superioara a corpului este indoita inainte, astfel incat spatele sa formeze o linie cu piciorul. Intindeti ambele brate in lateral pentru un echilibru mai bun. www.housecalldrs.net Tineti aceasta pozitie timp de 15 secunde, apoi schimbati picioarele.

Exercitii pentru cracking fund: lunges

Aceste zone sunt antrenate: coapsele spatelui, fesele, spatele inferior.

Lunges, in engleza, lunges, sunt un exercitiu ingenios pentru un fund ferm si picioare stranse. aclasslimo.com (3 x 10-15)

Iata cum functioneaza:

stai drept si incordeaza-ti stomacul strans. Fa o pasa mare inainte cu piciorul drept. Asigurati-va ca genunchiul nu iese dincolo de varful piciorului. casino-classic.nafta.com Indoiti-va piciorul stang frumos si jos, genunchiul poate atinge usor podeaua. Tine partea superioara a corpului drept. Reveniti la pozitia initiala si repetati exercitiul cu piciorul drept de aproximativ 10-15 ori. lareine.paulreinarz.com Apoi treceti la piciorul stang si repetati sarcina.

Exercitii pentru cracarea feselor: genuflexiuni si jumping squat

Aceste zone sunt antrenate: muschii coapsei din fata, fesele. (3 x 10-15)

Iata cum functioneaza:

pentru genuflexiuni simple (genuflexiuni), departati picioarele la latimea umerilor si puneti mainile pe solduri. www.bigphatbutts.com Acum indoieste-ti soldurile si genunchii ca si cum ai fi vrut sa stai pe un scaun. Asigurati-va ca tineti partea superioara a corpului drept si nu va aplecati inainte. Ar trebui sa tii fundul la nivelul genunchilor pentru cateva secunde. uberpray.com Apoi indreptati din nou genunchii si soldurile.

Pentru genuflexiunile cu sarituri, coborati ca o genuflexiune normala. Apoi te intinzi si sari usor in sus. novemberfifth.com Aterizeaza usor si revine lin in pozitia ghemuita. Daca nu vrei sau nu poti sari, poti sari putin in sus si in jos. Repetati exercitiul cat de mult puteti sau 3 x 10-15 repetari. ner.panamanet.com

Sa arda!

Sfat de lectura: Totul pentru fundul care crapa! 5 greseli pe care ar trebui sa le eviti cu siguranta cand te ghemuiesti

Exercitii pentru fese acasa: Pamela Reif arata cum se face

Iti poti atinge obiectivul doar cu exercitiile prezentate si cu greutatea corporala. Modelul de fitness Pamela Reif iti arata variante de exercitii mai interesante in postarea ei de pe Instagram.

Antrenamentul feselor in sala: Sophia arata cum functioneaza

Pentru toti cei care se antreneaza in sala, exista antrenamentul Sophiei Thiel pentru inspiratie: Toate exercitiile de fitness pe care Sophia Thiehl ni le arata in videoclipul ei de pe Instagram sunt ideale pentru un fund de mar cu adevarat crocant! Dar ti-e si frica sa nu devii atat de incredibil de musculos? Nu-ti face griji, nu trebuie sa faci culturism hardcore si sa faci exercitii sase zile pe saptamana pentru a vedea rezultate. Doar vorbiti cu antrenorii din sala de sport pentru a va oferi o informare despre cum sa utilizati greutatile libere in siguranta. Deci, indrazneste!


Scrisori de stiri

Stiri, sfaturi si tendinte.. . avem multe subiecte interesante pentru tine!

Sfat de lectura: participati acum la marele dans fitness special!