Charlie’s Angels recenzie: „Bland, fara spirit si ridicol”

Repornirea lui Elizabeth Banks a acestei vechi francize este „sumbru neimaginativa” si „plictisitor de formulata”, scrie Nicholas Barber.

T

Noul Charlie’s Angels este unul dintre foarte putinele filme de actiune care au fost scrise si regizate de o femeie, in acest caz Elizabeth Banks. fortuna www.thebiggchat.com Cele trei eroine ale sale, interpretate de Kristen Stewart, Naomi Scott si Ella Balinska, provin din medii etnice diferite, iar tema repetata de-a lungul timpului este ca femeile pot face orice, dar sunt nesfarsite subestimate de barbati. In termeni de la Hollywood, atunci, filmul este progresiv. tesla baikalharleytour.ru Este ceva de celebrat si sustinut. Sau mai bine zis, ar fi fost daca nu ar fi atat de cumplit. mature tube wiki-legion.win

Mai multe asa:

– Craciunul trecut este un flop festiv

– Cinci stele pentru Queen & Slim

– Doua stele pentru continuarea Frozen

In actualizarea bancara a hit-ului televizat din anii 1970, misteriosul Charlie Townsend nu mai finanteaza un trio de detectivi privati din Los Angeles pe care ii numeste Angels, ci are acum o organizatie globala de spionaj cu un buget anual de miliarde de dolari si fara sursa de venit vizibila. . bebe tei www.bookmerken.de Si mana sa dreapta nu mai este John Bosley, in schimb, „Bosley” este un nume de cod dat numerosilor manipulatori din intreaga lume care urmaresc echipele lor de ingeri, ceea ce inseamna ca Patrick Stewart si Djimon Hounsou sunt ambii Bosley, dar principalul este jucat chiar de Banks.

Revizuirile sunt suficient de inteligente si nu contrazic nici serialele TV, nici filmele care au jucat-o pe Cameron Diaz, Drew Barrymore si Lucy Liu in 2000 si 2003. angol magyar fordító fr3809hv.bget.ru Dar rezultatul lor net este de a transforma Ingerii lui Charlie intr-un bland, fara intelepciune, dar ridicol. caper international de spionaj, un sub-misiune plictisitor de formulare: imposibil B-film cu bateria obisnuita funky pe coloana sonora, editia hiperactiva obisnuita care imparte scenele de lupta in fragmente de dimensiuni confetti; primele planuri obisnuite ale insignelor auto, astfel incat sa stim cine a platit pentru plasarea produselor si subtitrarile obisnuite care anunta ca suntem la Berlin sau Londra sau Istanbul (toate blockbuster-urile de actiune de astazi sunt obligate legal sa se opreasca la Istanbul). synevo vdo.com.ua Si structura este familiara. La fel ca Kingsman: Serviciul Secret si Men In Black: International, Ingerii lui Charlie au un strain dornic care se alatura unui echipaj de lupta impotriva criminalitatii. about you ds-lesskazka.ru Elena (Scott) este cea naiva, in timp ce Sabina (Stewart) si Jane (Balinska) sunt veteranii care o iau sub aripile lor de inger.

Cel mai neimaginat element al unui film sumbru neimaginat este „Callisto”, un cub Rubik computerizat care poate genera energie curata durabila sau ceva de genul acesta. carturesti www.primary-bookmarks.win Dar, asteapta, Callisto poate fi folosit si pentru a impusca pe toata lumea din vecinatatea sa cu un puls electromagnetic fatal! Este „o masina de asasinat perfecta”, motiv pentru care cineva intentioneaza sa o fure si sa o vanda pe piata neagra. Lucrul enervant al acestei premise slabe este ca Callisto ar merita mult mai mult ca o centrala electrica de buzunar decat ca o masina de asasinat, perfecta sau altfel, astfel incat hotul ar fi trebuit sa isi regandeasca cu adevarat planul de afaceri. brazzers www.turnkeylinux.org

Oricum, sicriul care a dezvoltat Callisto este Elena. Stie ca poate fi armata, asa ca doreste ca CEO-ul corporatiei sale de tehnologie, Alexander Brok (Sam Claflin), sa o lase sa rezolve aceasta problema – destul de usor, ati putea crede. eon myline www.blaze-bookmarks.win Dar Elena decide sa ia legatura cu agentia de spionaj top-secret a lui Townsend, deoarece se pare ca ar fi fost imposibil sa aiba o vorba linistita cu seful ei despre cocktailuri, in timp ce a avea o intalnire clandestina cu straini intr-o cafenea din Hamburg este simplitatea in sine.

Inca din Charlie’s Angels (Credit: Alamy)

Doar pentru a dovedi cat de neinteleasa a fost alegerea Elenei, intalnirea ei cu Bosley si Jane este intrerupta de un ucigas angajat (Jonathan Tucker) care nu este „o masina de asasinat perfecta”: el isi ucide in plina zi, in public, folosind armata hardware, asigurandu-se totodata ca fata si tatuajele sale distincte sunt vizibile in orice moment. diacritice wiki-club.win Din fericire pentru el, Ingerii sunt chiar mai inepti decat el.

• bt 24
  • my brd net
  • evenimentul zilei
  • fs online
  • canapea extensibila
  • filme 2020
  • banca transilvania
  • liga 2
  • film porno
  • яндекс
  • 6 din 49
  • székely hirdető
  • sah
  • bnr
  • digi sport
  • rcs rds
  • epiesa
  • vremea constanta
  • gandul
  • crewshop

In timp ce Elena este in cafenea cu Jane, Sabina vegheaza din partea de sus a unei cladiri de peste drum. bcr mariovkfx821.weebly.com Deci, ce face cand ucigasul ataca? Rafting din cladire? Cureati o parasuta? Nu, ea coboara in jos 10 trepte de scari, oferindu-i astfel suficient timp sa se indeparteze si oferind privitorului suficient timp pentru a reflecta asupra locului stupid pe care l-a ales pentru datoria ei de supraveghere.

Si asa continua. приват24 allsapr.ru Cea mai deprimanta parte din Ingerii lui Charlie este ca agenda feminista pe care o trambita in atatea discursuri stangace este inecata de propria incompetenta a Ingerilor. In loc sa aiba o poveste, filmul are un sir de secvente de actiune si fiecare dintre aceste secvente merge la fel: Bosley le spune ingerilor unde sunt ticalosii; Ingerii se indreapta catre oriunde trebuie sa fie, in costumele lor impracticabile de designer; fac o mizerie de lucruri; iar ticalosii scapa. noriel asklent.com Ingerii reusesc, de asemenea, sa atace si / sau sa omoare diversi spectatori nevinovati in timp ce sunt la el, asa ca, daca filmul ar avea vreo morala, s-ar fi incheiat cu cei trei in inchisoare.

Ar fi putut fi o usurare. compari sims-mod.ru Scott este simpatic ca Elena gafanta, cu ochii mari, dar in general actualii Ingeri te fac sa apreciezi cat de carismatici erau Diaz, Barrymore si Liu in comparatie. Problemele de turnare sunt evidente inca din primul moment cand Stewart incearca sa fie un extrovertit puternic si prost, exact opusul oricarui rol pe care l-a avut inainte. euro politikainfo.ru Probabil, acelasi regizor de casting a ales-o pe Dwayne Johnson pentru a juca a doua zi o vierma de carti timida si blanda. In ceea ce-l priveste pe Balinska, personajul ei este un fost agent de informatii britanic care s-a alaturat ingerilor dupa ce a fost dezamagit de MI6 cu ani mai devreme. xnnx 69.shymkent-mektebi.kz Balinska are 23 de ani. Presupunand ca MI6 nu isi recruteaza agentii in scolile primare, rolul ar fi trebuit probabil sa aiba un actor cu un deceniu mai in varsta. gmail.com www.premio-tuning-bestellshop.at

Totusi, Balinska si co-vedetele ei sunt extrem de tineri si frumosi, si despre asta a fost dintotdeauna Charlie’s Angels. Cel mai recent trio poate arata mult mai putina piele decat omologii lor din anii 1970, dar atributele fizice de care ai nevoie pentru a fi un inger al lui Charlie sunt la fel ca si tu pentru a fi un inger al lui Victoria Secret. google.ro app.rutv.me Filmul ramane, in anumite privinte, revolutionar de progresist, dar un super spion care nu arata ca un supermodel? In mod clar, asta ar fi mers prea departe.

★ ☆☆☆☆

Film de dragoste? Alaturati-va  BBC Culture Film Club  pe Facebook, o comunitate pentru fanaticii filmelor din intreaga lume. badoo writeablog.net

Daca doriti sa comentati aceasta poveste sau orice altceva pe care l-ati vazut pe BBC Culture, accesati  pagina  noastra de  Facebook sau trimiteti-ne un mesaj pe Twitter .

Si daca ti-a placut aceasta poveste,  inscrie-te la buletinul informativ saptamanal bbc. com , numit Lista esentiala. O selectie selectata de povesti de la BBC Future, Culture, Worklife si Travel, livrate in casuta de e-mail in fiecare vineri.