Cum ma pregatesc pentru COVID-19 – Sistah of the Yam

Am ezitat sa impartasesc prea multe despre COVID-19 si despre cum sa folosesc alimente si ierburi pentru a pregati, pentru ca nu vreau sa adaug o alta voce la falsificarea fricii.

Acestea fiind spuse, cred ca sunt pregatit. Cred ca prevenirea este cel mai bun medicament. Cred ca acest lucru este adevarat in fiecare sezon gripal si cred ca acest lucru este adevarat cu actualul COVID-19.

La urma urmei, suntem inconjurati de milioanele mele de virusi. Infectia virala este intotdeauna o amenintare, doar ca de multe ori nu avem nume pentru virusurile mentionate. filme porno muiste

Deci, cititi acest ghid de pregatire cu mentalitatea ca este important sa va pregatiti, dar este la fel de important sa nu lasati frica si anxietatea sa ne apuce. De asemenea, sa stiti ca ceea ce impartasesc este specific familiei mele. Considerati-le ca fiind sugestii – nu va spun familiei dvs. ce sa faca, pentru ca nu stiu situatia sau istoricul familiei dvs. specifice. Aceasta postare nu are niciun fel de forma sau sfaturi medicale. vedete din romania porno

De asemenea, acest lucru se adauga, in mod evident, la spalarea corecta a mainilor, somnul bun si evitarea aglomeratiei mari.

  1. Stocati-va alimentele care stimuleaza imunitatea

    Cred ca suntem intr-un moment in care este important sa avem provizii de cel putin 2-4 saptamani de alimente. Cel mai bine este sa aveti alimente bogate in nutrienti si care, de fapt, va vor sprijini sistemul imunitar si nu il vor incarca. Ce vreau sa spun prin asta? Nu vorbesc despre aprovizionarea cu soda si cereale zaharate. Familia noastra s-a aprovizionat cu borcane de sticla cu fasole, orez brun, quinoa, lapte de cocos conservat, seminte de canepa, curmale Medjool, fructe congelate organice (in special fructe de padure) si legume (in special verde), usturoi, otet de mere, gustari de buruieni de mare, floricele, paste leguminoase, stafide si resturi de legume pentru a face bulion de legume. De asemenea, ne aprovizionam cu alimente care au o afinitate pentru sistemul respirator: mere (ramaneti proaspete pana la o luna in frigider), morcovi, ananas congelat. alba ca zapada varianta porno

  2. Stocati-va cu plante imunitare de sustinere + vindecatoare

    Exista o multime de optiuni acolo si totul poate fi un pic confuz! Ierburile pe care ne-am concentrat sunt plante care sunt plante antivirale, antibacteriene si imuno-stimulante:

    • Ulei de ricin negru

      • Uleiul de ricin negru este uimitor si se spune ca „vindeca orice altceva decat moartea” (Pentru ca stiu ca cineva va spune ca spun asta, nu, nu spun ca va vindeca COVID-19). De asemenea, este bogat in vitaminele B1, B2 si B3, acid folic, cupru, fosfor, zinc si flavonoide. De asemenea, este antiinflamator. Luam fotografii in forma lichida pentru ca gustul nu ne deranjeaza (este nevoie de chimen).

    • Argint colodial

      • Acest lucru este un antibiotic puternic, antiviral, precum si antimicrobian. Este o solutie de apa care contine particule de argint suspendat de dimensiuni nanometrice. ana mocanu porno S-a demonstrat ca virusii sunt mai putin eficienti. Il folosim sub forma de spray ca prevenire si in timpul unei infectii.

    • Batranul ( Sambuscus nigra )

      • O multime de oameni vorbesc despre soc acum chiar si din motive intemeiate. Este antibacterian, antiinflamator si antiviral. Este o boaba antioxidanta puternica care ajuta la punerea in functiune a sistemului imunitar si la inducerea unui raspuns la citokine. Este sigur pentru majoritatea copiilor, precum si pentru majoritatea femeilor insarcinate. porno mexican Recomand socul la primul semn de infectie (de exemplu, gat zgariitor, tuse, oboseala etc.). De asemenea, promoveaza transpiratia, ceea ce il face si un detoxifiant minunat. Recomand sa il luati sub forma de sirop, tinctura (asigurati-va ca boabele au fost incalzite mai intai – socul crud contine glicozide care pot provoca greata), gummies sau un decoct (ceai puternic din plante). S-a facut pentru a reduce raceala si scurta gripa. Intr-un studiu dublu-orb controlat cu placebo, s-au observat imbunatatiri semnificative ale simptomelor gripei in 93. dana roba porno Nota: unii plante medicinale ii avertizeaza din nou pe cei cu afectiuni autoimune folosind socul, deoarece poate exista o supraestimulare a sistemului imunitar pentru cei care domina Th1. Nu am vazut acest lucru personal, dar cred ca este necesara prudenta. Edit: Se scoate la iveala faptul ca socul nu poate fi ideal pentru COVID-19, deoarece induce un raspuns de citokine si una dintre complicatiile COVID-19 pare a fi o furtuna de citokine.

    • Echinacea ( Echinacea perpetua )

      • In timp ce socul primeste toata dragostea, nu uitati de echinacea! Echinacea este o putere in stimularea sistemului nervos in angrenaje prin modularea raspunsului citokinelor. Este antibacterian, imunomodulator si imunostimulant. La fel ca socul, il recomand la primul semn de infectie. porno cu vergine Este, de asemenea, sigur pentru majoritatea femeilor care alapteaza si pentru femeile insarcinate. Intr-un studiu clinic controlat cu placebo, efectuat pe 160 de pacienti cu infectii ale tractului respirator superior a demonstrat o imbunatatire semnificativa a duratei bolii dupa ce pacientii au fost tratati cu tinctura – infectiile bacteriene au scazut de la 13 la 10 zile si infectiile virale de la 12 la 9 zile. Folosim atat partile radacinii, cat si florile in ceai de plante, tinctura si forma de glicerina.

    • Usturoi ( Allium sativum )

      • Usturoiul are o bogata mostenire de utilizare datand din Africa de Nord Antica. Este considerat „medicamentul minune” deoarece are o mare varietate de utilizare atat in ​​gatit, cat si ca remedii pe baza de plante. Este un antibiotic natural, antiinflamator, antimicrobian, antioxidant si antiviral. violetta porno Usturoiul are, de asemenea, eficacitate din perspectiva cercetarii biomedicale. Cercetarile moderne arata ca usturoiul a fost folosit pentru proprietatile sale antibacteriene si capacitatea sa de a stimula productia de celule albe din sange. S-a gasit eficient impotriva mai multor forme de tulpini de bacterii rezistente la antibiotice. Usturoiul hraneste si sistemul respirator. Imi place sa am atat usturoi proaspat cat si uscat la indemana pentru uleiuri de usturoi, miere de usturoi, cidru de foc, ceai de usturoi si la gatit.Nota: usturoiul poate fi prea „fierbinte” pentru unii oameni si poate fi un iritant pentru stomac pentru copii mici si sugari. porno ofice Mamele care alapteaza ar trebui sa evite usturoiul daca descopera ca bebelusul lor devine agitat sau colicky dupa aceea. Poate, de asemenea, irita pielea sensibila daca este utilizata local.

    • Ghimbir ( Zingiber officinale )

      • Ghimbirul este antibacterian, antiinflamator, antimicrobian, antiviral, diluant al sangelui si detoxifiant. De asemenea, este o transpiratie usoara si ajuta corpul sa deplaseze limfa (care imbatraneste toxinele).

    • Radacina de lemn dulce ( Glycyrrhiza glabra )

      • Lemnul dulce este o planta foarte interesanta. Nu numai ca este puternic antiviral, dar este, de asemenea, un adaptogen (ceea ce inseamna ca sustine capacitatea organismului de a face fata stresului bine). filme porno cu brunete plinute Radacina de lemn dulce impiedica cresterea si replicarea virusilor. Contine triterpenoizi, care sunt constituenti antivirali care actioneaza foarte puternic asupra sistemului imunitar. Cel mai important este ca dulceata si umezeala ajuta la ruperea flegmei incapatanate din plamani. Recomand cu tarie evitarea radacinii de lemn dulce in timpul sarcinii si / sau alaptarii sau daca cineva ia medicamente pentru tensiunea arteriala.

    • Mullein ( Verbascum thapsus )

      • nalgezic, antiseptic, astringent, emolient, expectorant, demulcent, diuretic usor, usor sedativ, vulnerar, antiinflamator, anti-spasmodic.



        • porno mature wife
        • porno cu tate
        • porno de lux
        • porno cu cubaneze
        • porno casting hd
        • filme porno cu mame si fiu
        • vagin porno
        • mesaje porno
        • canal porno
        • suge pula porno
        • filme porno dureroase cu amatori
        • filme porno romamesti
        • desene cu filme porno
        • filme porno cu gay gratis
        • filme porno cu bunice
        • harley quinn porno
        • porno in sauna
        • siteuri porno hd
        • paris tube porno
        • filme porno cu asiatici





        Mullein a fost utilizat pe scara larga in traditiile de vindecare afro-americane pentru a trata racelile, tusea, durerile de urechi, congestia, bronsita respiratorie, tuse convulsiva si alte cateva afectiuni. porno tailandez Frunzele au fost folosite ca ceai pentru afectiuni respiratorii, tuse si congestie; ca un fum pentru a curata plamanii; si altele. Nu este sigur pentru consum in timpul sarcinii.

    • Ceapa ( Allium cepa )

      • Ceapa este antioxidanta, antibacteriana, antifungica, antimicrobiana, antiseptica, antivirala, diuretica. Sunt, de asemenea, bogate in vitamine B, vitamina C si K, iar micronutrientii ii fac densi in nutrienti. Ceapa a fost folosita in mod traditional si pe scara larga in vindecarea afro-americana pentru tratarea febrei, batranilor, pneumoniei, arsurilor, porumbului si calusurilor. De asemenea, a fost utilizat pe cale orala pentru tuse convulsiva, febra, raceli, tuse, bronsita, hipertensiune, angina pectorala si astm. porno tenns Le folosim in siropuri de tuse, miere, bulionuri si cidru de foc. Ceapa hraneste si sistemul respirator.

    • Ciuperci Shiitake ( Lentinula edodes )

      • Multe ciuperci construiesc sistemul imunitar. Un studiu aleatoriu de interventie dietetica la adulti sanatosi publicat in 2015 a constatat ca consumul zilnic de ciuperci shiitake imbunatateste sistemul imunitar.

    • Urzica ( Urtica diocia )

      • Probabil planta mea preferata si una care imi este aproape de inima pentru capacitatea sa de a oferi rezistenta, precum si pentru cat de nutritiv este. Urzicile sunt bogate in proteine, calciu, fier, vitamine B si clorofila. porno andreea esca Urzicile fac un tonic minunat, deoarece construiesc corpul in moduri foarte holistice. Sunt o planta grozava pe care trebuie sa o folositi zilnic pentru a o avea in caz de lipsa de urgenta a alimentelor. Ne bucuram de urzica ca infuzii puternice de plante si in glicerite si tincturi.

  3. Stocati-va cu suplimente + alimente functionale

    • Pudra de suc de iarba de orz

      • Iarba de orz este bogata in vitamina C, clorofila si alti fitonutrienti care sustin sistemul imunitar.

    • Vitamina c limfosferica

      • Stim cu totii ca vitamina C este importanta pentru sistemul nostru imunitar, dar forma lipozomala a vitaminei C este o doza mare de vitamina C, care este extrem de biodisponibila. Este, de asemenea, una dintre cele mai puternice si mai puternice forme orale de vitamina C disponibile. filme porno cu femei brunete

    • Omega 3

      • Acizii grasi Omega 3 sustin echilibrul inflamatiei si sporesc raspunsul imun.

    • Vitamina D3 vegana

      • Vitamina D joaca un rol important in sanatatea noastra imuna, dar de multe ori trecem cu vederea importanta acesteia. Mai multe studii randomizate, dublu-orb, controlate cu placebo, au demonstrat ca vitamina D este eficienta in prevenirea infectiilor respiratorii acute.

    • Alimentele intregi Vitamine prenatale

      • Sunt aproape in al 3-lea trimestru, asa ca aprovizionarea cu vitaminele si tincturile mele prenatale intregi preferate a fost esentiala pentru mine.

    • Zinc

      • Zincul este un mineral care ajuta sistemul imunitar, facandu-ne mai rezistenti la combaterea infectiilor. Este un mineral cu adevarat important pentru a va asigura ca il includeti in dieta prin alimente (stridii, carne de vita, miel, caju, seminte de dovleac si fasole). filme porno cu schimb de neveste Poate fi luat si sub forma suplimentara. In prezent citesc ca unii practicanti gasesc un anumit succes prin includerea zincului in planul lor de tratament, astfel incat acest lucru trebuie luat in considerare si sa va cerceteze.

    • Alimente fermentate

      • Alimentele fermentate, cum ar fi chefirul de apa, varza murata si tempeh, hranesc bacteriile bune din intestin si produc acid si in stomac, care ajuta la intarirea sistemului imunitar.

  4. Continuati ingrijirea chiropractica

    Sistemul nostru nervos (in special maduva spinarii) este conectat la fiecare organ si tesut din corpul nostru. Pentru ca organele noastre sa functioneze corect, maduva spinarii trebuie sa fie aliniata. Societatea moderna ingreuneaza acest lucru. mature filme porno Ne petrecem o mare parte din timp in masina, la computer sau ghemuit pe un scaun. Ingrijirea regulata a chiropractorului este un mod bland si preventiv de a va asigura ca sistemul nervos este aliniat, astfel incat corpul sa se poata vindeca singur. Mergem in fiecare saptamana ca familie si putem marturisi cum ne mentine sanatosi pe tot parcursul anului. Sunt in special un fan al ingrijirii chiropractice in timpul sarcinii. Majoritatea companiilor de asigurari nu acopera acest lucru, din pacate, dar daca va aflati in regiunea Philadelphia, va recomand Rhino Chiropractic (Mt. Airy). actrite romance de filme porno Dr. Damien Ciasullo. El face ca abonamentele sunt foarte, foarte accesibile. De exemplu, familia noastra de 3 persoane plateste 159 USD pentru programari nelimitate (ceea ce este nemaiauzit). El face exclusiv drop-in-uri!

  5. Politica privind incalcarea pantofilor in casa

    Sa speram ca nu te plimbi cu pantofii in casa. Daca o faci, ar trebui sa te opresti. tom si jerry porno CAT MAI CURAND POSIBIL. Ganditi-va la toate locurile in care calatoriti pantofii in fiecare zi. Se estimeaza. Mai mult de 90% din bacteriile de pe pantofii nostri se transfera pe podele si covoare. Intotdeauna am avut o politica de incaltaminte in casa noastra si vom continua sa o facem in timpul acestui focar. Acest lucru va fi util mai ales daca aveti pe cineva in casa cu o boala cronica sau o afectiune autoimuna. elsa jean porno

  6. Ia Sunshine

    Profitam de a fi afara si de a obtine aer proaspat si soare cat mai mult posibil, mai ales in caz de carantina. Soarele ne ajuta corpul sa produca transpiratie (transpiratie = detoxifiere), ne hraneste corpul cu vitamina D pura (esentiala pentru sistemul nostru imunitar) si ne face sa ne simtim mai usori si mai putin stresati / anxiosi. Daca vremea este calda, imi place sa stau in curtea noastra descult, deoarece este o modalitate excelenta de a obtine antioxidanti pentru pamant si in corpul nostru.

  7. Limitati / Evitati zaharul rafinat si alcoolul

    Evident, nu beau in timpul sarcinii (si practic niciunul cand nu sunteti gravida) – alcoolul este o toxina; face ca ficatul (unul dintre organele noastre de detoxifiere) sa-si faca treaba. Iubirea ficatului prin faptul ca nu pune multa presiune pe el, ajuta sistemul nostru imunitar sa lupte impotriva infectiilor cand / daca vine. Zaharul rafinat este, de asemenea, destul de rau pentru intestin, astfel sistemul imunitar (70% din sistemul imunitar este controlat de intestin). porno thailanda Este important sa luati in considerare schimbarea zaharului rafinat cu zaharuri alimentare intregi, cum ar fi mierea, curmalele, zaharul din nuca de cocos sau fructele calugaresti, ca o modalitate de a va sprijini sistemul imunitar.

  8. Sa ai bani la indemana

    In cazul in care exista o problema cu bancomatele, in special la magazine, este intotdeauna important sa aveti bani la indemana. Acest lucru poate fi dificil daca bugetul cuiva este redus, dar vezi daca exista lucruri pe care le poti face fara urmatoarele cateva luni, astfel incat sa poti sa faci provizii de bani in plus.

  9. Sa nu traiesti in frica

    Pentru a fi clar, nu ne este frica de COVID-19. Monitorizam si acordam atentie, dar nu ne este frica. Pregatirea noastra este in afara realitatii de bun simt ca ar putea exista unele schimbari semnificative in urmatoarele cateva saptamani si luni, cu potentiale carantine si afaceri inchise. Pregatirea noastra este pe deplin constienta ca, din cauza lipsei testarii pe scara larga in tara noastra, nu avem de unde sa stim daca suntem purtatori ai virusului. Suntem vigilenti, ramanem vigilenti, ne rugam si ne facem partea pentru a ne pregati pentru orice ne vine. De asemenea, suntem pregatiti sa fim atenti la vecinii nostri si la cei care au nevoie de ajutor suplimentar.

Anterior

Clatite simple Teff (fara gluten si vegane)

blog

Taylor Johnson-Gordon

22 martie 2020

teff, fara gluten, clatite, mic dejun vegan

Urmatorul

Ganduri despre Coronavirus (COVID-19)

Taylor Johnson-Gordon

7 martie 2020