De ce aplicatiile de intalnire sunt esentiale pentru noile calatorii

Acum, ca aplicatiile de intalnire au trecut cu mult peste tabu pentru a deveni o norma sociala, este obisnuit ca calatorii singuri sa experimenteze utilitatea lor in strainatate. Dar care este cea mai buna metoda de abordare a aplicatiilor de intalnire intr-un cod postal strain? Se poate face cu adevarat dreptul de a trece drumul catre fericirea calatoriei romantice?

De Ziua Indragostitilor, am examinat o mana de oameni pentru a obtine povestile lor (si sfaturile) cu privire la utilizarea aplicatiilor de intalnire in timpul calatoriei. Experientele au variat, dar un lucru este clar: sunt un instrument excelent pentru a depasi itinerariul dvs. tipic de calatorie – si nici nu trebuie sa faceti loc in continuare.

—Siguritatea intai: Intalniti-va intotdeauna in locuri publice.

– Spune-i cuiva pe care stii unde te duci si cu cine intalnesti. Trimiteti o captura de ecran a profilului lor si a informatiilor de contact.

– Stabiliti-va clar intentiile. Daca veti fi doar in preajma temporar, persoanele cu care va potriviti au dreptul sa stie ca tocmai vizitati Afirmati-l chiar in profilul dvs.! Acest lucru va optimiza meciurile cu colegii aventurieri.

—Tinderul pare a fi cel mai bun si mai versatil vehicul pentru acest gen de lucruri, dar nu este in niciun caz singura optiune.

Array

— Aplicatiile platite precum Tinder Plus si Raya va permit sa va asortati cu persoane din strainatate inainte de a ateriza in fusul lor orar.

-A se distra! Presiunea este oprita.

La crearea amintirilor si la unirea fortelor:

Contabil, 32 de ani, Femeie care cauta barbati

Locatie: San Francisco, California

Aplicatie: Tinder

In timp ce ma aflam la un brunch boozy din San Francisco, am trimis un tip cu care ma potriveam si l-am intrebat care va fi data visului nostru daca ne-am intalni in seara aceea. El a spus ca ma va ridica de la hotelul meu pe motocicleta lui, ma va duce cu masina in drum prin partile preferate ale orasului, peste podul Golden Gate si pana la un priveliste pitoresc pentru a urmari apusul. Si exact asta am facut! A fost de departe una dintre cele mai memorabile date ale mele, iar el a fost atat de misto incat prietenii mei am sfarsit sa ne intalnim cu el si cu prietenii sai in noaptea urmatoare pentru mancare si bauturi thailandeze la barul unui localnic. A fost grozav pentru ca presiunea a fost total oprita, deoarece nu era probabil sa ne mai vedem. Am fost capabili sa ne concentram doar pe conectarea si sa ne distram.

Mi-a spus ca ma va ridica din hotelul meu de pe motocicleta lui.

Pe reclame de gettings:

Editor, 29 de ani, Femeie care cauta barbati

Locatie: Dublin

Aplicatie: Tinder

M-am dus la Dublin intr-o perioada in care nu ma intalneam cu adevarat, dar sunt intotdeauna curioasa sa inteleg un loc prin peisajul sau singleton. Dublin are un raport foarte inegal intre barbatii singuri si femeile singure: de la 1 la 7. Ma simt cu adevarat pentru doamnele irlandeze singure, drepte.

Array

Cu siguranta, erau multi barbati in aplicatie, dar nimeni nu m-am simtit obligat sa ma intalnesc in persoana. Au fost foarte multe intrigate ca am fost doar in oras cateva nopti. Le-am cerut tuturor recomandarilor restaurantului si barului si mai mult de o persoana m-a indreptat catre Grogans, care in urma unei investigatii suplimentare este exact genul de loc pe care si l-ar dori un singur frate irlandez. Intunecat, dive-y, fara pretentii. Acesti barbati, cu siguranta, nu au incercat sa ma romantizeze, dar sunt recunoscator ca am putut sa probez celebrele toasties din ham si branza ale pub-ului intr-un loc pe care s-ar putea sa nu fi trecut cu vederea altfel.

A demonstra ca lumea este uneori prea mica:

Social Media, 23 de ani, barbat care cauta barbati

Locatie: Londra

Aplicatie: Tinder

Avea o poza cu mine in profilul sau – sunt intamplator in fundalul imaginii, care a fost facuta la un club de noapte din New York. Ne-am asortat – dar apoi el nu s-a potrivit cu mine cand i-am spus ca sunt eu in imagine. Este suficient sa spunem, nu ne-am intalnit.

Amandoi cautam pe cineva cu care sa mergem intr-o aventura.

La gasirea unui coleg de aventurier:

Serviciu clienti, 24 de ani, Barbat in cautare de barbati

Locatie: Thailanda

Aplicatie: Tinder

Amandoi cautam pe cineva cu care sa mergem intr-o aventura. Am luat un zbor impreuna de la Bangkok la Pai si am stat la acest Airbnb frumos din jungla.

Am stat impreuna cateva zile si apoi ne-am spus adio. A fost o modalitate excelenta de a intalni pe cineva in timpul calatoriei solo.

La trecerea lucrurilor la nivelul urmator:

Serviciu clienti, 25 de ani, Femeie care cauta barbati

Locatie: Pacific Nord-Vest, SUA

Aplicatie: Tinder

In timp ce eram in prima mea calatorie solo, am fost un pic nervos si am fost intimidat despre cum sa trec doua saptamani intr-un loc nou, singur. In timp ce sunt 100% introvertit, calatoria solo poate fi o experienta foarte ciudata, singura, cu urcari si sentimente de a ma simti independent si apoi de a ma simti izolat. Am petrecut cateva saptamani in Pacificul de Nord-Vest si am vrut sa explorez mai mult in afara orasului important in care ma aflam si sa fac lucruri precum drumetii, pe care nu le facusem niciodata singur (am cel mai rau sens al directiei si stiam ca ma voi pierde in padure). Am intalnit un tip de pe Tinder si am sfarsit sa petrec intreg weekendul cu el mergand la baruri si la locurile sale preferate de mic dejun. In ultima mea zi acolo, am continuat „The Best Data of My Life Until Far”: Ne-am trezit la ora 4 dimineata si am condus aproximativ 2 ore pentru a merge la aceste izvoare termale indepartate din Mt. Hood National Forest. A impachetat un termos cu ceai si mi-a dat o perna si o patura pentru a dormi pe drumul de acolo. L-a jucat pe Bon Iver toata calatoria printre copaci si ceata. A fost o adevarata epopee data de vis hipster PNW. Apoi am iesit in cadele de busteni sculptate timp de patru ore. 10/10 ar recomanda!

L-a jucat pe Bon Iver toata calatoria printre copaci si ceata. Apoi am iesit in cadele de busteni sculptate timp de patru ore.

In ceea ce priveste lasarea tehnologiei, lucreaza pentru tine:

Fotograf, 44 de ani, barbat care cauta femei

Locatie: Oslo, Norvegia

Aplicatie: Tinder

Am fost cu sapte dintre amicii mei pentru 40 de ani la Oslo. Am intrat intr-un bar si am inceput sa vorbim cu niste localnici atractivi. Dupa ce au inceput sa rada si unul dintre ei spune: „Stai putin, ii recunoastem pe toti din Tinder!” Vestea buna este ca toti sapte dintre noi s-au incheiat cu pereche.

La dublarea distractiei:

Scriitoare, 23 de ani, Femeie care cauta toate cele de mai sus

Locatie: Mexico City, Mexic

Aplicatie: Tinder

Prietenul meu si cu mine am avut fiecare o persoana din aplicatiile noastre de intalnire (ea este Bumble-r, sunt un Tinder-er) ne-am intalnit in ultima seara in Mexico City. Ne place un sistem de intalniri amice! Siguranta este draguta! Dar, din fericire, chimia a fost in regula, iar cand tipul meu a invitat pe toata lumea pana pe acoperisul sau sa bea cateva beri, am fost de acord. Pe acoperis, nu a durat mult pana cand conversatia comuna, comuna, a trecut in conversatii separate. Stiind ce vreau (acest tip era … superb), l-am dus pe balcon si i-am spus sa ma sarute. Ne-am inteles atat de bine incat prietenul meu si nu am apelat la un Uber inapoi la hotel pana la 3:30 dimineata – pentru context, zborul nostru a fost la 6:30 in dimineata aceea. Chiar si cu graba de a ne impacheta toate prostiile noastre si de a ajunge la aeroport la timp, experienta a meritat. Vreau sa spun,

L-am condus spre balcon si i-am spus sa ma sarute.

In ceea ce priveste valoarea transparentei:

Communications, 30 de ani, Femeie care cauta femei

Locatie: Upstate New York

Aplicatie: Bumble

Le-am spus oamenilor cu care ma potriveam ca sunt in oras vizitand si cautand locuri bune pentru a iesi cu prietenii. Toti cu care m-am asortat au fost minunati si au avut sugestii de locatie excelente! Nu ne-am intalnit, dar cred ca, in general, si-au dorit toate, dupa ce au aflat ca sunt in oras cu o petrecere a burlatelor. Daca esti transparent cu profilul tau si in conversatiile cu meciurile, poti gasi cateva locuri foarte bune de vizitat si chiar si niste prieteni noi.

La jocul lung:

Editor, 30 de ani, Femeie In cautare de barbati

Locatie: Los Angeles, California

Aplicatie: Tinder

Calatoresc din New York la Los Angeles deseori pentru munca, stand de obicei 48 de ore sau mai putin. Acest lucru inseamna mult timp pentru a trece, dar un timp foarte scurt pentru a incepe de fapt discutiile. Inapoi la New York dupa o calatorie rapida de munca in decembrie, am primit un mesaj de la cineva cu care ma potriveam in LA. Conversatia a decurs, dar ce rost aveti cand traiti in cealalta parte a tarii? Cu toate acestea, cand o alta calatorie a aparut in programul meu luna urmatoare, am intins mana sa vad daca va fi jos sa ia o bautura. Ne-am intalnit la The Dresda , am vorbit despre arta si muzica si NY vs. LA timp de cateva ore, apoi am mers pe caile noastre separate. Nu m-a interesat, dar a fost o modalitate buna de a petrece o seara. El inca urmareste toate povestile mele de pe Instagram.

La conexiunile cursoare:

Planificator urban, 25 de ani, Femeie care cauta barbati

Locatie: Londra, Marea Britanie

Aplicatie: Cafea Meets Bagel

Am fost la Londra doar 2 zile. M-am asortat cu un tip si am avut de fapt un prieten in comun pentru ca era un american care facea studii de absolvire acolo. Nu ne-am intalnit pentru ca era in proces de mutare a apartamentelor si de pregatire pentru a intra la scoala de medicina din Marea Britanie. L-am actualizat un pic despre America de cand a plecat si apoi am incetat sa mai vorbim atunci cand am continuat in restul calatoriilor mele. A fost placut sa vorbim cu o persoana la intamplare si sa primim cateva recomandari grozave. El a sugerat sa renunte la Tate Modern si a fost un loc atat de grozav de vizitat.

Cand te indrepti inainte:

Social Media, 21 de ani, Femeie care cauta barbati

Locatie: Londra, Marea Britanie

Aplicatie: Tinder Plus

In timp ce eram la Londra, unul dintre obiectivele mele principale a fost sa beau ceai la Sketch. Prietenii mei din calatorie nu au vrut sa plece pentru ca a fost prea scump, asa ca am descarcat Tinder Plus inainte de calatorie pentru a gasi pe cineva cu care sa mearga! Versiunea premium a Tinder va permite sa cautati oameni in orice locatie, ceea ce mi-a permis sa gasesc pe cineva in Londra inainte de a ajunge. A fost prima data cand am folosit o aplicatie de intalnire. Am fost super la inceput cu privire la intentiile mele in descrierea mea. A sfarsit mergand la ceaiul de dupa-amiaza cu un tip si s-a stins fara un carlig. A fost distractiv sa cunosc un local si sa experimentez un ceai de dupa-amiaza. Cu siguranta nu a fost in cautarea de dragoste si a fost o atmosfera perfect prietenoasa. Nu sunt sigur ca as face-o din nou decat daca prietenii mei ma vor abandona, dar este o poveste amuzanta de povestit acum.

Sa traiesti in imprejurimile tale:

Antreprenor, 30 de ani, Femeie care cauta barbati

Locatie: Berlin, Germania

Aplicatie: Tinder

Intr-o calatorie solo la Berlin m-am intalnit cu un inginer software zambitor si timid din Spania. A ales barul – o scufundare plina de viata in Kollwitzkiez. Pentru asteptarile datei Tinder, el a fost un romantic: Sosit devreme, ne-a salvat locurile, a asteptat o bere rece. Am discutat despre viata de expat, Andalucia, Berlin, gatit. Trecura trei ore. Era o zi de vineri si planuiam sa vad o ultima vedere: KitKatClub, un club de noapte al unui hedonist faimos. M-a intrebat daca poate sa ma alature. Am spus sigur. Vineri au fost noaptea gay – am aflat in coada la fata. Oamenii veneau pregatiti cu pungi de duffel pline cu costume. In club trebuie sa fi fost 2000 de persoane si mai putin de 5 femei. Barbatii se indragosteau unul pe celalalt pe saltele, in custi, pe trapez, in piscina. Data mea de Tinder a iesit in evidenta ca fiind singurul tip din club cu tricou. Am dansat si am ras si am incercat sa nu fim evidenti cu privire la oglindirea trupurilor. In jurul orei 3 dimineata, ne-am oprit. Mi-a dat un sarut dulce pe peron in timp ce asteptam tramvaiul. Mie, contrastul cu dezvaluirea sexuala la care am fost martori toata noaptea.

In ceea ce priveste cresterea calatoriilor de afaceri:

Consultant in management, 36 de ani, barbat care cauta femei

Locatie: Oriunde la nord

Aplicatie: Tinder

Am folosit Tinder in timp ce calatoresc pentru munca si distractie in nenumarate locuri, dar nimic nu se compara cu Moscova, Stockholm si Toronto. Este un flux constant de meciuri – se pare ca toti nu au probleme sa se intalneasca cu un vizitator din afara orasului si prefera sa inceapa la barul hotelului. S-ar putea sa nu fie cea mai buna modalitate de a vedea de fapt orasele, dar acele ierni sunt cu adevarat reci, iar caldura suplimentara in pat este excelenta.