Evitati carbohidratii: Asa se intampla cu adevarat!

Sarace sau fara carbohidrati sunt printre cele mai populare diete la nivel mondial astazi. La urma urmei, carbohidratii sunt considerati a fi ucigasi. Dar ce se intampla de fapt cu corpul nostru cand evitam complet carbohidratii?

Fara paine, fara pizza, fara paste – conform estimarilor revistei Times, aproape 100 de milioane de europeni si americani evita acum carbohidratii in mesele lor. livingyounger.net

Carbohidratii presupus rai sunt deosebit de notorii printre cei care doresc sa slabeasca sau cei care acorda atentie unei linii subtiri. La urma urmei, carbohidratii sunt responsabili pentru cresterea noastra in greutate – cel putin asta este credinta populara.

Dar ce efecte are de fapt renuntarea completa la carbohidrati asupra organismului nostru? Va vom spune ce se intampla cu adevarat atunci cand reduceti carbohidratii din dieta. www.emigranttaxfree.biz

Cati carbohidrati sunt in el? Acest tabel va ofera raspunsul intr-o clipita.

In videoclip: Exista o multime de carbohidrati in aceste alimente!

Browserul dvs. nu poate reda acest videoclip. centerpointenergyms.biz

Videoclip de Aischa Butt

1. Slabesti

Desi este extrem de dificil sa eviti complet carbohidratii, tot mai multi oameni jura pe aceasta forma de alimentatie. Deoarece o dieta cu continut scazut de carbohidrati este acum considerata o garantie pentru pierderea rapida in greutate – in special grasimea de pe abdomen ar trebui redusa drastic daca se renunta. realtimeracks.com

Adevarul este: daca mancam mai putini carbohidrati (mai putin de 20 de grame pe zi), corpul nostru trece automat la ceea ce se numeste cetoza dupa aproximativ trei zile. Acest lucru asigura ca organismul nostru acum atrage energie direct din depozitele noastre de grasime si cantarim mai putin.

Cu toate acestea, nutritionistii Societatii Germane de Nutritie sunt de parere ca este mai important sa mananci mai putin decat consumi si nu daca hrana contine multi sau putini carbohidrati. www.mailguy.net

In plus, nu trebuie sa te lasi pacalit, mai ales la inceputul unei diete. Organismul pierde initial multa apa si astfel (se presupune) greutate. Dar la sfarsitul unei diete, apa revine adesea repede si cantarim la fel de mult ca inainte. railinfo.net

2. Ai mai putine pofte de mancare

Un alt efect pozitiv care decurge din neconsumarea carbohidratilor: atacurile de foame sunt de domeniul trecutului!

Painea alba, pastele, pizza si altele asemenea asigura o crestere si o scadere rapida a nivelului de zahar din sange. Rezultatul: Desi suntem satui, ne apuca pofta de dulciuri dupa masa. qdxpathology.org Pe de alta parte, cei care se descurca fara carbohidrati si in schimb mananca multe grasimi sanatoase, legume proaspete si proteine ​​asigura un nivel constant al zaharului din sange – nu exista pofte. In plus, fibrele si proteinele te mentin satul mai mult decat carbohidratii – asta inseamna ca ne este mai putin foame si pierdem in greutate.

3. gdates.acvnet.org Ai gripa cu continut scazut de carbohidrati

Niciun fan de carbohidrati nu ar trebui sa le placa mai putin: daca organismul nostru primeste putini carbohidrati sau deloc, poate duce la efecte secundare neplacute, asa-numita gripa cu continut scazut de carbohidrati. Pot aparea dureri de cap, probleme circulatorii, oboseala, dificultati de concentrare, proasta dispozitie si greata, mai ales in primele zile.

De obicei, corpul nostru se adapteaza la lipsa aportului de carbohidrati dupa cateva zile, dar performanta poate suferi permanent din cauza lipsei de carbohidrati. makedoandfriend.com Pentru ca creierul are nevoie de aproximativ 120 de grame de carbohidrati pe zi pentru a fi pe deplin eficient.

Acest lucru este confirmat si de un studiu al Universitatii Tufts din Massachusetts. Un grup de oameni de stiinta a testat efectele unei diete stricte cu continut scazut de carbohidrati asupra performantei creierului inca din 2008. thedeepweb.com Rezultatul: Participantii care nu consumasera carbohidrati au obtinut rezultate mai slabe in ceea ce priveste timpul de reactie si memoria pe termen scurt si pe termen lung decat participantii care au avut o dieta cu calorii reduse, dar o dieta echilibrata.

4. Esti (posibil) subnutrit

Painea, pastele si altele asemenea fac parte dintr-o dieta echilibrata la fel de mult ca si grasimile, proteinele, vitaminele si mineralele. videodiy.com Carbohidratii sunt o sursa importanta de energie pentru noi, avem nevoie de ei, de exemplu, pentru formarea serotoninei in creier, substanta mesager pentru o buna dispozitie, iar painea si pastele din cereale integrale sunt surse bune de minerale.



  • a quiet place
  • gogo anime
  • ebay de
  • replica
  • drob de pui
  • kronika
  • pro tv
  • seriale coreene online subtitrate blogul lui atanase
  • betano
  • untold
  • tina turner
  • paysafecard
  • dpd awb
  • audi a3
  • bibi
  • klaus iohannis
  • olx bacau
  • patria bank
  • crema de zahar ars
  • naruto





Societatea Germana de Nutritie recomanda acoperirea a cel putin 50% din necesarul zilnic de energie cu carbohidrati.

Potrivit expertului in nutritie Tatjana Ballauff, o deficienta de carbohidrati poate duce si la o deficienta de tiamina, de exemplu: „Daca lipsesc vitaminele B importante precum tiamina, pot aparea modificari ale sistemului nervos central si pot aparea consecinte precum boala Alzheimer si confuzia. zdy.iezup.com de imaginat”, explica ea intr-un interviu cu „focus.de”.

Unele studii confirma, de asemenea, ca evitarea completa a carbohidratilor poate duce la probleme de sanatate pe termen lung. www.18yearsold.org O dieta saraca in carbohidrati poate creste chiar si riscul de boli de inima, cancer sau accident vascular cerebral.

5. Esti inapt din punct de vedere fizic

Nu numai ca creierul nostru poate functiona mai putin eficient daca nu mai consumam carbohidrati, dar renuntarea este vizibila si in fitness-ul nostru. bpd.simplotsoilbuilders.com Sportivii care fac multe antrenamente de anduranta in special au nevoie de energia din carbohidrati pentru a fi eficienti. Fara carbohidrati, corpul nostru are nevoie de efort suplimentar – percepem sportul ca fiind mult mai obositor si mai obositor decat de obicei.

6. lespooch.com Ai probleme digestive

Carbohidratii sunt bogati in fibre si acest lucru ajuta la digerarea alimentelor mai rapid si mai usor. Daca organismul nu are un aport regulat de carbohidrati, poate duce la probleme digestive, cum ar fi constipatia.

Cei care, la randul lor, inlocuiesc toti carbohidratii cu grasimi pot suferi si de flatulenta si diaree. vcteens.com Un echilibru al tuturor nutrientilor este esential pentru o buna digestie.

7. Ai arsuri la stomac

Un alt efect negativ: daca abia sau nu mai consumi carbohidrati si in schimb creste continutul de grasimi din dieta ta, poti promova arsurile la stomac. golee.com

Low Carb: Cele mai bune alimente pentru pierderea in greutate

Browserul dvs. nu poate reda acest videoclip.

Videoclip de Sarah Glaubach

Nu toti carbohidratii sunt rai!

Vesti bune pentru toti cei care vor sa slabeasca, dar totusi nu vor sa renunte complet la carbohidrati: nu toti carbohidratii sunt rai! Daca mananci corect, poti slabi si cu carbohidrati. www.pillowkingdom.net

In general, se face o distinctie intre carbohidratii simpli si cei complecsi. Carbohidratii simpli includ, de exemplu, paine alba, chipsuri, fast-food, pastele si dulciuri. Sunt pline de zahar, asa ca organismul trebuie sa produca multa insulina pentru a o transporta catre celulele organismului. www.bhc-int.sk Rezultatul: insulina impiedica arderea grasimilor si asigura ca grasimea este depozitata in special pe burta.

Carbohidratii complecsi, cum ar fi produsele din cereale integrale, leguminoasele si legumele, pe de alta parte, au un continut scazut de zahar, astfel incat organismul produce si mult mai putina insulina. De asemenea, va mentin satul mai mult timp si ofera nutrienti importanti de care organismul nostru are nevoie. uglyteller.com

Acesti carbohidrati sunt deosebit de buni:

O dieta echilibrata include si carbohidrati (sanatosi). Carbohidratii complecsi sunt deosebit de sanatosi. Aceasta include:

  • Quinoa
  • ovaz
  • produse din cereale integrale
  • Cartofi dulci
  • cartofi
  • orez brun

Mai multe informatii despre carbohidrati si nutritie:


Scrisori de stiri

Stiri, sfaturi si tendinte. .. avem multe subiecte interesante pentru tine!

© iStock

200 de grame de castraveti au 24 kcal.