Exercitarea oblicilor: cele mai bune 5 exercitii!

Acestea sunt cele mai bune exercitii pentru oblicii tai. Rulourile de bacon nu au nicio sansa!

E o rulada de bacon acolo? Ca sa nu creasca si sa prospere, ar trebui sa o abordam cat mai repede posibil! De exemplu, cu exercitii specifice pentru muschii abdominali oblici. www.800-motorcycle.com Daca o faci de trei ori pe saptamana, vei vedea rapid primele rezultate.

Daca acordati atentie dietei si faceti in mod regulat sporturi de anduranta precum jogging sau inotul, rulada de slanina nu va mai fi vazuta in curand. www.appenninobianco.it

Apropo, fie pentru pierderea in greutate, cresterea muschilor sau pentru un stil de viata sanatos, dieta ta este un factor important pe care il poti influenta pozitiv: raspunde la chestionar si foloseste goFit pentru a-ti crea planul individual de nutritie cu gofeminin!*

Antrenament abdominal eficient: Detlef D! Soost arata cum se face!

Browserul dvs. nu poate reda acest videoclip. www.meteogarda.it

Videoclip de Jan Muellender

Citeste si tu

Burta plat, talie subtire: Exercitii ingenioase pentru un corp subtire

Talie stransa, abdomen plat: Acest antrenament abdominal eficient functioneaza in timp ce stati in picioare

Vrei un abdomen plat? 3 exercitii simple si cele mai bune sfaturi de nutritie

Crunch oblic

Acesta este modul in care functioneaza:

Intinde-te pe spate, picioarele sunt departate de latimea soldurilor si picioarele sunt la o distanta mica de fund. Acum sprijiniti usor spatele capului cu varful degetelor, coatele sunt intinse mult spre exterior. mygiftlist.com

Incordeaza-ti stomacul strans si foloseste muschii abdominali pentru a-ti slabi partea superioara a corpului la cativa centimetri de podea. Ridicati-va intr-un unghi si impingeti-va cotul stang spre genunchiul drept. www.slfeed.net Reveniti la pozitia initiala si repetati exercitiul de 15 ori. Apoi schimbati partile. i.mobilerz.net

3 seturi a cate 15 repetari pe parte

Criss-Cross-Crunch

Iata cum functioneaza:

Intinde-te pe spate si indoaie picioarele astfel incat sa formeze un unghi de 90 de grade si gambele sa fie paralele cu podeaua. In aceasta pozitie, duceti varfurile degetelor in ceafa, intindeti coatele mult spre exterior si incordati-va stomacul strans. www.stormvloedkering.info

Trageti genunchiul stang spre partea superioara a corpului si intindeti-va piciorul drept drept inainte. In acelasi timp, ridicati partea superioara a corpului si glisati cotul drept spre genunchiul stang. musashikoyama-palm.com Repetati de 15 ori, apoi faceti acelasi exercitiu pe cealalta parte.

3 seturi a cate 15 repetari pe parte

Sfat de lectura: Termina cu scuzele lenese: Asa faci din antrenament un obicei!

Suport lateral

Iata cum functioneaza:

Intinde-te drept pe partea stanga si incordeaza-ti stomacul strans. www.dzmhw.cn Intrati in suportul lateral, venind cu corpul, astfel incat greutatea sa fie tinuta de bratul stang intins si de marginile picioarelor. Asigurati-va ca mana stanga este direct sub umar. silveroutlet.biz Este mai usor daca te sprijini pe antebratul stang.

Din aceasta pozitie, intinde-ti bratul drept drept in sus si lent, alternativ, ridica si coboara corpul cativa centimetri. www.wallpaperlink.com



  • aronia
  • digi speed test
  • laura cosoi
  • benone sinulescu
  • bt
  • meniu kfc
  • tort de mere
  • audi a8
  • logic
  • mobile de
  • samoyed
  • desene animate
  • trenta pizza
  • mobile de ro
  • range rover
  • lidl
  • draco malfoy
  • icloud
  • feisbuc
  • radio live





Tineti apasat timp de 15 secunde, apoi faceti o scurta pauza.

3 propozitii pe pagina a cate 15 secunde fiecare

Varianta: intra in suportul lateral, ridica bratul drept. www.price-whitson.com Apoi aduceti bratul in fata partii superioare a corpului si impingeti-l in jos, astfel incat bratul drept sa fie impins intre partea superioara a corpului si bratul stang.

Sfat de lectura: Exercitii si trucuri simple pentru un abdomen plat

Strangerea laterala

Intinde-te pe spate cu picioarele putin departe de fese. www.showdays.info Incordati-va stomacul strans, apoi desprindeti partea superioara a corpului de podea si glisati bratul drept de-a lungul piciorului spre piciorul drept. Apoi schimbati partile. trackingapp4.embluejet.com Un total de 20 de repetari pe fiecare parte.

3 seturi a cate 20 de repetari pe parte

Rasucirea burticii

Stai pe saltea. www.calientecasinosresorts.com Picioarele sunt inchise si usor indoite, calcaiele raman pe podea. Aplecati partea superioara a corpului drept inapoi pana cand stomacul este incordat. www.motobuy.com.tw Apoi intoarceti partea superioara a corpului spre stanga, astfel incat sa puteti intinde ambele brate pe langa genunchi. Pentru unii, ajuta si sa bateti podeaua cu varful degetelor. www.thekarups.com Apoi intoarce-te pe partea cealalta.

3 seturi a cate 20 de repetari pe parte


Scrisori de stiri

Gofeminin prelucreaza datele personale pentru a permite comunicarea personalizata, promotionala, bazata pe preferintele dumneavoastra. labcore.de Puteti gasi mai multe informatii despre acest lucru, precum si despre drepturile dumneavoastra cu privire la datele dumneavoastra cu caracter personal, in declaratia noastra de protectie a datelor.

Stiri, sfaturi si tendinte. embracinguncertainty.com .. www.scenicwa.com avem multe subiecte interesante pentru tine!

Varianta: Daca vrei sa fie mai dificil, atunci incearca asa-numitul Russian Twist. Aceasta va ridica picioarele si ridica o minge medicinala (sau gantere) dintr-o parte in alta.

* Link afiliat