Faceti aceste 7 intinderi in doar 7 minute pentru ameliorarea imediata si de lunga durata a durerilor de spate

Indiferent daca stai la birou toata ziua sau ai dezvoltat de-a lungul timpului un spate rau, poate vrei sa iei in considerare sa faci aceste intinderi pentru ameliorarea durerilor de spate de lunga durata.

Durerea de spate poate aparea ca urmare a numerosi factori, fie ca este vorba de exercitii fizice, ridicarea obiectelor grele sau de a fi asezat mult timp. Poate fi o problema pentru cei care doresc sa mentina un stil de viata activ sau pentru cei care doresc pur si simplu sa traiasca fara durere. anunturi matrimoniale femei pbmhealthcare.com

In loc sa trateze durerea, majoritatea oamenilor invata doar sa traiasca cu ea. Cu toate acestea, daca puteti obtine o ameliorare a durerilor de spate de lunga durata in putin sub 7 minute pe zi, ati face-o?

Iata 7 intinderi minunate care dureaza in total doar 7 minute. Iti vor ajuta spatele pe termen lung, mai ales daca le faci in fiecare zi. publiti matrimoniale timisoara www.helppage.com Lasa un comentariu mai jos daca ai gasit scutire de la efectuarea acestor intinderi!

Intinderi pentru ameliorarea durerilor de spate indelungate

1. Indepartare indoita

Curbele inainte creeaza spatiu si lungime in coloana vertebrala, contracarand compresia. Nu fortati aceasta intindere si mergeti doar cat puteti, pana cand simtiti o intindere. matrimoniale sentimente ro ttv.me Daca nu poti atinge podeaua, este in regula. Asezati-va mainile oriunde pot ajunge pe partea din fata a picioarelor.

1. publi24 matrimoniale ploiești www.ssks.in.ua Ridica-te drept si apleaca-te putin la genunchi.



2. Tinandu-ti spatele drept, incepeti sa va aplecati catre picioare, indreptandu-va stomacul spre coapse. matrimoniale anal www.overuse.com



3. Odata ce nu mai puteti tine spatele drept, coborati-va capul si apucati-va picioarele cu mainile si lasati capul sa stea liber.



4. matrimoniale fara cont programmingsource.net Mentineti pozitia timp de 1 minut, apoi eliberati.

2. Stretch flexor de sold pe jumatate ingenuncheat

Intinderea flexorilor soldului va va ajuta sa preveniti durerile de sold si inferioare ale spatelui. matrimoniale huedin oserentrprendre.org Aceasta intindere va va ajuta sa indepartati o parte din partea inferioara a spatelui si sa restabiliti un interval normal de miscare.

1. Dintr-o pozitie de genunchi, aduceti piciorul drept inainte, asigurandu-va ca genunchiul drept este direct peste glezna dreapta si ca soldul drept este indoit la aproximativ 90 de grade. matrimoniale cupidon.ro 20-20consulting.com



2. Puneti mana dreapta pe genunchiul drept sau pe soldul drept.



3. matrimoniale oravița ilfinehomes.com Stoarceti-va flauturile din spate, deplasati-va usor greutatea corporala in fata, mentinand in acelasi timp un tors vertical.



4. Ajungeti-va in jur pentru a va apuca piciorul cu mana libera pentru a creste intinderea. matrimoniale canada femei contangofund.com



  • matrimoniale sovata
  • matrimoniale valea lui mihai
  • site-uri matrimoniale cu plata
  • matrimoniale arad femei cu poze
  • escorte botosani matrimoniale
  • my text brasov matrimoniale
  • matrimoniale sibiu de toate pentru toti
  • matrimoniale filipine
  • gay sex matrimoniale
  • matrimoniale sighetu marmatiei
  • matrimoniale buzau publi24
  • matrimoniale lugoj barbati
  • copos aliante matrimoniale
  • anunturi pe net matrimoniale
  • matrimoniale public 24 constanta
  • matrimoniale cehu silvaniei
  • matrimoniale bucuresti barbat singur telefon
  • matrimoniale crestine ortodoxe cu poze
  • matrimoniale cu nr tel
  • jurnal bihorean anunturi matrimoniale





Tineti 30 de secunde, apoi repetati pe cealalta parte.

3. Cvadriceps Intins intinderea

Muschii cvadriceps excesiv de stransi pot modifica amplasarea pelvisului prin tragerea pe el. matrimoniale intalniri www.xoogler.org Ele pot duce, de asemenea, la muschii slab hamstring. Aceste doua combinate afecteaza alinierea pelvina, ceea ce este important sa restaurati daca doriti sa aveti o parte inferioara a durerii inferioare.

1. matrimoniale republica moldova femei 60 ani bezgin.su Asezati-va pe partea stanga si indoiti cotul stang pentru a va propune usor capul cu mana stanga.



2. Indepartati-va dreapta knchessdfsdee si tineti-va de varful piciorului cu mana dreapta. matrimoniale radauti femei ids.searidge.com Trage-ti calcaiul spre fese. Daca este greu de echilibrat, indoaie genunchiul de jos.



3. admin matrimoniale ro www.camillar.com Tineti timp de 30 de secunde si apasati soldurile usor inainte pentru a creste intinderea din fata coapsei.



4. Eliberati intinderea si repetati pe patul din stanga. matrimoniale nr www.castpac.com

4. Ridica hamstrings de podea

Una dintre cele mai importante intinderi pe cineva cu dureri de spate scazute ar trebui sa fie performant este intinderea hamstring. Ciocanele stranse pun foarte mult stres pe partea inferioara a spatelui, ceea ce poate duce la niveluri nefericite de durere. matrimoniale constnata www.olympicmagazine.org

1. Intindeti-va pe spate cu picioarele indoite si picioarele pe podea.



2. craiova matrimoniale cybertracker.com Ridicati un picior in sus si atingeti in spatele suvitei cu ambele maini pentru a simti o intindere prin partea din spate a piciorului (nu va faceti griji daca piciorul nu este drept, flexibilitatea se va imbunatati in cele din urma).



3. Tineti 30 de secunde si apoi schimbati picioarele. matrimoniale italia cu nr de telefon hellahoes.com

5. Intindere totala inapoi

Aceasta este o intindere excelenta pentru mentinerea mobilitatii totale a spatelui si pentru asigurarea unor ameliorari majore ale durerilor de spate.

1. matrimoniale crestine autentic samawi.com In pozitie in picioare, gaseste o masa sau un blat despre inaltimea taliei tale.



2.



  • matrimoniale evenimentul
  • matrimoniale braila sex
  • matrimoniale timisoara deplasari
  • publi 24 targu mures matrimoniale
  • matrimoniale gheorgheni harghita
  • anunturi matrimoniale e cupidon
  • matrimoniale pogoanele
  • site-uri matrimoniale romania gratuite
  • matrimoniale eomania
  • matrimoniale fete suceava
  • anuntul telefonic matrimoniale bucuresti
  • sentimente.ro matrimoniale femei
  • e cupidon matrimoniale
  • romania matrimoniale facebook
  • matrimoniale vatra dornei barbati
  • site-uri de matrimoniale din romania
  • raid galati matrimoniale barbati
  • matrimoniale paris
  • escort matrimoniale mature
  • anunturi matrimoniale barlad





Tineti-va de masa sau de tejghea si aplecati-va inainte, simtind intinderea prin tot spatele. galati matrimoniale palmsholding.net



3. Tineti timp de 30 de secunde, apoi agitati-o. Repetati inca 30 de secunde. matrimoniale arad public 24 www.girlpunk.com

6. Twin Twin

Aceasta intindere ajuta la crearea de spatiu in partea inferioara a spatelui si intinde toti muschii care alearga de-a lungul coloanei vertebrale. Cand coborati genunchiul spre podea, creeaza tractiune pentru intreaga coloana vertebrala si permite o eliberare majora in muschii coloanei vertebrale, care muncesc atat de mult pentru a va mentine vertical in toata ziua. matrimoniale roman femei aaachoo.com

1. Asezandu-va pe podea, tineti umarul plat de podea.



2. anunturi matrimoniale din ziare www.kj-inc.com Traversati un picior peste celalalt si incercati sa va coborati genunchiul spre podea (puteti simti o usoara ajustare in partea inferioara a spatelui – intotdeauna o fac!).



3. Tineti timp de 30 de secunde, apoi repetati pe cealalta parte. matrimoniale adventiste romania simobserver.com

7. Poseon Poseon

Aceasta poza poate fi un pic provocatoare, dar este excelent pentru a ajuta rotitoarele si flexorii de sold intinsi. Desi poate parea un pic contraproductiv pentru a ajuta cu durerile de spate, soldurile stranse sunt de fapt un contribuitor major la durerea de spate. anunturi matrimoniale salonta internaldisplacement.net

1. Incepeti intr-un caine orientat in jos, cu picioarele impreuna.



2. Desenati genunchiul stang si intoarceti-l spre stanga, astfel incat piciorul stang sa fie indoit si aproape perpendicular pe cel drept. Coborati ambele picioare pana la sol.



3. Tineti-va piciorul din spate drept intins drept in spatele dvs. si stabilizati-va cu coatele pe pamant, sau daca va simtiti confortabil, pliati-va partea superioara a corpului inainte si prabusiti-va peste piciorul stang pana la o pozitie complet relaxata.



4. Ramaneti in aceasta pozitie si tineti 5 – 10 respiratii profunde.



5. Treceti pe cealalta parte si repetati.