Fitness: In sport, pauza aduce succes

Antrenamentul potrivit este esential pentru fitness – si asta include pauze. csimgmt.com Pentru ca muschii se formeaza in fazele de recuperare. ad-rx.com Omul de stiinta in sport, profesorul Ingo Frobose de la Universitatea Germana de Sport din Koln, ofera sfaturi despre cum sa evitati greselile de antrenament. www.officialnewyork.com

Mai multe despre antrenamentul de fitness
  • Evitati greselile in antrenamentul de fitness
  • Fundul ferm: Acesta este modul in care fundul tau devine frumos si strans
  • Cusaturi in lateral: alergati fara o cusatura in lateral
  • Publicitate: Asa devine ziua ta: un horoscop personal

Nu faceti exercitii in fiecare zi

Crezi ca antrenamentul tau merita doar daca o faci in fiecare zi? Nu este adevarat. www.texasbestsmokehouse.biz „Pauza face succes”, explica Ingo Frobose. www.boyfriend.net Sportul pune o presiune asupra corpului, care apoi are nevoie de timp pentru a-si restabili echilibrul si a se pregati pentru urmatorul exercitiu. www.boat-flag.net Ca regula generala, dupa antrenamentele de anduranta, cum ar fi jogging sau ciclism, aveti nevoie de o pauza de 36 de ore inainte de urmatoarea sesiune de antrenament. kingranchsaddle.net Dupa antrenamentul de forta, ar trebui sa va rasfatati cu cel putin doua zile de odihna – asa ca este suficient sa mergeti la sala de doua pana la trei ori pe saptamana. www.amexin.com Oricine invata miscari complet noi, cum ar fi golful, are nevoie chiar de o pauza de trei zile inainte de urmatoarea sesiune de antrenament. www.phillaw.net Te poti antrena doar in fiecare zi cu sport usor – de exemplu, daca mergi sau faci jogging timp de o ora seara,

Mai bine sa mergi incet decat sa stai pe loc

Daca vrei sa slabesti prin alergare si alte sporturi de anduranta, ar trebui sa amani cat mai mult timp pauza in timpul unei sesiuni de antrenament. thelostportal.com Asta inseamna: daca ai o cusatura, mergi incet in loc sa te opresti. usenetpostingvolume.net Frobose ii sfatuieste pe incepatori sa faca antrenament pe intervale, de exemplu sa faca jogging timp de 15 minute, apoi sa mearga incet timp de cinci minute, apoi sa faca jogging din nou timp de un sfert de ora si asa mai departe. www.gemstoneofthemonth.com Aceste modificari servesc la pregatirea organismului pentru distante mai lungi. oml.monstergraphics.com



  • translate english romanian
  • jitaru ionel
  • paint
  • jocurile olimpice
  • voyo
  • aktual24
  • vitamina b12
  • spv anaf
  • speedtest rds
  • eu nu strivesc corola de minuni a lumii
  • hero fiennes tiffin
  • imgur
  • mercedes g class
  • porno hub
  • best value
  • cryptocurrency
  • samsung s9
  • loto joker
  • ryan reynolds
  • windows 10 download





De-a lungul timpului, ar trebui sa poti sa faci jogging cel putin 45 de minute o data. onlymusic.com Antrenamentul cu intervale, in care faci o pauza intre distante mai scurte, are sens daca vrei sa ajungi mai repede. yg1.caliberimports.com

Schimbati o viteza in jos la sfarsit

La sfarsitul antrenamentului nu trebuie sa faci un sprint final. oaj.flowerscape.net Pentru ca daca ceri prea mult, risti succesul la antrenament: Solicitarile excesive asupra organismului duc la formarea acidului uric, care poate perturba dezvoltarea musculara. www.rainbowbridgepottery.com Sfat inghetat: in loc sa te stresezi, coboara si lasa antrenamentul sa se termine incet in ultimele doua-trei minute. xye.lifetree.com

Ia-o mai usor in loc sa te opresti

Este complet gresit sa intrerupeti saptamani sau luni deoarece nu va mai puteti gestiona cota de antrenament anterioara. askoxford.org Asa ca nu te opri din antrenament, fa mai putin. pinoypass.com Cel mai bun mod de a face acest lucru este sa faci sport la fel de des ca inainte, dar sa scurtezi unitatile individuale de antrenament. De exemplu, jogging timp de 30 de minute in loc de 60 de minute, dar ca de obicei de trei ori pe saptamana. Pentru ca pana cand iti gasesti drumul inapoi la vechea forma de fitness, de obicei dureaza de doua ori mai mult decat a durat pauza.

Rezistenta prin antrenament cu echipament

Frobose le sfatuieste pe femeile care doresc sa-si antreneze muschii cu antrenament cu echipament: Nu va lasati prea mult timp intre repetitiile individuale. Este mai bine sa faci o propozitie rapid si apoi sa faci o pauza de unul sau doua minute inainte de a incepe urmatoarea propozitie.