Suna putin prea frumos pentru a fi adevarat, dar este de fapt adevarat: doar sapte minute de exercitii regulate sunt suficiente pentru a-ti construi muschii si a-ti defini corpul. dssftp.com Cu toate acestea, acest program de fitness are totul! Am aruncat o privire mai atenta asupra tendintei de antrenament. arbcima.com

Nu e timp pentru sport? Aceasta scuza nu se mai aplica! Deoarece antrenamentul cu intervale de mare intensitate (HIIT) promite o forma de varf intr-un timp scurt: doar sapte minute pe zi ar trebui sa fie suficiente pentru a construi muschii si a arde grasimile. conqueringtheworld.com Cel mai bine, nu aveti nevoie de niciun echipament pentru a o face, o puteti face in confortul propriei case. www.aquolina.com

Pastrand o poveste lunga scurta

In programul de fitness la moda din SUA, care este imprumutat de la antrenamentul in circuit, efectuati douasprezece exercitii timp de 30 de secunde fiecare, cu o pauza de zece pana la 15 secunde intre ele. theimaginaryfoundation.com Antrenamentul dureaza apoi aproximativ douasprezece minute in total. centurytell.net Trebuie realizate cel putin 15 pana la 20 de repetari per exercitiu. wholesaleaccesorymarket.com

Punctul culminant: Datorita intensitatii extreme a antrenamentului pe interval, timpul scurt de antrenament este suficient. surf2buy.in Se obtin aceleasi rezultate de antrenament ca si in cazul antrenamentului extensiv de anduranta, deoarece antrenamentul de 7 minute antreneaza rezistenta si forta intr-unul. awrestaurant.com Cu toate acestea, datorita eficientei, exercitiile sunt, de asemenea, foarte obositoare si transpirate. reality-tv-fan.com Este important sa faceti o pauza de aproximativ doua-trei zile intre sesiunile de antrenament, deoarece muschii se formeaza in timpul fazei de recuperare. deckscorp.com

Fiti atenti la limita de performanta

Daca te doare, ar trebui sa consulti un expert pentru a nu risca sa faci exercitiile incorect sau sa judeci gresit nivelul tau de performanta. www2.wellsfargotcpasettlement.com Mai ales pentru incepatori si pentru cei carora nu le place sportul, antrenamentul HIIT este mai putin potrivit pentru incepatori, precum si pentru persoanele cu probleme la genunchi sau spate. freesinhalamovie.com



  • salina turda
  • otp bank
  • siir
  • charlize theron
  • costume barbati
  • face
  • rapel
  • dream
  • meteo bucuresti
  • endometrioza
  • biden
  • 3szek
  • mega mall
  • catalog profi
  • h m
  • kronika
  • diacritice
  • ccc
  • napiszar
  • digi contact





Ar trebui sa aveti deja experienta cu exercitiile de efectuat. blitzschnauzers.com Cu toate acestea, atingerea limitei durerii este intentionata: ar trebui sa acceptati arderea muschilor. gypsychat2k.com Dar apoi se intampla ceva!

Efort minim, succes maxim

In studiul „High-Intensity Circuit Training Using Body Weight: Maximum Results With Minimal Investment”, oamenii de stiinta in sport de la Human Performance Institute din Orlando, Chris Jordan si Brett Klima asigura ca douasprezece exercitii pe zi sunt suficiente pentru a construi muschii si a mentine corpul. rapideway.com in Pentru a aduce forma maxima, rapoartele fitforfun. insidethevip.com de. highlandviewhealth.com

Secretul ar trebui sa fie aranjarea exercitiilor: un exercitiu pentru grupele musculare superioare precum flotarile este intotdeauna urmat de un exercitiu pentru grupele musculare inferioare precum genuflexiunile. diffmail.com Acesta este motivul pentru care pauzele de recuperare sunt atat de scurte incat o zona a corpului se poate relaxa intre ele cand un alt grup muscular este stresat. foreverproxy.com

Exercitiile antrenamentului de 7 minute

Inainte de a incepe programul de exercitii, ar trebui sa va incalziti pentru a reduce riscul de ranire. Din acelasi motiv, nu ar trebui sa-ti supraestimezi capacitatea de a performa in timpul antrenamentului.

  1. Jumping jack
  2. Scaun de perete
  3. flotari
  4. Crunchiuri
  5. Scari pe scaun
  6. Genuflexiuni
  7. Dips de triceps
  8. Suport pentru antebrat
  9. Alergati pe loc cu genunchii in sus
  10. Fanturi
  11. Flotari de rotatie
  12. Suport lateral pentru antebrat

Asigura-te ca faci exercitiile corect, chiar daca te antrenezi „contra timp”. Expertii considera ca antrenamentul de 7 minute este util ca supliment pentru un alt sport.