Mama incalcand regulile casatoriei ei deschise

Seria Jurnalele de sex din New York le cere locuitorilor anonimi din oras sa inregistreze o saptamana in viata lor sexuala – cu rezultate comice, tragice, adesea sexy si intotdeauna revelatoare. Saptamana aceasta, o tanara de 45 de ani intr-un acord de salvare a relatiilor cu sotul ei bisexual: casatorita, dreapta, Long Island.

ZIUA UNEA

6:00: Trezeste-te langa sotul meu. Ne-am casatorit trei ani si jumatate. Intotdeauna am avut o conducere sexuala ridicata, dar cu cat sunt mai in varsta, cu atat imi doresc mai mult sex. Parerea mea despre sex este cam ciudata: niciodata nu l-am echivalat cu dragostea. Stiu ca sexul este mai bun atunci cand exista o conexiune, cand iti place foarte mult persoana, dar uneori ai nevoie doar de o eliberare. O casatorie deschisa chiar functioneaza pentru mine.

8 dimineata: Munca este azi. Sunt directorul de programare pentru o comunitate de pensionari. Odata cu venirea sarbatorilor, rezidentii sunt mai necesari decat de obicei. In plus: sunt excitat! Sper ca domul meu ma va extrage curand – este in tehnologie si abia a implinit 50 de ani. Ne-am vazut cateva luni, dar am fost prea ocupati in ultimele trei saptamani pentru a juca. Mi-a fost dor de el.

10:30 am: Nu exista un sext din domul meu, asa ca verific site-urile mele de intalnire – un site vanilat si un site kink. Scor: mesaje pe ambele.

Array

Pe site-ul ingenios, este un tip din Iowa in oras timp de o saptamana cu un prieten. Vrea sa stie daca vreau sa ma conectez cu ei. Nu, nu stilul meu – ii spun noroc si sa se intoarca la mine daca este vreodata doar in oras . Mesajul de pe site-ul vaniliei este de la un tip aflat la aproximativ 40 de mile distanta. Are 47 de ani si fost militar – bine si construit, doar tipul meu. Vrea sa stie daca ne putem intalni pentru pranz candva si spune ca ii plac curbele mele si ar dori sa le vada in persoana. Ii spun ca sunt disponibil pentru pranz in orice saptamana din aceasta saptamana. Este uimitor cati tipi iubesc curbele – am o dimensiune de 16-18 ani. Niciodata nu mi-a iubit corpul pana nu am ajuns pe site-urile de intalniri.

11:00: Am primit un text din domul meu. El imi cere o poza din lenjeria mea. Ma conformez.

18:00: Acasa cu fiica, care are 14 ani. Carutul meu, care lucreaza tarziu in seara asta, este un bun vitreg, iubitor si grija pentru fiica mea, mai bine decat a putut-o tatal ei bio. El iubeste o singura data cand vine cu ea cand am o intalnire.

Array

ZIUA A DOUA

5:30 am: Ia un text de la pilot, un tip in varsta de 63 de ani cu care ma joc de aproximativ sase luni. Zboara pentru o viata si va fi in oras sambata. Ura! Ne facem planuri pentru o incantare dupa-amiaza. Imi transmit textul de timp si locatie si ma asigur ca este in regula cu el. Este, deci confirm cu pilotul. L-am vazut saptamana trecuta si abia astept sa-l vad din nou – este romantic si ii place sa ma ia la cina si sa ma prezinte ca tanara lui iubita a trofeului.

6:00: Dus si barbierit toate locurile potrivite pentru domul meu. Ii plac lucrurile – peste tot – netede. Imi imbrac un sutien sexy si chilotii in rosu, culoarea lui preferata.

10 dimineata: verificati site-urile mele de intalnire si vedeti ca am un mesaj de la tipul militar. Vrea sa faca pranzul joi. Am pus-o in calendarul meu si incerc sa decid ce sa port … adecvat pentru munca si suficient de ispititor pentru a-l face sa se gandeasca la mine restul zilei.

Asta-i greu!

14:30: Text din domul meu: „Cinci ore pana cand esti legat si la mila mea. Trimite poza.” El inseamna ca isi doreste o fotografie cu pizda „lui”. Asa ca iau una si o trimit. Inaintea lui, nu as fi facut niciodata asa ceva Am considerat ca ceva nu ar trebui sa ma intrebe de un tip. Dar nu pot sa nu fac nimic si tot ceea ce domul meu cere. Sunt total sub controlul lui.

19:30: Ajung la locul lui. El ma face sa ma dezbrac si sa ma intind cu fata in jos pe patul sau mare cu patru poster. El ma leaga, ma infunda, ma sterge si foloseste fiecare jucarie din arsenalul sau. Imi place fiecare minut. Intru si ies din subspatiu, dupa voia lui. Ne inghesuim si dormim dupa aceea. Dupa ingrijire este ceva la care se pricepe – multe sarutari, discutii despre ce am facut si cat de mult ne-au placut. El ma impinge ultima oara inainte de a ma trimite acasa.

ZIUA TREI

5:30 am: Am o mahmureala de sex inrudit – corpul ma doare in toate locurile potrivite si nu am dormit suficient. Sunt stralucitor, dar va fi o zi lunga. Am nevoie de multa apa si ceva yoga. Yoga va trebui sa astepte pana la munca.

11:30: Textele mele de dom ca sa spun ca am fost o fata buna aseara. Ma face sa ma prind!

19:30: Clasa de yoga este usoara in aceasta seara, multumesc Domnului – multa bataie de caine si de copil. Ma duc acasa la resturi pentru cina. Hubby si fiica mea sunt deja pregatiti pentru culcare.

20:30: Domul meu imi texteaza noapte buna, plus niste emoji flogger. Ii trimit ghemuit si sarutand emoji si se indreapta spre pat. Sunt batut, literalmente.

21:00: In pat, cu hubby. Inainte de a ne casatori, stiam ca sexul meu nu era la fel de puternic ca al meu. Dar am aflat dupa ce ne-am casatorit ca ii plac baietii, precum si fetele. Am fost devastat. Am trecut prin consiliere si am lucrat cu adevarat la relatia noastra sexuala aproximativ un an. Am stabilit ca nu va functiona – dar niciunul dintre noi nu a dorit sa punem capat casatoriei noastre.

A aparut o ocazie de a ma juca cu cineva pe care-l vazusem cand am cunoscut-o. Imi doream foarte mult sa joc cu el, dar nu stiam cum sa ma apropii de hubby. In cele din urma, intins intr-o noapte in pat, am scos-o la iveala: „Vreau sa ma joc cu altcineva. Te iubesc foarte mult, dar am nevoie de sex. ” I-am spus ca, daca trebuie sa joc in afara casatoriei noastre, ar trebui sa fie si el capabil. El a spus ca va fi interesat, asa ca am decis regulile si am plecat de acolo. Stim intotdeauna unde si cu cine suntem, nu ne jucam cu altii in patul nostru, nu avem altii in jurul fiicei noastre si nu ne indragostim de ceilalti.

ZIUA PATRU

6 dimineata: Am dormit atat de bine, ne-a lipsit ceasul desteptator. Hubby este nebun, dar nu ramane asa. Ne grabim si plecam tarziu la munca si la scoala. Voi face ceva frumos pentru cina, ca sa-l pun la punct. Functioneaza intotdeauna.

10:00: Obtineti un text de la Hayden. El este singurul pe care il numesc pe nume, ceea ce poate fi pentru ca imi place cel mai mult de el. El detine propria companie de tehnologie si locuieste in apropiere, intr-un cartier de lux, cu bani vechi. Dintre toate celelalte, el este cel mai bine aratat, cu cel mai bun cocos. Vrea sa se intalneasca in seara asta. Sunt obosit, dar nu pot spune nu.

Noaptea: Il intalnesc pe tipul militar pentru pranz. M-am hotarat, dupa ce am incercat multe tinute, sa port o rochie de pulover cu o curea neagra larga. El a spus ca ii plac curbele mele, asa ca ii dau ceva sa se uite. A vorbi cu el este ca si cum ai vorbi cu un perete, totusi – imi pun toate intrebarile si nu ajung nicaieri in chimie. Bine.

17:30: Ajung acasa la timp pentru a scoate o lasagna de casa din congelator si a o arunca in cuptor pentru momentul in care mosul meu ajunge acasa. Functioneaza – nu se mai innebuneste de a dormi prin alarma.

20:30: Hayden si cu mine ne intalnim la locul lui si ne sarutam pentru ceea ce par ore. Ne mutam in dormitor si ne scoatem hainele celuilalt. El spune: „Aplecati-va peste marginea patului.” Ma face sa ma topesc. Facem sex doua ore, eu orgasm o tona, iar el vine de doua ori. Ne sarutam noaptea buna. El este un ciocanitor minunat.

A cincea zi

Noaptea: Ce saptamana! Munca este nebuna, iar fiica mea are un pranz special la scoala. Ma duc si ajung sa flirtez cu bibliotecara ei. Are 25 de ani si arata ca McDreamy. Ma intorc la serviciu, urmarind ceasul pana e weekend.

14:00: Hubby suna si spune ca are o intalnire pentru diseara. Ma bucur – am mai multe date decat el si ma simt vinovat pentru asta uneori. Ne jucam cu altii putin peste doi ani. Functioneaza pentru noi, deoarece suntem siguri in cat de mult ne iubim. Si cat de mult ne iubim. Avem aceleasi pareri despre politica, viata de familie, cum sa-mi cresc fiica, filmele, mancarea si cel mai mult. De ce sa arunci o mare casatorie si o relatie doar pentru ca sexul este rau?

18:30: Dupa cumparaturi alimentare cu fiica, ne indreptam spre casa pentru ceva timp mami / fiice. Este lumina vietii mele, dar este autista si necesita multa energie. Totusi, nu este un tip de pusti care loveste capul, care trage parul, care actioneaza. Este sociala si frumoasa; adora oamenii, muzica si umbrele. Acasa, este minunat sa se mentina distrat si sa faca lucruri pentru a ajuta in jurul casei. Tatal ei biologic ne-a parasit si am divortat cand avea 2 ani. Am fost o mama singura de mai bine de noua ani si nu am intalnit sau nu am facut sex cu nimeni in afara de vibratorul meu timp de sapte din acei ani. Ma ocup de timpul pierdut!

ZIUA 6

7 dimineata: Ma trezesc devreme pentru a petrece mai mult timp cu fiica mea. Impartasim micul dejun pe canapea in timp ce mosul doarme tarziu. Vrea sa inoate, asa ca ne indreptam spre sala si fac ture in timp ce ea joaca in piscina. Apoi intram in jacuzzi – este o modalitate draguta de a ne relaxa cu ea.

14:00: Il intalnesc pe pilot la hotelul sau si ne jucam patru ore. Doamne, e fierbinte! Si 63! Este destul de vanilie, dar ii place o jucarie in fund. Nu ma deranjeaza sa ma oblig. Dupa ce ne facem dus si ne imbracam, ne plimbam pe strazile orasului, tinandu-ne de mana si de oameni. Cinam la unul dintre restaurantele noastre preferate, vorbim si radem. Ne-am distrat de minune impreuna. Poate ca imi place cel mai bine de el.

ZIUA SAPTE

7:00: Ne trezim incet, in bratele celuilalt si facem dragoste. Este dulce si bland. Acesta este principalul motiv pentru care nu petrec de multe ori noaptea – este prea usor sa ai sentimente pentru cineva atunci cand trebuie sa le privesti dimineata dupa.

8 dimineata: Pilotul si eu facem dusul si ne imbracam si coboram la etaj pentru micul dejun. Dupa ce comandam, ma ia de mana si imi spune ca ma iubeste. El explica ca ii place sa fie singur dupa o casatorie lunga si stancoasa (a divortat doi ani), dar ca ii place sa aiba o relatie in care sexul este bun si la fel si prietenia – si nu exista asteptari de casatorie. Nu vrea sa-mi schimbe situatia sau a lui. Dar este un romantic la inima si ii place o legatura cu femeia cu care face sex. De aceea a decis sa-mi spuna ca ma iubeste. Am inteles total asta. Asa ca il privesc in ochi si ii spun ca simt la fel. Pentru ca o fac, chiar daca incalca una dintre reguli.

Doriti sa trimiteti un jurnal sexual? Trimiteti un e-mail la [email protected] si spuneti-ne putin despre dvs.