Stepper-ul este o bicicleta practica pentru acasa. haberhit.com La fel ca mersul pe bicicleta si jogging-ul, pasul antreneaza rezistenta si asigura picioare ferme – cu avantajul ca te poti antrena in fata televizorului chiar si pe vreme rea si acasa. theamforest.net Un mini stepper este, de asemenea, potrivit ca dispozitiv de fitness pentru acasa

Aparatul de fitness stepper iti permite sa „alergi” pe loc in casa sau apartament. ewsh.co Desigur, dispozitivul nu poate inlocui un sprint viguros sau o alergare lunga la aer curat. rastegar.com Dar pentru un antrenament cu care va puteti creste rezistenta, achizitionarea unui stepper merita cu siguranta. moviex-il.com Similar cu ciclismul sau cu o alergare lenta de anduranta, exercitiile de pe dispozitiv asigura fesele si muschii trunchiului ferm, precum si picioare frumoase si definite. iusps.com Daca va puneti in miscare regulat corpul cu bicicleta de exercitii, consumul de calorii va creste si veti pierde in greutate. videophilippines.com

Alegerea pasului potrivit

Fiind o piesa de echipament sportiv pentru acasa, mini-stepperul pare practic fara maner, dar este destul de nepotrivit pentru sesiuni de antrenament regulate si lungi. jcatsdefender.com Dispozitivele compacte isi servesc scopul daca doriti doar sa faceti un mini antrenament in fata televizorului din cand in cand. elementstudio.com Cu toate acestea, ar trebui sa faceti antrenament regulat de anduranta pe o bicicleta de exercitii cu maner. theleech.org Pe de o parte, un astfel de dispozitiv va ajuta sa va mentineti mai bine echilibrul. plasticmania.com Pe de alta parte, iti protejezi articulatiile pentru ca poti face pasi mai mari pe el decat pe mini-stepper. gimmes.com

Incalzeste-te corespunzator inainte de antrenament

Inainte de a incepe cu puterea maxima pe stepper, ar trebui sa va incalziti in pace. reparesupc.com



  • canva
  • urgent cargus awb
  • tribunalul bucuresti
  • roaep
  • placinta cu mere
  • lei
  • ionic
  • spider
  • louis vuitton
  • iphone 7
  • optifine
  • keira knightley
  • youtube videos
  • tokyo
  • sneakers
  • bet365
  • pandora
  • mâine
  • download facebook
  • apartamente de vanzare bucuresti





La inceput, setati rezistenta stepper-ului la un nivel scazut, pe care sa puteti pedala fara efort, dar deja va simtiti usor provocat. toletime.com Lasati aproximativ cinci minute pentru faza de incalzire. portalservices.org Cand se formeaza o pelicula usoara de transpiratie pe piele, puteti incepe cu un mini antrenament mai intens. santoriniview.com

Antrenament de anduranta cu stepper-ul

In mod ideal, ar trebui sa te antrenezi initial aproximativ o jumatate de ora pe stepper de doua pana la trei ori pe saptamana. ww41.michaeljfoxfoundation.org Pentru a va tonifia fesele, picioarele si soldurile si pentru a va imbunatati rezistenta, cresteti incet durata si intensitatea sesiunilor de antrenament. 8abbs.com Daca puteti sustine cu usurinta o sesiune de antrenament de 30 de minute, puteti extinde matlasarea la 45 de minute, de exemplu. affinitywellness.com Incepatorii ar trebui sa se concentreze mai intai pe durata si apoi pe viteza. www.rapkreyol.org Doar atunci cand poti finaliza fara probleme un antrenament de cel putin jumatate de ora este indicat sa maresti si mai mult viteza si rezistenta stepper-ului.

Pas pentru arderea grasimilor

Daca doriti sa stimulati arderea grasimilor cu antrenamentul pe stepper, atunci antrenamentul pe intervale este o optiune buna. Pentru aceasta aveti nevoie de un stepper cu optiuni de setare pentru diferite sarcini si rezistente. Pentru antrenamentul cu intervale de mare intensitate, de exemplu, alternati faze de 60 de secunde la cel mai inalt nivel cu pauze la fel de lungi la un nivel mai scazut de stres. Inclusiv fazele de incalzire, aveti nevoie de doar douazeci de minute pentru un mini antrenament eficient, care arde calorii – pentru aceasta, totusi, ar fi trebuit sa fi atins deja un anumit nivel de baza de fitness.

Urmariti Urmatorul

Cele mai recente videoclipuri

Activati 3Q nexx GmbH sub „Furnizor” pentru a vedea continutul