Nastere fara durere datorita alimentatiei adecvate?

Dieta Louwen promite o nastere mai punctuala, mai rapida si nedureroasa. Dar poate functiona?

Browserul dvs. nu poate reda acest videoclip. maps.google.is

Videoclip de Esther Pistorius

Multe femei insarcinate au respect inainte de a naste. Travaliul, durerea si durata nasterii pot fi deosebit de infricosatoare. Nimeni nu stie dinainte cum va avea loc exact nasterea propriului copil, dar povestile si povestile cunostintelor si prietenilor sunt adesea destul de negative. onlinemanuals.txdot.gov

Citeste si: Nasterea naturala: fapte, beneficii si riscuri

In pregatirea pentru o nastere mai usoara, se efectueaza, prin urmare, cercetari in timpul sarcinii asupra modalitatilor de a ameliora durerea in mod natural. Veti intalni, de asemenea, Dieta Louwen, numita dupa Prof. Dr. maps.google.com.lb Frank Louwen, medic si sef al departamentului de obstetrica si medicina prenatala la Spitalul Universitar din Frankfurt. Ideea lui: In ultimele sase pana la opt saptamani de sarcina (SSW), femeile isi schimba dieta, fac travaliul mai usor si mai rapid si reduc durerea.

Vrem sa aruncam o privire mai atenta la ce alimente conform dietei Louwen ar trebui sa fie sterse din dieta unei femei insarcinate si ce efect poate avea acest lucru asupra momentului si durerii nasterii. ad.hvacr.cn

Sfat de lectura: Nasterea fara durere: Aceasta metoda ar trebui sa o faca posibila

Ce este dieta Louwen?

Dieta Louwen nu este, spre deosebire de ceea ce sugereaza numele, despre pierderea in greutate, ci despre a face nasterea cat mai usoara pentru mama si copil. Potrivit Dietei Louwen, femeile ar trebui sa evite alimentele cu indice glicemic ridicat din alimentatie in ultimele saptamani inainte de a naste (in jurul celei de-a 34-a saptamani de sarcina). Acestea sunt alimente care provoaca cresterea rapida a glicemiei, cum ar fi alimentele care contin carbohidrati obtinute din anumite tipuri de cereale (de exemplu, paine, paste, orez) si anumite tipuri de fructe si legume (de exemplu, cartofi, ananas, pepene verde). www.google.com.gt

Citeste si: Dieta in timpul sarcinii

Aceasta modificare a dietei in timpul sarcinii este similara cu principiul dietei Glyx (Glyx ​​reprezinta indicele glicemic)) si cu cel al metodei Logi (Logi inseamna indice glicemic scazut). Dar de ce ar trebui sa aiba un efect pozitiv o dieta cu mai putini carbohidrati in timpul sarcinii asupra nasterii?

Sfat de lectura: 14 lucruri care se intampla la nastere si pe care nimeni nu ti le va spune

Citeste si tu

10 cadouri de nastere: chiar au sens

Sfaturi dovedite: Cum sa gasesti scaunul inalt pentru copii potrivit

Cum gasesc numele potrivit pentru bebelus? 7 sfaturi utile

Asa functioneaza dieta Louwen

Pentru a intelege cum functioneaza dieta Louwen, trebuie sa aruncam o privire mai atenta asupra anumitor procese din corpul femeii insarcinate.

In ultimele saptamani de sarcina (aprox. www.google.dz Din a 35-a saptamana de sarcina) organismul produce hormonul prostaglandina intr-o masura mai mare. Printre altele, aceasta are functia de a inmuia colul uterin si de a declansa contractii, dar regleaza si reactiile inflamatorii si dureroase din corpul femeii. Pentru ca prostaglandinele sa functioneze suficient, acestea trebuie sa se andocheze pe anumiti receptori din organism. pram.elmercurio.com

Citeste si: Recunoasterea si distingerea contractiilor: Iata ceea ce ar trebui sa stie femeile insarcinate!

Asta ne duce la alimentele glicemice si la eliberarea de insulina in corpul nostru. Pentru ca daca mancam foarte bogat in zahar sau carbohidrati, nivelul nostru de insulina creste. Si insulina (si inulina) se acopera pe aceiasi receptori ca si prostaglandina. www.banan.cz Cu alte cuvinte, daca o femeie insarcinata urmeaza o dieta preponderent glicemica, aceasta inseamna ca receptorii sunt „ocupati” de insulina. Prostaglandina, care este inca produsa in corpul gravidei, nu are acum puncte de andocare.

Acest lucru poate insemna ca inceperea nasterii este intarziata, nasterea reala dureaza mai mult si este, de asemenea, mai dureroasa, deoarece prostaglandinele pentru ameliorarea durerii nu s-ar putea acoda, ci in schimb „inoate” nelegate in sange. maps.google.com.py

De asemenea, interesant: Recunoasterea diabetului gestational: simptome si sfaturi de nutritie

In videoclip: Nutritia in timpul sarcinii

Browserul dvs. nu poate reda acest videoclip.

Videoclip de Aischa Butt

Acestea sunt beneficiile dietei Louwen

Daca urmati recomandarile Dietei Louwen in saptamanile dinaintea nasterii, aceasta forma de alimentatie promite multe avantaje. www.google.hn Pentru ca nasterea ar trebui:

  • sa aiba loc la timp pentru data scadenta calculata (ET)
  • fii mai usor
  • mergi mai repede
  • provoaca mai putina durere

Citeste si: De la prima contractie pana la nastere: Ar trebui sa stii asta despre nastere

Acestea sunt dezavantajele dietei Louwen

Nu exista dezavantaje reale ale acestei schimbari de dieta, cu exceptia faptului ca trebuie sa te descurci fara indragitele paste sau pizza in ultimele saptamani inca relaxate inainte de nastere. Pentru ca, asa cum am mentionat deja, nu este vorba despre reducerea greutatii si, prin urmare, sa omiteti carbohidratii sau sa injumatatiti portiile. Dieta Louwen este despre o dieta variata si hranitoare care „interzice” doar alimentele care provoaca cresterea rapida a nivelului de zahar din sange. images.google.com.sv

Citeste si : Ce nu ar trebui sa mananci in timpul sarcinii? Verificarea

Este posibil ca pizza conventionala de la serviciul dvs. de livrare preferat sa nu fie permisa in cadrul dietei Louwen, dar pizza integrala de casa este. Cand vine vorba de paste, nu trebuie sa te lipsesti complet. images.google.cat In loc de taiteii de faina alba usoara, te bazezi pur si simplu pe taiteii din faina integrala in ultimele saptamani de sarcina.

Cauti o reteta? Sosuri de spaghete: 5 retete ingenioase de la italian la vegan la dulce

Si ce nu ar trebui sa mananci daca trebuie sa faci fara alimente glicemice din dieta Louwen?

Ce alimente sunt interzise din dieta Louwen?

Nu-ti face griji, lista alimentelor pe care trebuie doar sa le lasi cateva saptamani daca vrei sa urmezi Dieta Louwen nu este nesfarsita.



  • citate
  • traslate
  • sex video
  • tvr1
  • kia
  • a quiet place
  • tarom
  • f
  • backgammon
  • romstal
  • ghicitori
  • ok medical
  • polistiren extrudat
  • upit
  • nike air force
  • neptun
  • franta keno
  • yotube
  • enel contact
  • notino ro





De asemenea, nu lipsesc alternativele la alimentele interzise. maps.google.com.mt

Cereale

Ar trebui sa evitati painea si pastele facute din faina alba. De asemenea, orezul si meiul nu sunt permise. Dulciurile si prajiturile nu sunt, de asemenea, consumate in cadrul Dietei Louwen. images.google.com.bo

Legume

Legumele sunt intotdeauna o sursa buna de energie si sanatoase in timpul sarcinii. In ultimele saptamani de sarcina, insa, ar trebui sa eviti cartofii, morcovii fierti, porumbul, dovleacul si mazarea sub dieta Louwen.

Idee de reteta: Kebab delicios de legume: Alternativa rapida si vegetariana

Fructe

Fructele sunt de asemenea importante (in timpul sarcinii) pentru o schimbare echilibrata a alimentatiei. dspk.kindredplc.com Cu toate acestea, unele fructe contin multa fructoza, ceea ce face ca nivelul zaharului din sange sa creasca prea repede. Aceasta include, de exemplu, fructele uscate. Dar ananasul, banana, mango, papaya, strugurii sau pepenii galbeni au si un continut prea mare de fructoza. www.google.kz

Ar trebui sa evitati cu siguranta alimentele care contin zahar rafinat si miere.

Ce alimente sunt permise in dieta Louwen?

Nimeni nu ar trebui sa manance „pentru doi” in timpul sarcinii, deoarece necesarul suplimentar de calorii nu este atat de mare pe cat s-ar putea crede. In al treilea trimestru este cu aproximativ 250 – 500 kcal mai mult decat in starea nesarcinata. images.google.jo

Citeste si: Cresterea in greutate in timpul sarcinii: cat de mult este sanatos?

Daca vrei sa mananci conform dietei Louwen in ultimele saptamani de sarcina, poti accesa aceste alimente:

Cerealele,

secara, ovazul, produsele integrale si multicereale sunt ok, la fel ca quinoa, hrisca si orzul.

Citeste si: Reteta de paine integrala delicioasa ca de la brutarie

Legume

Cu exceptia legumelor „interzise” mentionate mai sus, puteti folosi toate celelalte legume dupa pofta inimii. Acestea includ salata verde, spanacul, vinetele, broccoli, rosiile sau ardeii. images.google.com.gh De asemenea, morcovii cruzi sunt permisi. Nu trebuie sa ramai fara ceapa si usturoi daca te descurci cu ambele.

Fructe

In sensul dietei Louwen, merele, ciresele, piersicii, caisele, prunele, fructele de padure si kiwi-urile sunt. www.google.com.kh Nici citricele precum mandarinele, portocalele sau lamaile nu sunt nicio problema.

Leguminoase

In special in ultimele saptamani de sarcina, multe femei insarcinate au tendinta de a avea o deficienta de fier. Consumul de leguminoase precum lintea si nautul poate contracara acest lucru. lacplesis.delfi.lv Cel mai bine este sa-l consumi intr-un „mediu acid” – asezonat cu otet sau suc de lamaie, pentru ca numai atunci organismul poate absorbi fierul valoros.

Alimente

de origine animala Carnea, pestele, ouale si produsele lactate pot fi, de asemenea, consumate in timpul dietei Louwen.

Cine poate lua dieta Louwen?

Femeile insarcinate sanatoase fara boli anterioare, complicatii sau tulburari de alimentatie pot manca conform Dietei Louwen. Cu toate acestea, acest lucru trebuie discutat in prealabil cu medicul curant sau cu moasa. Si, desigur, aceasta dieta speciala trebuie sa fie echilibrata.

Femeile insarcinate ar trebui sa evite aceasta dieta daca sufera de o boala metabolica precum diabetul de tip 1. Dar si aici se aplica urmatoarele: Daca aveti intrebari, ginecologul curant sau moasa trebuie sa fie intotdeauna rugati pentru sfaturi.


Scrisori de stiri

Gofeminin prelucreaza datele personale pentru a permite comunicarea personalizata, promotionala, bazata pe preferintele dumneavoastra. Puteti gasi mai multe informatii despre acest lucru, precum si despre drepturile dumneavoastra cu privire la datele dumneavoastra cu caracter personal, in declaratia noastra de protectie a datelor.

Stiri, sfaturi si tendinte… avem multe subiecte interesante pentru tine!

Nota importanta: Acest articol are doar scop informativ si nu inlocuieste un diagnostic profesional. Daca aveti nelamuriri, intrebari urgente sau plangeri, ar trebui sa va adresati medicului ginecolog.