Pierde in greutate mai repede: Aceste sporturi ard cele mai multe calorii

Oricine face sport pentru a pierde cateva kilograme in plus ar trebui sa se concentreze pe antrenamentele de anduranta. clasament liga 2 codingart.biz Aceste cinci sporturi sunt alegerea potrivita pentru asta. coafuri par lung hta.scoups.com

Vrei sa faci miscare pentru a pierde cateva kilograme? Atunci scopul antrenamentului tau ar trebui sa fie sa o faci in mod regulat, dar si sa finalizezi sesiuni de antrenament cat mai lungi. sport arad www.earthlost.de Sporturile de anduranta sunt, asadar, unul dintre cele mai bune sporturi de ardere a grasimilor. digisign www.wealthsimulator.biz

Multa vreme a existat un zvon ca arderea grasimilor incepe abia dupa o jumatate de ora de antrenament si ca pulsul trebuie sa ramana in „intervalul de ardere a grasimilor” moderat. opel nowinhistory.com Dar asta a fost acum infirmat. fr maklubes.com  

Seria foto cu 10 poze

Fie din depozitele de carbohidrati, fie din depozitele de grasimi – este complet irelevant pentru pierderea de grasime din ce sursa isi ia organismul energia. inmh radar www.rockyvista.net Deoarece carbohidratii pot fi intotdeauna transformati in grasimi, doar echilibrul general este decisiv. speed test www.howtotrainyourdragonmovie-ph.com Doar cei care consuma mai multa energie decat mananca slabesc. dhl covertnvr.com Deci, cu cat incercam mai mult, cu atat arderea grasimilor este mai mare si astfel pierderea grasimilor. cercei aur www.ofac.com Desigur, nu ar trebui sa-ti depasesti propriile limite. isj iasi www.beezen.com Cinci sporturi sunt ideale pentru asta. gigi becali www.privytube.com

Locul 1: inot

Inotul intareste muschii si venele inimii. panouri solare www.alternativenetworkmarketing.com Daca vrei si sa slabesti cat mai repede si eficient, atunci este si potrivit. sport depot equipyourself.com Intr-o jumatate de ora ard cam 350 de kilocalorii cu stilul crawl. pepe jamieandmario.com Acest lucru este solicitant, rapid si totusi poate fi invatat cu usurinta de oricine. opgg luggage.nu Sporturile nautice sunt, de asemenea, usoare pentru articulatii. ambrozie www.theoaksgroup.com Profesionistii pot incerca ulterior stilul delfinilor. grecia memagazine.com



  • приват 24
  • uoradea
  • clotilde armand
  • cehia keno
  • paysafecard
  • becks
  • mireasa
  • translate engleza romana
  • 192.168.o.1
  • bt 24 internet banking
  • ion iliescu
  • olx timisoara
  • digi sport
  • torrent
  • traducere din engleza in romana
  • bonsai
  • seriale online
  • bricodepot
  • bmw seria 3
  • xxxporno




Inotul: Acest sport este recomandat si la batranete. edu.ro www.atlantaluxurycars.com (Sursa: pixdeluxe / Getty Images)

Locul 2: ciclism

Mersul cu bicicleta cu viteza poate scapa si de kilograme: cu aproximativ 26 de kilometri pe ora, mersul pe bicicleta este un adevarat arzator de grasimi. food www.bitstart.me Incepatorii ar trebui sa inceapa pe indelete si sa-si intensifice antrenamentul zilnic. Pe langa rezistenta, acest sport antreneaza in principal muschii picioarelor si fesierii.

Locul 3: spinning

Alternative independente de vreme pot fi gasite in sala de sport. Invartirea te face cu adevarat sa transpiri. Aici se ard aproximativ 400 de calorii pe ora. Daca acordati atentie si unei diete echilibrate, sarace in grasimi, sunteti pe drumul spre slabire. Ar trebui sa faci o sedinta de trei pana la patru ori pe saptamana daca vrei sa slabesti.

Locul 4: alergare 

Cand fac jogging, incepatorii ar trebui sa inceapa cu intinderi mici si sa creasca treptat. Scopul antrenamentului: doisprezece kilometri pe ora. Pentru incepatori, este recomandat sa alergi pe o pista de alergare de 400 de metri: stii exact cat de mult ai realizat si poti oricand sa-ti maresti antrenamentul cu o tura.  

Locul 5: sarituri pe coarda

Ai citit bine: jocul, care este adesea vazut in locurile de joaca ale scolilor, arde calorii rapid si eficient. Nu degeaba saritul cu coarda face parte si din antrenamentul boxerilor.

Saritul cu coarda nu este lipsit de pericol pentru nou-veniti. Oricine se lupta cu obezitate sau cu probleme articulare ar trebui mai intai sa testeze unitatile de antrenament scurte si sa sara timp de cinci minute de aproximativ doua pana la trei ori pe saptamana.