Provocarea dietei sanatoase pentru 30 de zile: fara implicarea caloriilor!

Inainte de a merge la provocarea alimentatiei sanatoase de 30 de zile, trebuie sa fii sincer. Traiesti intr-un mod sanatos? Alegeti alimente sanatoase pe care sa le puneti in corp? Evitati supraalimentarea? Luati alegeri care vi se potrivesc cel mai bine? Daca nu, si va ganditi sa continuati o dieta, atunci ati ajuns la locul potrivit! Exista un milion de diete acolo, dar in loc sa incercati una dintre ele, cum ar fi sa incercati un regim alimentar sanatos de 30 de zile, care implica sa faceti lucruri despre care se stie ca sunt sanatoase? Nu conteaza caloriile. Fara stres pe grasimi sau carbohidrati. Urmand doar cateva orientari simple bazate pe alimentatie sanatoasa si trai. Daca aveti de gand sa incercati o dieta, la fel de bine ar putea fi. Daca poti slabi si te simti grozav dupa 30 de zile de viata sanatoasa, atunci nu trebuie sa incerci urmatoarea si „cea mai mare” dieta. Poti doar sa traiesti … nu ar fi frumos?

5 motive pentru a face provocarea dietei sanatoase pentru 30 de zile

1. Fara a numara caloriile

Cand mananci sanatos, nu trebuie sa iei cont de calorii. In schimb, trebuie sa va asigurati ca puneti mancare buna in corpul dvs.

Array

si nu supraalimentati.

Contorizarea caloriilor suge si este greu pentru starea ta mentala. Am urmarit ca un membru al familiei mai in varsta sa petreaca ultimii 20 de ani numarand puncte pe un program de dieta popular, iar ea inca nu a pierdut toata greutatea. DAR, s-a accentuat intr-un punct in care cred ca sunt afectate abilitatile cognitive – memorie, concentrare etc.

Concluzia este ca stresul constant are un efect negativ asupra creierului tau si trebuie sa intalnesc o persoana care numara calorii sau puncte care nu sunt stresate cand vine vorba de mancare.

2. Efectuati o modificare a stilului de viata

Cand veti obtine o provocare dietetica sanatoasa de 30 de zile, nu va fi vorba despre „a face timp de 30 de zile”. Va fi vorba despre invatarea cum sa mancati alimente mai bune si mai sanatoase ca mod de viata. Va fi vorba despre a invata sa apreciezi mancarea buna si cum gusta si te face sa te simti. Acest lucru va va ajuta sa evitati „dieta de 30 de zile” si, in schimb, sa incorporati un nou mod de a manca in viata voastra. Ceea ce faci in mod repetat in ceea ce priveste consumul de bete, deci petrecerea a 30 de zile intr-o zona alimentara sanatoasa te poate ajuta cu adevarat sa te iei de mancare sanatoasa.

3.

Array

Descoperiti cat de buna poate avea o dieta sanatoasa

Pizza, burgerii, chipsurile si deserturile zaharoase pot deveni o baza pentru multe persoane, pentru ca le place gustul, dar, odata ce incepeti sa mancati mancare sanatoasa, veti observa ca mancarea sanatoasa are si un gust satisfacator. De fapt, sunt dispus sa pariez ca veti fi uimiti de mancarea buna uimitoare.

Unul dintre lucrurile pe care le-am observat este ca atunci cand mananci mai sanatos, inveti cum sa condimentezi lucrurile. Inveti cum sa creezi feluri de mancare care au arome diferite (si minunate) si nimic nu mai are gust de grasime.

Parintii prietenului meu mananca fast-food la 99% din timp, dar cand vin la ea acasa si le gateste o masa de casa cu mirodenii si ierburi care aduc cu adevarat arome, sunt aruncati la cat de mult le place.

Exista atat de multe mirodenii si ierburi diferite pentru a modifica gusturile mancarurilor, incat sunt sigur ca ai putea manca in fiecare zi un gust usor diferit pentru 30 de zile. (Poate asta este o alta provocare dietetica in procesul de elaborare?)

4. Mananca alimente care te ajuta sa arzi grasime in loc sa il pastrezi

Alimentele potrivite va pot ajuta sa va optimizati hormonii si metabolismul si sa va trimiteti corpul intr-o frenezie care arde grasimile. De aceea nu este vorba despre calorii. Este vorba despre consumul de alimente care fac lucruri bune in corpul vostru si il ajuta sa functioneze la putere maxima.

Oricine este blocat de notiunea de calorii in si de calorii afara va avea greutati cu acesta.

Dar, faptul este ca pierderea de grasime si pierderea in greutate nu se refera doar la calorii si la calorii. Oricine s-a priva de calorii si nu a pierdut in greutate ar trebui sa inteleaga asta.

In calitate de cineva cu hipotiroidism, stiu ca este important sa-mi pastrez hormonii sub control daca vreau sa imi mentin greutatea si sa raman sanatos. Daca nu v-ati aflat in lumea modului in care totul in viata, inclusiv dieta dvs., va afecteaza hormonii, si ce inseamna asta pentru dvs., va sugerez sa faceti acest lucru. Ar putea schimba modul in care vedeti un stil de viata sanatos.

5. Influentati alte persoane intr-un mod sanatos

In cele din urma, modul in care traiesti ii invata pe altii sa traiasca. Daca esti stresat, mananci prost si te lupti cu greutatea ta, afectezi negativ alte persoane din viata ta. Nu influentezi doar copiii in viata ta, ii influentezi pe cei dragi care decid sa ia decizii sarace pentru ca asa faci.

Cand veti asuma aceasta provocare dietetica sanatoasa de 30 de zile, veti influenta persoanele din jurul vostru intr-un mod pozitiv. Le vei arata ca viata sanatoasa este posibila. Vei influenta modul in care considera ca traieste sanatos. Si, pe masura ce parcurgeti cele 30 de zile, le veti invata lucrurile pe care le descoperiti si le inveti, ceea ce le va influenta in continuare intr-un mod pozitiv. Este posibil sa ajute chiar si unii oameni sa iasa dintr-o ruta nesanatoasa si sa se simta mai bine cu ei insisi – cine stie.

Un lucru pe care l-am invatat despre predare si influentare este ca acesta nu se opreste la persoana pe care o inveti sau o influentezi. Ei invata si ii influenteaza si pe altii. Si, puteti sfarsi prin a afecta viata multor persoane doar prin impact direct asupra unei persoane. Asta-i niste lucruri puternice. Ai putea sa faci sute sau mii de oameni sanatosi prin a fi mai sanatos.

„Spune-mi ce mananci si iti voi spune cine esti.” – Brillat-Savarin

Unde sa mergi pentru retete sanatoase

Marea veste este ca internetul iti ofera o tona de retete gratuite sanatoase pentru a face aceasta provocare de 30 de zile. Nu trebuie sa iesiti si sa cumparati o carte de bucate, totusi, trebuie doar sa adunati cateva retete care va par bune si sa le incercati si sa descoperiti ce functioneaza, ce nu si care sunt gusturile dvs. atunci cand vine vorba de o alimentatie sanatoasa.

Accesati motorul de cautare Google si introduceti „retete sanatoase” pentru mii de idei noi. Si, daca doriti, in special, introduceti retete „sanatoase [introduceti] tipul” pentru mii de idei despre asta. De exemplu, „retete de paste sanatoase” va vor lasa cu atat de multe idei incat capul dvs. va invarti.

Puteti accesa si pe Pinterest si puteti gasi cateva retete sanatoase.

Sa va faceti alimentele preferate mai sanatoase

Inca un lucru…

Cand eram mai tanara, ma intalneam cu un tip care avea o sora obsedata sa traiasca o viata sanatoasa. Imi amintesc ca m-am dus la casa ei pentru o petrecere si ea a adaptat mancarurile populare pentru a fi sanatoase. Erau buni, iar ea era prea fericita de cum facuse aceste alimente sanatoase.

Acum stiu ca a fost la ceva. Puteti transforma aproape orice mancare intr-o versiune sanatoasa, este doar o chestiune de a gasi reteta sau combinatia potrivita. Dar, exista oameni care au facut asta pentru tine. Cautati doar sanatos [introduceti mancarea preferata aici].

De asemenea, puteti obtine cartea de bucate, inlocuieste-te pe tine. Am primit mama cu acea carte de bucate cu cativa ani in urma si i-a invatat atat de multe moduri in care se poate bucura de gusturile ei preferate, fara toate ingredientele nesanatoase.

30 de zile provocare dieta sanatoasa

Aceasta provocare nu se refera la stres. Pur si simplu doriti sa mancati alimente mai sanatoase timp de 30 de zile. Deci, nu va panicati despre cat de mult din aceasta sau despre cat de putin este in alimente. Incercati doar sa mancati mese sanatoase si echilibrate, pe care stiti ca sunt facute cu ingrediente bune.

Evident, acest lucru va va cere sa gatiti in zilele de saptamana – sau cel putin sa pregatiti in sfarsit de saptamana – astfel ca va fi o parte a provocarii. Dar, in calitate de cineva care a gatit mancare de casa de ani buni, va pot spune ca intr-adevar nu dureaza o multime de timp, in special cu instrumentele potrivite. De exemplu, un aragaz sub presiune va poate ajuta sa gatiti o supa sau o tocana rapid in timp ce un aragaz lent va poate ajuta sa configurati totul dimineata si sa luati cina noaptea, inclusiv desertul.

Si, daca puteti obtine un pot care face totul, cum ar fi acest vas programabil 7-in-1 Multi-Use programabil, radeti.

3 pasi pentru ca aceasta provocare sa functioneze pentru tine

Nu uitati, aceasta este o provocare personala pe care o luati pentru a manca mai bine. Nu-l complicati. Nu te referi la grasimi, carbohidrati si calorii.

Stiti deja care este mancarea sanatoasa. Daca nu, alimentele sanatoase sunt alimente proaspete, intregi, care iti asigura nutrienti. Nu este vorba despre alimente zaharoase, procesate si prajite. Si, alimentatia sanatoasa inseamna despre consumul de alimente atunci cand este foame si oprirea cand este plina. Este simplu, dar functioneaza.

Mancarea sanatoasa inseamna si sa gasesti ce alimente iti ofera cea mai mare energie si ce alimente te scurge si apoi sa consumi alimente care iti ofera energie. Daca mancarea pe care o mananci te face sa te simti prost, atunci cat de bine crezi ca este pentru tine? Ascultarea corpului tau este esentiala si acesta este unul dintre lucrurile pe care aceasta provocare te va ajuta sa le faci.

1. Planificati-va cele 30 de zile cat mai bine

Nu exista o lista de retete pre-realizata pentru aceasta provocare … trebuie sa o faceti singur. Motivul este simplu – toti ne plac diferitele alimente si gusturi, astfel incat crearea propriului meniu de 30 de zile este ideala pentru a va mentine pe cale cu aceasta provocare a dietei pentru sanatate.

Mergeti mai departe si gasiti retete care va atrag si apoi completati-le intr-un calendar sau un planificator lunar, astfel incat sa stiti exact ce aveti de gand sa mancati zilnic. Acest lucru va va asigura sa stiti mereu ce este pentru cina si sa aveti lucruri cumparate, prefacute si planificate. Pe scurt, acest lucru va va economisi un ton de timp!

Am un planificator dedicat meselor mele saptamanale, dar il puteti face oricum doriti. Urmareste o metoda a lui Jen, pe care ar putea sa o incerci!

2. Accesati pietele fermierului sau magazinele alimentare alimentare de sanatate

Un lucru pe care il veti gasi este faptul ca pietele alimentare sanatoase va vor face sa doriti sa mancati mai sanatos. Daca mergeti la magazinul alimentar de unde cumparati in mod normal tot acel produs alimentar procesat, veti fi tentat sa cumparati acea mancare procesata si atunci va fi nevoie de puterea vointei.

Cateva zile, mai ales la inceput, cand totul nu a reusit si esti „provocat”, este posibil sa renunti si sa cumperi ceva care sa faca fata provocarii dietei sanatoase si totul este in jos!

Asadar, mergeti pe pietele fermierilor locali sau, iesiti la un magazin de produse alimentare de sanatate care se concentreaza pe alimente proaspete, intregi si pastrati-va pe cale sa mancati sanatos.

3. Nu te alimenta cu alimente nesanatoase

In cele din urma, nu conteaza cat de puternic sunteti, daca aveti alimente nesanatoase in casa pe care le radeti deseori, veti renunta la acele pofte. Poate ca nu te gandesti acum, dar se intampla celor mai buni dintre noi si nu vrei sa ajungi in ziua 21 a provocarii si sa mergi pe calea gresita.

Doar pentru aceasta luna, cel putin, pastrati alimentele in afara casei. Spuneti-le celorlalti ca vor trebui sa isi cumpere propriile alimente daca trebuie sa faca acest lucru si ca sunt suficient pentru a putea manca simultan.

Descarcati pentru provocarea dietei sanatoase pentru 30 de zile

Sablon pentru a scrie ce veti manca pentru cele 30 de zile: descarcati acest sablon de 30 de zile pentru a va stabili ce veti manca in provocarea dvs. pentru dieta sanatoasa de 30 de zile.

Noroc cu provocarea! Aceasta poate fi o viata care se schimba si te poate scoate din roata hamsterului alimentar.