Recenzie de film: Bohemian Rhapsody

(Credit de imagine:

Secolul al XX-lea

)

In calitate de frontman carismatic Freddie Mercury in mult asteptatul film biografic Queen, Rami Malek „isi face rolul propriu”.

„Trebuie sa ne experimentam”, spune Freddie Mercury in Bohemian Rhapsody, in timp ce Queen isi inregistreaza albumul de debut. romania tv sp-khodzha.ru In mod clar, nimeni nu le-a spus acelasi lucru oamenilor care au facut filmul. Biograful mult asteptat al lui Mercur poate fi numit dupa imnul superlativ inovator al lui Queen, dar are abia o fractiune din maretia aroganta a acestui cantec sau din spiritul aventuros. europass www.automaniasiouxfalls.com Arata ca o telenovela in timpul zilei si trece prin aceeasi progresie a coardei ca fiecare biopic rock anterior. Cu alte cuvinte, unii muzicieni se reunesc; isi inregistreaza cele mai mari hituri in timp ce poarta o succesiune de peruci pufoase decat convingatoare; iar averile lor cresc, cad si apoi se inalta din nou. colinde de craciun www.dicodunet.com

- Recenzie de film: Stan & Ollie

– Recenzie de film: Robert Pattinson joaca in High Life

– Recenzie de film: Doua stele pentru Venom

Scenarizat de Anthony McCarten (Darkest Hour, Theory of Everything si alte astfel de drame de non-fictiune eficiente, dar superficiale), Bohemian Rhapsody ramane la o structura care ar fi putut parea cliseu in perioada de glorie a Reginei si care a fost de neiertat de cand a fost parodiata in Mergeti greu. Dar, datorita omului sau simpatic, carismatic si a unora dintre cele mai revigorante muzici pop din secolul al XX-lea, filmul merita aproape recenzia acordata celui mai memorabil single al grupului si care este citata la jumatatea drumului: este „perfect adecvat”. pe surse hd-kinolar.net

Cu siguranta ar fi putut fi mai rau. Productia a fost atat de tulburata incat regizorul acreditat, Bryan Singer, a fost inlocuit de Dexter Fletcher, astfel incat filmul terminat este mult mai coerent decat ar fi putut fi. szekelyhon storage.athlinks.com Il introduce pe Freddie (Rami Malek) cand este inca numit Farrokh Bulsara. Tocmai s-a mutat impreuna cu familia sa indiana Parsi din Zanzibar in Anglia si s-a reinventat ca un club londonez cu parul lung – spre dezaprobarea indragostita a parintilor sai iubitori, dar conservatori (Ace Bhatti si Meneka Das). traducere romana engleza ya4r.net Nu ca filmul are mult timp pentru reduceri de familie. Dupa doar cateva minute, Bulsara intalneste o trupa de rock studenteasca numita Smile (destul de convenabil, solistul lor tocmai a renuntat). filme porno romanesti www.rohstoff-welt.de Si dupa doar cateva minute, el isi redenumeste Freddie Mercury si trupa Queen.

Bohemian Rhapsody se straduieste sa ne aminteasca ca ceilalti membri ai grupului au scris multe dintre hiturile lor – unul cate unul, li se ofera sansa sa spuna „Hei, am o idee pentru o melodie!” Dar nu fac mult altceva. stiri bt forum.wir-lernen-weiter.ch Cu siguranta nu aflam cum sau de ce si-au dezvoltat combinatia unica de stiluri muzicale. Aproape niciodata aratati separat, membrii trupei non-Freddie apar din cand in cand ca un trio, se lupta prin niste batai de cap, apoi dispar, lasand in urma doar o impresie slaba despre cine este cine. stare d112 asklent.com Din cate am putut remarca, Roger Taylor (Ben Hardy), bateristul, este un afemeiat si cel mai probabil sa se certe cu Freddie; Brian May (Gwilym Lee – un cantaret mort), chitaristul, este pacificatorul bland; iar John Deacon (Joseph Mazzello), basistul, este – ei bine, tot ce face este sa zambeasca de pe margine,

Cu ajutorul diversilor manageri (inclusiv doi interpretati de Aidan Gillen si Tom Hollander) si a diferitelor montaje, trupa face calatoria familiara catre superstaratatea globala, dar nu pare atat de global sau atat de super. Mercury a declarat odata ca Queen sunt Cecil B DeMille ale trupelor rock, pentru ca au dorit intotdeauna ca totul sa fie mai mare si mai bun, dar filmul este mic si ieftin, ceea ce sugereaza ca a costat mai putin sa faca decat unul dintre albumele lor. yahoo sign in creator.wonderhowto.com Unde este glamourul? Unde sunt fatele celebre si escapadele spectaculoase? Bohemian Rhapsody ar putea, pentru o mare parte din timpul de functionare, sa fie despre o trupa indie care a obtinut un singur top-10.

Mercur in crestere

Dar ramaneti cu el. publi24 df.misis.ru Cu tot respectul pentru May, Taylor si Deacon, filmul se imbunatateste exponential atunci cand ii ignora si se concentreaza pe Mercur.

• accuweather
  • eon
  • horoscop
  • renault
  • mango
  • yt
  • mega image
  • selgros
  • wikipedia
  • google fordító
  • переводчик
  • digi24
  • iphone 12
  • liga1
  • betano
  • iphone 11 pro
  • meteo
  • zf
  • elmaz
  • gazeta sport

Adica, atunci cand inceteaza sa mai vorbeasca despre niste tipuri decente, dar plictisitoare, care se cearta despre versuri, si incepe sa fie despre un strain coplesit de singuratate, chinuit de sexualitatea sa si de intruziunea presei si dependent de oricare dintre placerile care l-ar putea trece peste noapte. sinu www.coast-bookmarks.win Instrainat de trupa, el isi cheama familia, la fel cum a cazut cu familia biologica cu un deceniu mai devreme, Mercury este singur cu pisicile sale de companie, o banda de umerasi si o pereche de suflet, Mary Austin (Lucy Boynton), care merge de la a fi logodnica lui la prietenul sau platonic.

Accentul filmului pe aceasta relatie dreapta a determinat multa bajbaiala pe social media. cascada bigar sfwater.org In mod similar, au existat plangeri cu privire la decizia de a face din el o multime de public multumita cu un certificat 12A / PG13, cand, in realitate, eroul sau era atat de desfranat incat ar fi putut da lectii lui Casanova. Dar aceste obiectii nu sunt pe deplin corecte. román magyar fordító www.apu-bookmarks.win Desi este adevarat ca Bohemian Rhapsody nu pune pe ecran multe lucruri care sa sperie publicul familiei, recunoaste faptul ca Mercur a scos pastile, a vizitat cluburi de fetis, a organizat cele mai salbatice petreceri din oras si, dupa o cercetare sufleteasca, a imbratisat viata ca homosexual. Mamma Mia, nu este. my electrica charlie-wiki.win

De asemenea, afecteaza surprinzator, in mare parte datorita performantei bogate a lui Malek. Mercur trebuia, pentru o vreme, sa fie jucat de Sacha Baron Cohen si apoi de Ben Whishaw. dcnews ilonochka.ru Dar Malek face rolul sau propriu: se pare ca este posedat atat de spectacolul pacalitor si preot, Mercury era in public, cat si de sufletul pierdut si sufocant pe care il putea avea in privat. Lucrul ciudat este ca Malek seamana din ce in ce mai mult cu Mercur pe masura ce filmul continua – nimic ca el la inceput, dar aproape indistinct de el pana la sfarsit. cinema city www.bookmerken.de Si are o fata atat de uimitor de expresiva, incat poate chiar sa actioneze in timp ce poarta un set enorm de dinti falsi in gluma: Mercur ar fi putut avea o muscatura excesiva in viata reala, dar in film are incisivi pentru a rivaliza cu un iepure de desene animate.

Cele mai frumoase momente ale lui Malek sunt, de asemenea, cele mai frumoase momente ale lui Mercury: cand strabate scena pe stadionul Wembley, la fel de monarh ca si omonimul trupei sale, pentru Live Aid, care revigoreaza cariera reginei, stabilit in 1985. muzica de relaxare wiki-byte.win Cea mai indrazneata decizie luata de producatorii de filme este sa includa aproape tot setul. Dar, pana in acest moment, si-au castigat dreptul de a transforma o drama intr-un videoclip triumfal de concert. filme xxx d992387h.bget.ru Bohemian Rhapsody va poate plictisi sau va poate irita o ora. Dar, in cele din urma, te va zgudui si s-ar putea sa te miste si pe tine. yahoo.mail jwac.asureforce.net

★★★ ☆☆

Daca doriti sa comentati aceasta poveste sau orice altceva pe care l-ati vazut pe BBC Culture, accesati  pagina  noastra de  Facebook sau trimiteti-ne un mesaj pe Twitter .

Si daca ti-a placut aceasta poveste,  inscrie-te la buletinul informativ saptamanal bbc. com , numit „Daca ai citit doar 6 lucruri in aceasta saptamana”. O selectie selectata de povesti din BBC Future, Earth, Culture, Capital and Travel, livrate in casuta de e-mail in fiecare vineri.