Recenzie de film: Darkest Hour

(Credit de imagine:

Alamy

)

De Nicholas Barber, 21 noiembrie 2017

Portretizarea lui Gary Oldman a lui Winston Churchill in Darkest Hour l-ar putea pune in disputa pentru un Oscar, scrie criticul Nicholas Barber. romania tv automobili.lv

S

Spoiler alert! In iunie 1940, o flotila de barci civile a salvat mii de trupe britanice de pe o plaja din nordul Frantei, iar Winston Churchill, unul dintre oamenii responsabili pentru salvare, a condus Marea Britanie la victoria impotriva Germaniei. europass www.villa-azov.com De fapt, poate ca nu este un spoiler. colinde de craciun direct-wiki.win Oricat de multe lectii de istorie scolara ati fi omis, probabil stiti ca, pe ansamblu, Churchill s-a descurcat mai bine decat Hitler in al doilea razboi mondial. pe surse mdou8.ru Dar Cea mai intunecata ora a lui Joe Wright este atat de incordata, incat uneori ai putea uita cat de bine a mers evacuarea din Dunkirk. szekelyhon infolait.ru Puteti uita chiar si restul triumfurilor lui Churchill. traducere romana engleza agahidan.ir In unele parti ale acestei drame de epoca propulsive, bine amenajate si interpretate de minune, situatia sa este atat de precara incat nu pare ca va dura anul, daramite razboiul. filme porno romanesti www.deltabookmarks.win Nu va deranjeaza bataliile sale cu Hitler si Mussolini,

Dupa cum ne spun legendele masive de pe ecran, povestea incepe in mai 1940, cand trei milioane de soldati germani ajung la frontiera belgiana. stiri bt www.bausch.pk In Marea Britanie, parlamentul si-a pierdut increderea in premierul conservator bolnav in faza terminala, Neville Chamberlain (Ronald Pickup). stare d112 ls-city.com.pl Marele conservator ii inmaneaza slujba de top lui Churchill (Gary Oldman), pentru ca el este singurul candidat pe care partidul de opozitie il va accepta. yahoo sign in ip-sosnevo.ru Dar au indoieli cu privire la urmarirea unui excentric vechi si gras, ale carui decizii au dus la pierderi catastrofale in campania Gallipoli din Primul Razboi Mondial si al carui sange este acum parte egala cu sampanie, whisky si slanina. publi24 www.meijindao.com Churchill abia si-a despachetat valizele in 10 Downing Street inainte ca Chamberlain si contele de Halifax (Stephen Dillane) sa inceapa sa comploteze pentru a-l turba din nou. sinu igrozoom.ru Si cu cat devine retorica sa anti-hitlerista,

Wright trateaza drama sa politica ca pe un film de actiune care bate pulsul

Din fericire pentru Churchill, el are sprijinul secretarei sale cu ochii mari (Lily James), un inger al clasei muncitoare care il informeaza ca atunci cand face gestul mainii „V pentru victorie” in sens gresit, se traduce prin: „Sus vagabondul tau. cascada bigar urku.org.in ” De asemenea, are loialitatea neobosita a sotiei sale, Clementine (Kristin Scott Thomas), care – ca atat de multe eroine de pe ecranul mare – este acolo pentru a sustine eroului discutii in timp ce isi leaga papionul. román magyar fordító uzmuz.tv Dar idiosincrasia si incapatanarea lui Churchill ii ingrijoreaza pe toti ceilalti, pana si regele George al VI-lea (un Ben Mendelson amuzant exasperat). my electrica app.rutv.me Cand Regele le propune sa-si programeze sedintele saptamanale pentru 16:00, Churchill raspunde ca este imposibil: ora patru este cand isi face somnul. dcnews novonikschool.ru

In timp ce minunatul Dunkirk al lui Christopher Nolan a dramatizat retragerea din Franta si a ignorat toate planurile care au precedat-o, Darkest Hour face contrariul. cinema city torrent-bort.ru Dupa ce a organizat o lovitura uimitoare de urmarire de cinci minute de-a lungul plajei lui Dunkerque, in Atonement, Wright ar fi putut simti ca nu ar putea sa o depaseasca. muzica de relaxare doska.web505.ru Asadar, exista o scurta fotografie a legendarei „mici nave” care pleaca din Anglia si cateva bucati de campuri de lupta franceze infernale, dar filmul se concentreaza pe barbatii de varsta mijlocie care se cearta intre ei in camere umplute cu fum de trabuc. filme xxx u18u.info Cu toate acestea, Wright trateaza drama sa politica ca pe un film de actiune care bate pulsul. yahoo.mail www.xn--80ayeq2a.in.ua

• accuweather
  • eon
  • horoscop
  • renault
  • mango
  • yt
  • mega image
  • selgros
  • wikipedia
  • google fordító
  • переводчик
  • digi24
  • iphone 12
  • liga1
  • betano
  • iphone 11 pro
  • meteo
  • zf
  • elmaz
  • gazeta sport

Multumita camerelor stralucitoare ale lui Bruno Delbonnel, editarii rapide a lui Valerio Bonelli si dialogului amuzant si amuzant al lui Anthony McCarten, dezbaterile au impactul exploziilor,

Pofta de ochi sclipitori a lui Oldman il aduce pe prim-ministru la o viata viguroasa

In mod surprinzator, o mare parte din energia zgomotoasa a filmului este generata de performanta sa centrala extraordinara – la fel de amortizata ca si de falcile protetice ale omului principal. Rezultatul tuturor acestui machiaj de ultima generatie este ca Oldman nu seamana prea mult cu el insusi, dar nici nu seamana prea mult cu Churchill. Si totusi pofta de ochi sclipitori a actorului il aduce pe primul ministru la o viata viguroasa. El este o forta a naturii care se poate revarsa de furie si galagie, uneori in aceeasi fraza, dar care poate fi paralizata si de depresie.

It’s not a wholly flattering portrayal. What is so clever about the film is that, while we tend to assume that Churchill’s hawkish policies were the right ones, and that his opponents were deluded cowards, Darkest Hour isn’t quite so sure. The hero’s rants about fighting to the last man can seem dangerously fanatical, and Halifax’s measured pleas on behalf of peace talks can seem persuasively sensible. It’s not that you’re ever on Halifax’s side, exactly – Dillane is too smooth and lizardy for that – but you can see why people might not have been on Churchill’s side, either.

Spre final, insa, echilibrul scenariului este suparat de doua scene clunking. In primul rand, exista o sesiune de legatura tarzie cu regele George, un confortabil tete-a-tete care sugereaza ca familia regala a salvat Marea Britanie de nazisti. Apoi vine o intalnire prea convenabila cu un focus grup de cocioase vesele, care il asigura pe Churchill ca sunt in spatele lui tot drumul. Aceste secvente hokey, impreuna cu alte cateva clisee, gliseaza Darkest Hour de la un film grozav la unul bun. Dar exista cu siguranta maretie in modul in care Oldman ia un rol care a fost deja jucat de atat de multi actori si il face cu totul al sau. Nu pariati impotriva lui care arunca semnul „V pentru victorie” in seara Oscarului.

★★★★ ☆

Daca doriti sa comentati aceasta poveste sau orice altceva pe care l-ati vazut pe BBC Culture, accesati  pagina  noastra de  Facebook sau trimiteti-ne un mesaj pe Twitter .

Si daca ti-a placut aceasta poveste,  inscrie-te la buletinul informativ saptamanal bbc. com , numit „Daca ai citit doar 6 lucruri in aceasta saptamana”. O selectie selectata de povesti de la BBC Future, Earth, Culture, Capital and Travel, livrate in casuta de e-mail in fiecare vineri.