Recenzie: Hearts Hearts and While We’re Young

Exista momente in care te uiti la un actor si te gandesti: „Nu prea arata ca o vedeta de film” si apoi, o clipa mai tarziu, iti dai seama: „Da, da”. Doar ca nu seamana cu nicio stea pe care ati vazut-o vreodata – si ca, se pare, este cheia apelului sau. portalul instantelor anchor.fm Cand Adam Driver a aparut pentru prima oara in serialul de televiziune Lena Dunham Girls, jucand rolul iubitului sexy, dar stunt, al lui Dunham, l-ai putea gasi pe Driver fascinant si totusi nu-ti inchipui ca ar arata vreodata o gama larga de actor.

Cu toate acestea, pe masura ce personajul a capatat mai multa profunzime, a devenit mai clar ca Driver este un nou tip de ecran, unul care ar fi putut aparea doar in timpul nostru. prima zi de școală www.generate-bookmark.win Vocea aceea groasa, scazuta, morocanoasa, il poate face sa para slab si chiar putin intepenit, pana cand te inregistrezi cat de repede – si coerent – gandurile sale se prabusesc. Cu sprancenele sale grele si trasaturile unghiulare care ii dau aspectul unui tanar Bob Dylan care a fost intins intr-un hulk legat de muschi, este un vanata care este, de asemenea, un hipster, un om de pestera care are un inima extrem de sensibil. desteptarea wiki-legion.win In doua filme care se joaca la Festivalul de Film de la Toronto din acest an, Driver face mai mult decat sa demonstreze gama sa. El isi confirma puterea ca actor. coinmarketcap sverhestestvennoe.su

Inimile infometate, pentru care Driver tocmai a luat premiul pentru cel mai bun actor la Festivalul de Film de la Venetia, este un mic indie indraznet ambientat in New York City si realizat de regizorul italian Saveria Costanzo, in stilul usor fara scop, portabil, al unei drame de relatie mumblecore . Se deschide chiar si cu o scena draguta, impuscata intr-o lunga verite, ca Jude (Sofer), tampit si dulce, si Mina (Alba Rohrwacher), un expat european moale si retras, se gasesc blocate accidental impreuna in baia unui restaurant. x hamster amara.org Foarte curand sunt un cuplu: se casatoresc si Mina ramane insarcinata. Credem ca vedem un studiu de caractere shaggy al tinerei vieti de casatorie. netbet games-ba.ru Dar apoi soseste fiul lor.

Dilema parinteasca

Mina, o vegana, obsedata de sanatate si „puritate”, vrea sa pastreze copilul in siguranta, iar in mintea ei asta inseamna sa-l tii departe de . xhamster sserial.ru .. coingecko wiki-room.win orice. Departe de lumina soarelui, medici, telefoane mobile si chiar mancare. weather bucharest www.charitiesbuyinggroup.com Cand o rara vizita la medicul pediatru releva faptul ca bebelusul, pe dieta sa minimalista vegana, nu primeste suficiente proteine, nu isi va schimba felul. In mintea ei, ea singura poate simti ceea ce are nevoie. eon my line www.crunchyroll.com Chiar daca i se pare lui Jude ca bebelusul este treptat infometat de moarte.

Hungry Hearts incepe inocent, dar devine un nou tip de thriller psihodramatic indie, un Rosemary’s Baby in care mama este propriul ei demon. psalmul 50 diletant.games Ceea ce este apasator in film este ca, in ciuda unui scor muzical de sfaramare a corzilor psiho-esque si distorsionarea obiectivelor aparatului foto direct din Repulsia lui Polanski, este vorba despre ceva prea real: este o viziune de cosmar a parintilor atasati.

• vremea tulcea
  • winner
  • capital
  • kaufland
  • twoo
  • barlad online
  • ora de sibiu
  • gazeta sporturilor
  • wowbiz
  • google docs
  • paypal
  • autoscout24
  • elicitatie
  • xxx porno
  • hervis
  • 4anime
  • brd
  • program pro tv
  • stiri botosani
  • fan courier awb

Este vorba despre ceea ce se intampla atunci cand incercarea de a avea grija de un bebelus intr-un mod ideologic devine o misiune atat de consumatoare incat se transforma intr-o forma periculoasa de tulburare obsesiv-compulsiva. portal just zenzurnal.ru Toate acestea sunt refractate prin Driver’s Jude, care isi iubeste sotia si vrea cu disperare sa o sustina, chiar si atunci cand incepe sa para ca o ia razna. Daca ii urmareste dorintele, este el coluziv in ranire si poate chiar ucidere, fiul sau? Pe masura ce inimile infometate continua, incepem sa vedem furia vulcanica pe care o tine Jude, dar este clar ca furia lui este partea inversa a iubirii intense. joker www.tool-bookmarks.win Este nevoie de un actor mortal, serios si desavarsit pentru a ajunge la acest tip de adancime.

Placut si fermecator

Driver ofera un tip de interpretare foarte diferit – smecher, fermecator, optimist – in filmul Noah Baumbach in timp ce suntem tineri, o comedie plina de spirit, placuta, dar destul de plina de criza, care il face sa devina membru esential al unui cvartet intergenerational. electrica noreferer.net In calitate de Jamie, un tanar brooklynit de sold, care se farmeca si isi flateaza drumul in viata lui Josh Srebnick (Ben Stiller), un regizor de documentare serioase, Driver nu a fost niciodata atat de misto, atat de stiut, atat de ingenios comandand carisma sa. Este perfect ca un boem cu drepturi ridicate, in care, fundamental, nu este de incredere. forge of empires www.arakhne.org

Josh al lui Stiller si sotia sa, Cornelia (Naomi Watts), au peste 40 de ani si, dupa doua avorturi spontane, au renuntat la incercarea de a avea copii. Cu toate acestea, desi par sa fie intr-o casnicie buna, lipseste ceva. ultimele stiri a96708yt.bget.ru Intra Driver’s Jamie si sotia sa, Darby (Amanda Seyfried), care sunt la doar cativa ani de la facultate. Josh descopera ca ii place sa stea cu acesti tineri, pentru ca sunt atat de proaspeti si de vii, cu un mod de a transforma totul intr-un joc. scribd galas.grodno.by Una dintre cele mai rezonante glume ale filmului este ca cuplul mai in varsta este scufundat in tehnologia lor, in timp ce cuplul mai tanar a mers in trecut, obsedat de albumele de vinil si casetele vechi VHS. Stiller si Driver joaca un fel de bromance, cu Stiller, sub influenta barbatului mai tanar, plimbandu-se intr-o palarie de porc care il face sa para hilar disperat. mail jkmoney-blog.ru

Am o problema cu majoritatea filmelor lui Baumbach (cum ar fi Calmarul si balena), si anume ca au un mod de a fi amuzant, dar clar, spunand totusi superficial, autentic, dar inventat, toate in acelasi timp. In timp ce suntem tineri este una dintre caracteristicile sale cele mai atragatoare, dar momentan este o comedie de inalta conceptie care se transmite ca o felie de viata. click ukraine-doctor.info Am ras de scenele in care Josh continua – si continua – despre documentarul la care lucreaza de mai bine de opt ani, o critica imposibil de trista si complicata a structurii puterii americane. Stiller, cu lipsa de vanitate castigatoare, a inspirat momente ca acest aspirant intelectual care s-a vopsit intr-un colt de absorbtie de sine. posturi gov northstarshoes.com Dar filmul il face sa fie un traditionalist obraznic un minut, un aventurier gung-ho in urmatorul,

La un moment dat, Driver’s Jamie decide sa-si faca propriul documentar. El sustine ca Josh al lui Stiller este modelul sau de cineast care spune adevarul, dar de fapt, Jamie se dovedeste mult mai inselator decat atat. Iar modul in care se desfasoara acest lucru nu este pe deplin satisfacator, deoarece filmul pare sa incerce sa il aiba in ambele sensuri simultan: dezvaluind ca Jamie sa fie un ticalos si dezvaluind pe Josh ca este un moralist prea stramt, care trebuie sa se lumineze si accepta-l pe Jamie pentru cine este. In timp ce suntem tineri este un film placut in cea mai mare parte, dar ceea ce incearca este intelepciunea, iar aceasta este o calitate pe care Baumbach nu o castiga.

Hearts Hearts: ★★★★ ☆

In timp ce suntem tineri: ★★★ ☆☆