Recenzie Pokemon Sword (Nintendo Switch) – Pagina 1

Renasterea popularitatii Pokemon care a fost orchestrata odata cu lansarea Pokemon Go back in iulie 2016 nu poate fi exagerata, intrucat este jucata zilnic de milioane de oameni din intreaga lume chiar si astazi, la sfarsitul anului 2019. Acest lucru a contribuit cu siguranta la mentinerea seriei in viata. si infloritoare, chiar si in anii crepusculari ai imbatranirii Nintendo 3DS. Lansarile Pokemon au iesit intr-un ritm anual, cu Pokemon Soare si Luna la sfarsitul anului 2016, apoi Ultra Soare si Luna in 2017, apoi Let’s Go Pikachu si Eevee in 2018, toate culminand cu inceputul celei de-a opta generatii de jocuri video Pokemon. dans porno cu aceasta lansare a Pokemon Sword and Shield. Ce timp a fost intr-adevar, sa fii fan Pokemon. Nu a existat niciodata nicio indoiala ca Let’s Go Pikachu si Eevee nu au fost adevaratul salt la consolele HD si acasa pe care seria le-ar putea avea si merita pe Switch, asteptat de milioane de fani. Acest lucru s-a simtit intotdeauna mai degraba ca un stopgap conceput pentru a aduce noi fani Pokemon incepatori care au descoperit bucuriile monilor pe smartphone-urile lor. porno hd noi In ceea ce priveste fanii mai in varsta, acest lucru i-ar tine ocupati pe parcursul dezvoltarii unui salt mult mai ambitios si anticipat pentru serie in ceea ce priveste prezentarea, gameplay-ul si continutul … sau cam asa au fost condusi jucatorii. porno old women Livreaza? Cititi mai departe pentru a afla.

Actiunea de aceasta data se desfasoara in noua regiune Galar, inspirata foarte vag din Marea Britanie din viata reala. In adevarata traditie Pokemon, eroul sau eroina isi propune sa devina un campion Pokemon, insotit de un rival care traieste, alaturi de Hop. Acesta din urma se intampla sa fie fratele mai mic al actualului campion al Ligii Galar, Leon. filme porno cu lesby De data aceasta, niciun antrenor nu poate intreprinde Provocarea Pokemon de a merge in jurul salilor de sport, castigand ecusoane, cu exceptia cazului in care acestea sunt sustinute de o figura de autoritate din Liga. Ganditi-va la asta ca la un fel de licenta, facand intreaga Liga sa se simta ca un sport sanctionat oficial, mai mult ca niciodata. Fara indoiala, un pic de inspiratie este preluata din iubirea proeminenta a Regatului Unit pentru fotbal acolo (vorbind despre varietatea de fotbal aici, unde mingea este de fapt manipulata in principal cu picioarele jucatorilor).

Hop si personajul principal sunt ambele sustinute de actualul campion, dar Hop nu va fi singurul rival. filme porno portugheze Bede, un alt baiat sustinut de presedintele Ligii, un om pe nume Rose, il provoaca deseori pe protagonist. Apoi, un al treilea rival numit Marnie, o fata cu aspect emo / punk, se alatura si ei, desi identitatea ei, precum si propria aprobare raman un mister si este urmata de un grup de interlopi care actioneaza ca banda malefica a acestui joc. , numit Team Yell.

Urmarind foarte mult ceea ce au facut Pokemon Soarele si Luna inaintea lor, Pokemon Sword & Shieldsunt mult mai povestite decat jocurile din seria lansata inaintea lor. tu porno Scenele importante de taiere utilizeaza fotografii panoramice si prim-planuri pe desenele incantatoare ale stilului anime ale personajelor, cu exceptia faptului ca acum arata mult mai curate si mai frumoase. O actualizare asteptata de la generatia VII, care nu este prezenta, este insa actiunea vocala. Acesta nu este inca anime-ul Pokemon interactiv la care unii ar fi putut spera, in aceasta privinta. Totusi, ceea ce s-a simtit ca o imbunatatire masiva este cat de variata poate fi coloana sonora. porno anal mature Exista un pic de tot acolo si muzica se simte intotdeauna la indemana. Este greu de spus daca este vorba de inregistrari bazate pe sintetizatoare sau reale, dar calitatea sunetului este, de asemenea, de prima clasa in ceea ce priveste muzica in cauza. Aceasta poate fi cea mai buna coloana sonora Pokemon vreodata, chiar aici.

In ceea ce priveste gameplay-ul, trecerea inapoi la formula de progresie bazata pe sala de sport, desi acum cu mini-jocuri, cum ar fi provocarile de gimnastica de luat inainte de a infrunta liderii salii de gimnastica, se simte ca o revenire draguta la forma dupa generatia VII. filme porno cu andra maruta Mai mult decat atat, acestea simt ca sunt mai bine integrate in poveste in sine decat au fost vreodata, ceea ce este din nou un report din tendinta stabilita de jocurile Soare si Luna, cu exceptia aplicarii aici la conceptul mai vechi de sali de sport. In plus, distributia experientei intre Pokemon si randamentele generale in lupte pare sa faca Pokemon-ul de nivelare considerabil mai putin macinat decat in ​​trecut. Acest lucru inseamna mai putin timp petrecut la macinarea nivelurilor pentru a tine pasul cu curba de nivel a Pokemonilor de antrenori salbatici si opusi, ceea ce inseamna, la randul sau, un joc care, in ceea ce priveste povestea principala, se simte oarecum mai scurt, dar si mai concentrat cu povestea sa – spune.

Din toate punctele de vedere, Pokemon Sword and Shield nu este deloc un joc open-world in acelasi sens ca Legend of Zelda: Breath of the Wildde dragul comparatiei. actrite porno tinere Acest lucru este inca foarte segmentat in rute, pesteri, paduri si orase, prezentat cu un unghi fix al camerei, la fel cum au fost intotdeauna intrarile principale. Cu toate acestea, chiar in mijlocul hartii, exista un vast spatiu deschis numit Zona salbatica, care este alcatuit din intinderi vaste umplute cu lacuri, copaci, locuri de lupta de raid pentru a lupta cu monstrii Dynamaxed (mai multe despre acest subiect mai jos) si , cel mai important, suprafete mari acoperite cu iarba inalta, umplute cu o mare varietate de specii Pokemon salbatice, cu niveluri variabile intre sectiunile hartii mari. In acea zona, daca este activat modul de comunicare online, alti formatori pot fi vazuti in miscare, jucandu-si propriul joc si pot fi, de asemenea, interactionati. Cererile comerciale si de lupta pot fi aruncate altora, sau a raspuns in consecinta si toate acestea fac ca jocul sa se simta mai mult ca un MMORPG decat orice alta transa pana in acest moment. lady gaga porno Acest lucru este limitat doar la Zona salbatica, iar alti jucatori nu pot fi vazuti in acelasi mod peste tot, dar totusi.

Acest lucru explica, de asemenea, oarecum de ce Wild Area arata destul de simplu in ceea ce priveste prezentarea, deoarece Switch, o consola portabila glorificata care ruleaza un chipset datand din 2015, are nevoie de spatiu pentru a gazdui un numar bun de personaje controlate de jucatori care se deplaseaza in jurul locului in acelasi timp. A fi capabil sa alergi, sa surprinzi o varietate atat de larga de Pokemon aproape chiar de la inceput, este incantator. Cu toate acestea, ca intotdeauna, exista o limita la nivelul maxim pe care il poate avea un Pokemon pentru ca acesta sa fie controlat de jucator, pe baza cantitatii de ecusoane castigate pana acum. filme porno intre fete Prin urmare, slabirea unui monstru salbatic pentru a-l captura nu va fi posibila daca nivelul sau este prea mare la acel moment dat. Mai mult decat atat, nou in aceasta versiune, exista o noua limita de nivel, de asemenea, dependenta de ecusoane, care restrictioneaza nivelul la care poate fi capturat un Pokemon salbatic.

In ceea ce priveste mutarile, miscarile Z si mega-evolutiile au disparut cu totul de la Pokemon Sword and Shield . Caracteristica speciala a acestuia este functia Dynamax si Gigantamax in lupta. porno cu nabadai In anumite locatii ale jocului, in principal locurile de lupta de raid din zona salbatica si in timpul luptelor de gimnastica si liga, toti Pokemon sunt autorizati sa Dynamax, o data pe lupta si pentru o durata de doar trei tururi. Acest lucru face ca Pokemon sa creasca la dimensiuni masive, oferindu-i un impuls statistic imens, dar temporar, schimbandu-si toate miscarile in variante Max.

• filme porno grstis
  • filme porno cu balerine
  • tranny porno
  • poze porno cu vedete din romania
  • film porno cu pule mari
  • filme porno maturi
  • porno facut acasa
  • filme porno pe youtube
  • filme porno homosexuali
  • film porno virgine
  • filme porno cu oana zavoranu
  • clitoris porno
  • porno lesbo
  • jocuri online porno
  • filme porno o fute pe masa
  • porno gimnaste
  • mature german porno
  • film porno cu alina plugaru
  • lesbiene porno hd
  • porno cu alina chivulescu

Mai presus de aceasta, totusi, este Gigantamax, care face in mare parte acelasi lucru, cu exceptia faptului ca aduce si o schimbare a aspectului Pokemon si miscarile sale devin in schimb variante G-Max.

Captura este ca doar o mica selectie de specii Pokemon poate Gigantamax si cele gasite aleatoriu in salbaticie nu o vor face. poze femei porno Ei trebuie sa fi fost capturati in batalii de raid sau sa fi fost obtinuti in timpul unor evenimente speciale. Daca aceasta este o schimbare buna sau nu, va varia in functie de cine cereti, dar este obligat sa scuture oarecum strategiile atunci cand jucati impotriva altor jucatori umani, este mult sigur. Prin urmare, acest lucru este obligat sa multumeasca pe unii si sa-i enerveze pe altii.

O alta eliminare este serviciul Global Trading Station, care a fost un element esential al seriei de 13 ani, permitand jucatorilor sa priveasca din interiorul jocului tranzactiile disponibile online pentru a-si dezvolta colectia de monstri sau pentru a le oferi propria lor pentru comert in schimbul unui specific altul. filme porno cu julia ann Acest lucru, impreuna cu capacitatea de a transfera monstri din jocurile anterioare salvate in Pokemon Sword and Shield , pare a fi rezervat serviciului online Pokemon Home care, de la lansarea jocurilor si redactarea acestei recenzii, nu este inca disponibil. Aceasta va fi lansata abia in 2020 si, in viitor, va actiona ca noul sistem de stocare si tranzactionare Pokemon bazat pe cloud. In aceasta, toate creaturile capturate din Pokemon GO , Pokemon Let’s Go Pikachu si Eevee, Pokemon Sword and Shield , precum si jocurile mai vechi acceptate de Pokemon Bank .. teen porno tube . vor fi accesibile intr-un singur loc. Acesta va fi disponibil de pe orice dispozitiv, cum ar fi un smartphone sau un browser web, permitand tranzactionarea Pokemon din afara jocurilor. Cel putin, asta este ceea ce este promis si doar viitorul ne va spune daca totul va iesi exact asa cum a fost anuntat – dar legaturile Pokemon Home sunt cu elefantul din camera. film porno cu indience

Aceasta este in mod evident omiterea a peste jumatate din creaturile Pokemon existente. Cu toate acestea, este necesar un cuvant de explicatie pentru cei neinitiati. Pokemon Soare si Luna si versiunile lor „Ultra” au eliminat deja ceea ce se numeste Pokedex National, sistemul de listare Pokemon care tinea evidenta tuturor Pokemonului capturat si care la finalizare, adica odata ce jucatorul a reusit sa „prinda” Toti, „a deblocat o recompensa speciala. Doar o fractiune din toate Pokemon-urile existente a aparut in Soare si Luna si , prin urmare, finalizarea jocului a insemnat doar capturarea tuturor speciilor care apar in regiunea Alola, completand astfel acel Pokedex regional. picturi porno Cu toate acestea, Soarele si Luna fiind compatibile cu Banca Pokemonsistemul, insemna ca Pokemon din titlurile anterioare, care nu erau disponibile pentru capturare in regiune, puteau fi transferate si jucate in acele jocuri, chiar daca nu tineau evidenta celor din Pokedex. Problema este ca Game Freak a anuntat deja ca singurele specii Pokemon transferabile de la jocurile mai vechi la Sword and Shield prin Pokemon Home vor fi cele care exista in regiunea Galar.

Aici se afla reactia si descoperirile analizatorilor de date par sa confirme ca modelele Pokemon pentru speciile lipsa nu se gasesc nicaieri in datele jocului. Acest lucru inseamna ca este foarte putin probabil sa existe vreo intentie de a le adauga ulterior, cu exceptia poate in versiunile ipotetice, separate Ultra Shield si Ultra Sword lansate la pret complet anul viitor. spy cam porno Retineti cuvantul „ipotetic”.

Apoi, o alta cauza putin mai mica de plangere a fanilor duri este priceperea tehnica. Zona salbatica arata destul de simpla, dar din motive tehnice de inteles. Cu toate acestea, alte domenii de aici, oricat de frumoase ar arata uneori din punct de vedere artistic pur, nu reusesc sa impresioneze nici macar conform standardelor Nintendo Switch, la nivel tehnic. filme online porno cu mature Cel putin acest lucru ajuta jocul sa isi indeplineasca rezolutia dinamica 1080p in modul andocat de cele mai multe ori, precum si 720p max in modul portabil, fara a scadea prea mult sub restul timpului, pastrand in acelasi timp 30FPS blocat. Totusi, alte jocuri de pe Switch reusesc acest lucru, in timp ce sunt inca mai impresionante. O privire inapoi la intreaga istorie a dezvoltarii seriei Pokemon arata totusi ca acest lucru este foarte mult asa ca a fost intotdeauna cazul. Exista intr-adevar un sentiment clar ca imbunatatirile si upgrade-urile, fie in departamentul vizual, fie in ceea ce priveste gameplay-ul, au crescut pe masura ce au trecut generatiile de jocuri. sandra bullock porno Acest lucru s-a dovedit adevarat de nenumarate ori chiar si intr-o anumita generatie de hardware. Nu a existat niciodata si probabil ca niciodata nu va exista un titlu principal Pokemon care sa-si impinga hardware-ul gazda la limita absoluta.

Jocurile din generatia III nu erau nici pe departe atat de frumoase ca Golden Sun , de exemplu. Generatia IV a ramas, din toate punctele de vedere, un joc 2D, in ciuda faptului ca DS este capabil de mult mai mult. Generatia V a impins lucrurile putin mai departe, dar inca nu parea nicaieri la fel de impresionant ca Dragon Quest Monsters Joker 2 , un joc din acelasi gen care a impins cu adevarat DS-ul original. Generatia a VI-a a folosit texturi nefiltrate si caractere si caractere destul de dezamagitoare cuplate la designuri de harti care pareau inca foarte bazate pe grile, in ciuda faptului ca au fost realizate in 3D si in ciuda faptului ca 3DS este capabil de mult mai mult.

.. . Apoi, in cele din urma, generatia VII a dezvoltat in cele din urma modele de harti si a introdus scene mai impresionante si personaje cu adevarat frumoase, dar cu pretul texturilor nefiltrate, eliminarea 3D stereoscopic si, pe hardware-ul OG 3DS, performante slabe in locuri , in ciuda faptului ca 3DS este capabil sa ruleze genul Resident Evil Revelations. Prin urmare, da, [i] Pokemon Sword and Shield [i] s-ar putea sa nu arate la fel de bine pe cat ar fi putut si, urmand aceasta tendinta, generatia urmatoare ar putea sa nu arate la fel de bine pe cat am spera si probabil ca aici este multe dintre critici provin. Cu toate acestea, arata mai curat ca oricand si poate fi redat in cele din urma pe un ecran mai mare, fara a fi nevoie de hardware suplimentar pentru cei care au ramas departe de serie din acest motiv. Mai mult, artistii responsabili de medii si personaje reusesc in continuare sa faca experienta vizuala placuta, chiar daca nu din punct de vedere tehnic super impresionant.

8 / de 10

In multe privinte, Pokemon Sword and ShieldSimtiti-va ca nu sunt tot ceea ce ar fi putut fi, indiferent daca este intentionat sau nu, pentru a construi anticiparea pentru o potentiala si mai buna generatie IX, de asemenea, pe Switch. Acesta nu este intr-adevar adevaratul salt la generatia HD care s-ar fi putut astepta pentru serie, avand in vedere capacitatile Nintendo Switch, dar istoria arata ca acest lucru ar fi probabil sa se intample. Cu toate acestea, este o actualizare definitiva, desi asteptata, din jocurile din generatia VII in ceea ce priveste aspectele vizuale. Este posibil sa ii lipseasca mai mult de jumatate din Pokemon-urile existente si este posibil sa nu ofere simpla comoditate a GTS la care ne-am asteptat de la fiecare noua lansare, dar introduce prima privire asupra a ceea ce s-ar putea simti un Pokemon MMO. Povestea principala se simte mai scurta in general, datorita faptului ca este o aventura mai putin grea decat oricand,

Daca sunteti membru inregistrat si v-ati conectat, va puteti abona si la subiecte prin e-mail.