Round They Go: povestea lui Cecelia

Iata versiunea mea despre cum a aparut aceasta idee nebuna. Cred ca majoritatea prietenilor si familiei mele vor fi surprinsi sa auda atunci cand cred ca ideea si dragostea de calatorie au venit pentru mine prima data. Sunt cea mai mica dintre cele 3 fete. Cei mai varstnici doi au doar 16 luni distanta, dar am 10 si 12 ani in spatele lor. Cand aveam 6 ani, sora mea cea mai mare a absolvit liceul. Auzisem totul despre cum Ann, sora mea cea mai mare, lucra din greu prin liceu la patinoarul local pentru a castiga suficienti bani pentru a merge sa locuiesc cu matusa mea in Australia timp de 6 luni dupa absolvire. Cand aveti 6 ani si aceasta este prima persoana pe care o cunoasteti absolvind liceul, presupuneti ca aceasta este norma. Nu are toata lumea obiectivul de a merge intr-o alta tara timp de 6 luni? Si pentru asta, nu toata lumea are o matusa care locuieste in alta tara? Toate acestea mi s-au parut foarte normale si abia dupa ce am fost la liceu mi-am dat seama, Ann era foarte unica. S-a dovedit ca nu toata lumea a amanat colegiul cu un an pentru a merge sa traiasca intr-o alta tara. De fapt, nu cunosteam o singura persoana care chiar o avusese in vedere. Dar am fost mult prea influentat de amintirile mele din copilarie in acest moment pentru a-mi schimba perspectiva. Desigur, acest lucru nu este locul in care am avut ideea pentru a pleca intr-o zi de la locul de munca si de a calatori in lume, dar calatoria in diferite tari mi-a fost intotdeauna prezentata ca fiind un lucru minunat si chiar daca nu aveam de gand sa pun in afara facultatii, un an de zile pentru a merge in alta tara, am stiut ca vreau sa calatoresc si sa invat totul despre diferite culturi si moduri de a face lucrurile.

Am avut si alte influente, desigur. La o varsta frageda, parintii mei au divortat si tatal meu s-a mutat in cele din urma in Colorado. Am stat in Indiana cu mama. Cred ca primul meu zbor (cel putin unul pe care mi-l amintesc) a fost cand aveam in jur de 8 ani. Am zburat singura de la St. Louis la Denver. Atunci am aflat ca nu este infricosator sa calatoresc singur (mai ales daca toti insotitorii de zbor se potrivesc peste tot si cred ca esti atat de dragut. Nu mai primesc asa ceva, dar a fost bine cat a durat!) .

O alta influenta a fost bunicul meu (tatal meu vitreg). L-am cunoscut pe bunicul meu cand eram destul de tanar si unul dintre primele lucruri pe care mi le amintesc stiind despre el a fost ca era danez. Si cand spun daneza, nu vreau sa spun doar ca era de origine daneza, el era danez. A venit pe o barca cand era la inceputul anilor 20 si intreaga familie era inca in Danemarca.

Array

Intreaga sa familie care este, in afara de familia pe care a inceput-o in Statele Unite cu bunica mea, sotia lui de 68 de ani. In crestere, imi amintesc, unul dintre fratii sai venind in vizita. Chiar daca bunicul meu parasise Danemarca cu aproximativ 60 de ani mai devreme, ai fi crezut ca se vad in fiecare zi si nu la fiecare 10 ani. Aceasta a insemnat ca puteti ramane in continuare in legatura cu oamenii de pe un continent departat.

Si nu pot uita influenta matusii mele Cece (acea matusa cu care sora mea a plecat sa locuiasca in Australia). Matusa mea plecase in Australia intr-o misiune de doi ani de predare in anul in care m-am nascut. Nu a mai trait niciodata in state. L-a cunoscut pe unchiul meu Harry si s-au casatorit in Hawaii. Din nou, nu a avut toata lumea o matusa care a facut asta? Asta am crezut ca cresc. Matusa mea s-a angajat sa se intoarca in state la fiecare 5 ani sau mai des pentru a-si vedea familia. Asa ca, desi traiau un ocean departe, am cunoscut foarte bine matusa, unchiul si verii mei australieni. Cand aveau sa vina in oras, toti prietenii mei ar dori sa coboare si sa intalneasca familia cu accentul amuzant. Sunt sigur ca a fost prima expunere pe care majoritatea a avut-o la australieni. Stiu ca nu i-am cunoscut pe altii. Am invatat multe din acele vizite. Ceea ce era atat de amuzant la un pachet fanny oricum? Am aflat ca intr-adevar i-au facut pe verii mei australieni sa rada. …. In cele din urma am aflat de ce!

Deci, cu toate aceste influente pozitive, nu cred ca este o surpriza faptul ca am fost mai mult decat dornic sa merg in primul meu zbor transatlantic la 18 ani. Tatal meu vitreg a vrut sa-si petreaca 60 de ani de nastere cu familia in Danemarca pe care a cunoscut-o prima data cu cativa ani mai devreme. 60 de ani de nastere s-au coordonat cu absolvirea liceului meu, asa ca cadoul meu de la mama si el a fost o excursie de 3 saptamani in Danemarca.

Danemarca are aproximativ aceeasi dimensiune ca statul meu de origine din Indiana, asa ca in cele 3 saptamani, am cunoscut cu adevarat Danemarca. Am cunoscut tot felul de familii si am invatat tot felul de traditii daneze. Au fost veri care aveau varsta mea si m-au scos afara pentru a face lucruri tipice „adolescentilor” din adolescenta. A fost fantastic! A fost tot ce credeam ca va fi si mai bine. Am fost agatat de calatorie.

De aceea am sarit la sansa de a studia in strainatate cand eram la facultate. Am fost student la inginerie chimica si am facut o vara in strainatate la University College London, intre anii mei si senior. Oamenii mi-au spus ca ar trebui sa fac un stagiu in acea vara in loc sa ma asigur ca am un loc de munca cand am terminat, dar nu mi-a interesat. Am vrut sa lucrez pentru compania care a apreciat experienta mea internationala. Asa ca m-am dus. A fost incredibil. Am zburat singura. Am petrecut ceva timp inainte de orele mele, vizitand familia in Danemarca, precum si prietena mea, Allison si familia ei care locuiau in Olanda. Imi amintesc ca am luat Chunnel-ul din Belgia la Londra. Am coborat din tubul din statia Warren Street, mi-am dus valiza uriasa, am mers pe strada, m-am uitat in jur si m-am gandit ca nu va fi un loc rau in care sa traiesc 6 saptamani. Si cu siguranta nu a fost. M-am indragostit de Anglia, Londra si englezii. A fost o vara incredibila. Dupa orele noastre, o prietena din Purdue, Sandy si cu mine am calatorit in Franta, Elvetia, Italia si Germania. Am fost plecat de mai bine de 9 saptamani si, chiar daca mi-a fost dor de familia mea teribil, mi-a placut aventura de a merge in noi tari. A fost atat de distractiv!

Vara aceea in strainatate m-a influentat sa iau un loc de munca cu Kimbelry-Clark in Neenah, Wisconsin, dupa absolvirea Purdue. Mi-au oferit o pozitie intr-una dintre diviziile lor internationale si asta a facut alegerea pentru mine. Stiam ca vreau sa lucrez la nivel international. Am trecut pe una dintre plantele de scutece din Anglia de mai multe ori in primul an. Apoi, dupa ce am lucrat in Wisconsin timp de doi ani, mi s-a oferit posibilitatea sa ma mut in Anglia timp de un an la 18 luni. Mi-a luat cam o secunda sa spun ca da, si am fost acolo aproape 2 ani. A fost o experienta incredibila. Am vizitat 14 tari in cele 20 de luni in care am fost acolo. De asemenea, mi-am facut prieteni de-a lungul vietii din mai multe culuturi diferite. Imi amintesc ca am avut o seara de joc la casa unui prieten o data, erau o fata franceza, o irlandeza, un tip scotian, un om olandez, un tip italian si eu, americanul. Imi amintesc ca am luat o clipa doar pentru a-l inmuia pe tot si a incerca sa-mi dau seama cum in naiba pe care trebuie sa o intalnim cu totii in Hull, Anglia. Nu a existat nicio explicatie pentru asta. Hull este si locul in care l-am cunoscut pe prietenul meu, Andy Windsor. Sunt sigur ca Andy va fi foarte incantat sa obtina ceva credit pentru aceasta calatorie nebuna. Cand l-am cunoscut pe Andy, tocmai se intorsese dintr-o calatorie de un an in jurul lumii. Mi-a aratat imagini din calatorie si mi-a spus povesti despre toate locurile pe care le-a vizitat. El a fost cel care mi-a prezentat mai intai biletele de avion din intreaga lume. Nu mai auzisem niciodata de ele, dar, odata ce am facut-o, am stiut ca intr-o zi, va trebui sa cumpar una si sa incerc asta singura. In cei cinci ani + pe care i-am cunoscut-o pe Andy, el a incercat sa ma vorbeasca despre asta pentru trecut 5. Este incantat ca ma duc de fapt. Nu cred ca a crezut. Imi amintesc ca am luat un moment doar pentru a-l inmuia pe toate si a incerca sa-mi dau seama cum in naiba pe care trebuie sa-l intalnim cu totii in Hull, Anglia. Nu a existat nicio explicatie pentru asta. Hull este si locul in care l-am cunoscut pe prietenul meu, Andy Windsor. Sunt sigur ca Andy va fi foarte incantat sa obtina ceva credit pentru aceasta calatorie nebuna. Cand l-am cunoscut pe Andy, tocmai se intorsese dintr-o calatorie de un an in jurul lumii. Mi-a aratat imagini din calatorie si mi-a spus povesti despre toate locurile pe care le-a vizitat. El a fost cel care mi-a prezentat mai intai biletele de avion din intreaga lume. Nu mai auzisem niciodata de ele, dar, odata ce am facut-o, am stiut ca intr-o zi, va trebui sa cumpar una si sa incerc asta singura. In cei cinci ani + pe care i-am cunoscut-o pe Andy, el a incercat sa ma vorbeasca despre asta pentru trecut 5. Este incantat ca ma duc de fapt. Nu cred ca a crezut. Imi amintesc ca am luat o clipa doar pentru a-l inmuia pe tot si a incerca sa-mi dau seama cum in naiba pe care trebuie sa o intalnim cu totii in Hull, Anglia. Nu a existat nicio explicatie pentru asta. Hull este si locul in care l-am cunoscut pe prietenul meu, Andy Windsor. Sunt sigur ca Andy va fi foarte incantat sa obtina ceva credit pentru aceasta calatorie nebuna. Cand l-am cunoscut pe Andy, tocmai se intorsese dintr-o excursie de un an in intreaga lume. Mi-a aratat imagini din calatorie si mi-a spus povesti despre toate locurile pe care le-a vizitat. El a fost cel care mi-a prezentat mai intai biletele de avion din intreaga lume. Nu mai auzisem niciodata de ele, dar, odata ce am facut-o, am stiut ca intr-o zi, va trebui sa cumpar una si sa incerc asta singura. In cei cinci ani + pe care i-am cunoscut-o pe Andy, el a incercat sa ma vorbeasca despre asta pentru trecut 5. Este incantat ca ma duc de fapt. Nu cred ca a crezut.

Am parasit Anglia pentru a ma intoarce in SUA si intr-o noua locatie cu jobul meu. M-am mutat in Atlanta, Georgia. Nu mai traisem niciodata intr-un oras, dar stiam ca vreau sa-l incerc. Acolo am cunoscut dragostea vietii mele. Eu si Matt ne-am intalnit prin intermediul prietenilor reciproci. Am inceput sa ne intalnim in vara anului 2002 si pana la sfarsitul verii, stiam ca ne vom casatori. In urmatorii cativa ani, ne-am prins de intalniri, ne-am angajat si ne-am casatorit in vara anului 2004. Am economisit bani pentru un an pentru a plati nunta noastra si am fost atat de fericiti ca am putut plati pentru tot ceea ce zi. Ne-am obisnuit cu un stil de viata de a aloca bani si nu ne-au lipsit cu adevarat banii odata ce au fost economisiti. Atunci am inceput sa ne gandim la aceasta calatorie. Am putea economisi suficient pentru a face aceasta calatorie? L-am avut intotdeauna in spatele capului, si as mentiona-o din cand in cand. De fapt Matt nu a fost niciodata „de peste mari”. Fusese in Caraibe in croaziere, dar nu in Europa sau Australia, cum am avut eu. Partea nebuna este ca probabil stie 10x mai multe despre tarile in care fusesem decat eu, pentru ca isi aminteste absolut totul de la orele sale de Istorie. Cantitatea de fapte din capul acelui baiat continua sa ma uimeasca.

Asa ca la scurt timp dupa ce ne-am casatorit, am fost la Happy Hour la Meehan’s Irish Pub din Vinings, Georgia. Asa cum spuneam mai inainte, aruncam ideea in jur, dar in acea noapte am fost intrebati la bar ca am intrebat daca o sa o facem cu adevarat – mergeti in jurul lumii. Am vrut sa iau 12 luni sa calatoresc. Am aflat cateva costuri de la Andy si m-am gandit ca putem face asta. Matt a spus ca nu este sigur de un an, dar ca va face 6 luni. Dupa ce am verificat mult ca suntem amandoi seriosi si ca nu exista influenta la bere, am intrebat daca vom face cu adevarat acest lucru. El a spus, da, am fost. Ne-am zguduit (chiar daca suntem casatoriti, parea sa fie un lucru de facut pe o decizie de genul acesta) si asta a fost. Am continuat sa economisim bani la fel cum am avut pentru nunta. Apoi am decis ca ne va lua aproximativ 18 luni pentru a economisi ceea ce am crezut ca vom avea nevoie. De asemenea, ne-am dat seama ca acest lucru ne-ar pune intr-o pozitie buna pentru a avea o vara de 6 luni daca am fi declarat in februarie 2006 si am merge in Australia prima, sfarsind in Europa in august. Deci acesta este planul si in mai putin de 2 luni vom incepe aceasta aventura. Mai sunt multe de scris despre pregatire, dar cred ca acest lucru este suficient pentru aceasta seara. Totusi, ar trebui sa inchei cu o multumire. Pentru toate aceste mari experiente de peste mari si pentru tot sprijinul din partea familiei si prietenilor, va multumesc ca ati ajutat sa ne facem visul realitate. Daca nu am avea sprijinul tau, nu cred ca am putea face acest lucru. Te iubim! sfarsind in Europa in august. Deci acesta este planul si in mai putin de 2 luni vom incepe aceasta aventura. Mai sunt multe de scris despre pregatire, dar cred ca acest lucru este suficient pentru aceasta seara. Totusi, ar trebui sa inchei cu o multumire. Pentru toate aceste mari experiente de peste mari si pentru tot sprijinul din partea familiei si prietenilor, va multumesc ca ati ajutat sa ne facem visul realitate. Daca nu am avea sprijinul tau, nu cred ca am putea face acest lucru. Te iubim! sfarsind in Europa in august. Deci acesta este planul si in mai putin de 2 luni vom incepe aceasta aventura. Mai sunt multe de scris despre pregatire, dar cred ca acest lucru este suficient pentru aceasta seara. Totusi, ar trebui sa inchei cu o multumire. Pentru toate aceste mari experiente de peste mari si pentru tot sprijinul din partea familiei si prietenilor, va multumesc ca ati ajutat sa ne facem visul realitate. Daca nu am avea sprijinul tau, nu cred ca am putea face acest lucru. Te iubim! nu am sprijinul tau, nu cred ca am putea face acest lucru. Te iubim! nu am sprijinul tau, nu cred ca am putea face acest lucru. Te iubim!