Titlu: Song Chaser

Serie: Chasers # 2

Autor: Kandi Steiner

Data lansarii: 1 iulie 2014

Gasiti pe Goodreads

De mai bine de un an, Tanner West a incercat sa-si zguduie sentimentele pentru cel mai bun prieten al sau, Paisley Bronson. Era fata perfecta pentru a potrivi versurile in toate melodiile sale preferate – fata pe care si-a dorit-o intotdeauna. Cand s-a indragostit de un alt barbat inainte ca Tanner sa aiba sansa sa-i spuna cum se simtea, el a ramas fara nicio hotarare sa gaseasca din nou iubirea. Ingrozindu-se la scoala si fete usoare a devenit noul sau stil de viata, dar atunci cand Kellee Brooks se prezinta la barul sau preferat, incepe sa creada ca poate exista un alt verset al melodiei sale.

Kellee Brooks s-a mutat in New York pentru un singur lucru: evadarea. Crescand intr-un oras mic, unde toata viata ei era planificata pentru ea, este disperata sa se elibereze si sa se regaseasca fara sa urmeze aceeasi cale ca mama ei. Kellee s-a gandit ca a lucra la barul local de scufundari ar insemna mai multi bani pentru scoala, dar cand intalneste ochii miere infioratoare si cicatrice ale Tanner West, afla ca exista mult mai multe ascunse in cladirea fumata decat doar cateva sfaturi.

Cu Paisley inca bantuind pe Tanner si Kellee care jura sa salveze pe oricine necazul de a o iubi, durerea si frica ii vor tine deoparte – sau vor gasi o modalitate de a-si rescrie piesa impreuna?

Desfaceti-va cu aceasta poveste sfasietoare de a da drumul si de a lasa dragostea sa intre.

Ce spun oamenii despre Song Chaser –

„Aceasta poveste va va face sa zambiti, sa va sfasiati, sa va suparati, sa va innebuniti, fiecare emotie va fi scoasa la iveala. CITESTE SI ACEST SERIE! ” – Lyndsie, carti cu fete medii

„Vei rade, vei plange si vei vrea sa dai o palma din Tanner de cateva ori; O garantez! 5 * WINK * CITESTE! ” – Jessi, Book Flirts de Jessi

„Kandi Steiner a facut-o din nou … pur si simplu si mai bine.” – Rezervat pe romanta

„Song Chaser este o poveste minunata despre cum doua persoane isi pot depasi trecutul si isi pot face o melodie proprie. 4 netezi! ” – Sarah, Citeste Obrajii Rosii

„A fost frumos. Urasc sa recunosc (nu ma ucide Corbin! I LOVE YOU BOO!), Dar am iubit serios Song Chaser mai mult decat Tag Chaser. ” – Sam Stettner, Sammie’s Book Club

Inima mea simte ca este pe cale sa-mi bata direct din piept.

Tanner ma ​​priveste de parca nu este suficient de bun sa ma atinga si parca nu poate sa-si tina mana nenorocita de pe mine in acelasi timp. Ma inspir adanc, respiratia cutremuratoare in timp ce incerc sa gasesc cuvintele de spus. Vreau sa vorbesc despre asta mai mult – despre ce este pentru el, despre momentul in care va veni si despre ce va trebui sa ma ocup – dar acum tot ce pot sa ma gandesc este cum simt mainile lui pe talie si cum Mi-as dori sa atinga fiecare centimetru al corpului cu mainile alea

„Saruta-ma”, respir.

Tanner nu pierde inca o secunda. Buzele lui il gasesc pe ale mele, moi si blande la inceput, dar apoi un foc ne consuma pe amandoi si ii musc gatul in timp ce ma ridica de pe scaunul meu. Mi-a sarutat gulerul si apoi inapoi la ureche, trimitand frisoane in cascada pe bratele si picioarele mele. Ma gemu usor, trecandu-mi degetele prin parul lui si tragand putin in timp ce ii trag buzele inapoi spre ale mele. Isi aluneca limba intre buzele mele si imi ia gura, adancind sarutul in timp ce mainile lui imi exploreaza corpul.

– Cat timp pana la cina? el pantalonii intre sarutari.

Poate douazeci de minute.

– Asta va face, raspunde el, ducandu-ma pe canapea.

Mainile lui Tanner sunt infometate, in timp ce el se pozitioneaza deasupra mea, tragand curelele rezervorului meu in sus pentru a-mi saruta umerii. Inchide si suge usor, urmarind o linie de la umerii mei, pana la gat, peste osul gulerului si din nou. Incet, se saruta putin mai jos, supt umflatura chiar deasupra tivului de sus. Inhal brusc, degetele strangandu-i parul.

„Ai un gust atat de dulce”, mormaie el impotriva pielii mele, aprinzandu-l pe foc.

Imi ridica camasa si ma saruta incet pe stomac, oprindu-ma chiar deasupra tivului pantalonilor scurti. Aprinde o urma de foc cu limba de la un sold la altul, muncind butoanele si fermoarul, pana cand are pantalonii scurti suficient pentru a-mi trage picioarele tremurand si a arunca in toata camera. Imi zambeste, jumatatea lui sexy ranjeste ucigandu-ma in tacere si apoi imi ia complet respiratia – pentru ca imi scoate chilotii cu dintii.

Cu. A lui. Dinti.

Deodata, inima imi bate in gat. Nu sunt virgina, dar cu siguranta nu sunt nici pe departe atat de experimentat ca Tanner, oricat de cocos ar fi fatada mea. Picioarele imi tremura incontrolabil si simt ca incepe sa miste pana la maini. Tanner inceta sa-mi sarute coapsele si se uita la mine, ingrijorare incarcata pe fata lui.

„Esti bine?” intreaba el, miscandu-se din nou asupra pozitiei mele. Imi perie parul de pe fata si imi trage mana tremurand pe buzele lui, sarutandu-mi usor degetele in timp ce asteapta sa-mi raspunda.

Dau din cap, desi nu sunt increzator. „Nu-mi place sa recunosc asta, dar nu sunt atat de experimentat.”

Zambeste diavolist, cu ochii aprinzand din nou focul in stomacul meu. „Crezi ca nu stiu asta? De ce crezi ca merg atat de incet? ”

Am dat drumul la aer, „E lent?”

Zambetul lui se extinde, „Crede-ma – daca as fi avut-o asa, gleznele tale ar fi fost pe umerii mei in prima seara cand te-am vazut.”

Tag Chaser (Chasers # 1) – Publicat in octombrie 2013

Paisley Bronson este o profesionista de publicitate de succes in varsta de 27 de ani, dar cea mai interesanta parte din viata ei se intampla in afara muncii. Revendicarea vietii unui Tag Chaser catre sfarsitul carierei sale de facultate i-a invatat un lucru: Nu te apropia niciodata prea mult. S-a bucurat de stilul sau de intalnire, dar cand cea mai buna prietena a ei pariaza ca nu va putea niciodata sa intalneasca un tip normal, natura ei competitiva preia controlul si promite sa schimbe jocul.

Cand Paisley se intalneste cu Ray Corbin incredibil de frumos si practic perfect, incepe sa gandeasca pastrarea cuvantului ei ar putea fi mai usoara decat credea. Dar, cand o descoperire accidentala dezvaluie ca Corbin se afla in armata, stie ca trebuie sa alerge in sens invers si sa nu priveasca niciodata inapoi. Desi o omoara, isi propune sa mearga mai departe si sa caute o noua perspectiva.

Exista doar o mica problema.

Paisley a primit un nou client la locul de munca, iar numele sau este Corbin Ray.

Oare Paisley si Corbin vor renunta la chimia dintre ei, sau complicatiile lor din trecut si din prezent le vor tine deoparte?

Te indragostesti de acest joc distractiv si irezistibil de obraznic de pisica si soarece.

Cine te-a inspirat sa incepi sa scrii?

Mama, cu siguranta. In realitate, ea intelege foarte mult sa citeasca ca mine si este ea insasi o mare scriitoare. Sper ca intr-o buna zi sa o conving sa scrie si un roman. M-a inspirat cand eram foarte tanara si m-a incurajat sa-mi urmez dragostea de a scrie, indiferent de situatie. Tot ce am scris de la poezii de dragoste groaznice din liceu (iad!) Pana la piese decente in facultate, a fost mereu acolo.

De ce romantism?

Marea intrebare! Nu am nici o idee. M-am imaginat mereu scriind non-fictiune sau nimic deloc, dar unul dintre cursurile mele de ultima ora din colegiu a fost un curs avansat de fictiune care m-a transformat cu adevarat pe posibilitatile de a crea o poveste. De ce anume romantismul? Ei bine, am putea sa-l invinovatim pe sotul meu ca mi-a aratat iubirea atat de devreme in viata, dar probabil ca este vina Disney mai mult decat a oricui. Sunt o fata, imi place sa iubesc, ce ar putea fi mai bine decat scrisul roman?

Cum iti scrii romanele?

Sporadic si fara nicio structura. Uneori ma voi conduce si imi voi bate telefonul si voi inregistra ceva pentru a scrie mai tarziu. Uneori voi scrie o scena si alteori voi scrie doar despre personajul meu pentru a le cunoaste mai bine. In cele din urma, ma asez si mapam totul, astfel incat sa nu uit nimic (momentele blonde sunt un obicei pentru mine) si apoi incep incetul cu incetul. Este sens pentru mine, dar daca as spune vreunui profesor al meu, ar putea sa ma omoare lol.

Cand ai stiut ca vrei sa scrii un roman?

Sincer, m-a lovit din senin. Mi-a venit ideea pentru Tag Chaser cand am fost la dus si pur si simplu nu am putut sa o agit. Visam la personaje, scriam scene aleatorii in capul meu si ma gandeam la ele in mod constant. Am decis ca este un semn sa nu mai fii atat de speriat de esec si doar sa-l scriu. Asa cum il vad, cel mai rau lucru care s-ar putea intampla este ca nimeni nu ii place – si in acest caz va fi inca iubit de mine si asta conteaza.

De ce ar trebui cititorii sa ridice Tag Chaser?

Tag Chaser este o poveste unica despre care cred ca inca nu a fost spusa. De multe ori ne indragostim de personaje atat de perfecte, fie individual, fie unul pentru celalalt. Tag Chaser este despre explorarea imperfectiunilor noastre si invatarea de a nu lupta impotriva acelei chimii pe care uneori le simtim, indiferent daca este usor sau nu. Cred ca oricine citeste Tag Chaser va rade si iubeste, iar acestea sunt doua lucruri foarte frumoase.

Kandi Steiner este un Creative Writing and Advertising / Public Relations absolvent al Universitatii din Florida Centrala care locuieste in Tampa impreuna cu sotul ei. Kandi lucreaza cu norma intreaga ca specialist in social media, dar lucreaza si cu norma partiala ca instructor de fitness Zumba si dealer de blackjack.

Kandi a inceput sa scrie din nou in clasa a IV-a dupa ce a citit prima versiune a lui Harry Potter. In clasa a VI-a, a scris si editat propriul ziar si distribuit colegilor de clasa. In cele din urma, directorul a prins si ziarul a fost oprit rapid, desi Kandi a incercat sa lupte pentru „libertatea de presa”. Ea a avut un interes deosebit pentru a scrie romantism dupa facultate, intrucat ea a fost intotdeauna o romantica lipsita de speranta (ca majoritatea fetelor aduse la filmele Disney).

Cand Kandi nu lucreaza sau nu scrie, puteti gasi carti de lectura de tot felul, vorbind cu pisica ei extrem de vocala si petrecand timp cu prietenii si familia. Ii place zile de plaja, maratoane de film, muzica live, bere artizanala si vin dulce – nu neaparat in acea ordine.

Pentru a incepe cu adevarat trebuie sa cititi Tag Chaser inainte de a citi aceasta carte. Aceasta nu poate fi citita ca fiind autonoma sau se va pierde. Daca doriti sa vedeti recenzia mea despre Tag Chaser, aici este linkul Goodreads

Aceasta carte este cartea lui Tanner West. Ca sa fiu sincer cu tine, l-am iubit in Tag Chaser din start. Desi m-a infuriat atat de mult in prima carte si in aceasta. Pur si simplu nu pare sa-si tina capul din **. El este superb cu cele mai vesele randuri, dar tot nu am putut sa nu zambesc citindu-le.

Paisley si Corbin fac si reaparitii. Imi place Paisley, dar grrrrr ma facea atat de irat.

Noua fata pe care o intalnim pe I Kellee. Este increzatoare si faina atunci cand o intalnesti pentru prima data. Este amuzant sa o vezi punandu-l pe Tanner la locul lui. Desi vine cu propriile nesigurante. Are multe de invatat despre ea insasi. Dar simt pentru ea.

Aceasta carte, la fel ca prima, este bine scrisa si a fost un turner de pagina absolut.

Dau acestei carti 4.5 inimi.