Top cinci cele mai bune jocuri precum My Candy Love – Gazette Review

Ce este Dragostea mea de bomboane?

My Candy Love este un joc cu o premisa de care majoritatea dintre noi am mai auzit. Este un joc in stil vizual-roman in care jucatorii isi creeaza propriul avatar si fac alegeri diferite care afecteaza o poveste centrala. In My Candy Love, joci ca o fata in varsta de liceu si progresezi prin diferite episoade pentru a-l castiga pe tipul viselor tale. Acest joc a fost lansat in urma cu aproximativ cinci ani, dar noile lansari ale episodului ii fac pe fanii sai sa revina pentru mai multe. dans porno Este, de asemenea, un joc extrem de accesibil – disponibil pentru a juca gratuit in browserul dvs. web sau pe dispozitivul dvs. mobil. Practic, are toate instrumentele de care ar putea avea nevoie un joc vizual roman pentru succes. porno hd noi

Cu toate acestea, exista cateva motive pentru care pot vedea pe cineva care cauta o alternativa la My Candy Love. Poate ca cel mai evident motiv ar fi ca acest joc va permite sa jucati doar ca personaj feminin. Asa cum veti vedea in unele dintre articolele anterioare din acest articol, foarte putine sim-uri vizuale de romane / intalniri va permit sa alegeti sexul personajului jucabil. Totusi, acesta este un fel de dezavantaj. porno old women De asemenea, am vazut cativa oameni care se plang de grafica jocului si de lipsa unor decizii semnificative, ambele fiind plangeri destul de frecvente in genul romanului vizual. Daca sunteti in cautarea unei alternative la My Candy Love, sunteti in locul potrivit. In acest articol, voi vorbi despre unele dintre cele mai bune jocuri similare cu My Candy Love, cu unele despre care cred ca ar putea fi chiar superioare. Fara alte intrebari, sa intram direct in el. filme porno cu lesby

5. Pico Sim Data 2

Una dintre cele mai mari parti despre My Candy Love, in opinia mea, este ca jocul poate fi jucat pe un dispozitiv mobil, precum si intr-un browser web. Desi recunosc ca Flash ca mediu este aproape mort, ca cineva care a crescut fara un computer cu adevarat puternic, am o mare apreciere pentru jocurile care pot fi jucate direct in browserul dvs. Pico Sim Date 2 este unul dintre aceste jocuri. filme porno portugheze Acest joc este considerat pe scara larga a fi unul dintre cele mai bune jocuri de dating online bazate pe browser, si este dintr-un motiv intemeiat. In Pico Sim Date 2, iubita ta a fost rapita si trebuie sa seduci o alta fata pentru a determina unde a fost dusa. Este un fel de premisa prosteasca, dar este executata surprinzator de bine, cu o scriere excelenta care nu se ia niciodata prea in serios.

Jocul progreseaza ca un RPG, iar gameplay-ul sau este probabil cel mai bun gameplay din toate celelalte jocuri de pe aceasta lista. tu porno Macinati anumite atribute in functie de fata pe care incercati sa o cuceriti, iar in intalniri va confruntati cu intrebari standard despre intalniri simple. De asemenea, poti face lupte cu baieti rai din cand in cand si cred ca lupta este una dintre cele mai puternice parti ale jocului. Cu toate acestea, Pico Sim Date 2 nu este lipsit de probleme. Pentru inceput, acest joc este foarte vechi. porno anal mature Acest lucru nu este inerent rau, dar nu va puteti astepta ca un joc lansat la inceputul anului 2007 sa fie la egalitate cu unele dintre celelalte jocuri mai recente de pe aceasta lista. Acest joc nu  arataminunat, ceea ce stiu ca poate fi o oprire majora pentru persoanele care cauta o alternativa My Candy Love. Nu numai asta, dar din nou, nu exista cu adevarat vreo personalizare a caracterelor despre care sa vorbim. Esti blocat jucand rolul lui Pico si, desi ii poti schimba imbracamintea, nu-i poti schimba in niciun fel aspectul. filme porno cu andra maruta Cred ca acesta este cu siguranta un joc simpatic pentru intalniri si este la fel de accesibil ca My Candy Love, dar cred ca unele dintre celelalte jocuri de pe aceasta lista sunt putin mai bine lustruite.

4. Psy High

Sunt un fan bine documentat al seriei Choice of Games. Pentru cei care nu stiu, Choice of Games este un dezvoltator si editor specializat in lansarea de jocuri bazate pe text, intr-o varietate de genuri. actrite porno tinere In Psy High, jucati ca un liceu psihic care se afla aruncat intr-un mister intunecat. Trebuie sa navigati in apele perfide ale acestui mister, pastrandu-va totusi viata academica si sociala pe linia de plutire. Cred ca premisa jocului este cam asemanatoare cu premisa mai „vanilata” a My Candy Love si cred ca fanilor MCL le-ar placea probabil aceasta rotatie interesanta in genul liceului.

Dragostea a fost intotdeauna unul dintre lucrurile pe care Choice of Games le face cel mai bine si nu este diferit in Psy High. lady gaga porno Jucatorii isi pot personaliza pe deplin caracterul, de la nume, sex si sexualitate la personalitate si aspect. Poate fi o experienta cu adevarat captivanta si ofera, de asemenea, multa valoare de reluare pe masura ce experimentati cu diferite personaje. Ca sa nu mai vorbim, toate optiunile dvs. de dragoste sunt destul de placute, acoperind majoritatea arhetipurilor de baza. filme porno intre fete Ai copilul popular, copilul cel rau, cel mai bun prieten al tau si asa mai departe. Ca sa nu mai vorbim, toata aceasta poveste de dragoste este sustinuta de o linie argumentala globala surprinzator de captivanta, care cred ca este un fel de lux in genul de sim dating. Cu toate acestea, stiu ca, ca joc bazat pe text, Psy High se afla intr-un dezavantaj inerent fata de majoritatea celorlalte jocuri de pe aceasta lista. Desi este probabil un favorit personal, roman vizual , apoi prin definitie, acest joc nu se potriveste cel mai bine. porno cu nabadai Cu toate acestea, il recomand cu incredere oricarei persoane care cauta o experienta distractiva si profunda bazata pe text.

• filme porno grstis
  • filme porno cu balerine
  • tranny porno
  • poze porno cu vedete din romania
  • film porno cu pule mari
  • filme porno maturi
  • porno facut acasa
  • filme porno pe youtube
  • filme porno homosexuali
  • film porno virgine
  • filme porno cu oana zavoranu
  • clitoris porno
  • porno lesbo
  • jocuri online porno
  • filme porno o fute pe masa
  • porno gimnaste
  • mature german porno
  • film porno cu alina plugaru
  • lesbiene porno hd
  • porno cu alina chivulescu

3. Shira Oka: A doua sansa

Desi Shira Oka nu este cu adevarat un nume de uz casnic, pot spune cu certitudine ca acesta este unul dintre acele jocuri despre care au auzit cel putin majoritatea fanilor genului de roman vizual. In multe romane vizuale, de multe ori aveti de-a face cu povesti care pot iesi cam acolo. poze femei porno Shira Oka este unul dintre cele mai multe jocuri de vanilie din genul sau, in sensul ca implica doar un tip care se intoarce in timp si isi retraieste anii de liceu. Exista mai multe finaluri, deoarece poti urmari mai multe fete, iar jocul este de fapt foarte cuprinzator. Una dintre cele mai mari plangeri pe care le-am auzit despre My Candy Love este ca alegerile tale nu au un impact suficient asupra jocului. Shira Oka este un joc foarte elaborat, foarte lung, iar distributia mare de personaje va asigura ca puteti juca acest joc din nou si din nou si puteti obtine un rezultat diferit de fiecare data. filme porno cu julia ann

Fiecare ramura de poveste din joc poate dura cateva ore pentru a finaliza in totalitate, deci nu trebuie sa va faceti griji cu privire la epuizarea continutului in aceasta. Daca esti frustrat de scurgerea lenta a continutului care vine de obicei cu My Candy Love, cred ca acest joc se potriveste destul de bine. Cu toate acestea, la fel ca Pico Sim Date 2, acest joc este foarte vechi. Desi versiunea in limba engleza a fost lansata in 2010 sau cam asa ceva, jocul original japonez este chiar mai vechi. teen porno tube O multime de modele de personaje nu sunt deosebit de atragatoare conform standardelor actuale si, avand in vedere ca vei petrece majoritatea timpului tau in acest joc uitandu-te la aceste personaje, cred ca ar fi important pentru ele sa arate bine. Daca nu va deranjeaza genul de stil de arta datat, va recomand cu drag acest joc. In caz contrar,

2. Samurai Love Ballad: PETRECERE

Voltage este un dezvoltator de aplicatii care si-a facut un nume urias prin lansarea de aplicatii noi / simulare de intalniri care sunt egale cu (daca nu chiar mai bune decat) jocuri precum My Candy Love. film porno cu indience Sunt un gigant absolut in acest gen si cred ca ar fi gresit sa-i excludem pentru acest articol. In Samurai Love Ballad: PARTY, jucati ca o femeie care se afla brusc intr-un conflict japonez dramatic si i-a atribuit un samurai sa o protejeze in acest timp. Dupa cum probabil puteti ghici, in cele din urma va indragostiti de acest samurai. Jocul ofera douasprezece optiuni de dragoste, care cred ca este o piscina destul de mare din care sa alegi. picturi porno Probabil, exista un personaj acolo care se potriveste cu un anumit arhetip de care va bucurati.

Jocul implica in primul rand luarea deciziilor pe masura ce progresati prin misiuni bazate pe text. Exista cateva mini-jocuri de personalizare castel / avatar in aplicatie, dar personal cred ca sunt atat de diferite de jocul principal incat nu merita in totalitate timpul tau. Acest joc este un roman sim / dating vizual cu adevarat solid, prin faptul ca arata destul de bine, are o poveste interesanta si majoritatea personajelor sunt destul de placute. spy cam porno Acestea sunt elementele esentiale pentru orice roman vizual bun si cred ca acest joc il pune in evidenta. Samurai Love Ballad: PARTY este considerat pe scara larga a fi unul dintre cele mai bune jocuri pe care le-au lansat vreodata, dar cred ca probabil ca puteti arunca o privire la orice alt joc dezvoltat de Voltage si puteti obtine un joc de calitate similara, intr-un setare diferita. Sincer, nu poti gresi cu aceste jocuri. Singurul motiv pentru care am ales sa clasez acest joc atat de jos se datoreaza faptului ca, din nou, esti fortat sa joci ca femeie. filme online porno cu mature Cred ca exista o multime de astfel de jocuri care sunt scrise special pentru barbati si cred ca exista o multime de astfel de jocuri care sunt scrise special pentru femei. Jocul de top din aceasta lista este un joc care cred ca este scris pentru ambele, ceea ce apreciez cu adevarat.

1. Episod

Episodul nu este doar un joc care permite utilizatorilor sa joace atat ca personaje masculine, cat si feminine, dar cred ca are genul de ton pe care il cauta majoritatea fanilor My Candy Love. sandra bullock porno Nu este nimic prea ciudat, nu este nimic prea afara. Puteti urmari tot felul de povesti, iar majoritatea personajelor sunt scrise intr-un mod foarte credibil. In Episod, jucatorii pot debloca „episoade” de tot felul de povesti, de la romantismele din liceu pana la dramele stiintifico-fantastice. Acest joc ofera utilizatorului atat de multa libertate incat este nebun. Este fara indoiala unul dintre cele mai versatile jocuri de pe aceasta lista si de aceea am decis sa il plasez in partea de sus.

La fel ca My Candy Love, Episode are un model de plata freemium, care este probabil singura problema pe care cred ca o are jocul. Cu toate acestea, daca ati mai jucat My Candy Love, cred ca este sigur sa spuneti ca sunteti obisnuiti sa va ocupati de acest tip de model de plata. Dupa ce navigati in jurul acelei usoare probleme, sunteti liber sa va bucurati de toate aceste povesti diferite, in orice mod doriti. Episodul este un joc care si-a facut un nume prin publicarea unor povesti convingatoare, usor de urmarit si bine scrise. Jucatorii parcurg aceste povesti facand mici alegeri si fiecare alegere pe care o faceti afecteaza in cele din urma rezultatul episodului. Cred ca atunci cand vine vorba de a oferi alegere (ceea ce este absolut esential intr-un roman vizual) Episodul face o treaba excelenta la fiecare nivel. Atat din punct de vedere tonal, cat si vizual, Cred ca acesta este un meci perfect pentru cineva care cauta un joc precum My Candy Love. Daca iti place ceea ce ai auzit despre Episode, ar trebui sa vezi si acest articol pe care l-am scris in primele cinci cele mai bune jocuri precum Episode.

Si asta e! Dupa parerea mea, acestea sunt primele cinci cele mai bune jocuri precum My Candy Love. Scriind aceasta lista, am incercat sa evit jocurile care aveau mult continut sexual si am incercat, de asemenea, sa evit romanele vizuale care erau  complet diferite de ceea ce o tara occidentala ar considera normala. Sunt sigur ca mi-a fost dor de cateva pietre pretioase, totusi, deoarece acest gen a crescut atat de aglomerat in ultimii ani. Daca mi-a fost dor de romanul vizual preferat / sim de intalniri, nu ezitati sa intrati in sectiunea de comentarii de mai jos si sa-mi spuneti totul despre asta.