15 strategii puternice pentru a va construi increderea – superconstienta

Unii oameni par sa atraga tot ce isi doresc. Poate fi atat de frustrant sa nu fii unul dintre ei.

Indiferent daca este intr-o intalnire, intr-o conversatie cu seful tau, vorbind in public sau la o data care devine nervoasa si ca nu te poti gandi la ceea ce trebuie sa iti spui iti poate afecta intreaga viata.

Poate fi atat de dureros incat s-ar putea sa fii deprimat sau suparat pentru asta. Este posibil sa fi renuntat chiar la schimbare si accepti ca acesta este exact asa cum esti. Nu este adevarat. Iata cateva instrumente pentru a te incepe cu noua viata.

Iata un concept important. Nu conteaza doar modul in care actionam in momentul in care conteaza. Este mai mult cum ne tratam pe noi insine in viata noastra de zi cu zi, care ne determina nivelul de incredere.

Nu este atat ceea ce facem , cat cine suntem . Aceste instrumente valoroase va vor permite sa castigati incredere in toate domeniile relatiilor de viata la cariera pana la intalnire si daca ramaneti cu ele va pot transforma interactiunile pentru totdeauna.

  • Punerea la pamant

Pamantul este cel mai fundamental mod de a-ti construi increderea. Creste eficienta altor tehnici pentru cresterea increderii. Pamantul este legatura corpului tau cu pamantul. Forta gravitatiei te atrage pe pamant si te opreste sa plutesti. Cercetarile au aratat ca reconectarea corpului tau cu forta gravitationala a pamantului iti poate afecta pozitiv sanatatea fizica si emotionala in multe feluri, inclusiv ajutandu-te sa fii mai increzator.

Sa fii impamantat este starea ta normala: doar capacitatea ta de a-ti ingropa emotiile si de a te deconecta de corpurile tale, care ii slabeste eficacitatea. Un exercitiu de impamantare zilnic poate ajuta la refacerea unei legaturi naturale a corpului.

Array

Nu numai ca va va creste increderea, dar va va imbunatati si sanatatea.

  • Fii prezent cu tine insuti

Cand sunteti prezent, cand sunteti cu adevarat in moment si nu va ganditi la trecut sau viitor, aveti incredere in mod automat. Lipsa de incredere vine din frica de ceea ce s-ar putea intampla. Daca ramai in prezent, concentreaza-te pe ceea ce se intampla acum si nu-ti face griji pentru viitor, vei fi mai increzator. Increderea nu exista decat in ​​prezent. Cu cat esti mai prezent, cu atat poti fi mai increzator. Cand va ganditi la viitor si la trecut, acest lucru poate provoca anxietate. Puterea ta personala exista in prezent, cand poti fi aici acum vei fi mai puternic si mai increzator.

Un instrument bun pentru a va ajuta sa fiti prezent este sa acordati atentie tuturor simturilor. Simtiti pamantul sub voi si aerul din plamani, atentie la orice sunete pe care le puteti auzi, privind mediul din jurul vostru si reamintindu-va unde va aflati.

  • Fiti constienti de corpul vostru

Cand esti constient de corpul tau, esti in prezent. Multi dintre noi nu avem incredere pentru ca, in loc sa traim pur si simplu in acest moment si sa facem ceea ce vrem sa facem, ne ingrijoram in cap despre care sunt consecintele fiecarei actiuni minuscule. Acest lucru te tine in cap in loc de corpul tau, iar a fi in capul tau creeaza o lipsa de incredere. Cu cat inveti sa fii in corpul tau si nu in capul tau, cu atat vei deveni mai increzator.

Va poate ajuta sa va bateti bratele sau trunchiul cu mainile ca amintire pentru a va afla mai mult in corp.

  • Fiti constienti de emotiile voastre

Cel mai frecvent motiv de lipsa de incredere este nervozitatea. Nervozitatea provine din emotii cu care nu am reusit sa ne confruntam. Daca nu simti emotiile tale in momentul in care apar, corpul tau le stocheaza pana le poti elibera.

De-a lungul anilor te umpli de tot mai multe emotii si devine mai dificil sa gestionezi ceea ce este ingropat. De aici provin multe probleme emotionale si psihologice. Cand deveniti constienti de emotiile voastre si va permiteti sa le simtiti, acestea nu sunt adaugate in banca dvs. de emotii stocate. Acesta este un pas important pe drumul catre cresterea increderii de durata. De asemenea, trebuie sa inveti cum sa eliberezi emotiile pe care le-ai pastrat si le-ai ignorat. Acest lucru se poate face cu o tehnica de eliberare emotionala.

Puteti incepe prin a incerca sa va constientizati emotiile pe parcursul zilei. Nu trebuie sa fie dificil, pur si simplu setati intentia de a observa emotiile si de a observa ce apare.

  • Meditati zilnic

Meditatia este unul dintre cele mai importante instrumente pe care le poti folosi pentru a-ti crea incredere. Marele lucru despre meditatie este faptul ca ajuta cu toate celelalte strategii de consolidare a increderii. Te ajuta sa te impamantesti, sa fii prezent si sa fii constient de corpul si emotiile tale. In timp, chiar si o scurta meditatie zilnica va poate ajuta sa fiti mai autentici in jurul femeilor si in general in viata.

  • Ai rabdare cu tine

Acesta este un aspect al consolidarii increderii, care este uneori trecut cu vederea. A nu fi greu cu tine insuti este o modalitate de a-ti creste iubirea de sine si respectul. Cand iti este greu sa creezi o situatie in care devii o victima a ta. Apoi suferiti efectele victimei, care pot provoca stres si anxietate. Acest lucru poate avea un impact puternic asupra stimei de sine si a nivelului de incredere.

  • Rade si canta

Studiile au aratat ca rasul si cantatul ajuta la stimularea nervului vag. Acesta este cel mai lung nerv din corp si circula de la creier la inima, plamani si sistemul digestiv. Nervul vag controleaza sistemul nervos parasimpatic, partea „de odihna si digerare” a sistemului nervos. Cand acest nerv este sub-stimulat, acest lucru creste sansele de a intra in mod „lupta sau zbor”.

Cand nervul vag este sub-stimulat in mod regulat, devii mai predispus la anxietate si nervozitate. Cei mai multi dintre noi avem un nerv vag vag stimulat din cauza unei combinatii de factori, inclusiv diete bogate in carbohidrati sau cu continut ridicat de grasimi, stres, postura slaba si toxine de mediu, cum ar fi mercurul.

Modul de a corecta acest lucru este de a aduce mai multe activitati care stimuleaza nervul vag. Beneficiul activitatilor care stimuleaza nervul vag este ca acestea tind sa fie calmante pentru intregul sistem si sa te faca sa te simti bine. Urmatoarele trei practici stimuleaza, de asemenea, nervul vag.

  • Tratamentul acupuncturii

Acupunctura va poate ajuta sa va construiti increderea in mai multe moduri. S-a demonstrat ca scade nivelul de stres si ajuta oamenii sa doarma mai mult si mai bine. S-a dovedit, de asemenea, ca stimuleaza nervul vag, care scade raspunsul „zborului sau luptei” si scade anxietatea.

  • Ia probiotice zilnic

Studiile au descoperit ca probioticele va pot ajuta sa gestionati stresul si sa va reduceti anxietatea si depresia prin interactiunea cu nervul vag si intestinul. Acest lucru va poate ajuta sa va cresteti nivelul de incredere in mod semnificativ.

  • gargara

De asemenea, s-a demonstrat ca gargara stimuleaza nervul vag si astfel scade nivelul de anxietate si frica.

  • Incetineste

Incetinirea este un alt mod de a te trata cu respect si iubire. Cand te grabesti in ziua ta, se intampla mai multe lucruri diferite. In primul rand, iti cresti nivelul de stres si suferi toate efectele negative, inclusiv nivelul crescut de anxietate. In continuare, nu esti prezent cu tine. Mergi repede pentru ca mintea ta este in viitor si, deoarece locul tau de forta este in prezent, asta te slabeste in mai multe moduri. De asemenea, atunci cand te grabesti, nu ai incredere ca poti realiza ceea ce ai nevoie intr-o maniera blanda. Acest lucru va consolideaza sentimentul de auto-valoare scazuta si de a nu fi suficient de bun. Acest lucru va poate scadea in mod dramatic increderea.

  • Monitorizeaza-ti vorbirea negativa de sine

Stim cu totii acea voce pe care o avem in capul nostru care vorbeste toata ziua despre felul in care nu suntem suficient de buni? Cel care spune: „Ar fi trebuit sa te descurci mai bine!” „Ai mai multa grija!” „Este imposibil!” Aceasta este vocea care te invinovateste atunci cand faci o greseala sau cand intarzii. De fiecare data cand aceasta voce iti apare in cap, aceasta iti reduce iubirea de sine si increderea in tine.

Monitorizarea acestei voci este un pas important catre cresterea increderii reale. Puteti incerca acest lucru: de fiecare data cand aceasta voce vorbeste negativ, corectati-o imediat si ganditi-va la modul in care este adevarat contrariul. Apoi spune doua lucruri pozitive despre tine. De exemplu: „idiotule! Ti-ai dat telefonul! ” Bine, „Renuntarea la ceva nu are nicio legatura cu inteligenta. Sunt un dansator incredibil si un parinte uimitor. ”

Doar sa fii atent la discutia ta de sine te va ajuta sa incepi sa o schimbi. Cu o atentie consecventa, in timp, veti incepe sa auziti din ce in ce mai putin aceasta voce si intr-o zi va fi doar disparuta.

  • Nu te bate

A te bate cu tine este o versiune mai extrema a vorbirii negative de sine. Acesta este momentul in care te asezi cu adevarat in tine. „Cum ai putea sa spui asta sefului tau? El te va concedia! Atunci nu vei avea niciun venit! Vei fi spart! ”

De fiecare data cand porneste vocea, o poti opri, de obicei, gandind ceva pozitiv despre tine. Te poate ajuta sa stii ca aceasta voce iese din cauza fricii pe care o ai in legatura cu ceva. Incercati sa va dati seama ca vocea incearca sa va protejeze de ceva. Este important sa nu judecati vocea sau sa incercati sa o reduceti la tacere sau sa o impingeti in jos. Acceptati-l, lasati-l sa spuna, dar subliniati pozitivul. Uneori va poate ajuta sa spuneti vocii: „Sunt recunoscator ca incercati sa ma ajutati, dar nu este util sa faceti acest lucru pentru a va putea opri acum. De ce nu incerci sa ma protejezi intr-un mod diferit? Poti sa faci asta?”

  • Nu-i judeca pe ceilalti

Cand ii judeci pe altii, te judeci de fapt. Iata cum functioneaza. Compasiunea incepe cu tine insuti. Pe masura ce treci prin viata, inveti sa ai compasiune pentru tine si pentru ceilalti. Fiecare dintre acestea se bazeaza pe celalalt, mai multa compasiune fata de ceilalti inseamna mai mult pentru tine si invers. Cand ajungi la un anumit punct, incepi sa ai atata compasiune pentru tine, incat ai un plus de iubire si compasiune pentru a le oferi celorlalti. Cand in cele din urma te iubesti pe tine insuti, devii incapabil sa ai altceva decat compasiune pentru ceilalti.

Intrucat aceasta este o strada cu doua sensuri, daca incetati sa judecati si blamati pe altii, aceasta va elibera energie pentru a avea mai multa compasiune pentru dvs. Cand ai dragoste adevarata pentru tine, esti mereu increzator pentru ca nu ai de ce sa te temi. Cele mai multe, daca nu toate, temerile dvs. irationale sunt cauzate de o oarecare lipsa perceputa in tine, cum ar fi lipsa de siguranta sau lipsa de control.

Puteti incepe sa observati cand ii judecati pe altii pe parcursul zilei.

  • Fii bland cu tine

O parte de a avea compasiune pentru tine este sa fii bland. Cand iti pasa cu adevarat si te iubesti, esti bland, asa cum ai fi cu oricine iubesti.

Acesta poate fi un instrument util. Tratati-va intotdeauna asa cum ati trata un copil. Ori de cate ori te lovesti de tine, mental sau emotional, sau tratandu-ti corpul intr-un mod dezamagit – opreste-te si gandeste-te: „Cum as trata un copil pe care il tineam in brate?”

Tine cont de asta pe parcursul zilei tale si vezi ce se intampla.

Trebuie sa puneti in practica aceste instrumente pentru ca acestea sa fie eficiente.

Va sugerez sa incercati aceste practici pe rand si sa respectati rezultatele. Daca nu vedeti imbunatatirea dorita pentru prima data, aceasta nu inseamna neaparat ca instrumentul nu va functiona pentru dvs. Incercati unul dintre ceilalti si reveniti la cel mai tarziu. Retineti ca aceasta lista nu reprezinta totalitatea tuturor practicilor pe care le puteti face sau ar trebui sa le faceti, dar este cu siguranta un loc minunat pentru a incepe, iar aceste practici pot face o diferenta enorma.

Daca faci aceste practici in mod constant, te vor ajuta sa-ti creezi incredere, nu doar intr-una – ci in fiecare domeniu al vietii tale. Tot ce trebuie sa incepeti este aici. Puteti incepe sa deveniti omul pe care doriti sa fiti si sa va schimbati ziua de azi cu doar un pic de efort si putina rabdare.

James Ferrigno

Authenticlife9.com

@ authenticlife9