6 sfaturi utile pentru picioarele dureroase

Exercitii, masaje & Co.  

Dupa ce ati stat mult timp in picioare sau o drumetie lunga, durerile de picioare nu sunt neobisnuite seara. www.rocksolidengineering.net Dar se poate intampla si ca picioarele sa declanseze brusc disconfort. Daca aceasta dureaza mai mult de trei zile, este recomandabila o vizita la medic. www.hardhatmama.com Dar puteti evita sau cel putin atenua durerea usoara cu urmatoarele sfaturi.

1. tv.e-area.net Continua-te mereu in miscare

Durerea picioarelor poate fi adesea evitata daca aduceti niste exercitii fizice in viata de zi cu zi – inclusiv la locul de munca. Potrivit „Suddeutsche Zeitung”, ar trebui sa va incarcati alternativ picioarele in locuri de munca in picioare pentru a contracara stresul unilateral asupra ligamentelor si articulatiilor. icyfeet.info

Daca stai adesea mult timp, de exemplu in contextul unei slujbe de birou, fa ​​o scurta plimbare in pauza de pranz sau mergi intr-una dintre statiile de autobuz in drum spre casa. Picioarele tale iti vor multumi. vok.salarycoach.com

Faceti exercitii regulate pentru a va intari muschii picioarelor si gambei. Sporturile favorabile articulatiilor, cum ar fi inotul sau ciclismul, sunt recomandate in special. infoscan.info Unitatea medicala „CityPraxen Berlin” subliniaza ca obezitatea este una dintre cele mai frecvente cauze ale durerilor de picioare. Si aici, exercitiile regulate si o dieta sanatoasa sunt importante. santafebrands.net

2. Stati in varful picioarelor impotriva picioarelor dureroase

Dupa perioade lungi de stat sau asezat, sangele se acumuleaza in membrele inferioare. www.hvra.net Un mic truc stimuleaza circulatia sangelui in cel mai scurt timp la locul de munca si intinde muschii piciorului: Stati pe degete. Pentru aceasta unitate de dans, ridicati mingea piciorului de pe podea si, astfel, mutati greutatea pe degetele de la picioare. www.babyoli.com Tineti aceasta pozitie pentru o clipa si puneti picioarele inapoi in jos. Repetati procesul de mai multe ori. bestsmileys.com

Ca o prelungire a exercitiului, poti sa stai in varful picioarelor si sa incercuiesti calcaiele ambelor picioare de zece ori la dreapta si la stanga – fara ca acestea sa atinga solul. Acest exercitiu pune inima sa mearga si previne durerile de picioare. www.brasnow.com Puteti incorpora cu usurinta micul exercitiu pentru picioare in timp ce va spalati pe dinti.

3. warbergrealestate.biz Treziti spiritele cu bai alternante

Daca vrei sa stimulezi cu adevarat circulatia sangelui in picioare, baile de contrast sunt potrivite pentru tine – mai ales vara. In acest scop, scufundati-va picioarele calde alternativ intr-un lighean pentru picioare cu apa rece si unul cu apa calda. open-goal.com Ca urmare a acestui tratament are loc o ingustare si largire neregulata a vaselor de sange. Te vei simti imediat revigorat. rufolder.ru

O baie de picioare de zece pana la douazeci de minute in apa fierbinte (36 pana la 40 de grade Celsius) la care s-au adaugat cateva picaturi de ulei esential este, de asemenea, relaxanta si benefica.

4. www.sharelook.co.uk



  • anydesk
  • dolar in lei
  • ase online
  • autodata
  • arad
  • bioclinica
  • dyfashion
  • dominos pizza
  • pantofar
  • googlemaps
  • dragoste si secrete
  • tricouri
  • rihanna
  • ciocolata de casa
  • rabla electrocasnice
  • denise rifai
  • gigi hadid
  • us election
  • sylvester stallone
  • program happy





Antrenamentul picioarelor cu exercitii de apucare

Picioarele sunt oarecum antrenate in multe sporturi, dar accentul se pune de obicei pe alte parti ale corpului. Potrivit companiei de asigurari de sanatate AOK, muschii si mobilitatea piciorului pot fi marite chiar si cu exercitii mici in timpul sezutului. www.study-online.net

Primul exercitiu presupune ridicarea unei cearsafuri usoare cu picioarele goale. Vei vedea ca nu este deloc usor. www.bhc-int.eu O unitate de 30 de secunde este suficienta. Dupa putina practica, puteti incerca sa rupeti un ziar din hartie subtire in acelasi mod. bluecollaborationfl.biz

De asemenea, poti incerca sa apuci un obiect cu degetele de la picioare si sa mergi cativa metri cu el. Pe termen lung, aceste unitati jucause intaresc muschii piciorului. eground.com

5. Masajele ajuta la circulatia sangelui

Un masaj este un ajutor eficient impotriva durerilor de picioare, nu trebuie sa fie un masaj profesional in zona reflexa a picioarelor. hdsupplysuck.biz Partenerul tau poate stimula, de asemenea, circulatia sangelui in picioare prin aplicarea unei presiuni usoare. Un masaj al talpilor picioarelor cu miscari circulare relaxeaza intreg sistemul piciorului intr-un mod placut. Utilizati un ulei de masaj stimulant pentru un efect sporit.

Cu o rola de masaj pentru picioare, va puteti rasfata putin picioarele: Asezati-va picioarele pe aparat de masaj si miscati-le incet inainte si inapoi. Butoanele atasate dispozitivului slabesc muschii si stimuleaza circulatia sangelui. De asemenea, puteti plasa rola de masaj sub birou.

6. Ambalajul trebuie sa fie corect: pantofii

Tuturor le place sa scoata pantofii sic din dulap pentru ocazii festive. Desigur, acest lucru este permis – cu toate acestea, pentru a evita stresul incorect permanent asupra picioarelor, ar trebui sa va puneti pantofi confortabili in viata de zi cu zi. Deoarece incaltamintea constrangatoare, neergonomica poate duce la puncte de presiune dureroase.

Pantofii cu talpi mai groase si un toc de amortizare ofera usurare. Branturile potrivite pot creste efectul. De asemenea, asigurati-va ca exista suficient spatiu pentru degetele de la picioare.

Sfat: Din cand in cand ar trebui sa te descurci complet fara pantofi rezistenti si sa-ti tratezi picioarele cu o mica pauza descult. Deoarece picioarele trebuie sa se adapteze la denivelarile podelei atunci cand merg desculti, muschii sunt intariti. O suprafata moale, cum ar fi o pajiste sau nisip, este ideala pentru a merge descult. Cu toate acestea, aveti grija la albine si alte insecte aici. Chiar si pe podele prea calde sau prea reci, este mai bine sa nu mergi fara pantofi.