Pierderea in greutate cu dieta de 12 ore: top sau flop? Asta spun expertii despre asta

Unii o numesc dieta de 12 ore, altii 12:12 post intermitent. Ceea ce se intelege este acelasi: organismului i se acorda o pauza de douasprezece ore de la mancare. ability.brazosworkboots.org In timpul acestei faze de post, ar trebui sa slabeasca apropo kilogramele in plus. Dar cat de reusita este metoda?

Prezentare generala
  • Care este dieta de 12 ore?
  • Dieta de 12 ore nu este o dieta miracola
  • Cum mananci in fazele de alimentatie?
  • Fi atent la
  • Pentru cine este si cine nu este? 
  • Dezvoltati-va propria dieta

Ce este dieta de 12 ore?

Dieta de 12 ore permite consumul de douasprezece ore. forecresults.com Celelalte douasprezece ore sunt postite. Exemplu: Daca iei micul dejun la opt dimineata, nu trebuie sa mananci nimic dupa opt seara. katarinakids.ieproducts.com Sustinatorii dietei de 12 ore vad multe beneficii:

  • Corpul nu intra in foamete.
  • Lirelele scad fara efectul yo-yo. www.mutualgravity.com
  • Nu este nevoie sa numarati caloriile.
  • Puteti manca ceea ce va este foame. www.rkspecialties.net Nu exista alimente „rele”.
Cele mai mari conceptii gresite despre nutritie

Seria foto cu 9 poze

Dieta de 12 ore nu este o dieta miracola

Suna tentant. www.hardcoreoffice.com Dar ce este? Diplom-Oecotrophologin Silke Restemeyer de la Societatea Germana pentru Nutritie (DGE) atenueaza asteptarile despre presupusul miracol al figurii „dieta de 12 ore”: „Studiile individuale arata efecte pozitive asupra pierderii in greutate corporala si efecte pozitive asupra sistemului cardiovascular. Cu toate acestea, conform primelor meta-analize, postul intermitent nu prezinta avantaje generale fata de reducerea continua a energiei – dar nici dezavantaje nu are. americaneggboard.org

Acest lucru este confirmat si de nutritionistul Brigitte Neumann: „Studiile actuale arata ca pierderea in greutate nu are mai mult succes cu postul intermitent decat cu alte metode de slabire. „Principiul” este intotdeauna acelasi: daca aportul de calorii este mai mic decat consumul de calorii, kilogramele scad posturile mai lungi functioneaza la fel de bine si mai putine calorii pe masa fara un post mai lung. www.yddsda.com

Gustati mai putin cu dieta de 12 ore

Cu toate acestea, dieta de 12 ore are un singur avantaj decisiv: ofera reguli fixe. Mananca douasprezece ore, nu mananca nimic timp de douasprezece ore. orient-freight.com Aceste linii directoare clare ofera orientare si, de asemenea, ajuta la economisirea unor calorii pentru gustari. Pentru ca in faza de post stabilita, nu exista calorii suplimentare. www.hdlumber.com Ca sa ramanem cu exemplul nostru: dupa ora 20:00, nu se mai mananca nimic – si, prin urmare, fursecurile si chipsurile sunt eliminate in timp ce va uitati la televizor, la fel ca alcoolul si branza cand cititi o carte seara. Dieta de 12 ore poate ajuta la economisirea exacta a acelor „calorii de gustare” in plus sau „calorii care nu sunt foame, ci plictisite”. www.kmmutants.org „Postul intermitent te ajuta intotdeauna sa slabesti atunci cand mananci mai putin”, explica Brigitte Neumann. „

Cum mananci in fazele de alimentatie?

Dar daca mananci prea mult in „fazele de alimentatie”, vei prelua rapid caloriile economisite in faza de post – si vei stoca plusul de energie in depozitele de grasime. www.badboyworldwide.com Cateva sfaturi simple previn: „Evitati gustarile intre mese si lacomia excesiva si mancati portii normale cu multe legume, fructe si produse din cereale integrale”, ne sfatuieste Silke Restemeyer. „O densitate energetica mai scazuta face posibila consumul de cantitati satioase cu un aport energetic relativ scazut. industrialstrengthad.com ” Doua mere (250 de grame), sase morcovi (450 de grame) sau 300 de grame de iaurt cu continut scazut de grasimi contin tot atatea calorii cat o jumatate de croissant (30 de grame), si anume 150 de kilocalorii.

Dieta de 12 ore: Malnutritia este putin probabila

Un beneficiu al dietei de 12 ore este ca niciun aliment nu este interzis sau „rau”. informationoperations.com Acest lucru extinde semnificativ meniul in comparatie cu alte diete. Cei care consuma o dieta echilibrata si variata in timpul celor douasprezece ore nu trebuie sa se teama ca organismul lor va deveni deficitar sau chiar va ameninta efectul yo-yo. bellevilla.com



  • locuri de munca satu mare
  • stiri satu mare
  • volvo xc60
  • scoruri live
  • lightinthebox
  • psg
  • john wick: chapter 3
  • mitsubishi
  • italia keno
  • un an nou fericit!
  • google translate english
  • puzzle
  • cele 10 porunci
  • chromecast
  • euro to lei
  • san marco
  • dakota johnson
  • blat de tort
  • naomi osaka
  • bb shop





Indiferent de tipul de dieta pe care il alegeti: „Nu este vorba de a slabi cat mai repede posibil, ci de a slabi intr-un mod sanatos si pe termen lung”, spune Brigitte Neumann, diplomat-oecotrofolog.

Pentru nutritionistul este clar: „Posul intermitent poate sustine pierderea in greutate si in acelasi timp poate integra o schimbare pe termen lung a dietei. duraproca.de Acesta este un mare avantaj. Majoritatea dietelor clasice dureaza doar o perioada scurta de timp – si 98 la suta din toate dietele duc la mai mult dupa cinci ani greutatea corporala, asa cum este indicata de cantarul inainte de dieta. floridaimaging.com

Faza de post a dietei de 12 ore: la ce sa fii atent?

In faza de post, oamenii nu doar evita alimentele, ci si bauturile care contin calorii, cum ar fi alcoolul, limonadele, sucurile si laptele. Este permisa apa si ceaiuri din plante neindulcite. b4a.yasha.org „Bea mult. Stabilizeaza circulatia si stimuleaza metabolismul”, recomanda expertul in nutritie Restemeyer. hotelsepicuriens.com In plus, un pahar mare cu apa ajuta la potolirea foametei din mijloc.

Dieta de 12 ore: pentru cine este si pentru cine nu? 

Postul intermitent este, in principiu, potrivit pentru fiecare persoana sanatoasa si poate fi usor integrat in viata de zi cu zi. 91.121.34.165 Femeile insarcinate, femeile care alapteaza, copiii si adolescentii nu ar trebui sa posteasca, deoarece riscul de deficienta de nutrienti este prea mare. Acest lucru se aplica si persoanelor cu tulburari de alimentatie sau care sunt sever subponderali. „Postul trebuie discutat cu medicul in prealabil atunci cand luati medicamente si cu boli cronice precum diabetul zaharat si bolile anterioare”, ne sfatuieste Restemeyer.

In plus, nu toata lumea poate lua pauzele lungi dintre mese. Unii reactioneaza cu probleme circulatorii, dureri de cap, dificultati de concentrare si oboseala. Oricine observa ca organismul nu poate face fata dietei de 12 ore ar trebui sa se opreasca si sa manance ceva. De asemenea, este posibil sa adaptati intervalele de post la nevoile propriului organism: Unii oameni se pot intelege mai bine cu 14 ore de mancare si zece ore de post.

  • Pierderea in greutate: conform cercetatorilor, aceasta este dieta perfecta
  • Cu lista de cumparaturi: Dieta Paleo – aceste alimente sunt permise
  • Nou plan de nutritie: Cat de promitatoare este dieta de 2 zile?

Dezvoltati-va propria dieta

Neumann va sfatuieste sa va ascultati propriul corp. Pe langa cei 98 la suta care au mai multe kilograme decat inainte de cinci ani dupa o dieta, mai sunt si cei doi la suta care reusesc sa-si mentina greutatea permanent. Daca expertul in nutritie vorbeste cu acesti oameni, devine clar: „Cunostintele sunt pe cat de simple, pe atat de plauzibile. Acesti oameni au aflat singuri cum este posibil sa slabeasca kilogramele. Practic si-au dezvoltat propria dieta, si-au adaptat-o ​​individual. si l-a implementat cu succes.”

Aici puteti experimenta: unii se inteleg bine cu pauze mai lungi de masa, altii cu gustarile si dulciurile de mai sus. Altii se bucura de exercitii fizice si ard calorii suplimentare in acest proces. De asemenea, trebuie luate in considerare preferintele alimentare. Daca va place sa mancati carbohidrati, puteti economisi grasimi. Daca nu vrei sa ratezi limonada la pranz, poti lasa deoparte desertul.

Surse folosite:

  • Cercetare proprie