7 motive pentru a manca sfecla rosie in fiecare zi

Va explicam de ce sfecla rosie este atat de sanatoasa si ce feluri de mancare delicioase puteti evoca cu ea. leweb2zero.tv Plus: reteta de supa de sfecla rosie

Fotografie: iStockphoto

Sfecla rosie este sanatoasa!

Sfecla rosie nu contine doar nutrienti importanti, cum ar fi vitamina B, fier, magneziu si potasiu, dar este si un furnizor major de nutrienti care se gasesc doar in cateva alimente. kentuckyheadhunters.net (Apropo: ghimbirul este, de asemenea, un produs universal. www.goldankauf-engelskirchen.de O reteta grozava de apa sanatoasa cu ghimbir poate fi gasita aici). www.showcase-music.com

Aici va explicam ce nutrienti speciali ofera sfecla rosie si cum legumele ne afecteaza corpul:

1. www.superiorfemdom.com Scade tensiunea arteriala

Sfecla rosie este bogata in nitrati. www.mobileread.mobi Acestea sunt transformate in oxid nitric in organism, care relaxeaza si dilata vasele de sange, astfel incat oxigenul si substantele nutritive sa poata fi transportate mai bine. blog.couponalbum.com Imbunatatirea circulatiei sangelui scade tensiunea arteriala. www.e-appu.jp Sfat: Chiar si un pahar de suc de sfecla rosie pe zi poate scadea tensiunea arteriala, arata acest studiu. www.dynonames.com

2. www.mortgageresource.com Reduce riscul de boli de inima

Sfecla rosie contine multa betaina si vitamina B folat, care impreuna scad nivelul de colesterol din sange. www.e-skafos.gr Efectul tuberculului poate preveni bolile arteriale si cardiace. game.gmc-china.net

3. union.diexun.com Promoveaza rezistenta

Sportivii profesionisti jura pe sfecla rosie. variglog.com De ce? Nitratii continuti sunt amplificatori absoluti de putere care promoveaza rezistenta. webradio.fm Studiile cu sportivi confirma acest efect pozitiv. www.searchingredirect.com Aveti nevoie de trei pana la cinci tuberculi de sfecla rosie (de exemplu, ca suc) inainte de sesiunea de sport pentru a avea performante semnificativ mai bune. www.ma.by De altfel, nivelul de nitrati este cel mai ridicat la doua pana la trei ore dupa administrare. www.backbonebanners.com

4. www.yourlunghealth.com



  • nume de baieti
  • diamante
  • memes
  • hqporner
  • cs money
  • meteo blue
  • my telekom
  • lidl oferte
  • rezultate alegeri prezidentiale 2019
  • wap web
  • blackberry
  • glume
  • jocuri friv
  • og times
  • singapore
  • ok google
  • my cez
  • maps
  • download chrome
  • filme de groaza





Imbunatateste functia creierului

Oxidul nitric relaxeaza si largeste vasele de sange – inclusiv in creier. calendar.allcapecod.com Acest lucru este deosebit de important pe masura ce imbatranim, deoarece capacitatea noastra de a forma oxizi de azot pe cont propriu scade. De asemenea, metabolismul creierului si activitatea nervoasa scad. Aici sfecla actioneaza ca un motor pentru creier. Rezultatele unui studiu din 2010 au aratat ca persoanele care au urmat o dieta bogata in nitrati de doua zile au putut sa se concentreze, sa se organizeze si sa lucreze mai in detaliu decat cei care aveau un continut scazut de nitrati.

5. Sustine functiile hepatice

Consumul de sfecla rosie in fiecare zi poate ajuta la reducerea acumularii de grasime in ficat. Acest lucru se datoreaza betainei, care, apropo, se gaseste doar in spanac si quinoa. In acest fel, tuberculul nu numai ca promoveaza functiile ficatului, ci scade si colesterolul si, de asemenea, reduce dimensiunea ficatului.

6. Ajuta cu bolile cronice

Sfecla este bogata in betalaine, o clasa de antioxidanti – si, de asemenea, in alti agenti antiinflamatori despre care stiinta a demonstrat ca lupta impotriva radicalilor liberi si reduc bolile inflamatorii si cronice.

7. Este bun pentru digestie

Pentru a imbunatati procesul digestiv, ajuta la consumul de alimente bogate in fibre – cum ar fi sfecla rosie. O cana de suc de sfecla rosie pe zi ajuta la scaderea riscului de constipatie, hemoroizi si diverticulita. Betaina pe care o contine are, de asemenea, un efect pozitiv asupra digestiei, spun oamenii de stiinta. Sfat: Napul este ideal si intr-o salata.  

Fotografie: iStockphoto

Supa de sfecla rosie

Reteta de supa de sfecla rosie

Cu aceasta reteta, puteti gati rapid o supa delicioasa de tuberculi rosii, care este la fel de gustoasa, pe atat de sanatoasa

Ingrediente si reteta pentru supa (pentru 2 portii):

Se toaca 2 salote, se taie 1 cartof mic si se taie 400 g sfecla rosie (cruda) si se calesc cu 600 ml supa de legume la foc mediu aproximativ 30 de minute, apoi se face piure. Se condimenteaza apoi supa cu sare si piper si se bucura de proaspata.  

Urmariti Urmatorul

Cele mai recente videoclipuri

Activati 3Q nexx GmbH sub „Furnizor” pentru a vedea continutul