Aceste 29 de alimente te vor ajuta sa slabesti

Mai tii in ideea ca singura modalitate de a slabi este sa faci dieta? Aceasta ipoteza este de mult depasita. mnobgyn.us Astazi, cheia pentru a-ti atinge silueta visata este o dieta constienta si sanatoasa: alegerea alimentelor tale joaca asadar un rol major. privategenetics.com Aflati ce produse va pot ajuta sa pierdeti in greutate si de ce. watchfeel.com

De aceea calitatea conteaza mai mult decat cantitatea

Principala problema cu o dieta este de obicei abstinenta radicala si poftele de mancare asociate si proasta dispozitie. syndicatesdomain.net Puteti evita aceste consecinte mancand suficient din lucrurile potrivite, bazandu-va pe o densitate mare de nutrienti si o cantitate suficienta de fibre. eliteopinion.com Si apoi puteti manca cat mai mult pana cand va simtiti satul, fara sa va faceti griji inutil ca mancati ceva nesanatos. markpace.com

Numararea caloriilor si a cantitatii de alimente nu mai sunt neaparat o prioritate, ci mai degraba din ce este facuta mancarea. labusiness.biz Stimuleaza metabolismul si arderea grasimilor, tin constant nivelul zaharului din sange si se satura mult timp? Atunci da-o!

In videoclip: 5 motive pentru care dieta accidentala este daunatoare pentru tine

29 de alimente pentru pierderea in greutate

Paste, cereale & Co. natrataste.info

  1. Paste din grau integral facute din spelta : va umpleti mai mult decat pastele din grau si, de asemenea, contin mai putine calorii goale. sweepstastic.com
  2. Fulgi de ovaz : sunt o baza excelenta pentru micul dejun si contin multe proteine. shuizumall.com
  3. Cartofi: au un efect de umplere de lunga durata si nu furnizeaza prea multi carbohidrati. wwis-india.com
  4. Paine din grau integral : Contine carbohidrati complecsi, care organismul dureaza mai mult timp pentru a fi digerati. valentinarendon.com Deci esti plin mai mult. hhv.com
  5. Fidea Konjac : sunt ridicol de saraci in calorii, dar se umplu rapid. live2hustle.com Un substitut minunat pentru paste de toate felurile!

Legume cu fructe

  1. Grapefruit : Contine substante amare care asigura o ardere mai eficienta a grasimilor. sasto.com
  2. Legume cu frunze : Spanacul, rucola si Co. casasolo.com se umplu bine si contin multe minerale importante. adriacafe.com



    • transilvania
    • itm
    • banca transilvania
    • ok magazine
    • mae
    • picrew
    • spitalul militar
    • facebook belépés
    • cand se schimba ora
    • fa
    • ninite
    • televizoare emag
    • weekend
    • tion
    • program pro tv
    • tvr1
    • radio zu online
    • meghan markle
    • sfanta maria
    • mentimeter




  3. Avocado : Contine grasimi sanatoase si multi alti nutrienti. allmultimediastorage.com
  4. Broccoli : Ofera multe ingrediente sanatoase, cum ar fi calciu, magneziu si crom, care sunt bune pentru un metabolism sanatos. schultheis.net
  5. Rosiile : Datorita continutului ridicat de fibre si a continutului ridicat de apa, acestea se umplu si contin, de asemenea, mult potasiu. koko-ti.net

De acum inainte, atunci cand faci cumparaturi, asigura-te ca alegi alimente care te pot ajuta sa slabesti.

Lactate

  1. Zara : Zara pura si neindulcita este satioasa, contine multe proteine, mult calciu si poate ajuta la pierderea in greutate.
  2. Branza Harzer : este pe primul loc printre alimentele cu un continut ridicat de proteine!
  3. Branza de vaci : contine, de asemenea, o multime de proteine ​​si este grozava ca un tartinat pe paine sau cu fructe.
  4. Lean quark : Mancarea preferata a culturistilor, cu un continut minim de grasimi si un continut foarte mare de proteine.

Carne de peste

  1. Pasari de curte : Ofera multe proteine ​​si putine grasimi atunci cand sunt prajite cu doar o cantitate mica de ulei.
  2. Peste : este sanatos, ofera proteine ​​si omega-3! Nu ar trebui sa mananci prea mult de anghila, hering sau ton, deoarece acesti pesti sunt foarte grasi.
  3. Carne de vita slaba : este, de asemenea, o sursa excelenta de proteine ​​animale.
  4. Miel : Contine multe proteine ​​si L-carnitina, care este grasimea corporala.

condimente

  1. Chili : condimentul sau stimuleaza metabolismul prin cresterea temperaturii corpului.
  2. Ghimbir : De asemenea, creste temperatura corpului si arde mai multe calorii.

Alte alimente

  1. Chiaseminte : stimuleaza digestia, se umfla in organism si satureaza
  2. Nuci : densitate energetica mare, umplutura (cele cu relativ putina grasime, nuci, migdale)
  3. Ou : Te face sa te simti plin, multe proteine
  4. Leguminoase : multe vitamine, oligoelemente, fibre (te umple bine)
  5. Otet de mere : umplere rapida, dieta
  6. Ulei de cocos : desi contine multe grasimi, arde calorii mai repede decat alte uleiuri comestibile (doar inlocuiti)

bauturi

  1. Apa plata : ar trebui sa bei 2-3 litri de apa pe zi pentru a-ti stimula metabolismul cat mai mult posibil, daca bei mult, stomacul este plin
  2. Ceai neindulcit : Daca apa este prea lipsita de gust pentru tine pe termen lung, poti pur si simplu prepara ceaiul la alegere. De obicei are si un gust rece!
  3. Cafeaua : cafeaua neagra fara lapte si zahar are 0 calorii, stimuleaza circulatia

Daca, la fel ca mine, nu esti adepta dietelor radicale, dar preferi sa iti schimbi dieta incet, poti integra treptat alimentele mentionate mai sus in alimentatia ta. O multime de exercitii fizice (nu neaparat un program de exercitii strict) va avea, de asemenea, efecte pozitive asupra siluetei tale daca iti schimbi obiceiurile alimentare. Va doresc succes!

Sursa imaginii:

iStock / Getty Images Plus / Lisovskaya, iStock / Getty Images Plus / Dangubic