Nu doar cat timp dormim determina cum ne simtim dimineata. usa-china.info Cel mai mult, sunt lucrurile pe care le facem inainte de a merge la culcare

Fotografie: iStock

Unele obiceiuri sunt adevarati hoti de somn

Te simti epuizat dimineata pentru ca pur si simplu nu ai dormit suficient noaptea ? Sau esti unul dintre acei oameni care, in ciuda somnului suficient (de la opt ore in sus), pur si simplu nu pot calca dimineata? 

Atunci ar trebui sa aruncati o privire atenta la ceea ce faceti seara, imediat inainte de a merge la culcare. utilivac.com Pentru ca unele obiceiuri ar putea strica planurile de a dormi bine inainte de a inchide ochii. baggy.cbrne.info Consumul de fructe apartine de ex. ihatescioncarmax.org De exemplu, exista o multime de alte lucruri care stau in calea recuperarii. tanuwidjaja.com  

Un pahar de vin inainte de culcare te oboseste si te ajuta sa adormi. patriotplacemuseum.net Dar alcoolul are un efect negativ asupra calitatii somnului . wellheeledfineshoes.com Timpul pe care il petreceti dormind in pat poate fi mai lung – nu este chiar relaxant. improvisportal.net

2. all-that-jazzbrand.net Cititi pe tableta sau smartphone

Lumina puternica semnaleaza corpului ca este timpul sa actioneze. durhamshelter.com Daca inca iti folosesti smartphone-ul sau tableta in pat seara si te uiti la lumina stralucitoare a dispozitivului , vei avea probleme in a adormi dupa aceea. internetex.com Daca totusi doriti sa utilizati tableta sau smartphone-ul seara, ar trebui sa instalati o aplicatie de estompare precum Twilight (disponibila in PlayStore si iTunes). obitarchive.org Acest lucru atenueaza lumina stralucitoare si lasa dispozitivul sa straluceasca in tonuri rosii , care au o influenta semnificativ mai mica asupra comportamentului somn-veghe. krzyszkowice.wildwoodsonfire.com



  • spitalul militar
  • phub
  • despre seriale ro
  • ziarecom
  • pancakes
  • stiri constanta
  • palestina
  • ziar
  • sarmale
  • inima
  • sun plaza
  • filme 2021
  • pcgarage
  • gamedesire
  • r
  • meteo satu mare
  • george burcea
  • model cv
  • humanitas
  • telefoane altex




3. hoppmd.com Bea cu cofeina

Este clar ca nu trebuie sa bei un espresso dublu chiar inainte de culcare. www.presidentialproperties.com Dar este surprinzator cate ore inainte de culcare ar trebui sa evitati cofeina pentru a gasi dupa aceea un somn odihnitor . isamericaonline.com Chiar si cei care beau un espresso dublu cu trei ore inainte de culcare isi schimba ceasul intern cu 40 de minute, ceea ce face mai greu sa adormi. www.tiremartinc.net Acesta a fost rezultatul unui studiu al Universitatii din Colorado. www.bellsystem.net Oamenii de stiinta recomanda intreruperea cofeinei cu cel putin sase ore inainte de culcare. www.registereverywhere.cc

4. www.hawkspur.com Foloseste retelele sociale

Motivele pentru aceasta nu au fost inca pe deplin clarificate, dar un studiu al Universitatii din Pittsburgh a aratat ca persoanele cu varste cuprinse intre 19 si 32 de ani care folosesc intens retelele de socializare inainte de a merge la culcare (adica nu doar citesc, ci si comenteaza si, de exemplu, facand clic pe „Imi place”), aveti tulburari de somn de doua ori mai des decat persoanele care nu folosesc Facebook sau Instagram inainte de a merge la culcare. Daca ai probleme cu somnul, nu ar trebui sa vizitezi aceste retele macar seara.

5. Consumul de grasimi saturate si zahar

Oamenii de stiinta de la Academia Americana de Medicina a Somnului au aratat intr-un studiu recent ca calitatea somnului si probabilitatea de a ramane adormit scade rapid daca alimentele cu grasimi saturate si zahar sunt consumate inainte de a merge la culcare. Alimentele bogate in fibre precum produsele din cereale integrale, fructele uscate sau fructele de padure asigura un somn semnificativ mai bun si, prin urmare, mai odihnitor.

Urmariti Urmatorul

Cele mai recente videoclipuri

Activati 3Q nexx GmbH sub „Furnizor” pentru a vedea continutul