Acestea sunt cele mai mari greseli dupa antrenament

Cand si ce poti manca de fapt dupa exercitii fizice? Si ce zici de bauturi si o intindere buna? Va vom spune cele mai importante reguli dupa antrenament.

Dupa ce faci exersare la o bere cu prietenii, seara poate incepe! De asemenea, este tentant sa te rasfeti cu ceva gustos dupa un antrenament, la urma urmei, tocmai ai ars o multime de calorii. sofortindenurlaub.de Stim singuri ca aceasta nu este cea mai buna idee. Adevarul este: poti face multe greseli dupa un antrenament. personalpayday.com Dar ce ar trebui sa faci exact dupa ce ai facut miscare si de ce ar trebui sa te descurci de fapt? Iata ce se face si ce nu.

Nu: bea prea putin

Cand facem exercitii fizice, nu numai ca consumam multe calorii, ci si multa apa prin transpiratie. inourownimage.com Prin urmare, cu siguranta ar trebui sa bei suficient in timpul antrenamentului si mai ales dupa antrenament. Cat costa? Aproximativ 30 pana la 35 ml pe kg de greutate corporala plus 500 pana la 1000 ml pentru fiecare ora de activitate fizica. robertdeitz.biz Cea mai buna alegere: apa minerala perfect normala.

Asigurati-va ca stati departe de bauturile sportive. wciexpress.info Cele mai multe dintre ele sunt prea scumpe si uneori pline de zahar. Sifonul, cola sau sucul, precum si bauturile energizante, de asemenea, nu sunt o idee buna. speedtube.com Bineinteles, alcoolul este si un interzis dupa exercitii fizice.

Nu: sari peste racirea

Tocmai te-ai antrenat de doua ore si te-ai saturat de racirea enervanta? Nu e bine! Incalzirea si racirea sunt parti importante ale oricarui antrenament. blog8231.blogspot.com Intinderea este importanta pentru a reduce pulsul si bataile inimii si pentru a calma corpul. In plus, exercitiile de intindere slabesc muschii si previn astfel ranile si incordarile musculare. youventure.com

Citeste si: Antrenament la interval in timpul alergarii: Cu acest truc vei slabi mai repede si vei fi in forma super!

Nu: inghesui dulciuri si fast-food in tine

Oricine face sport si arde multe calorii ii este foame. Mai ales dupa antrenament, exista o mare tentatie de a te rasfata cu ceva gustos – la urma urmei, chiar ai dat de gaz. www.setyloseusa.com Dupa un antrenament transpirat, multi se rasplatesc cu o pizza grasa sau o bucata uriasa de tort de ciocolata. Doar nu!

Ar trebui sa ne tinem mainile departe de asta dupa antrenament:

  • Dulciuri
  • Fast food
  • mancare grasa, copioasa
  • portie mare
  • Paste si orez
  • paine alba
  • Chips & Flips

Consumul de calorii: ce sport arde cate calorii?

A face: Mananca ceva bogat in proteine

Oricine a facut antrenament de forta ar trebui sa manance cu siguranta ceva bogat in proteine ​​dupa antrenament. www.camber.org Muschii au nevoie de proteine ​​pentru a creste. Un iaurt cu banane este perfect, sau o portie de quark cu continut scazut de grasimi. yuf.coreshops.com O bucata de carne sau peste este, de asemenea, bogata in proteine. Toti cei care s-au ingrijit in principal de rezistenta lor ar trebui sa foloseasca si proteine, dar sa nu uite de carbohidrati pentru a-si reface rezervele de energie. drvault.net O felie de paine integrala sau fulgi de ovaz este ideala.



  • dictionar de vise
  • volkswagen
  • messi
  • florin piersic
  • lira sterlina
  • viata libera
  • altex
  • mr bean
  • paintings
  • sodexo
  • adevarul.ro
  • vremea ploiesti
  • locuri de munca baia mare
  • imobiliare.ro
  • iqos
  • netflix gratis
  • amazon
  • telecom
  • contract vanzare cumparare auto
  • çeviri




Iata ce poti manca dupa ce te-ai antrenat cu constiinta curata:

  • Iaurt natural cu fructe
  • Legume cu dip de quark
  • ovaz
  • Paine integrala cu branza
  • salata
  • pui
  • peste
  • nuci
  • avocado

Nu: Nu manca nimic dupa antrenament

A nu manca nimic dupa un antrenament este la fel de rau ca sa mananci prea mult sau un lucru gresit, pentru ca dupa antrenament, rezervele noastre de glicogen sunt goale si ne simtim slabiti. www.einkaufen-in-stuttgart.de 15 minute pana la o ora dupa exercitiu este cel mai bun moment pentru a va reincarca bateriile. Daca astepti mai mult de doua ore, risti o supraalimentare a muschilor. ar7.saddlebrookesourcebook.com

Chiar si cei care vor sa slabeasca ar trebui sa ia macar ceva dupa antrenament pentru a ramane productivi pe termen lung.

Apropo, fie pentru pierderea in greutate, cresterea muschilor sau pentru un stil de viata sanatos, dieta ta este un factor important pe care il poti influenta pozitiv: raspunde la chestionar si foloseste goFit pentru a-ti crea planul individual de nutritie cu gofeminin!*

Sfat de lectura: Cum pot slabi rapid? Cele mai eficiente 8 sfaturi

Nu: Nu este timp pentru dus

Uneori lucrurile trebuie sa se intample foarte repede dupa un antrenament. canyoningpark.com Cu toate acestea, in niciun caz nu trebuie sa renuntati la dus, deoarece transpiratia de pe piele face ca bacteriile sa se formeze mai repede. Nu este suficient doar sa schimbi hainele. magicshowbiz.com

Nu: mergeti la sauna imediat dupa antrenament

Multi oameni merg la sauna imediat dupa antrenament pentru a se relaxa cu adevarat. Dar mai bine nu faci asta. motornet.com Pentru ca sportul ne slabeste sistemul imunitar si suntem mai susceptibili la boli. Caldura din sauna nu face decat sa mareasca aceasta susceptibilitate. northcarolinasown.com

S-ar putea sa va intereseze si: Scapati de grasimea de pe burta: cele mai bune sfaturi si exercitii pentru un abdomen plat

Joi: relaxeaza-te si ia pauze

Oricine a realizat multe se poate relaxa. Asta inseamna: odihneste-te dupa antrenament. www.mad-tech.com Dupa un antrenament amplu, dormi cel putin opt ore pentru a incepe noua zi in forma si improspatat. Daca vrei sa faci ceva bun pentru tine imediat dupa antrenament, te poti rasfata cu o baie de relaxare. www.lfpro.co.uk

De asemenea, cel mai bine este sa iei intotdeauna o zi de pauza sportiva, astfel incat grupele tale musculare sa se poata regenera suficient. Daca antrenezi diferiti muschi in doua zile, poti, desigur, sa te intorci la antrenament a doua zi.


Scrisori de stiri

Stiri, sfaturi si tendinte.. . avem multe subiecte interesante pentru tine!

Nu: Du-te imediat la culcare

Sa te relaxezi pe canapea este in regula, dar sa mergi direct in pat nu este o idee buna. Corpul isi ia timpul sa coboare din nou. Nu putem dormi imediat dupa antrenament – decat daca a fost un curs de yoga.

* Link afiliat