Adesea avem probleme in a ne odihni seara si a adormi rapid. In schimb, aruncam dintr-o parte in alta. www.nbnnews.com Va vom arata cele mai bune sfaturi si ritualuri de urmat pentru a adormi rapid.

Cauzele insomniei pot fi nelinistea, chinuiala sau pur si simplu lipsa de oboseala. www.knowsleep.com Pentru bunastarea corpului si productivitatea in viata de zi cu zi este totusi esential un ritm de somn reglat.

Adormi repede: miscarea te oboseste

Cei care fac suficient exercitii in viata de zi cu zi si streseaza organismul adorm si ei mai repede. www.stockfootageonline.com Incearca o plimbare de seara. Aerul proaspat te oboseste si apoi te lasa sa dormi mai profund. yellowpages.co.in Exercitiile fizice regulate ajuta, de asemenea, organismul sa fie epuizat si sa adoarma rapid. Totusi, se poate intampla si opusul aici: daca faci un antrenament greu cu putin timp inainte de a merge la culcare, acest lucru iti poate mentine corpul treaz si vei adormi mai incet. ads.pukpik.com In mod ideal, intre antrenament si somn ar trebui sa existe doua pana la trei ore.

Adormi repede: citirea sau ascultarea ca ritual

Ritualul citirii sau ascultarii este ideal pentru doborarea corpului si pregatirea pentru culcare. chattanooga.net Luati o lectura usoara, care este interesanta, dar nu exagerata, si cititi intr-un loc linistit. Acest lucru face ca organismul sa se opreasca mai usor si mai rapid. fukugan.com

Ascultarea cartilor audio ajuta, de asemenea, multi oameni sa adoarma rapid. Si aici alegerea povestii depinde in totalitate de tine. mnews.atode.cc Aceasta poate fi, de exemplu, o carte audio pe care o cunosti din copilarie sau o poveste amuzanta si usoara. Iata un sfat: mai degraba ar trebui sa evitati povestile interesante. www.startgames.ws Acestea te vor tine treaz, in loc sa te ajute sa adormi rapid.

Adormi repede cu aceasta tehnica de respiratie

Mentinerea unui anumit ritm de respiratie are un efect pozitiv asupra sistemului nervos si beneficiem de pe urma acestuia. eonstreams.com Un mesaj pe care americanul Dr. Andrew Weil a predicat de ani de zile. topsiteswebdirectory.com Se ocupa de yoga si medicina integrativa si este unul dintre cei mai importanti reprezentanti ai asa-numitei tehnici de respiratie 4-7-8. Acestia sunt pasii individuali:

  • Inspira pe nas, numarand pana la patru. www.sl-360.com
  • Acum tine-ti respiratia si numara pana la sapte.
  • Acum expira pe gura si numara pana la opt. walkersands-dot-yamm-track.appspot.com Asezati varful limbii in spatele incisivilor superiori pe cerul gurii, astfel incat aerul din dreapta si din stanga limbii sa scape cu un suierat usor. Este mai usor daca buzele sunt stranse putin. www.snzg.cn  
  • Repetati acest ciclu de respiratie de patru ori.

Dr. web.bambooin.gr.jp



  • gabriela firea
  • cerave
  • edu
  • gsmnet
  • asia fan info
  • messenger
  • boxa portabila
  • sibiu
  • kurt cobain
  • renault megane
  • adevărul
  • andreea balan
  • forge of empires
  • treninguri barbati
  • philips
  • rl
  • mapn
  • fete
  • image
  • hyundai kona





Weil recomanda sa faceti patru exercitii de respiratie dimineata dupa trezire si seara inainte de a merge la culcare.

Adormi repede: inchide-ti smartphone-ul

O rutina consecventa va poate ajuta sa gasiti un ritm regulat de somn si sa adormiti mai repede. cs.eservicecorp.ca Dar o stim cu totii: seara in pat pur si simplu setam rapid ceasul desteptator si o ora mai tarziu ne trezim inca deruland prin retelele de socializare. Smartphone-urile si televizoarele folosesc o anumita lumina albastra care impiedica eliberarea asa-numitului hormon al somnului melatonina si ne impiedica sa dormim. fireflyvodka.com In mod ideal, evitati utilizarea dispozitivelor cu o ora inainte de a merge la culcare. Restul inainte de culcare va poate imbunatati calitatea somnului. cdnbusinessdirectory.com

Sfat: Setati functia de somn pe smartphone-ul dvs. Aplicatiile sunt apoi inchise automat la ora stabilita si iluminarea ecranului este redusa. markclark.com Cel mai bine este sa plasati smartphone-ul intr-un alt colt al camerei si nu langa pat. Acest lucru va impiedica sa ajungeti la el din nou si puteti adormi mai repede. visionease11.asureforce.net

Sfaturi rapide pentru a adormi rapid

Ridica-te intre ele: Suna contraproductiv, dar poate ajuta cu adevarat! Daca stati in pat mai mult de 15 pana la 20 de minute si tot nu puteti adormi, ar trebui sa va ridicati din nou si sa faceti o activitate monotona – de exemplu sa sortati rufele. Acest lucru te oboseste si apoi poti adormi mai usor si mai repede.

Reduceti incalzirea: majoritatea oamenilor pot dormi cel mai bine atunci cand temperatura este intre 16 si 18 grade. Opriti incalzirea in dormitor cu aproximativ jumatate de ora inainte de a merge la culcare. Ventilatia ajuta si ea, deoarece aerul proaspat poate favoriza somnul. Pentru a face acest lucru, deschideti complet fereastra timp de aproximativ zece minute.

Numararea oilor: un sfat simplu care te poate ajuta de fapt sa adormi rapid. Numararea este monotona si cu un stimul scazut si va poate ajuta sa blocati gandurile care impiedica somnul. De fapt, numararea oilor este mai putin importanta decat gandurile linistitoare: imaginati-va scenariul care va va ajuta sa va relaxati. Poate fi, de asemenea, un peisaj frumos.

Pastrati-va cald: picioarele reci pot fi un obstacol comun in calea unui somn rapid. Pentru a gasi somn, temperatura corpului trebuie sa scada cu un grad. Cu toate acestea, daca partile corpului sunt reci, vasele de sange se strang, ceea ce ingreuneaza scaderea temperaturii corpului si ne ingreuneaza relaxarea corpului. Daca, de asemenea, esti des frig, o sticla cu apa fierbinte sau dormitul cu sosete pe tine te pot ajuta.

Vrei sa-ti epuizezi cu adevarat corpul si sa te impaci cu tine? Exista exercitii de meditatie pentru incepatori aici.

Pentru mai multa atentie si experienta constienta in viata de zi cu zi, exista instructiuni pentru antrenamentul mindfulness aici.

Respiratia uniforma si numararea acesteia va pot ajuta, de asemenea, sa adormiti. Aici vin cele mai bune exercitii de respiratie.

Gala

#Subiecte

  • dormi
  • tulburari de somn
  • Du-te la culcare
  • Exercitiu de relaxare