Calendarul tau de intalniri este in plin saptamana aceasta si iti este teama ca trebuie sa anulezi din nou antrenamentul de yoga? Avem solutia, cum poti ajunge la unitatea ta de practica pana la urma. Daca nu ajungi din nou la cursul tau de yoga, pur si simplu muta-ti antrenamentul pe cei patru pereti pentru un antrenament scurt, pentru ca: Un pic de yoga este mai bine decat sa nu faci yoga! Cu aceste 5 exercitii de yoga pentru acasa, te poti aduce pe tine si corpul tau inapoi in armonie in doar 10 minute. getfood.com

Cand ti-ai stapanit intreaga zi de lucru cu incredere, obligatiile tale private te asteapta, de obicei, deja acasa: cea mai buna prietena vrea sa-ti dea sufletul, iubitul insista asupra mult asteptata vizita la cinema pentru a-si continua filmul preferat. sau mama ta atarna in urechi ca ultima ta seara de fete s-a simtit ca acum o eternitate. evarealestate.com Angajamentele sunt toate bune si bune, dar nu ar trebui sa ramai pe margine. Asa ca rasfatati-va cu timpul liber binemeritat cu antrenamente de yoga intre ele! Doar 10 minute pe covorasul tau de yoga iti pot oferi energie noua. gaydayscruise.com Incercati aceste cinci ipostaze yoga simple pentru a le lua acasa!

# 1 Scaunul

  1. Departati-va picioarele la latimea soldurilor, degetele de la picioare indreptate inainte. Respirati adanc si ridicati bratele drept peste cap. ftm.settlerscabinbusinesscenter.biz Mutati umarul in jos si departe de urechi.
  2. Acum indoieste-ti soldurile si coboara corpul ca si cum ai fi asezat pe un scaun imaginar. zilberquit.com Mergeti atat de adanc cat va simtiti confortabil. Trage-ti coloana vertebrala lung si inspira si expira adanc. www.limewood.net
  3. Tineti aceasta pozitie timp de sase pana la opt respiratii, apoi indreptati-va pentru a repeta exercitiul de yoga.

# 2 Indoire inainte

  1. Daca sunteti in pozitia scaunului: Intindeti-va mainile spre tavan si intoarceti-va in pozitia in picioare. singmuse.com Expira si indoiti partea superioara a corpului inainte.
  2. Lasati-va incet sa va scufundati si coborati capul spre podea cat mai mult posibil. ieuniversidad.net Incruciseaza-ti antebratele si tine-te de coate. Lasa-ti capul sa atarne si relaxeaza-te. www.donread.com
  3. In timp ce inspirati, intindeti-va pieptul, sprijiniti-va palmele pe solduri si reveniti in pozitia in picioare cu spatele drept.
  4. Repetati acest exercitiu de yoga de cateva ori. www.jlhomeaudio.com

Exercitii de yoga pentru acasa: Pozitia placii lasa loc chiar si pentru mici comisioane.

Pozitia scandurii # 3

  1. Asezati-va palmele pe podea, la o distanta aproximativa de latimea umerilor. www.soundsofenglish.com



    • steam unlocked
    • oradea
    • alohatube
    • puterea dragostei
    • geaca dama
    • shadbase
    • d112
    • kiss fm online
    • radio
    • adobe reader
    • agrointel
    • nasa
    • yorkshire terrier
    • snooker
    • academicinfo
    • xanax
    • marelbo
    • cinema city iasi
    • lidl.ro
    • ghete





    Mergeti inapoi cu picioarele pana cand corpul dvs. este drept in linie. eudishow.investthebest.com

  2. Intindeti coloana vertebrala si indepartati-va capul de calcai, astfel incat corpul sa fie intr-o pozitie dreapta. Ar trebui sa simtiti o intindere in muschii spatelui in timp ce va rasuciti umerii departe de corp. faedel.com
  3. Tineti aceasta pozitie timp de opt respiratii inainte de a va cobori incet corpul pe podea si de a repeta exercitiul de yoga.

# 4 lacusta

  1. Intindeti-va pe podea cu fata in jos. tactilesounds.com Iti lasi bratele sa stea liber langa corp, iti tii picioarele drepte, iti apesi picioarele ferm pe podea.
  2. Inspira si ridica-ti capul, umerii si bratele de pe podea. theprivatebankatlanta.net Inspirati si expirati adanc de doua ori. Apoi, coboara partea superioara a corpului, astfel incat fruntea sa atinga podeaua. wlhelms3.com
  3. Acum ridicati picioarele si respirati adanc de doua ori inainte de a le lasa inapoi in jos.
  4. Ridicati partea superioara a corpului si picioarele in acelasi timp si respirati adanc inauntru si in afara. yan-mail.org

Cainele care se uita in jos intareste bratele si picioarele, intinde umerii si coapsele.

# 5 Caine orientat in jos

  1. Incepeti acest exercitiu de yoga acasa in patru picioare. deltadentalins.info Intinde-ti fesele sus in aer, astfel incat corpul tau sa formeze un „V” cu susul in jos.
  2. Iti trage coapsele si muschii abdominali lung. www.spectrarenalmanagement.com Va trageti omoplatii impreuna – intotdeauna departe de urechi. Iti tragi calcaiele spre pamant. nircrad.com

Nu trebuie sa fie intotdeauna o intreaga clasa de yoga pentru a-ti restabili echilibrul interior. Cu cele 5 exercitii de yoga pentru acasa, iti vei gasi timp pentru tine in doar 10 minute, in ciuda intervalului limitat de timp. Poate data viitoare poti chiar sa-i inspiri pe cei dragi sa-ti faca exercitiile de yoga impreuna. Si daca ai din nou mai mult timp pentru tine si vrei sa te epuizezi cu adevarat, incearca Power Yoga pentru putere si relaxare in acelasi timp!

Sursa imagine: iStock / Jacob Ammentorp Lund, iStock / AntonioGuillem, iStock / michaeljung

Sursa imaginii:

PeopleImages / iStock