Antrenamentul de forta, ca si sporturile de anduranta, are efecte de promovare a sanatatii asupra organismului. Antrenamentul cu greutati nu numai ca favorizeaza dezvoltarea muschilor. www.div2000.com De asemenea, poate proteja impotriva diferitelor boli.

Prezentare generala
  • sistem imunitar
  • cancer
  • Efect de slabire
  • Risc de diabet
  • Risc de cadere
  • varsta
  • Tensiune arteriala
  • Boli cardiovasculare

Antrenamentul regulat de forta face muschii mai puternici si mai rezistenti. avenue-x.com Nu aveti neaparat nevoie de o sala de sport cu o banca de greutati si greutati masive. Forta musculara poate fi antrenata si cu exercitii de gimnastica acasa – fie cu propria greutate corporala, fie cu gantere mici, benzi de cauciuc si mingi. stratsplace.com Dar acesta nu este singurul efect pozitiv.

Ce face antrenamentul de forta pentru sistemul imunitar?

Cei care isi exercita muschii in mod regulat isi stimuleaza sistemul imunitar. pagii.com Cand muschii sunt stresati, sunt puse in miscare diferite reactii ale intregului corp: sistemele imunitar, metabolic si hormonal sunt stimulate. Organismul elibereaza substante mesager antiinflamatorii si formarea celulelor imune in sange este stimulata de eliberarea de adrenalina. www.karup.com

Stimulii sportivi regulati asupra organismului conduc, de asemenea, la un efect de antrenament: apararea organismului devine din ce in ce mai puternica si mai eficienta. De exemplu, sportivii de agrement sunt mult mai putin predispusi la raceli decat oamenii neantrenati. www.laurette-theatre.fr

Cu antrenament de forta impotriva cancerului

Antrenamentul regulat de intarire are chiar si un efect anticancerigen. Dupa cum a raportat Serviciul de Informare a Cancerului (KID) de la Centrul German de Cercetare a Cancerului (DKFZ), persoanele active fizic sunt statistic mai putin susceptibile de a dezvolta anumite tipuri de cancer decat populatia medie. floridasbdc.com Dar de ce este asta? Potrivit expertilor in cancer, efectele antiinflamatorii ale exercitiilor fizice joaca un rol important.

Exercitiile fizice contracareaza procesele inflamatorii cronice din organism, care au un efect daunator asupra sistemului imunitar si asupra mecanismelor de reparare a ADN-ului propriului organism. www.italianculture.net Sunt necesare mai multe cercetari pentru a intelege exact cum exercitiile fizice contracareaza cancerul.

Efectul de pierdere in greutate al antrenamentului cu greutati

Antrenamentul de forta sustine si lupta impotriva kilogramelor in plus. arakhne.org Construirea muschilor sprijina pierderea in greutate in doua moduri: pe de o parte, corpul are nevoie de energie pentru antrenamentul de forta in sine si arde intre 200 si 300 de kilocalorii pe jumatate de ora. Pe de alta parte, muschii continua sa atraga energie chiar si dupa antrenament: pentru crestere, regenerare si pentru alimentarea musculara. www.net-miyagi.com

Cu cat o persoana are mai multi muschi, cu atat arde mai multa energie – chiar si atunci cand sta pe canapea. Aproximativ, se poate spune ca fiecare kilogram de masa musculara arde intre 50 si 100 de kilocalorii suplimentare pe zi. nexpak.com Antrenamentul cu greutati ajuta la promovarea unei greutati corporale normale.

Un barbat isi masoara circumferinta taliei: Pe langa nutritie, exercitiile fizice joaca un rol important in pierderea in greutate. longlight.com (Sursa: FotoDuets / Getty Images)

Reduceti riscul de diabet cu antrenamentul cu greutati

Nivelurile de zahar din sange pot fi, de asemenea, reglate prin antrenament de forta. Dupa cum raporteaza German Diabetes Aid, muschii intariti asigura un metabolism mai bun al zaharului si o ardere mai eficienta a grasimilor. hobowars.com



  • maxi pet
  • dsp bucuresti
  • cremă de vanilie
  • george enescu
  • fiat
  • pula
  • meteo timisoara
  • tagged
  • bookzone
  • harta romaniei
  • olx.ro
  • dertour
  • steam
  • blogul lui atanase
  • salina praid
  • mesaje de dragoste
  • marine traffic
  • calcul asigurari
  • rule34
  • porn hub





Sensibilitatea la insulina si secretia de insulina sunt crescute prin munca musculara. Acest lucru nu numai ca ajuta la prevenirea diabetului zaharat. basinturu.news

Pacientii cu diabet, de asemenea, beneficiaza de muschii lor. Activitatea musculara scade valorile glicemiei, lipidelor din sange si tensiunii arteriale. www.labcore.de Unii pacienti diabetici reusesc sa scada doza de medicamente cu ajutorul exercitiilor fizice regulate. Potrivit expertilor in diabet, antrenamentul cu greutati este deosebit de eficient atunci cand este combinat cu sporturi de anduranta. check.seomoz.ir

Antrenamentul de forta scade riscul de cadere

Muschiul suplimentar care rezulta din antrenamentul regulat de forta are un alt avantaj: tesutul muscular sustine scheletul si face corpul mai puternic si mai rezistent. In plus, antrenamentul de forta are un efect activator si protector asupra articulatiilor, tendoanelor si ligamentelor – si activeaza dezvoltarea substantei osoase. www.musashikoyama-palm.com Riscul de accidentare si cadere este redus, iar durerile de spate si osteoporoza sunt prevenite.

Asociatia Federala de Autoajutorare pentru Osteoporoza subliniaza: „Forta inaintea rezistentei. h5gal.com Fara muschi puternici, fara oase puternice”. Studiile au aratat ca antrenamentul regulat de forta de cel putin doua antrenamente pe saptamana poate obtine o crestere a densitatii osoase cu pana la douasprezece procente. www.townoflogansport.com

Mai multa independenta la batranete prin antrenamentul de forta

Pe masura ce imbatranesti, antrenamentele regulate de forta te ajuta, de asemenea, sa faci fata mai usor vietii de zi cu zi. Muschii puternici usureaza, de exemplu, urcarea scarilor, transportul pungilor de cumparaturi si sticlele deschise. daidai.gamedb.info Persoanele in varsta creeaza un plus valoros in independenta prin antrenamentul muscular regulat.

Scaderea tensiunii arteriale cu antrenamentul cu greutati?

Dupa cum subliniaza Liga Germana de Hipertensiune, antrenamentul de forta ca supliment al antrenamentului de anduranta ajuta la prevenirea si tratarea hipertensiunii arteriale. Desi exista o crestere semnificativa a tensiunii arteriale in timpul antrenamentului de intarire, efectele pe termen lung asupra tensiunii arteriale sunt cu siguranta pozitive daca exercitiile sunt efectuate corect.

Este important in timpul antrenamentului ca valoarea superioara a tensiunii arteriale sa nu creasca peste 200 mmHg, daca este posibil. Pentru a obtine un efect pozitiv asupra valorilor sanguine, pacientii cu hipertensiune arteriala ar trebui sa faca exercitii fizice de cel putin doua ori pe saptamana, recomanda expertii.

  • Imbunatatirea performantei:  Cat de utile sunt suplimentele de vitamine pentru sportivi?
  • Pierderea in greutate dupa antrenament:  ce face efectul post-arsuri?
  • Bautura potrivita:  apa minerala sau apa de la robinet dupa antrenament?

Boli cardiovasculare? Antreneaza-ti puterea cu intelepciune

Fundatia Germana pentru Inima recomanda ca nou-veniti in sport, pacientii cu boli cronice si pacientii cu boli cardiovasculare, sa aiba limita individuala de incarcare determinata de un medic la inceputul antrenamentului de forta. Formarea ulterioara ar trebui sa fie adaptata la recomandarea medicului si efectuata sub indrumarea expertilor pentru a evita erorile.

Potrivit Heart Foundation, o greseala tipica de antrenament este respiratia prin apasare. Acest lucru poate duce la varfuri nedorite ale tensiunii arteriale, deoarece inima trebuie apoi sa pompeze sangele in organism impotriva unei rezistente crescute. Cum evita sportivii respiratia prin apasare si cum functioneaza tehnica de respiratie buna poate fi invatat, de exemplu, sub supravegherea unui kinetoterapeut sau a unui antrenor cu experienta.

Surse folosite:

  • Deutsche Herzstiftung eV: Hipertensiune arteriala – valori mai mici cu sport?
  • German High Pressure League eV: Antrenament de forta pentru pacientii cu hipertensiune arteriala
  • German Cancer Aid: Prevenirea cancerului
  • Ajutor german pentru diabet
  • Asociatia Federala de Autoajutorare pentru Osteoporoza eV
  • surse suplimentare

    arata mai putine surse