Antrenamentul muschilor abdominali: 5 exercitii – deosebit de eficiente

Antrenament pentru abdomene: cinci exercitii de facut acasa

Pentru un antrenament de succes va prezentam cinci exercitii cu zece repetari. www.google.ie

Cinci exercitii eficiente: cum sa-ti antrenezi abdomenul. channel.pixnet.net (Sursa: Wanted. images.google.bg de)

Vei arata mereu bine cu un stomac bine antrenat. www.google.com.my Expertii in fitness Anne si Daniel demonstreaza cinci exercitii eficiente pe care oricine le poate face acasa. images.google.com

In vremuri de corona, multi si-ar dori sa ramana in forma acasa. www.google.sk Aceste cinci exercitii va pot ajuta sa va antrenati stomacul. www.google.co.il Poti atasa exercitiile din videoclip (cu zece repetari fiecare) la antrenamentul tau obisnuit sau poti sa-ti faci propriul antrenament abdominal crocant cu trei seturi formate din cele cinci exercitii. directory.washingtontimes.com

1. chaturbate.com Robinete de cot

Pentru primul exercitiu, asezati-va pe covorasul de exercitii si luati postura tipica pentru binecunoscutele Chrunches. maps.google.co.kr Dar ei fac asa-numitele robinete in cot. ww4.aitsafe.com

Pentru a face acest lucru, aplecati-va usor pe spate si ar trebui sa observati imediat tensiunea in muschii abdominali. images.google.rs Apoi intoarce-ti trunchiul la stanga si la dreapta, astfel incat coatele sa atinga solul. nutritiondata.self.com

2. scanmail.trustwave.com Leganarea in scandura

Pentru al doilea exercitiu, mergeti in ceea ce este cunoscut sub numele de scandura. www.google.lt Aceasta este similara cu postura folosita in flotarile clasice, cu diferenta ca nu va folositi mainile, ci antebratele pentru a va sustine. www.mydoterra.com Exercitiul facut de expertii de fitness Anne si Daniel consta acum in aplecarea mult in fata si apoi in balansarea inapoi. sherlock.scribblelive.com



  • biziday
  • ceconline
  • collective
  • amstaff
  • youtbe
  • prajituri
  • yves rocher
  • primaria constanta
  • lava cake
  • luceafarul
  • cps test
  • divxfilmeonline
  • otpdirekt
  • download steam
  • google
  • clasament wta
  • porn00
  • mersul trenurilor cfr
  • fotbal
  • manele





Faceti si aici zece repetari

3. www.google.si Intinde-ti picioarele inainte

Pentru al treilea exercitiu, asezati-va din nou pe fese si apoi intindeti picioarele inainte, astfel incat sa fie la cativa centimetri deasupra podelei. www.google.ae Apoi trage-ti picioarele departate si impreuna. www.google.com.co Repetati miscarea de zece ori.  

4. Exerseaza-ti abdomenul inferior

In al patrulea exercitiu, iti lucrezi abdomenul inferior. Pentru a face acest lucru, intindeti-va pe spate, indreptati-va picioarele si apoi coborati-le incet. Apoi tine-ti picioarele chiar deasupra podelei si apoi trage-le din nou in sus.

5. Dips de sold

Dupa repetitiile obisnuite, se trece la ultima unitate de antrenament, care se finalizeaza din nou in scandura. Acum faceti solduri, incercand sa va leganati soldurile de la stanga la dreapta pana cand ajungeti la podea.

Instructiunile exacte pentru exercitii pot fi gasite aici in videoclip.

Toate exercitiile ar trebui sa solicite mult de la tine.

Anne si Daniel posteaza in mod regulat videoclipuri pe YouTube pe canalul lor „Bodykiss”. Exista mai multe antrenamente HiiT si sfaturi de nutritie aici.