Baconul trebuie sa plece! Cele mai bune sfaturi pentru a reduce grasimea corporala

Multi dintre noi nu gasesc atat de dragute o burta mare sau coapse moale. Mai important, prea multa grasime corporala este nesanatoasa. Ar trebui sa o reducem – mai ales cand vine vorba de grasimea de pe burta. www.texaseducationinfo.org

Grasimea corporala in sine nu este un lucru rau. Avem nevoie chiar de ea pentru ca ne protejeaza organele. Se asigura ca nu inghetam permanent. yourmaclife.com Este, de asemenea, un depozit de energie si ne ofera forte noi chiar si in vremuri rele.

Cu toate acestea, prea multa grasime corporala este nesanatoasa. Mai ales cand este pe stomac. go.sepid-dl.ir Aceasta grasime se numeste grasime viscerala si produce cantitati mari de hormoni si substante mesagerie. Si pot face unele daune corpului.

Studiile au aratat ca grasimea de pe burta favorizeaza bolile cardiovasculare, cum ar fi atacurile de cord si accidentele vasculare cerebrale. 2brush.com Deci, daca aveti multa grasime corporala pe stomac, ar trebui sa o reduceti urgent. Ar trebui sa faceti acest lucru chiar daca aveti o greutate normala, dar raportul dintre talie si sold, raportul dintre talie si circumferinta soldului, este mai mare de 0,86. (Masurati circumferinta taliei si soldurilor si apoi impartiti valoarea circumferintei taliei la cea a soldurilor. www.zjjiajiao.net )

Care este procentul normal de grasime corporala?

Femeile au in general mai multa grasime corporala decat barbatii. Pur si simplu pentru ca au mai putina masa musculara. Un continut de grasime corporala de 21 pana la 32,9 este considerat normal pentru femeile din grupa de varsta 20 pana la 39 de ani. aolongthu.vn Ar trebui sa va reduceti grasimea corporala cel tarziu de la o valoare de 33 si mai mult.

Cu cat imbatranim, cu atat ne putem hrani mai multa grasime. Femeile intre 40 si 59 de ani pot avea un continut maxim de grasime corporala de 33,9, femeile peste 60 de ani chiar si pana la 35,9. www.scubashop.com

Deoarece barbatii au mai multa masa musculara, au mai putina grasime corporala. Intre 8 si 19,9 este normal pentru grupa de varsta 20 pana la 39 de ani. Ar trebui sa reduceti grasimea corporala de la un nivel de 20 sau mai mult. pbskidsplay.org

Cum se masoara procentul de grasime corporala?

Exista mai multe metode de determinare a continutului de grasime corporala. Cantarele de grasime corporala ofera doar informatii foarte imprecise. Cea mai precisa este masurarea in rezervorul de apa, asa-numita cantarire hidrostatica. www.firstinsurancefunding.ca

Fa-ti totul usor, stai in fata oglinzii si priveste-ti corpul cu mare atentie. Ai rulouri de bacon pe burta si pe talie? Cum arata pe spate? Prinde pielea de pe stomac cu degetele. Daca exista doar putina piele intre degete, totul este in regula. high-pasture-cave.org Daca aveti cativa centimetri de piele, probabil ca ar trebui sa va reduceti grasimea corporala. Daca nu sunteti sigur, puteti discuta cu medicul dumneavoastra despre asta.



  • mydocalm
  • copa america
  • tapet
  • zile libere 2020
  • background
  • pro cinema
  • stiri de ultima ora
  • dictionar roman german
  • cehia keno
  • irina rimes
  • bzi
  • smartwatch
  • fornite
  • mâine
  • digi 24 live
  • parfumuri
  • drpciv examen auto
  • telefoane ieftine
  • alohatube
  • bubbles shooter




Ramane intrebarea: care este cel mai bun mod de a reduce grasimea corporala? O combinatie de sporturi de anduranta, cresterea muschilor si dieta potrivita s-a dovedit. www.boosterblog.net

Antrenament rapid pentru arderea grasimilor acasa:

Browserul dvs. nu poate reda acest videoclip.

Videoclip de Aischa Butt

Reduceti grasimea corporala cu sporturi de anduranta (jogging & Co. www.linkestan.com )

In sporturile de anduranta se ard o multime de calorii. Metabolismul este stimulat, arderea grasimilor incepe. Pentru a reduce treptat grasimea corporala, ar trebui sa planificati trei pana la patru unitati de exercitii pe saptamana. www.qqfuzhi.com Luati 45 pana la 60 de minute si transpirati in timp ce faceti jogging, mers pe jos, ciclism sau aerobic. Pulsul trebuie sa creasca si ar trebui sa ramai fara respiratie.

Cititi mai multe aici: Antrenament ingenios de anduranta acasa

Reduceti grasimea corporala cu antrenament de forta si cresterea muschilor

Cu cat avem mai multi muschi, cu atat avem mai putina grasime corporala. gigigaga.com A doua masura importanta pentru a reduce grasimea corporala este, prin urmare, un mic antrenament de forta. Nu va faceti griji, nimeni nu trebuie sa stea langa culturistii din sala. Cu antrenamentul de anduranta construiesti cativa muschi sau te asiguri ca acestia nu sunt degradati. home4dsi.com

Dar nu strica sa-l intariti intr-o maniera tintita. Acest lucru are efectul suplimentar de a face pielea frumoasa si stransa. Ia-ti cateva gantere pe care le poti folosi pentru a-ti pune bratele in forma. www.momshere.com Puteti face exercitii pentru abdomen, picioare si fund fara ajutoare. Cel mai bine este sa te antrenezi de trei sau patru ori pe saptamana.

Cititi mai multe aici: Cele mai bune 10 exercitii pentru abdomene, picioare si fese pentru acasa

Reduceti grasimea corporala cu alimentele potrivite

Ca sa nu te hranesti cu mai multa slanina, nu ar trebui sa mananci mese mari dupa antrenament, ci sa ramai la gustari mici, bogate in proteine. www.h-paradise.net De exemplu, o portie de iaurt natural sau quark cu continut scazut de grasimi. Aproximativ cu una sau doua ore inainte de antrenament, ar trebui sa mananci una sau doua felii de paine integrala, de exemplu cu branza.

Grasimea corporala, in special cea de pe stomac, are foarte mult de-a face cu dieta. educatedproxy.net Daca doriti sa reduceti grasimea corporala pe termen lung, ar trebui sa va schimbati dieta in consecinta.

Deoarece grasimea de pe abdomen este favorizata de carbohidratii simpli, ar trebui sa mananci sau sa bei urmatoarele alimente doar rar si in cantitati mici:

  • Dulciuri
  • tort
  • Produse din faina alba (paine alba, paste, orez)
  • Fast food
  • Gustari sarate precum chipsurile
  • suc
  • Limonada / cola
  • Spritzers
  • alcool

In schimb, alege aceste alimente:

  • legume
  • fructe
  • Iaurt natural
  • quarc cu continut scazut de grasimi
  • nuci
  • pasari slabe
  • peste
  • Paine integrala
  • Paste din grau integral
  • orez brun

Cititi mai multe aici: Aceste retete se prepara rapid si au un gust grozav!

Reduceti grasimea corporala cu L-carnitina?

L-carnitina este o substanta asemanatoare aminoacizilor care ar trebui sa topeasca grasimea. Dar asta nu este dovedit stiintific. www.adventurework.co.uk In plus, organismul insusi produce cantitati suficiente de L-carnitina.

Tot pe gofeminine: cele mai bune gustari cu continut scazut de calorii


Scrisori de stiri

Stiri, sfaturi si tendinte.. www.pornograph.jp . avem multe subiecte interesante pentru tine!

© unsplash.com

Gustari sanatoase si usoare sub 100 de calorii