Ceara de zahar in Charlotte Nc

Camino de Santiago Grad 2 Salas

Intregul grup.

Grao Mercau Celebrul dimineata devreme.

in sfarsit si asteapta cu nerabdare aceasta a doua etapa a Camino Primitivo si la fel de multa multa incercare de a descompune aceasta geneza a super-ciclului si ca ultima etapa din Asturias a petrecut ziua precedenta cu mai multa durere decat glorie, ziua 28 februarie, 2010 si un moment foarte bun in care ne-am pus in scena astazi nu este altul decat Grade-Salas.

Odata ce toata lumea din Country Club de la Fresneda a trecut cu jumatate din opt, ne indreptam catre un grad care va fi punctul de plecare al celei de-a doua etape. Aproximativ noua ne-am clasat unde putem vedea cum stabilim duminica tarabele celebrului „Mercau Grao” ca o astfel de faima este in Asturias, in timp ce l-am asteptat la micul dejun al domnului Pastor intr-o cafenea adiacenta bisericii pentru ca noi sa participam si am sigilat acreditarile noastre, pe care le-a facut foarte amabil chiar si dupa ce a luat cateva minute pentru a intarzia inceperea masei la ora noua si jumatate aceasta acreditare pentru a fi sigilata deloc, intre timp a profitat de ocazie sa se plimbe pe piata si sa cumpere paine si ce a fost nevoie de pranzul chiar oferindu-ne timp sa luam o mica cafenea inainte de a incepe sa conduci. Am inceput plimbarea noastra

in urma scoicilor de pelerini sunt puse pe strazile Grade si din felul in care oamenii ne binecuvanteaza si de pe o cruce de piatra pe care am dat foc micului oras Grado (vezi foto). Ne angajam

acum sa crestem cu un peisaj minunat intre casele satului si vacile pe un drum spre cimentarea varfului Fresno, unde se afla Altarul Maicii Domnului din Fresno, in acest moment si datorita cresterii accentuate a grupului a fost destul de separat de ceea ce luam sa facem o oprire de racorire de-a lungul drumului si alegem ceva pe masura ce ne-am intors cu totii in grup.

Array

In acest moment ar trebui sa clarificam ca, datorita constructiei traseului autostrazii este fatal indicat si foarte, foarte usor sa gresesti la unele rascruci si trebuie sa traversati de mai multe ori atat deasupra cat si de sub acea ruta, dar in cazul nostru datorita excelentului organizarea grupului de munte La Frese si pentru ca acestia efectueaza toate etapele cu cateva zile inainte nu am avut nicio problema in niciun moment.

Dupa putin timp de odihna la The Fresno, in drum, acum toti se incadreaza intre celalalt autostrazii printr-un drum temporar temporar pana cand recuperam vechiul drum si traversam un mic pod, numit „Podul Meredal” si intram intr-o zona impadurita scurta pana la intrarea din frumosul sat mic Don Marcelo de doar 30 de locuitori si pace si liniste inegalabila, cu case tipice abundente tipice asturiene cu hambare si panere, desi majoritatea nu mai sunt folosite ca magazine de porumb si alte produse de gradina in Asturias.

este permis pana la Soseaua San Marco si ia in curand o poteca lasata intre lucrarile autostrazii paralele cu un parau care ne conduce in Reaz si continua pana in Doriga.

In asteptarea micului dejun, preotul de grad este foarte amabil sa sigileze acreditarile.

La revedere Cruceiro la noi in afara orasului Grado.

Se ridica spre El Fresno.

O oprire la Biserica Fresno.

Array

Doriga

Oamenii unui alt sat este tipic pentru Asturias rurala, dar ceea ce il face si mai interesant daca pestera este castelul sau si biserica romanica din Santa Eulalia, unde facem o alta oprire scurta pentru a-l impacheta din nou, deoarece in biserica trebuie sa facem un ocol. in dreapta, care este bine indicat de obuzul tipic de pelerina.

Drumul se ridica si se deruleaza de-a lungul varfului Mosului EUFAMI, unde putem vedea privelisti magnifice asupra Cornellanei, coboram pe drum si traversam miticul rau Narcea la intrarea satului, pana la Narcea cu o cantitate de apa o usoara exagerare, Eu personal cred ca nu a vazut niciodata asa si doar traversand podul pe o mica zona de agrement acolo unde a fost complet inundat de raul umflat, ei bine, dupa ce traversam faimosul pod peste Narcea, luam o poteca din stanga care duce perfect indicata de laterala. al raului pana la faimoasa manastire romanica din San Salvador care, din pacate,ca multe dintre bunurile dintr-un stat din Asturias este intr-adevar regretabil daca intarzierea nu este biserica sau Principatul Asturias, dar adevarul este o rusine ca manastirea este aproape in ruina, care la fel de bine o zi urmeaza in biserica vine peste tot.

Ei bine, am ajuns in sfarsit la Cornellana, unde facem o poza impreuna in Cruzeiro si facem un popas pe drumul catre ravnita ora de pranz.

care a fost surpriza noastra in timp ce luam berea in barul „Cazinoul”, chelnerita ne-a spus cu drag: Ce sunteti pelerini? „Da, suntem pelerini” Pai, daca doriti acreditarea sigilata aici ca cu faima repunante margine si avand preotul de aici nu cred ca ati dorit sigiliul, asa ca multumita barului „Cazinoul” ne sigilam datele de conectare.

Odata ce a fost bine hranit si luat o cafenea cu un reziduu chorrin a mers cu calm la plimbarea noastra, luam o poteca bine marcata care urca care duce spre Mos EUFAMI, unde obtineti vederi magnifice asupra Cornellana, ridicati in curand o frumoasa poteca de padure care duce la micul oras Llamas, ceea ce mi-a atras atentia in acest oras este capela sa (a se vedea foto) deoarece se pare ca va aflati intr-un sat mexican prin forma si culoarea acestuia.

Din acest oras mic si aproape pana in camera cu noroi cu noi pentru a nu fi despartiti de noi in niciun moment punand mai mult de o data in probleme, deoarece in unele locuri cred ca daca am cazut in el ne-a acoperit intregi, dar bine cu putina rabdare si cateva rade in timp ce ne-am impiedicat pe altii cum am putut.

Putin mai tarziu, dupa ce a dat deoparte Quintana, Asociatia Rutiera Chambers si-a construit un adapost cu cateva banci in catunul Fuente Caliente, un nume curios deoarece apa era lut proaspat si foarte bun aici si mai mult noroi din cauza camioanelor din lemn functionau zilele acestea si ai avut toate drumurile inundate, acum luam o poteca care urca si coboara pentru a gasi raul Nonaya, care este salvat de un pod pentru a intra in Casazorrina. Urmatoarea etapa in si din Mallecina si dupa traversarea drumului, o poteca confortabila ne va duce in sfarsit spre Salas, sfarsitul celei de-a doua etape. O singura data

Camere unde autobuzul ne asteapta si ne schimbam pantofii, ceea ce cred ca este unul dintre lucrurile cele mai apreciate dupa o etapa si s-a indreptat sa ne sigileze acreditarile la pensiune pentru pelerinii din Chambers, care ne-au sigilat foarte bine si ne felicitam, asa ca avem nu mai mult decat o gustare cu o bere bine castigata si acasa.

Distanta: 20,9 mile.

raman pana la Santiago: 277,7 mile.

Timp: 7 ore.

Dificultati: Niciunul *

Un singur cuvant: noroi.

* Cand pun rute de dificultate nu, pentru ca am pus-o la finalizarea fiecarei rute, imi schimb hainele imi schimb pantofii, am o bere si ma duc acasa, dar trebuie sa spun ca, a doua zi, trebuia sa-mi dau inca un tute de 7 ore de mers si a doua zi un altul si altul si altul si asa in fiecare zi si dormind cu o multime de oameni nu stiu unde despre sforait si alte zgomote si ar pune o multime de detalii ar schimba foarte mult lucrul asa ca OCHI cu dificultatea daca este urmat.

Capela satului Don Marcelo.

Traversand frumosul sat Don Marcelo.

Doi fermieri pe care

ii aratam surprinsi sa vada ca multi pelerini petrec impreuna pot fi vazuti deasupra lucrarilor de autostrada.

Doriga Trecand prin sat.

Drumul Cornellana.

Narcea cu o cantitate impresionanta de apa.

Ajungand la Cornellana.

Cornellana

In cele din urma in Where’s Wally?

Cornellana Celebrul aratat.

Pentru un lemn mic, de pe Santa EUFAMI.

Oamenii Llamas cred ca suntem in Mexic.

In ultima sectiune a traseului mergem cu noroiul aproape pana la finalul din Chambers.

Dupa ce o zi de noroi este de a curata niste bocanci pentru ca intrarea triumfala in Chambers este aproape.

In cele din urma, ranile noastre la Salas.

Frontul bisericii

Pe langa crucea mare de piatra din fata cimitirului, inscriptia jacobeana a farului nu se poate citi si imi amintesc locul ocupat de prima biserica construita aici in secolul al IX-lea, in biserica actuala dateaza din secolele XVII si XVIII, baroc, in timpul razboiului de Independenta, napoleonica a fortificat biserica si a dat foc turnului.

In exterior se afla un Cruzeiro, care indica trecerea traseului de pelerinaj pentru acest loc.

Palatul Doriga construit de familia Doriga din secolul al XIV-lea, cand dateaza turnul. Constructia sa a continuat cu corpul cubic atasat turnului (sec. XV) si restul cladirii cu o curte de coloane de piatra. Inconjurat de o mosie frumoasa, cu copaci antici si cladiri si grajduri.

Biserica Santa Eulalia

isi pastreaza perioada de constructie consacrata de episcopul Pelayo in 1121, conform pietrei de temelie (vezi foto), o parte din fata cu arc romanic pe imposturi si o dantura de dantura prost erodata.

Manastirea Cornellana a fost fondata in 1024 dintr-o biserica construita de Infanta Cristina (nu acum), care dupa moartea sotului ei, printul Ordono, fiul regelui Ramiro al II-lea, a decis sa se dedice lui Dumnezeu si a ordonat ridicarea acesteia. A fost construit in pamanturile fertile ale raului Narcea la confluenta sa cu Nonaya.

In secolul al XII-lea manastirea este transferata la ordinul lui Cluny. De atunci devine una dintre cele mai importante manastiri din vestul Asturias. Din perioada romanica

Poarta pastreaza Ursul, care a fost, probabil, vechea intrare in manastire, desi nu se afla in locatia sa actuala.

Fatada baroca a manastirii, este impartita in trei niveluri inconjurate de un fronton cu scutul Castilei.

Manastirea si biserica din San Salvador de Cornellana au fost declarate Monument Cultural cu rangul din 30 decembrie 1993 (Monitorul Oficial al Principatului Asturias, BOPA, 26.01.1994) si ca nouazeci si noua la suta din in Asturias este declarata de interes cultural este in ruina, iar jumatate cade nefericit, dar este la Asturia asteptare.

Salas Salas Orasul frumos al strazilor inguste, plin de toate foarte bine ingrijite si astazi pare sa ne transporte in vremurile stravechi, unde pelerinii cautau in zidurile si cetatile sale adapost si mese in loja lor.

Cele mai reprezentative constructii arhitecturale Salas, listate ca monumente nationale, constau din intregul palat si turnul Valdes-Salas, cunoscut sub numele de Torre de la Vila, ambele monumente sunt situate in mijlocul orasului si legate de un pod peste arcul coborat, unde sunt asezate scuturile familiei Valdes-Salas (vezi foto).

Turnul secolului al XIV-lea, este format dintr-o temnita subterana unde erau trei plante cu bolta de butoi, legate intre ele de o scara in spirala ingusta si de acoperisul inconjurat de balcoane si patru blocuri in colturi.