Cele mai bune 7 exercitii pentru coapsele interioare ferme

Daca visezi coapse interioare stranse si subtiri, acestea sunt exercitiile perfecte pentru tine

Fotografie: iStock

Cu exercitiile potrivite, interiorul coapselor va deveni tonifiat

Coapsele sunt una dintre zonele clasice cu probleme pentru femei. www.jukujo.gs Dar ce exercitii se adreseaza in mod specific acestei parti? Va vom spune cum sa va antrenati corect coapsele si sa slabiti in acest proces:

Stati cu un picior pe o inaltime (de exemplu, o carte) si intindeti celalalt intins cu forta in lateral. vyomlinks.com Apoi balanseaza-l in cealalta parte, astfel incat picioarele sa se incruciseze. dc.hirerx.com Asigurati-va ca incordati muschii in timp ce faceti acest lucru, dar procedati totusi usor. www.ibar.cc

20 de repetari pe fiecare parte. www.kassets.com

Activati Pinterest sub „Furnizor” pentru a vedea continutul

2. www.chooseaprodomme.com Fante laterala

Fa deoparte cu un picior, indoieste-l si pune-ti greutatea pe el. www.a2zhousing.com Aveti grija sa nu impingeti genunchiul in fata gleznei. go.ennectmail.com Celalalt picior ramane drept. insiderprophets.com Apoi reveniti la pozitia initiala si faceti exercitiul cu celalalt picior. itsltd.dungeontable.org

Faceti zece repetari pe fiecare parte. wekearns.com

Activati Pinterest sub „Furnizor” pentru a vedea continutul

Faceti un pas spre dreapta, apoi indoiti ambii genunchi. www.davidclements.net Tine spatele drept si asigura-te ca genunchii nu ies dincolo de glezne. www.5ivestarlondon.com Apoi indreptati-va din nou si repetati exercitiul incepand cu un pas spre stanga. fuckundies.com

Faceti zece repetari pe fiecare parte. prgateway.com



  • ilie nastase
  • 24edu
  • youniverse
  • shakira
  • transfermarkt
  • baile herculane
  • yorkshire terrier
  • matrix
  • afganistan
  • vopsea de par
  • telefoane
  • traducere
  • otpdirekt
  • prajituri de casa
  • eva
  • answer
  • torrent
  • gantere
  • delia matache
  • stiri cluj




Activati Pinterest sub „Furnizor” pentru a vedea continutul

4. www.3devilmonsters.com Fante laterala cu o lovitura

Faceti exercitiile asa cum este descris la punctul 2. zewatch.net Cu toate acestea, includeti o lovitura cu piciorul pe care nu l-ati indoit. govtube.com Laturi alternative. mymultiplexcinemas.biz

Faceti zece repetari pe fiecare parte. forum.topway.org

Activati Pinterest sub „Furnizor” pentru a vedea continutul

Intindeti-va pe o parte, indoiti-va piciorul de sus si apoi indreptati-l. Apoi indoiti-l din nou si intindeti-l paralel cu cel de jos. Daca sunteti deja destul de in forma, nu amanati, ci incepeti exercitiul de la capat. Apoi schimbati partile.

Faceti zece repetari pe fiecare parte.

Intinde-te pe o parte cu piciorul de sus in sus. Apoi ridicati piciorul usor in sus, intins. Apoi schimbati partea.

Faceti zece repetari pe fiecare parte.

Urmariti Urmatorul

Cele mai recente videoclipuri

Activati 3Q nexx GmbH sub „Furnizor” pentru a vedea continutul