TikTok este o aplicatie de socializare pentru crearea si partajarea videoclipurilor pentru 500 de milioane de utilizatori din intreaga lume. porno tunisie Utilizatorii TikTok pot utiliza diverse functii de editare video pentru a crea videoclipuri precum filtre sau coloane sonore de fundal intr-un timp rapid. porno a 3 Aceasta critica de proiectare Tik Tok (versiunea Android) va fi evaluata pe baza terminologiei Norman (The Design of Everyday Things). porno online

Principiul 1: Vizibilitate

Imaginea 1: clasificati diferite functii in zona vizibila

Imaginea 2: usor de inteles numarul de fotografii

Editarea videoclipurilor este foarte eficienta. vrai porno Instrumentele de editare se afla intr-o zona vizibila , usor de accesat (Imaginea 1). porno gaule Exista sase functii de editare diferite pe verticala in sectiunea mainilor din dreapta, care sunt usor de vizualizat, de asemenea creste vizibilitatea inregistrarii videoclipurilor si in partea de jos. porno belge Prin urmare, sablonul foto arata un alt design vizibil bun , atunci cand utilizatorii rastoarna sabloanele foto, exista un numar in partea de jos pentru a le reaminti utilizatorilor despre selectarea unui anumit numar pentru a crea o animatie foto (Imaginea 2). porno medecin

Principiul 2: Feedback

Imaginea 3: pictograma bifa arata ca actiunea este finalizata

Imaginea 4: pictograma bifa arata ca actiunea este finalizata

Imaginea 5: butonul Urmator afiseaza actiunea pasului urmator

In ceea ce priveste discutarea principiului „ feedback-ului ”: trimiterea inapoi a informatiilor despre ce actiune a fost finalizata si ce urmeaza sa urmeze. cap d agde porno Tik Tok are mai multe pictograme, care indicau ca informatiile despre actiune sunt finalizate, cum ar fi pictograma „bifati” de langa recodare, deschideti mesajul de incarcare sau salvati un mesaj (Imaginile 3 si 4 si 5) Aceste pictograme permit utilizatorilor sa inteleaga daca actiunile lor se termina sau nu. chubby porno De exemplu, cand utilizatorii fac clic pe pictograma Salvati muzica, exista un mesaj de salvare in partea de sus pentru a informa de doua ori utilizatorii despre muzica lor ca au fost descarcati. porno luxure

Principiul 3: Harta

Imaginea 6: nu exista niciun indicator care sa arate ca ar trebui sa derulati pagina in jos pentru a vizualiza urmatorul videoclip

Cu toate acestea, pe pagina de pornire, nu exista indicatii (Principiul hartii: Aceasta se refera la relatia dintre controale si efectele lor in lume. amour porno ) Care sa arate relatia pe fiecare videoclip. naturiste porno De exemplu, este posibil ca utilizatorii sa nu stie sa deruleze pagina in jos pentru a viziona urmatorul videoclip. body swap porno (Imaginea 6)

Solutie:

Pentru a informa utilizatorii sa deruleze in jos, acesta poate plasa o pictograma in zona de jos, care ii ajuta pe utilizatori sa inteleaga relatiile dintre fiecare videoclip si sa deruleze pagina in jos pentru a vizualiza urmatorul videoclip. porno 1980

• porno perfect
  • porno mia kalifa
  • rocco porno
  • sexo porno
  • chloe sanchez porno
  • porno cougars
  • porno punition
  • porno h
  • film complet porno
  • porno hardcore
  • desinhibition porno
  • tukif porno français
  • porno gay hetero
  • porno disney
  • film porno hard
  • porno hairy
  • porno gay francais
  • porno girl
  • film porno netflix
  • porno vint

Principiul 4: Coerenta

Imaginea 7: Aceeasi pictograma de salvare pe pagina de profil

Imaginea 8: pictograma Salvare este chiar langa sunet

Imaginea 9: eticheta gresita „Favorite”

Pictograma de salvare a muzicii arata consistenta pe Tik Tok. porno belle femme Nu numai ca este alaturi de cantec, dar poate fi gasit si pe pagina de profil (Imaginile 7 si 8). jennifer lopez porno Cu toate acestea, atunci cand utilizatorii doresc sa salveze videoclipul, exista doar un buton preferat pe pagina video si in mod gresit au o eticheta preferata langa pictograma de salvare. porno petit cul (Imaginea 9). daughter porno

Solutie:

Daca Tik Tok vrea sa atinga un obiectiv mai inalt de consistenta . film porno romantique Ar trebui sa aiba aceleasi pictograme de salvare alaturi de videoclipuri, precum si sa schimbe pictograma unei inimi la eticheta „preferat”. alexandra daddario porno

Principiul 5: Accesibilitate

Imaginea 10: „+” inseamna actiunea „adaugare”

Tik Tok ofera, de asemenea, o pictograma „+” referitoare la actiunile de „adaugare” de pe fiecare pagina. Utilizatorii fac clic pe „+” mare pe buton pentru a adauga un videoclip sau pentru a adauga prieteni pe pagina de profil. (Imaginea 10)

Imaginea 11: un mesaj „Adaugati un sunet”

Cu toate acestea, actiunile de adaugare a sunetului nu au pictograma „+”, dar afiseaza un mesaj „adaugati un sunet” langa pictograma de muzica (Imaginea 11). Desi utilizatorii pot invata functia este „adauga” sunetul citind mesajul. Nu atinge nivelul de consistenta.

Solutie:

Pentru a arata consistenta si accesibilitate, pictograma muzica se poate combina cu pictograma „+” si poate elimina propozitia „adaugati un sunet” in locul unei pictograme muzicale si a unui mesaj.