Cum sa arzi grasimea corporala: 3 lucruri pe care nu trebuie sa le faci

Eliminati toti carbohidratii

O teorie populara este ca, eliminand carbohidratii din dieta ta, nivelul de insulina al organismului va scadea, ceea ce declanseaza pierderea de grasime. Prin urmare, taierea completa a carbohidratilor este considerata o „cerinta” daca doriti sa luati in serios pierderea de grasime.

Acest studiu realizat in 2015 de Kevin Hall la Institutul National al Diabetului sugereaza contrariul. porno interracial Studiul a constat din 19 indivizi supraponderali impartiti in doua grupuri. Fiecare dintre ei si-a redus caloriile zilnice cu 30% – intr-un grup, reducerea cu 30% a provenit exclusiv din carbohidrati, in timp ce reducerea cu 30% a celuilalt grup a venit exclusiv din grasimi.

„Am taiat carbohidratii, insulina a scazut si arderea grasimilor a crescut, exact asa cum prezice teoria, iar oamenii au pierdut grasime”, spune Hall. chinese porno Participantul mediu a pierdut aproximativ un kilogram de grasime in decurs de doua saptamani si aproximativ 4 kilograme de greutate in total (restul a fost probabil apa). Dar studiul lui Hall a aratat, de asemenea, ca conditiile cu continut scazut de carbohidrati si insulina scazuta nu erau necesare pentru a elimina grasimea corporala . De fapt, dieta cu continut scazut de grasimi a dus si la pierderea a aproximativ 1 kilogram de grasime corporala. teresa w porno Deci a fost la fel de bun. ” – Richard Harris, NPR

In general, cercetarea pare sa arate ca a fi in deficit caloric in general va fi catalizatorul pierderii de grasime; acest deficit nu trebuie sa provina exclusiv din carbohidrati pentru a fi eficient.

Experienta de prima mana a sustinut aceasta cercetare; Am atins niveluri de grasime corporala dintr-o singura cifra in timp ce mananc peste 250 de grame de carbohidrati pe zi. porno belle soeur Am lucrat cu oameni care au slabit 20, 30, 40 sau mai multe kilograme in decurs de cateva luni – totul fara a elimina complet carbohidratii.

Exista, de asemenea, argumentul ca carbohidratii sunt singurul macronutrienti „neesentiali”, deoarece corpul tau poate folosi proteinele si grasimile ca combustibil in locul lor, prin urmare carbohidratii „inutili” pentru supravietuirea ta.

Acest lucru este adevarat: puteti supravietui fara carbohidrati. karin schubert porno De asemenea, puteti supravietui fara casa, aer conditionat sau haine. Doar pentru ca poti , nu inseamna ca este optim.

Retineti, exista o varietate de alte conditii de sanatate care pot sau nu sa beneficieze de incorporarea a ceva pe linia unei diete ketogene, dar aceasta este o conversatie diferita. porno tabou Ceea ce vorbim aici este consumul de carbohidrati in contextul arderii grasimilor; daca obiectivul dvs. este sa construiti muschi in timp ce va slabiti, pur si simplu nu este nevoie sa eliminati complet alimentarea cu combustibil preferata a corpului daca nu este necesar.

Antreneaza-te in fiecare zi

Cu cat ai mai mult muschi pe cadru, cu atat vei arde mai multe calorii in repaus. rihanna porno Pentru a construi muschi, trebuie sa incorporati antrenamentul de rezistenta. Este usor sa presupunem ca daca antrenamentul greu de 3 ori pe saptamana este bun pentru construirea muschilor, atunci de 6 ori pe saptamana trebuie sa fie de doua ori mai bun! Dar nu este intotdeauna cazul.

Odata l-am auzit pe Dorian Yates – de 6 ori domnul Olympia – descriind relatia dintre antrenament si recuperare intr-un mod foarte usor de inteles. porno infirmière Pentru a parafraza:

Imaginati-va ca frecati o bucata de smirghel de palma mainii pana cand a devenit sangeroasa. Daca te-ai opri acolo si l-ai lasa singur cateva zile pentru a-l lasa sa se vindece, pielea s-ar intoarce mai groasa decat era inainte, formand un calus intarit pentru a se proteja de eventualele daune viitoare. Pielea ar fi „mai puternica”. film sex porno In timp, cu cat repeti mai frecvent acest proces, cu atat pielea va deveni mai groasa si mai puternica.

Dar daca ati continuat sa raziti hartia de slefuit in palma in fiecare zi inainte ca aceasta sa aiba timp sa se vindece, nu veti face pielea mai puternica – veti continua sa sangerati.

Acelasi principiu exact poate fi aplicat la sala de greutate. yps porno Daca efectuati apasari maxime pe banca de trei ori pe saptamana, nu va acordati timp pentru a va vindeca intre antrenamente si nu veti obtine rezultatele dorite.

Nu uitati: Cand ne antrenam, nu construim muschi – il descompunem. Ridicand greutati, declansam procesul de crestere musculara, la fel cum smirghelul declanseaza pielea sa inceapa procesul de ingrosare. porno cochonne Asigurati-va ca permiteti un timp adecvat intre sesiuni pentru ca muschii sa se vindece si, in mod ideal, sa reveniti putin mai mari si mai puternici decat inainte.

Cardio

Antrenamentul cardiovascular are o multime de beneficii; inima, plamanii, sanatatea mintala si nivelul global de energie pot beneficia de incorporarea ei in rutina ta.

Poate arde, de asemenea, o cantitate excesiva de calorii, dar probabil nu atat de multe cat ar fi nevoie pentru a face o schimbare semnificativa a compozitiei corpului dumneavoastra, daca nu mancati corect. porno kif



  • gold porno
  • porno cuq
  • porno tunisien
  • porno jeune couple
  • porno vrai.com
  • star wars porno
  • femme poilue porno
  • porno emma watson
  • porno français mature
  • film porno black
  • sister porno
  • barbie porno
  • ville porno
  • porno family
  • twerk porno
  • porno chantage
  • vierge porno
  • porno femmes fontaine
  • porno dingues
  • meilleur actrice porno




Cardio starea de echilibru (o plimbare): Acest calculator estimeaza ca o persoana de 180 de kilograme va arde aproximativ 300 de calorii pe ora intr-un ritm de 3 mile pe ora. Este vorba de aproximativ 100 de calorii pe mila – nu e rau, dar asta reprezinta o ora de lucru care poate fi usor sabotata de o singura bautura racoritoare de 20 de uncii.

Cardio de intensitate ridicata: un set complet de burpees arde aproximativ 10 pana la 15 calorii pe minut. porno academie Acestea sunt unul dintre cele mai dure exercitii de conditionare a intregului corp pe care le puteti face – si efectuarea lor pentru un minut consecutiv nu este o sarcina usoara. In comparatie cu mersul pe jos, veti arde mai multe calorii in mai putin timp facand exercitii precum acestea, sarituri, sarituri si asa mai departe.

De asemenea, probabil ca veti continua sa varsati calorii suplimentare timp de cateva ore dupa aceste sedinte de intensitate mai mare, datorita a ceea ce este cunoscut sub numele de consum excesiv de oxigen post-exercitiu. porno sperme

Dar chiar si cu acest beneficiu suplimentar de ardere a caloriilor, toti burpeii din lume nu vor putea depasi o dieta proasta. Arderea a 300 de calorii pe zi numai cu cardio va produce rezultate neglijabile daca tot consumati in exces cu 1.000 sau mai multe calorii. oksana porno

Intelegeti cat de mult mancati de fapt

Nu cred ca este necesar sa va urmariti caloriile 365 de zile pe an – daca nu sunteti cineva caruia ii place sa faca acest lucru. Cu toate acestea, cred ca exista o anumita valoare in urmarire suficient de mult timp doar pentru a obtine o intelegere de baza a numarului de calorii pe care le consumati de fapt in comparatie cu ceea ce credeti ca consumati.

Incercati sa va urmariti caloriile timp de o saptamana. kalissu porno Aflati, in medie, cat consumati in fiecare zi, apoi va puteti pune intr-un deficit caloric modest (300-500 de calorii pe zi pentru a incepe, in medie) si evaluati-va progresul de acolo. Deci, daca doriti sa pierdeti in greutate si constatati ca, in medie, consumati aproximativ 3.000 de calorii pe zi, incercati sa reduceti acest numar la ~ 2. video porno xxl 500 pentru incepatori, apoi ajustati-va dupa cum este necesar in saptamanile si lunile urmatoare.

Tipul de calorii pe care le mananci va avea , de asemenea , un impact asupra compozitia de ansamblu a corpului. Este important sa mananci suficiente proteine; acestea sunt elementele de baza pe care corpul tau le foloseste pentru a repara si reconstrui muschiul pe care il darami cand ridici greutati. porno teen gay

In mod clar, definirea a ceea ce este „suficienta” proteina este subiectiva pentru fiecare individ, dar, in linii mari, ar trebui sa va aflati in stadionul potrivit daca doriti sa consumati aproximativ 1 gram de proteine ​​pe kilogram de masa corporala slaba .

Masa corporala slaba este greutatea corporala totala, minus grasimea – deci daca sunteti o persoana de 200 de kilograme cu 25% grasime corporala, ar trebui sa trageti pentru aproximativ 150 de grame de proteine ​​pe zi, deoarece 200 * 75% = 150.

Asigurati-va ca somnul dvs. porno fairy tail nu sufera

Ai mai auzit-o de un milion de ori inainte; stim cu totii ca ar trebui sa dormim cel putin 7 ore pe noapte. Dar poate ca nu o luati atat de in serios, deoarece nu vi s-a dat niciodata un motiv bun pentru care aceasta lipsa de somn ar putea impiedica pierderea de grasime.

Privarea constanta de somn poate determina corpul sa elibereze cantitati excesive de hormon al stresului, cortizolul, pentru a va mentine treaz. kim glow porno Este suficient sa spunem ca nivelurile cronice de cortizol creeaza un mediu oribil pentru corpul tau pentru a arde grasimile.

Daca simti ca faci orice altceva bine, dar obiceiurile tale de somn nu sunt inca acolo unde trebuie, concentreaza-te pe imbunatatirea lor si vezi daca te ajuta.

Construiti mai mult muschi

Unul dintre obiectivele majore ale antrenamentului de rezistenta este de a construi muschi. Muschiul este un tesut „scump” de intretinut – cu cat aveti mai mult din cadru, cu atat mai multe calorii va arde corpul in repaus doar pentru a mentine muschiul castigat din greu. Acest lucru se datoreaza faptului ca construirea muschilor va va creste rata metabolica de odihna (RMR), iar o RMR mai mare va duce la mai multe calorii arse in repaus.

Pentru a folosi un exemplu din lumea reala; imaginati-va doi oameni care au exact aceeasi inaltime si greutate si amandoi si-au petrecut ziua asezandu-se pe canapea. Singura diferenta dintre aceste doua este ca una are o masa musculara mai slaba decat cealalta. In acest caz, chiar daca amandoi se relaxeaza, cei mai musculosi dintre cei doi vor arde continuu mai multe calorii doar existand – pentru ca au o rata metabolica mai mare de odihna.

Aceasta este doar una dintre multele modalitati de a investi in antrenamentul de forta, deoarece forma dvs. principala de exercitiu poate plati dividende mari pe termen lung.