Cum sa te ierte si sa te lasi de negativitate care te tine inapoi

  • Unul dintre cele mai ieftine biohacks disponibile pentru toata lumea este invatarea cum sa te ierte si pe ceilalti.
  • Gandurile negative si stresul creeaza raspunsuri fiziologice – modificari ale ritmului cardiac, respiratie, eliberare de hormoni – care sunt usor de recuperat in doze mici si provoaca daune reale cu expunere constanta in timp.
  • Re-incadrarea povestilor false despre tine si despre altii este o chestie puternica. Va veti trata mai bine pe voi si pe ceilalti, veti fi mai fericiti si veti fi o persoana mai magnetica care va fi in preajma.
  • Iata cum sa te antrenezi pentru a cauta pozitivul tuturor si a tuturor.

Il numesc bagaj dintr-un motiv.

Furia, raul, resentimentul pe care il poarte cu tine te cantareste, te tine inapoi si te impiedica sa devii badass-ul pentru care ai fost menit sa fii.

Nu vorbesc doar despre a te simti jos, pentru ca gandirea ta este intr-un loc rau. Sigur, sentimentele si gandurile negative iti cantaresc mintea, dar nu se opresc aici. Negativitatea si stresul creeaza raspunsuri fiziologice – modificari ale ritmului cardiac, respiratie, eliberare de hormoni – care sunt usor de recuperat in doze mici si provoaca daune reale, cu expunere constanta in timp.

Emotiile neplacute sunt o parte a vietii. Intr-un episod al Bulletproof Radio (iTunes), expertul emotional Joan Rosenberg, doctorat. explica ca este crucial sa experimentezi emotiile tale negative.

Array

„Asa ca, mai degraba decat sa simti ca te vei desprinde, sau te dezlipesti sau trebuie sa inchizi, ceea ce esti in stare sa faci este de fapt sa ramai prezent la ceea ce experimentezi in acest moment, iar apoi nu face nimic pentru a incerca sa se indeparteze de ea. Fara evitare, fara distragere, fara deconectare. Si treceti prin ea ”, recomanda ea.

Vestea buna este ca esti un biohacker, deci ai controlul aici. Gandurile tale sunt contributii, la fel ca alimentele si suplimentele. Deci, cum iti incarci farfuria cu niste ganduri si inchizi frigiderul pe altele?

Trezirea si a spune: „Am sa aleg azi sa fiu fericit” este un inceput, dar te duce doar pana acum. Este practica sa iti alungi gandurile de pe scaunul soferului si sa preiei controlul, astfel incat negativitatea sa nu te controleze.

Iata cum se face.

Identificati povestile pe care vi le spuneti (aka incetati sa va mintiti)

Creierul tau este lenes. Asta nu este menit sa fie o insulta. Ce vreau sa spun este ca creierul tau arunca printr-o portiune imensa de energie a corpului tau, asa ca este nevoie de calea cea mai mica de rezistenta, ori de cate ori este posibil, pentru a economisi resurse.

Una dintre scurtaturile preferate ale creierului tau este folosirea unei povesti mereu. Este un sistem eficient cand spui povesti bune, dar uneori creierul tau decide sa urce pe un tren de minciuni.

Array

Un exemplu de poveste: sunt prost.

Cum recicleaza creierul tau aceasta poveste: nu pot studia pentru acest examen pentru ca sunt prost. Afacerile mele nu decoleaza pentru ca sunt prost. Am fost preluat pentru acea promotie pentru ca sunt prost.

Acest tip de poveste pe care ti-o spui este atat de comun incat are propria sa categorie: convingeri limitante.

Identificarea propriilor credinte limitante este unul dintre cele mai puternice obstacole pe care le puteti face si este gratuit. Este atat de puternic incat am o intreaga sectiune despre aceasta in noua mea carte „Game Changers: What Leaders, Innovators and Mavericks Do to Win at Life”. De fiecare data cand crezi ca nu poti face ceva din cauza unui defect de caracter sau ca un atribut pe care il ai te tine inapoi, esti impotriva unei credinte limitative.

Limitarea credintelor poate fi atat de puternica incat credeti ca sunt la fel de bine puse la punct ca inaltimea sau culoarea ochilor. Este treaba ta sa recunosti cand te minti pe tine si sa o schimbi. De exemplu…

Nu sunt prost. Trebuie sa organizez materialul mai bine, pentru a-l putea invata la examen.

Voi face un contur, astfel incat sa pot descompune toate acestea in bucati digerabile.

Nu sunt prost. Sunt nou la aceasta afacere. Fiecare mare antreprenor are mai multi mentori. E timpul sa incepi sa cauti unul.

Jim a intors capul cu ultima sa prezentare. Raportul sau stelar a fost proaspat in mintea conducerii si, probabil, de aceea a fost promovat peste mine. Daca imi mentin performanta, sunt un pantof pentru avans in trimestrul urmator.

In loc sa-ti lasi creierul sa recicleze aceste povesti, depinde de tine sa le introduci pe cele noi si sa le folosesti intentionat pe cat posibil. Apoi, creierul tau ii va recicla pe cei in loc de convingerile tale limitante.

RELATED: The Mindproof Bullet – Imbunatateste-ti creierul pentru o mai buna concentrare 

Cum sa-i ierte pe ceilalti

Pacatul de sine este una dintre multe forme de gandire grea, negativa. Un alt mare este sa fii suparat pe oameni sau situatii.

Nu vei trece prin viata (sau chiar cateva luni) fara sa te enervezi pe cineva de la un anumit nivel sau sa te enervezi la altcineva. Este o parte a interactiunii umane. Cum faceti fata cu asta face diferenta.

Cand intalnesti o situatie negativa, sistemul tau nervos reactioneaza la fel cum reactioneaza daca ai fost urmarit de un pachet de coioti. Odata ce creierul (lenes!) Decide ca ceva iti ameninta siguranta, acesta intra in galeata de „pericol”. Creierul tau recicleaza informatiile pentru eficienta, asa ca, odata ce creierul eticheteaza un pericol, este greu sa dezasociati aceasta eticheta.

Cum se joaca asta in viata?

Daca cineva a batut in tine pe hol si l-ai perceput ca pe o lana, vei eticheta persoana respectiva ca fiind agresiva si iti vei pune garda sus. Daca obtineti triplu volumul de munca al colegilor dvs., l-ar putea percepe ca pe altii care incearca sa patineze pe cheltuiala dvs.

E usor sa te incadrezi intr-un mod de gandire „toata lumea e sa ma ia”. Cu exceptia catorva gauri, majoritatea oamenilor vor sa se inteleaga. Asta inseamna de cele mai multe ori, cand crezi ca cineva te-a atras in sens, nu a facut-o. O multime de timp, povestile pe care vi le spuneti despre nepoliticitatea, lipsa, etc., sunt alcatuite pur si simplu.

Cand incepi sa te simti in acest fel, incearca sa vina cu motivele pentru care oamenii te-au tratat in anumite moduri. Lupta cu focul – alcatuieste-ti propriile povesti pozitive nebunesti, in loc sa-ti faci implicit la cele negative. Alegeti o poveste care va permite sa empatizati cu comportamentul lor nepoliticos sau mediu.

Poate fi realist: Liz nu si-a dat seama ca am avut acest alt proiect in desfasurare si de aceea mi-a oferit sarcini suplimentare.

Sau poate fi putin ciudat: Jerry a avut intoxicatii alimentare si a trebuit sa ajunga la o baie, asa ca nu a fost atent si a intrat in mine pe hol.

Povestea cu care ai aparut poate fi destul de mare, atat timp cat iti permite sa vezi ca pot exista motive pentru care cealalta persoana a actionat asa cum a facut-o, care nu avea nimic de-a face cu tine.

Pentru ca probabil nu a avut nimic de-a face cu tine.

Piesa care lipseste spre adevarata iertare: recunostinta

Sa spui ca ierti o persoana sau ca „te lasi” ajuta. Iertarea adevarata, in care combini iertarea si sa dai drumul cu o multumire reala pentru faptul ca ai experimentat-o, are un efect pozitiv asupra ta la nivel celular. Simtindu-va multumitor pentru situatii neplacute, in mod literal va revarsa creierul pentru a dizolva sentimentele negative in legatura cu situatia, pentru a va simti mai fericit in acest moment si, cu practica, va antrenati mintea pentru a cauta satisfactie si chiar bucurie in fiecare situatie.

Acum, ai un pic de teme. Iata cum sa arunci o lumina pozitiva asupra fiecarei situatii.

RELATED: Utilizati Recunostinta pentru a va reincarca creierul 

Cum sa practici iertarea eficienta pentru gandirea pozitiva

Iata cateva exercitii usoare pe care le puteti face pentru a va regrupa tiparele negative de gandire. Am enumerat cateva exemple pentru a va transforma angrenajele.

In cateva cuvinte, descrieti cel mai rau lucru care vi s-a intamplat vreodata.

Parintele meu a murit cand eram adolescent.

Banca mi-a refacut casa cand mi-am pierdut locul de munca dupa restructurarea companiei mele.

Am pierdut patru ani din cea mai proasta relatie din viata mea.

Acum, enumerati un lucru bun care a rezultat din aceasta. Sapati adanc pana gasiti o modalitate de a simti recunostinta pentru asta.

Pierderea parintelui meu la o varsta frageda mi-a oferit o perspectiva incredibila in intreaga varsta adulta. Spre deosebire de multi dintre colegii mei, am avut experienta de viata pentru a intelege cum arata problemele reale, asa ca nu a trebuit sa fiu prinsa de grijile nesemnificative pe care le experimenteaza oamenii din adolescenta lor tarzie si de la inceputul anilor XX. Acest nivel de maturitate emotionala m-a lansat inainte in primul meu loc de munca.

Nu m-as fi provocat sa invat un nou set de abilitati care ma face mai comercializabil daca as fi ramas cu fosta companie. Sunt cu o companie noua acum, care este mult mai solida si am intalnit unii dintre cei mai buni prieteni ai mei din noul cartier.

Dupa ce l-am dat pe acesta, recunosc steagurile rosii cand le vad. Viata mea de intalnire este acum mult mai sanatoasa.

Descrieti o situatie in care cineva a fost nepoliticos cu tine, scurt cu tine sau altfel te-a atras.

Tipul m-a intrerupt in trafic. El este o prostie pentru mine.

Este ca si cum asistenta mea nici macar nu-i pasa. Am sunat pe butonul de apel acum aproape o ora. Ma ignora total.

Acum, vine cu cateva posibile motive pentru care modul in care acea persoana te-a tratat nu avea nicio legatura cu tine. Nu trebuie sa fie real.

Sotia soferului ala nebun se afla in ER in momentul in care are un avort si el vrea sa fie acolo pentru ea. Sunt recunoscator ca am putut iesi din drum si sper sa treaca curand prin acest blocaj de trafic.

Asistenta a avut o discutie dificila cu familia de alaturi si a oferit sprijin emotional atunci cand au nevoie cel mai mult. Sunt recunoscator sa-mi fac partea oferindu-le spatiu. Vad ca asistenta mea lucreaza din greu si va ajunge in camera mea cand va putea.

Faceti o lista de persoane sau situatii care va fac sa simtiti furie sau resentimente ori de cate ori va ganditi la ele. Puncte bonus daca simtiti efectele fizice ale furiei atunci cand va ganditi la aceste persoane sau lucruri. Este un semnal puternic ca aceasta este o situatie buna pentru a lucra.

Copiii mei isi adora bunicii, dar vin ultimii pe lista de prioritati a parintilor mei si asta imi rupe inima pentru ei.

Dwight a deturnat total marele meu proiect de lucru pentru a atrage atentia sefului, iar el il va strica pentru intreaga echipa.

Faceti aceste tehnici de respiratie care afecteaza stresul pentru a reveni la o stare buna. Apoi, enumerati cel putin un motiv pentru a fi recunoscator pentru aceste interactiuni negative.

Bunicii neinteresati au facut cu adevarat usor pentru familia mea sa se mute pentru o oportunitate de munca mai buna si o zona mai buna pentru copii sa creasca. Aceasta miscare zguduie lumea copiilor mei asa cum este si sunt recunoscator pentru relatia lor cu bunicii lor. nu se va schimba prea mult sau nu va adauga stresul.

Faptul ca acest proiect este scos din farfuria mea ma elibereaza pentru a ma concentra asupra acestui alt proiect care chiar decoleaza. In plus, sunt recunoscator ca nu am primit niciun fel de vina pentru acest dezastru.

Gandirea pozitiva, recunostinta si iertarea nu sunt lucruri care se intampla intr-o zi. Este nevoie de practica. Il antrenezi ca un muschi. Cu timpul, va veni in mod natural si te vei gasi mai fericit, mai putin stresat, mai putin distras de lucruri precum mania si resentimentele. Incepeti astazi si vedeti cum va simtiti saptamana viitoare.

Alaturati-va peste 1 milion de fani

INSCRIETI-VA LISTA DE E-MAIL A DAVE PENTRU ULTIMELE STIRI

SI TIPURI EXCLUSIVE PE CUM SA FIE SUPER UMAN

Puteti incepe sa va re-conectati creierul chiar acum. Descarcati aici fisa de lucru pentru imprimare pozitiva si gandire pozitiva.

Ati putea dori, de asemenea